-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко( жирність 2,5%)
Торги відмінено
91 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 918.00 UAH
мін. крок: 1% або 918.00 UAH
Період оскарження:
27.01.2022 19:18 - 08.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
fe6fb340f76f4b05bdb1b6bff62d1961
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-015796-b.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Приватне підприємство «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» є учасником закупівлі, яку проводить Управління освіти та спорту Козятинської міської ради, номер закупівлі UA-2022-01-27-015796-b, Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки.
14 лютого 2022 року відбувся аукціон пропозицій, 15 лютого 2022 року протоколом №72 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ переможцем закупівлі було визначено ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА".
Учасник ПП «ТД «СОЛОДКИЙ СВІТ» не погоджується з даним Рішенням, оскільки вважає, що тендерна пропозиція учасника ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" не відповідає ТД Замовника, а саме:
В ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації Замовника вимагалось:
1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази:
1.1. Інформаційна довідка у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що використовується для виконання господарської діяльності Учасника.
В довідці повинна бути зазначена інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази.
- Інформаційна довідка у довільній формі про наявність холодильного обладнання, придатного для зберігання такого виду товарів.
Учасник ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" надає Довідку про матеріально-технічну базу в якій відсутня інформація про найменування, кількість, термін експлуатації, стан зазначеного обладнання та матеріально-технічної бази. Також Учасник не надав жодної інформації про наявність холодильного обладнання, придатного для зберігання такого виду товарів.
1.2. Копії правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання від 00 С до – 180 С та від 00 С до +50 С, залежно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються.
Якщо нерухоме майно в якому зберігаються та\або реалізовуються продукти харчування, які будуть постачатися учасником по Договору орендоване, учаснику потрібно надати лист – підтвердження на оренду зазначеного приміщення (складу) на 2020 рік за підписом директора юридичної особи (орендодавця) або фізичної особи підприємця\громадянина (орендодавця).
Жодних правовстановлюючих документів, підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання від 00 С до – 180 С та від 00 С до +50 С, залежно від умов зберігання продуктів харчування, які закуповуються, учасник ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" не надав.
1.3. Копії відповідних документів на власний та/або орендований автотранспорт, що пристосований для перевезення продуктів харчування, які є предметом закупівлі, протягом дії договору (з урахуванням вимог Наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 року №363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні»).
На вказаний автотранспорт повинні бути надані, зокрема, копію свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів або договір оренди спеціалізованого автотранспортного засобу з копією свідоцтва на право власності автотранспортного засобу на орендодавця.
Учасник ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" у своїй тендерній пропозиції надає копії реєстраційних документів на транспортний засіб BMW, реєстраційний номер АВ 4254 ІР, в яких зазначено, зокрема, що даний автомобіль це легковий седан.
Звісно це також автотранспорт, але для перевезення, зокрема МОЛОКА , потрібен спеціалізований автотранспорт, пристосований для перевезення продуктів харчування, що швидко псуються. Для перевезення використовують переважно рефрижераторні види транспорту.
В Додатку №1 ТД Замовника Вимоги до постачання товару, зазначається, зокрема:
П. 10.Транспортування товару (продуктів харчування) здійснюється спеціальним транспортом учасника для перевезення даного типу товару (харчових продуктів) з відповідним обладнанням (стелажі, які можуть зніматися, піддони та інше) дозволеним Міністерством охорони здоров’я в умовах, що забезпечують їх зберігання та запобігання забруднення із дотриманням товарного сусідства. Транспортування товарів, що особливо швидко псуються повинно проводитися в транспорті, в якому забезпечено належну температуру зберігання товару (продуктів харчування) під час перевезення. Доставка товару повинна проводитись спеціалізованими автотранспортними засобами, обладнаних холодильною установкою рефрижераторного типу, не менше двох одиниць згідно з правилами перевезення продовольчих продуктів. Кожен транспортний засіб повинен мати довідку про санітарну обробку. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі та виконують вантажні-розвантажувальні роботи, повинні мати особисту медичну книжку та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці тощо). Довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних службових осіб закладу, які приймають продукти харчування.
Жодних документів, що підтверджують наявність спеціалізованого автотранспорту, обладнаного холодильною установкою рефрижераторного типу, власного чи того, що використовується на договірних засадах, Учасник ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" не надав.
3.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів):
3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (не менше одного договору).
Аналогічним вважається договір на постачання аналогічного товару не раніше 2021року.
3.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати:
- не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору).
3.3 Листи-відгуки про співпрацю з учасником від замовників, які зазначені у довідці про виконання аналогічних договорів (не менше одного).
Учасник ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів надає копію Договору №25 від 12 червня 2021 року між ФОП Шарлай Олегом Миколайовичем та лист-відгук по даного договору.
Незрозуміло яким чином і на яких підставах ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" здійснював свою діяльність починаючи з 12 червня 2021 року, зважаючи на те, що державна реєстрація її як ФОП, згідно копії реєстраційних документів, наданих самим учасником та даних Єдиного державного реєстру (відкриті джерела) відбулась 7 липня 2021 року, а реєстрація потужностей оператора ринку відбулась, згідно копії реєстраційних документів, наданих самим учасником, 01.02.2022 року. Хоча п.3. ст.. 25 ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зобов’язує «Не пізніше ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності оператор ринку зобов’язаний подати (надіслати) до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, в якій зазначаються найменування, ідентифікаційний код згідно з Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, місцезнаходження або прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків чи серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті), місце проживання оператора ринку, назва (опис) потужності, її адреса, заплановані види діяльності та перелік харчових продуктів, виробництво та/або обіг яких планується здійснювати, вид оператора ринку за класифікацією суб’єктів господарювання, визначеною Господарським кодексом України (суб’єкт мікро-, малого, середнього або великого підприємництва)». П.6 « Рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову у такій реєстрації приймається протягом 10 календарних днів після отримання відповідної заяви оператора ринку. Копія рішення про державну реєстрацію потужності або про відмову у такій реєстрації надається (надсилається) оператору ринку протягом трьох робочих днів з дня його прийняття.»
Також для підтвердження відповідності вимогам тендерної документації, потрібно було надати наступні документи, зокрема:
- П. 12. витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку та копія експлуатаційного дозволу потужностей операторів ринку. Учасник ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" не надав копію експлуатаційного дозволу;
- П. 13. Позитивний акт перевірки суб’єкта господарювання (учасника торгів), який здійснює постачання сировини та харчових продуктів, територіальним органом Держпродспоживслужби АБО акт, складений за результатами планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров’я та благополуччя тварин, заснованих на принципах НАССР . Учасник не надав жодного з вищезгаданих актів;
- П. 14. Інформаційна довідка про перелік потужностей/операторів ринку харчових продуктів звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів;
- копію експлуатаційного дозволу від виробника;
- витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку виробника. Учасник ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" у своїй тендерній пропозиції не надав копію експлуатаційного дозволу від виробника, не надав витяг з Державного реєстру потужностей операторів ринку виробника;
- п.16 Скан-копії оригіналів актів виконаних робіт на проведення санітарної обробки/дезінфекції автотранспорту та дезінфекції (дератизації) приміщень/будівлі/складу за передостанній квартал до кінцевого строку подання пропозиції учасника. Учасник ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" у своїй тендерній пропозиції не надав Скан-копії оригіналів актів виконаних робіт дезінфекції (дератизації) приміщень/будівлі/складу за передостанній квартал до кінцевого строку подання пропозиції учасника.
- П.17 сертифікат на систему управління безпечності харчових продуктів ISO або сертифікат на систему управління якістю ISO , що дають право Учаснику виробляти та/або зберігати, реалізовувати товари, запропоновані в тендерній пропозиції, що є предметом закупівлі. Учасник ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" у своїй тендерній пропозиції не надав сертифікат на систему управління безпечності харчових продуктів ISO або сертифікат на систему управління якістю ISO , що дають право Учаснику виробляти та/або зберігати, реалізовувати товари, запропоновані в тендерній пропозиції, що є предметом закупівлі.
На підставі вищевикладеного ВИМАГАЄМО скасувати Рішення про визнання ФОП "ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА" переможцем тендерної закупівлі UA-2022-01-27-015796-b,Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки, та перейти до розгляду пропозицій наступних учасників згідно законодавства України
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога молоко 2.pdf 18.02.2022 08:46
Дата подачі:
18.02.2022 08:46
Вирішення:
Відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи від 15.02.2022 № 72 переможцем відкритих торгів на закупівлю за предметом ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки визначено ФОП ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА.
Разом з тим, 18.02.2022 учасником ПРИВАТНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" через електронну систему закупівель була подана вимога (Номер вимоги: UA-2022-01-27-015796-b.b1) щодо неправомірності визначення ФОП ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА переможцем та скасування рішення про визначення останньої переможцем.
При цьому, проаналізувавши інформацію, наведену у вимозі UA-2022-01-27-015796-b.b1 Замовник дійшов висновків щодо допущення ним порушень у сфері публічних закупівель під час розгляду та визначення ФОП ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА переможцем торгів. А саме, тендерна пропозиція ФОП ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону (у складі тендерної пропозиції не надані документи, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до Додатку 2 тендерної документації); не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства (у складі тендерної пропозиції не надані документи, що вимагались Таблицею 2 Додатку 2 до тендерної документації), проте була визначена переможцем.
Перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції визначений ч.1 ст. 31 Закону (п.1 ч.1 ст. 31 Закону – підстави для відхилення учасника, п.2 ч.1 ст. 31 Закону - підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника та п.3 ч.1 ст. 31 Закону – підстави для відхилення переможця). При цьому, Закон відокремлює поняття «учасник процедури закупівлі» та «переможець процедури закупівлі».
Відповідно до п. 37 ч.1 ст. 1 Закону учасник процедури закупівлі - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі
Відповідно до п.18 ч.1 ст.1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до п.3 ч.1 ст.31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
Отже, перелік підстав для відхилення ПЕРЕМОЖЦЯ Є ВИЧЕРПНИМ. Відхилення ФОП ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА, як переможця процедури закупівлі, через невідповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та через невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства суперечить нормам п.3 ч.1 ст.31 Закону. Крім того, повторний розгляд тендерної пропозиції Законом не передбачений. Отже, враховуючи вимоги Закону, наразі Замовник немає підстав для відхилення ФОП ВАЛЮШКО ТЕТЯНА БОРИСІВНА САМЕ ЯК ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ.
Однак, статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначена адміністративна відповідальність за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону.
Отже, у процедурі закупівлі за предметом ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки наявні порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Крім того, стаття 32 Закону містить імперативну норму, відповідно до якої замовник зобов'язаний відмінити закупівлю у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
З огляду на викладене, тендер за предметом закупівлі ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки підлягає відміні на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено