• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Операторське обслуговування котелень

Завершена

500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 28.01.2022 13:37 - 14.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження рішення про визначення переможця

Номер: efe1533ae295475b966fcb93eb34c97a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-007278-b.a1
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
ВИМОГА ПРО СКАСУВАННЯ РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ 28.01.2022 року Замовником – Комунальним некомерційним підприємством «Миколаївський обласний центр онкології» Миколаївської обласної ради було опубліковано оголошення про проведення закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги (операторське обслуговування котелень)». 21.02.2022 року був проведений аукціон та за результатами оцінки поданих пропозицій Замовником висунуто вимогу Переможцю, згідно якої Переможець мав «Відповідно ч. 9 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі", виправити невідповідність, а саме: надати довідку відповідно додатку 1 тендерної документації п. 1 Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - довідку в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». 23.02.2022 року Замовник визначив ТОВ «ІСІ» переможцем відкритих торгів закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги (операторське обслуговування котелень)». Проте, таке рішення Замовника є незаконним та грубо порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» з наступних підстав. Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» законодавець визначив кваліфікаційні критерії, відповідність яким повинен відповідати учасник закупівлі, при цьому вибір одного або кількох критеріїв належить замовнику закупівлі. До них відноситься: - Наявність обладнання та матеріально – технічної бази; - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - Наявність документально - підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» для учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Згідно умов Тендерної документації, а саме п.3.1 Додатку №1 до тендерної документації, Замовник вимагає від учасників подання ними копії аналогічного договору відповідно до п. 3.1. (не менше одного договору) та на підтвердження данного договору оригінал листа-відгука про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 3.1. та 3.2. (не менше одного). Проте, учасником надано копію аналогічного договору №1110/21 на інженерні послуги від 01.11.2021, термін надання послуг за яким закінчується 22.03.2022, тобто ще не настав, а тому даний договір не може вважатись підтвердженим аналогічним досвідом. Актів надання послуг станом на 18.02.2022 року ТОВ «ІСІ» у складі тендерної пропозиції не надало. Більш того, у листі-відгуці Замовника навіть не зазначено на скільки відсотків (який об’єм послуг) ТОВ «ІСІ» виконало договір, що ставить під сумнів взагалі виконання даного договору у будь-якому обсязі. Також, у Додатку 1 до Тендерної документації, а саме п. 3 підрозділу 3 Замовник вимагає надати у складі тендерної пропозиції копію Статуту із змінами або іншого установчого документу. В порушення цих вимог учасником надано скан оригіналу Статуту, що не відповідає умовам тендерної документації. При чому, серед технічних помилок, визначених Замовником у тендерній документації така помилка як «подання оригіналу документу замість копії у складі тендерної пропозиції» - відсутня. Крім того, декларація матеріально-технічної бази, долучена ТОВ «ІСІ» у складі своєї тендерної пропозиції на декількох сторінках (ст.3,4,5) обрізана, що позбавляє можливості висвітлення змісту усього документу. До цього всього, тендерна пропозиція ТОВ «ІСІ» розділена на 5 частин, які не перевищують 5 Мбайт, що суперечить вимозі тендерної документації Замовника, а саме п.1.3. Розділу ІІІ Тендерної документації: « Всі визначені цією документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій у форматі PDF., виготовлених згідно переліку необхідних документів тендерної пропозиції учасника, що передбачені згідно цієї документації. Документи подаються у вигляді об’єднаного файлу формату PDF., з урахуванням вимог щодо оформлення відповідних документів, передбачених цим пунктом. У випадку, якщо розмір такого об’єднаного файлу перевищує 45 Мбайт (типове обмеження програмних засобів акредитованих електронних майданчиків щодо об’єму файлів для завантаження), дозволяється розділити такий файл, але не більше ніж на 5 частин». Згідно ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачений виключний перелік вимог до тендерної документації та її змісту. Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» для учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 цього Закону; інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. За ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 1, 2, 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Проте Замовник в порушення одразу декількох положень ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначив переможцем ТОВ «ІСІ», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Замовника! Наведене говорить про недобросовісність Замовника при здійсненні процедури закупівлі та ставить під сумнів репутацію Замовника при проведенні ним як даної, так й інших процедур закупівлі! Згідно п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» «Розгляд та оцінка тендерних пропозицій/пропозицій» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, Рішення Замовника про визначення переможцем відкритих торгів ТОВ «ІСІ» є незаконним та безпідставним, грубо порушує вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та у зв’язку із цим, у разі потреби буде оскаржено до Антимонопольного комітету України. Відповідно до вищевикладеного, керуючись ст. 5, п.п.15,16 ст.29, п.1 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо: 1. Скасувати рішення про визначення переможця ТОВ «ІСІ» від 23.02.2022, у якому прийнято рішення уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Миколаївський обласний центр онкології» Миколаївської обласної ради про визначення переможця відкритих торгів згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - «ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги (операторське обслуговування котелень)», тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника та ЗУ «Про публічні закупівлі». 2.Про прийняте рішення просимо повідомити у встановлений законом термін та спосіб. Директор ТОВ «НІКОІНТЕРМ» Д.В. Колосовський
Вирішення: Відповідно поданої вимоги 05.03.2022р. КНП "Миколаївський обласний центр онкології" МОР, повідомляє наступне: 1. Відповідно вимог тендерної документації додатку 1 кваліфікаційні критерії відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", всі довідки надаються в довільній формі, без встановлення форми. Надання актів надання послуг, до аналогічного договору не вимагалось. 2. Надання сканованого оригіналу Статуту - не є порушенням, та не відноситься до технічної помилки. 3. Декларація матеріально-технічної бази не вимагалась, на підтвердження матеріально - технічної бази відповідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" надана довідка в довільній формі. Враховуючи вище викладене, вважаємо вашу вимогу безпідставну. Всі документи надані ТОВ "ІСІ" відповідають вимогам тендерної документації та вимогам Закону України "Про публічні закупівлі", і є найбільш економічно вигідною.
Статус вимоги: Відхилено