-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (Лот №1 - Епінерфин (Epinephrine), Хлорпромазин гідрохлорид (Chlorpromazine), Аміодарон (Amiodarone), Атропину сульфат (Atropine), Кислота ацетилсаліцилова (Acetylsalicylic acid), Розчин аміаку (Ammonia), Вугілля активоване (Medicinal charcoal), Гепарин натрію (Heparin sodium), Декстроза (Glucose), Транексамова кислота (Tranexamic acid), Дротаверін (Drotaverine), Допамін (Dopamine), Гідрохлоротіазид; каптоприл (Comb drug), Клонідин (Clonidine), Левоміцетину сукцинат (Chloramphenicol), Лідокаїну гідрохлорид (Lidocaine), Метоклопраміду гідрохлорид (Metoclopramide), Нітрогліцерин (Glyceryl trinitrate), Ніфедіпін (Nifedipine), Натрію тіосульфат (Thiosulfate), Преднізолон (Prednisolone), Сольові суміші для пероральної регідратації (Comb drug), Дексаметазону фосфат (Dexamethasone ), Спирт етиловий 70% (Ethanol), Спирт етиловий 96% (Ethanol), Клопідогрел (Clopidogrel), Ніфедіпін (Nifedipine), Еноксапарин (Enoxaparin), Фуросемід (Furosemide); Лот №2 - Метамізол натрій (Metamizole sodium), Декстроза (Glucose), Гідроксиетілкрохмал (Hydroxyethylstarch), Теофілін (Тheophylline), Кальцію глюконат (Calcium gluconate), Магнію сульфату гептагідрат (Мagnesium sulfate), Натрію гідрокарбонат (Sodium bicarbonate), Натрію хлорид (Sodium chloride), Натрію хлорид (Sodium chloride), Сальбутамолу сульфат (Salbutamol), Сорбітол у комбінаціях з натрію лактату та/або електролітами (Electrolytes in combination with other drugs))
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%).
Завершена
2 135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 5 291.50 UAH
мін. крок: 0.2% або 5 291.50 UAH
Період оскарження:
28.01.2022 12:14 - 09.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
b91964cc2c9542cda91bf6e1a2fb3343
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-28-005591-b.b1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 268349.docx 02.02.2022 08:58
- Протокол 42.pdf 04.02.2022 13:47
Дата подачі:
02.02.2022 08:58
Вирішення:
Шановний Учаснику, стосовно Вашої вимоги відповідаю наступне:
Перш за все слід зазначити, що тендерна документація складалася з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), в тому числі визначених частиною другою статті 22 Закону. Відповідно до положень частини 3 статті 22 Закону: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.» Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, встановленим у тендерній документації, визначається Замовником самостійно, згідно з законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з дотриманням принципів закріплених у статті 5 Закону.
З метою запобігання закупівлі фальсифікатів Учасникам необхідно надати гарантійний лист виробника у якому визначено, що виробник підтверджує можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів. Правомірність встановлення Замовником даної вимоги вбачається з наступного.
КНП «Миколаївський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» МОР надає медичну допомогу населенню Миколаївської області відповідно до Закону України «Про екстрену медичну допомогу», яка полягає у здійсненні працівниками системи екстреної медичної допомоги невідкладних організаційних, діагностичних та лікувальних заходів, спрямованих на врятування і збереження життя людини у невідкладному стані та мінімізацію наслідків впливу такого стану на її здоров'я.
Зрив поставок лікарських засобів, є неприпустимим, оскільки безпосередньо впливає на життя пацієнтів та може призвести до летальних наслідків. Тому, з метою забезпечення виконання договору про закупівлю, в частині поставки якісних лікарських товарів, поставки в повному обсязі та відповідними термінами придатності, в тендерну документацію була включена вимога про необхідність надання гарантійних листів виробників. Вказана вимога не ставить учасників в нерівні умови та не може призвести до штучного обмеження участі у процедурі закупівлі потенційних учасників, оскільки стосується всіх учасників торгів, а тому не порушує принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону. Надання гарантійного листа виробника підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією закупівлі законної продукції, що унеможливлює придбання лікарських засобів невідомого походження. Виробники та представники виробників, дбаючи про свою ділову репутацію, на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів будь-якому потенційному Учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію. Отже, якщо Учасник дійсно пропонує оригінальний товар, в нього немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Крім того, процедура закупівлі лікарських засобів бюджетними установами потребує певної специфіки. Лікарські засоби повинні бути зареєстровані на території України та внесені до реєстру задекларованих оптово - відпускних цін. Надання гарантійного листа від виробника, таким чином, гарантує, при необхідності, вчасну перереєстрацію лікарського засобу на момент поставки в разі закінчення терміну дії реєстраційного посвідчення після подання тендерних пропозицій, декларування оптово-відпускних цін та поставку лікарських засобів без обмежень.
Вимога надання Учасником гарантійних листів формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель відповідно до статті 5 Закону та з метою:
1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки необхідних препаратів Учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на відповідному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку товару Замовнику.
2. Забезпечення якості лікарських засобів, адже найдостименніше лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності товарів, тому дотримання Учасником термінів придатності запропонованих лікарських засобів та їх належної якості підтверджується гарантійним листом, виданим відповідним виробником.
3. Забезпечення мінімальної націнки на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни.
4. Надання гарантійного листа Учасником мінімізує ризик того, що товари, які постачатимуться Учасником отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо. Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
5. В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору Учасником-переможцем, Замовник на виконання гарантійного листа, виданого виробником, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Окрім цього, звертаєю увагу, що вимога надання оригіналу гарантійного листа Виробника, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі цих торгів, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією, стосується не конкретного якогось найменування, а відноситься до предмета закупівлі в цілому. Тому дана вимога встановлена для можливості отримання лікарських засобів від доброчесних постачальників, які спроможні виконати взяті зобов`язання та поставити товар належної якості у необхідні терміни, що сприяє забезпеченню безперебійної роботи бригад екстреної медичної допомоги КНП «Миколаївський обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Миколаївської обласної ради.
Стосовно лікарських засобів: «ВЕРАПАМІЛ-ДАРНИЦЯ®, розчин для ін'єкцій, 2,5 мг/мл по 2 мл в ампулі №10», «ДОФАМІН-ДАРНИЦЯ®, концентрат для розчину для інфузій, 40 мг/мл; по 5 мл в ампулі №10» та «ФАРМАДИПІН®, краплі оральні 2 % по 5 мл у флаконі; по 1 флакону в пачці» повідомляєю наступне.
Закупівля лікарських засобів здійснюється з обов’язковим зазначенням міжнародної непатентованої назви лікарського засобу, тому за результатами пошуку в Державному реєстрі лікарських засобів України за МНН вказано:
- для «ДОФАМІН-ДАРНИЦЯ®, концентрат для розчину для інфузій, 40 мг/мл; по 5 мл в ампулі №10» МНН - Допамін (Dopamine) виробники: ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", Україна та Гаупт Фарма Вюльфінг ГмбХ, Німеччина;
- для «ФАРМАДИПІН®, краплі оральні 2 % по 5 мл у флаконі; по 1 флакону в пачці», МНН - Ніфедіпін (Nifedipine) виробники: АТ "Фармак", Україна та Товариство з обмеженою відповідальністю "Фармацевтична компанія "Здоров'я", Україна
Стосовно лікарського засобу «ВЕРАПАМІЛ-ДАРНИЦЯ®, розчин для ін'єкцій, 2,5 мг/мл по 2 мл в ампулі №10», то він дійсно виготовляється в Україні лише одним виробником ПрАТ "Фармацевтична фірма "Дарниця", Україна. Тому внесено зміни у Додаток №3 ТД шляхом виключення № з/п 8 «Верапаміл(Verapamil) ВЕРАПАМІЛ-ДАРНИЦЯ®, розчин для ін'єкцій, 2,5 мг/мл по 2 мл в ампулі №10 або еквівалент у кількості 30 уп.» та виключення міжнародної непатентованої назви лікарського засобу «Верапаміл(Verapamil)» з назви закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено