• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Призупинено

140 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 400 000.00 UAH
Період оскарження: 28.01.2022 10:50 - 03.03.2022 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання

СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: 21792a55bd2d4200a440e3138842bd43
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-001552-c.a7
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕК «ЕНОЛЛ» (далі – ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ», Скаржник), маючи намір взяти участь у Торгах, проаналізувало тендерну пропозицію та вважає, що вона містить дискримінаційні вимоги, які обмежують коло потенційних учасників та порушують права суб’єктів господарювання, що діють на ринку постачання електричної енергії, зокрема Скаржника.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата розгляду скарги: 12.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.05.2022 17:16
Дата прийняття рішення по скарзі: 16.05.2022 13:19
Автор: ТОВ "ЕК "ЕНОЛЛ", Сергій Бондарчук +380674662979 ekenoll@ukr.net https://enoll.com.ua
Вимога
Є відповідь

тендерна (цінова) пропозиція

Номер: ed28fa5cff7d463a8ce1ed95d69ccd7f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-001552-c.c6
Назва: тендерна (цінова) пропозиція
Вимога:
Доброго дня! просимо привести у відповідність Додаток 1 до тендерної документації - ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», яка містить інформацію з полем для заповнення учасником щодо строку дії тендерної пропозиції в календарних днях, але в Тендерній документації визначено в робочих днях
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Ваше зауваження прийнято. До тендерної документації внесені зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

дискримінація учасників

Номер: 548f3ce6fdc74dfba2504bcfc31e7904
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-001552-c.a5
Назва: дискримінація учасників
Вимога:
Доброго дня! Вважаємо, що вимога тендерної документації, а саме: визначеної в розділі 3 тендерної документації "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" "1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції": -учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі” значно звужує коло потенційних учасників , обмежує конкуренцію, а отже не дасть максимальної економії та ефективності у даній закупівлі. Так, правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади врегульовано Законом України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Враховуючи наведене, вимагаємо виключити вищезазначену вимогу. Рішення Колегії № 11323-р/пк-пз від 24.05.2021, оголошення №UA-2021-04-29-001781-a Рішення Колегії № 9206-р/пк-пз від 27.04.2021, оголошення №UA-2021-04-01-002563-c Рішення Колегії № 8809-р/пк-пз від 22.04.2021, оголошення № UA-2021-03-29-002737-a Рішення Колегії № 4063-р/пк-пз від 03.03.2021, оголошення № UA-2021-02-05-012171-а
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, виходячи з положень правил ПРРЕЕ, Розділу 4 та ст.6.5 Постанови НКРЕКП від 12.06.2018 №375, ч.36-39 ст.2.2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 та Розділу 4 Проєкту Договору, який викладено в Додатку 4 до Тендерної документації, Постачальник (учасник-переможець) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії та несе персональну відповідальність за надання неякісних послуг. Відповідно до зазначеного, Замовником вимагається надання Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» для підтвердження відповідності Учасника нормам та вимогам чинного законодавства в сфері постачання електричної енергії.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

формульний розрахунок

Номер: 7ac4c1a926554596b3f57aa589a8706a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-001552-c.b4
Назва: формульний розрахунок
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до Додаток А до Додатку 3 Оцінка тендерної пропозиції здійснюється на основі наступних критеріїв: Ціна. Інші критерії не застосовуються. Питома вага цінового критерію = 100%. Р – загальна сума тендерної пропозиції, (загальна вартість тендерної пропозиції) у гривні (UAH) для споживача групи «Б», яка розраховується та вноситься Учасником на електронний майданчик наступним чином: Р = Nплан * (Цпрогн.рдн.,вдр +М + Тпер.) * 1,2, грн з ПДВ де, Nплан – плановий обсяг закупівлі електричної енергії для відповідного об’єкта Споживача, кВт*год. Цпрогн.рдн.– ціна в гривнях за 1 кВт*годину електричної енергії, яка для даної закупівлі визначена як середньозважена ціна РДН ОЕС України за грудень місяць 2021 року, без ПДВ (3,16017 грн/кВт*год), заокруглена до п’ятого знаку після коми за даними ДП «Оператор ринку» розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, а саме, інформація розміщена на https://www.oree.com.ua / Аналітичні матеріали / Огляди / Порівняльний аналіз роботи ринку «на добу наперед» та внутрішньодобового ринку за грудень 2021 року з врахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1); Тпер. – тариф на послуги з передачі електричної енергії в гривнях за 1 кВт*год електричної енергії, встановлений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № _______ від ___________ р., (учасником процедури закупівлі зазначається номер та дата чинної редакції Постанови на дату подання тендерної пропозиції), без ПДВ; М – маржа (вартість послуг Учасника) в гривнях за 1 кВт*год, запропонована Учасником, без ПДВ. Примітка. Маржа не може бути величиною від’ємною. З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі буде від’ємна. Під час проведення аукціону Учасник понижує ціну тільки за рахунок зменшення М – (вартості послуг) постачальника. 1,2 – математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ-20 %); У розшифровці формули присутній індикатор діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання (Замовник встановлює величину цього індикатора К однакову для всіх Учасників в розмірі 1,1). Але в самй формулі цей коефіцінт "К" не врахований. Внесіть, будь ласка, відповідні зміни до формули
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний замовнику, індикатор діапазону можливого коливання К вже врахований у змінній "Цпрогн.рдн", тому він відсутній у формулі.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

