• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Заключення договору на закупівлю рукавичок медичних.

Заключення договору на закупівлю рукавичок медичних.Заключення договору на закупівлю рукавичок медичних. Рукавички оглядові латексні нестерильні,неприпудрені. розмір середній (М) - 23000 пар; великий - (L.) -22000 пар, екстра великий (ХL.) -980 пар. Технічна вимога до рукавичок: - Повинні використовуватись для захисту рук медичного персоналу від інфекцій. - Повинні бути виготовлені з матеріалу - латекс. - Повинні мати валик на манжеті. - Повинні бути без пудри. - Повинні мати довжину,не менше 24,5 см. - Повинні мати текстуровану поверхню долонь та пальців. - Повинні мати товщину,не менше 0,09 мм. - Повинні бути нестерильними. - Повинні бути одноразового використання. - Повинні мати упакування по 50 пар. Рукавички хірургічні латексні стерильні,припудрені,з низькою електропровідностю. - 20 пар. Технічні вимоги до рукавичок: - Повинні використовуватись для захисту рук медичного персоналу під час хірургічних втручань з використанням електричних приборів. - Повинні бути виготовлені з матеріалу - латекс з низькою електропровідністю. - Повинні мати валик на манжеті. - Повинні біти з пудрою. - Повинні мати текстуровану поверхню долонь та пальців. - Повинні мати анатомічну форму (ліва та права) - Повинні мати довжину не менше 29 см. - Повинні мати товщину в зоні пальців,не менше 0,22 мм,товщину в зоні долоні,не менше 0,22 мм,товщину в зоні манжети,не менше 0,18 мм. - Повинні мати розміри:5,5-9,0. - Повинні бути стерильними,апірогенними,нетоксичними. - Повинні бути для одноразового використання. - Повинні бути запаковані попарно в стерильну індивідуальну упаковку. Вимоги до закупівлі: Предмет закупівлі повинен мати відповідне маркування.Учасник повинен надати в електронному вигляді в складі своєї пропозиції наступні документи: - копія реєстраційного посвідчення (свідоцтво),паспорт або сертифікат якості,санітарно – гігієнічний висновок,Сертифікат відповідності,тощо на предмет закупівлі ; З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та з відповідним строком придатності, учасник повинен надати оригінал гарантійного листа від виробника або офіційного представника в Україні ,яким підтверджується повновадження учасника та можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у необхідній кількості,якості,зі строками придатності та в необхідні терміни. Копію свідоцтва про державну реєстрацію або копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; - копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку); - контактні данні учасника (з зазначенням реквізитів учасника, наприклад, назви, коду ЄДРПОУ, місцезнаходження, поштової адреси, телефону, електронної адреси; відомостей про контактну особу (прізвище, ім’я, по-батькові, посада, контактний телефон). - Надання електронного варіанту видаткової накладної в форматі Excel при поставці товару.

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 2 863 дні назад

99 999.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 15.11.2017 15:43 - 21.11.2017 09:00
Нічого не знайдено.