• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Деззасіб - Сурфаніос лемон фреш 5л концентрат(не містить хлору)

Аналогів не пропонувати,За довідковою інформацією звертатись зп тел.0978166291- Людмила Володимирівна

Завершена

7 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 140.00 UAH
Період оскарження: 13.11.2017 11:24 - 14.11.2017 11:29
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо відповіді Замовника!

Номер: 1ac8358ea95b4a17a250a12c26c505b8
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-13-000480-c.a2
Назва: Щодо відповіді Замовника!
Вимога:
Шановний замовнику! Це ви дома з особистої кишені можете взяти гроші та купити собі все що заманеться по якій заманеться ціні. Зважаючи на відсутність законних контраргументів щодо нашої вимоги, ми направяляємо листи до вказаних у вимозі контролюючих органів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: eb827cb3db3543b38bc1973b4bb4f09d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-13-000480-c.b1
Назва: Вимога!
Вимога:
Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нащої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повний еквівалент за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, призначення, спектр антимікробної дії, режими використання, умови використання, умови зберігання. Саме за цими характеристиками визначають еквівалентність поважні атестовані Державні установи. Більш того, за всіма режимами використання запропонований нами засіб в рази економічніший! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно п.6.4. Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016р. № 35 у вимогах до предмету закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів , послуг) або виробника Замовник може вказати, які аналоги та-або еквіваленти прийматимуться в пропозиціях учасників. В даному випадку, нами, як Замовником чітко було вказано в оголошенні – аналогів не пропонувати, проте,Ви, як Учасник цієї вимоги не дотримались, на відміну від двох інших Учасників. Тому звинувачення Замовника у корупційних діяннях з Вашої сторони є безпідставними.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні