• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 Реконструкція системи гарячого водопостачання для мікрорайону "Вишенька" у м. Вінниця. Влаштування ІТП в житловому будинку по просп. Юності, 35 - реконструкція (45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)

ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 Реконструкція системи гарячого водопостачання для мікрорайону "Вишенька" у м. Вінниця. Влаштування ІТП в житловому будинку по просп. Юності, 35 - реконструкція (45200000-9 — Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)

Завершена

189 415.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 947.08 UAH
Період оскарження: 08.11.2017 09:12 - 14.11.2017 09:00
Вимога
Вирішена

Незрозумілі причини дискваліфікації

Номер: 9adc56453d874597842c4bd6f3ff5445
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-08-000170-c.b1
Назва: Незрозумілі причини дискваліфікації
Вимога:
Просимо пояснити, та вказати в чому конкретно наша пропозиція не відповідає умовам документації до даної Закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноваженій особі Консорціуму «Група компаній «Енергобуд» Швайку О. В. Шановний Олег Валентинович! Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради опрацював Вашу вимогу за № UA-2017-11-08-000170-c.b1 від 24.11.2017р., що внесена в ЦБД о 09 год. 06 хв. по Закупівлі № UA-2017-11-08-000170-с про незрозумілі причини дискваліфікації тендерної пропозиції Консорціума «Група компаній «Енергобуд». Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель виконавчі органи Вінницької міської ради здійснюють закупівлю товарів (робіт, послуг) із використанням електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі становить від 50 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», використовуючи «Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель» затверджене рішенням №2832 від 01.12.2016 р. виконавчого комітету Вінницької міської ради під час здійснення допорогових публічних закупівель. Відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 року №2832 «Про затвердження Положення про проведення допорогових закупівель» однією із підстав дискваліфікації Учасника є «пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі». Відповідно до поданої Вами документації, єдиним підписантом договору є Виговський Віктор Євгенович. Підписаний Вами договір заступником Швайком Олегом Валентиновичем. Документи на підтвердження повноважень п. Швайка Олега Валентиновича на посаду заступника голови відсутні. Відповідно до вимог документації : «копії усіх сторінок паспорту уповноваженої на підписання пропозиції закупівлі та договору про закупівлю посадової особи Учасника, та/або копії усіх сторінок паспорту фізичної особи-Учасника, в тому числі фізичної особи-підприємця» Вами не надані документи. Враховуючи вищезазначене, Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради вважає Вашу вимогу безпідставною, а рішення комітету, як таке що відповідає вимогам чинного законодавства. Ми готові працювати з Вами, але надані Вами документи пропозиції, не відповідають вимогам документації. Приведіть документи у відповідність. З повагою, Директор департаменту Григорій Пурдик Виконавець: Ільніцька В. В.
Статус вимоги: Задоволено
Дата виконання рішення Замовником: 27.11.2017 09:00
Підтвердження вирішення: Уповноваженій особі Консорціуму «Група компаній «Енергобуд» Швайку О. В. Шановний Олег Валентинович! Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради опрацював Вашу вимогу за № UA-2017-11-08-000170-c.b1 від 24.11.2017р., що внесена в ЦБД о 09 год. 06 хв. по Закупівлі № UA-2017-11-08-000170-с про незрозумілі причини дискваліфікації тендерної пропозиції Консорціума «Група компаній «Енергобуд». Повідомляємо наступне, при проведені допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель виконавчі органи Вінницької міської ради здійснюють закупівлю товарів (робіт, послуг) із використанням електронної системи закупівель, за умови, що вартість закупівлі становить від 50 тис. грн. та не перевищує меж, встановлених абз. 2 ч. 1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі», використовуючи «Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель» затверджене рішенням №2832 від 01.12.2016 р. виконавчого комітету Вінницької міської ради під час здійснення допорогових публічних закупівель. Відповідно до п. 5.2. рішення виконавчого комітету Вінницької міської ради від 01.12.2016 року №2832 «Про затвердження Положення про проведення допорогових закупівель» однією із підстав дискваліфікації Учасника є «пропозиція учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі». Відповідно до поданої Вами документації, єдиним підписантом договору є Виговський Віктор Євгенович. Підписаний Вами договір заступником Швайком Олегом Валентиновичем. Документи на підтвердження повноважень п. Швайка Олега Валентиновича на посаду заступника голови відсутні. Відповідно до вимог документації : «копії усіх сторінок паспорту уповноваженої на підписання пропозиції закупівлі та договору про закупівлю посадової особи Учасника, та/або копії усіх сторінок паспорту фізичної особи-Учасника, в тому числі фізичної особи-підприємця» Вами не надані документи. Враховуючи вищезазначене, Комітет з допорогових закупівель Департаменту міського господарства Вінницької міської ради вважає Вашу вимогу безпідставною, а рішення комітету, як таке що відповідає вимогам чинного законодавства. Ми готові працювати з Вами, але надані Вами документи пропозиції, не відповідають вимогам документації. Приведіть документи у відповідність. З повагою, Директор департаменту Григорій Пурдик Виконавець: Ільніцька В. В.