вимога

Номер: 81e5c31fcb3d41528b0202654ac15af6
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-001552-c.b3
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до тендерної документації учасник надає оригінал сертифікату відповідності вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», виданого на ім‘я учасника закупівлі та чинного на момент подачі тендерної пропозиції, або іншого сертифікату відповідності національному стандарту, що установлює вимоги до системи управління якістю та виданого на ім‘я учасника закупівлі у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, та чинного на момент подачі тендерної пропозиції. Наданий документ повинен відповідати предмету закупівлі. Зазначаємо Вам про те, що основана вимога до органів сертифікації – відповідність органу сертифікації вимогам відповідного стандарту CASCO (ISO17021- на системи менеджменту, ISO17065- на продукцію, ISO17020- органи інспектування, інші). Для перевірки такої відповідності органу сертифікації проводиться незалежне оцінювання компетенції. Оцінювання здійснюється різними способами. Найбільш поширеними є отримання акредитації та/або нотифікації, які носять добровільний характер ( https://sic-global.com/about-us-2/). Орган сам визначає спосіб оцінювання. В Україні діє Закон України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» №2740-VIII від 06.06.2019 року, в якому вказано що акредитація в України носить добровільний характер. (Лист Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України «щодо надання роз’яснення щодо сертифікації») Акредитація в НААУ носить характер підтвердження технічної компетенції. Отже, враховуючи вищевикладене, сертифікати можуть відповідати вимогам міжнародного стандарту та Українського стандарту. Те , що сертифікат виданий уповноваженим органом який має нотифікацію в міжнародній системі сертифікації або акредитацію в ООВ Національного агенства з акредитації України не впливає на зміст сертифікатів та тандерну пропозицію в цілому. Вимагаємо вас вилучити або внести зміни в тендерну документацію
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, виходячи з положень правил ПРРЕЕ, Розділу 4 та ст.6.5 Постанови НКРЕКП від 12.06.2018 №375, ч.36-39 ст.2.2 Постанови НКРЕКП від 27.12.2017 №1469 та Розділу 4 Проєкту Договору, який викладено в Додатку 4 до Тендерної документації, Постачальник (учасник-переможець) повинен надавати послуги з постачання електричної енергії споживачам із дотриманням установлених показників якості послуг з постачання електричної енергії та несе персональну відповідальність за надання неякісних послуг. Відповідно до зазначеного, Замовником вимагається надання Сертифікату ДСТУ EN ISO 9001:2018 / ДСТУ EN ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» для підтвердження відповідності Учасника нормам та вимогам чинного законодавства в сфері постачання електричної енергії.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

оплата

Номер: db19eecb53234661853b7c10a4bc7da0
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-001552-c.a2
Назва: оплата
Вимога:
п.4.12. Правил роздрібного ринку електричної енергії встановлено, що розрахунки між споживачем та електропостачальником (іншими учасниками роздрібного ринку, якщо вони беруть участь у розрахунках) здійснюються згідно з даними, отриманими від адміністратора комерційного обліку в порядку, передбаченому Кодексом комерційного обліку, про обсяги поставленої, розподіленої (переданої) та купленої електричної енергії. Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну. Рахунок за спожиту електричну енергію оплачується: протягом 5 робочих днів від дня отримання рахунка непобутовим споживачем; протягом 10 робочих днів від дня отримання рахунка побутовим споживачем; в інший термін, передбачений договором, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду. При цьому, в комерцій пропозиції термін для проведення розрахунків становить протягом 60 календарних днів, що суперечить вимогам ПРРЕЕ. Необхідно викласти п.5.10. проекту договору з урахуванням вищевказаного положення Правил роздрібного ринку електричної енергії. Отже, пропонуємо викласти в наступній редакції: 5.10. Споживач здійснює оплату за фактично спожиту електричну енергію за фактичними показами засобів обліку електричної енергії по закінченні розрахункового періоду. Оплата вартості електричної енергії за договором здійснюється на підставі акту приймання-передачі електричної енергії та рахунку - строк оплати протягом 10 календарних днів від дати отримання акту приймання-передачі електричної енергії, але не пізніше 20 календарного дня після закінчення розрахункового періоду.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за пропозицію. Відповідно до п.4.12 Правил роздрібного ринку електричної енергії встановлено, що "Плата за спожиту протягом розрахункового періоду електричну енергію вноситься не пізніше 20 числа наступного місяця, якщо договором не встановлено іншого терміну."
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Є відповідь

проект договору

Номер: 524c1475b1294f9ea21d6b5a7a3b84cf
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-28-001552-c.a1
Назва: проект договору
Вимога:
Шановний Замовнику. Відподно до пункту 5.9. проекут договору Станом на останній календарний день розрахункового періоду Постачальником складається Акт приймання-передачі електричної енергії та протягом 5 (п’ять) робочих днів надається Споживачу . Споживач зобов’язаний розглянути та підписати вказаний Акт у строк, що не перевищує 10 (десять) робочих днів або дати вмотивовану відмову від підписання такого Акту, у цей же строк. Відповідно до п. 4.12. ПРРЕЕ, та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б". До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М. Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання на останній календарний день розрахункового періоду. Пропонуємо визначити до 10го числа місяця наступного за розрахунковим.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за пропозицію. Інформуємо вас, що усі вимоги передбачені розділом 5 Проєкту договору. Також повідомляємо, що постачальник має право доступу до засобів обліку електричної енергії в будь який час відповідно до ПРРЕЕ.
Статус вимоги: Відхилено