-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги зі збирання, переробки та передачі твердих забруднюючих речовин з суден
Послуги зі збирання, переробки та передачі твердих забруднюючих речовин з суден за кодом ДК 021:2015 90510000-5 утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям.
Торги не відбулися
6 499 738.58
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 498.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 498.69 UAH
Період оскарження:
27.01.2022 16:41 - 24.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Тендерна доуцментація
Номер:
01d86238b8ee49f89420314d81057a70
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-003228-a.b5
Назва:
Тендерна доуцментація
Вимога:
Згідно Постанови КМУ від 22.10.2008 р. №934 «Про межі акваторії морського порту Миколаїв» з додатком акваторія, яку використовує ТОВ «Суднобудівний завод «Океан», не входить в межі акваторії морського порту Миколаїв. Тому не зрозуміло, з яких міркувань цей об’єкт було внесено Замовником до переліку об’єктів, на яких можуть надаватись послуги зі збирання, перероблення та передачі твердих забруднюючих речовин з суден. Вимагаємо внести відповідні зміни до Тендерної документації, виключивши ТОВ «Суднобудівний завод «Океан» з вказаного переліку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2022 19:42
Вирішення:
У відповідності до ст.1 п.1 п.п.6 Закону України «Про морські порти України», морський порт - визначені межами територія та акваторія, обладнані для обслуговування суден і пасажирів, проведення вантажних, транспортних та експедиційних робіт, а також інших пов’язаних з цим видів господарської діяльності.
Відповідно до п.8.1 розділу VIII «Порядку справляння та розміри ставок портових зборів», затвердженого наказом МІУ від 27.05.2013 № 316, справляння санітарного збору передбачає: забезпечення Адміністрацією морських портів України обов'язкового прийняття із судна всіх видів забруднень (за винятком баластних вод) за весь час стоянки судна в морському порту, а також сприяння виконанню операцій, пов'язаних з прийняттям забруднень (подання і прибирання плавзасобів, надання контейнерів та інших місткостей для збирання сміття, перевантажувальні операції, шлангування, відшлангування тощо).
Виходячи з вищевикладеного та беручи до уваги, що на сьогоднішній час межі території Миколаївського морського порту не встановлено, в пункті 4 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги на закупівлю: Послуги зі збирання, переробки та передачі твердих забруднюючих речовин з суден за кодом ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», Миколаївською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Миколаївського морського порту) (далі- Філія), перераховано об’єкти, на яких можуть надаватися послуги виконавцем робіт, в рамках цільового використання коштів від санітарного збору, для можливості формування ціни послуги потенційними виконавцями робіт. Послуги надаються у відповідності до заявок Замовника.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2022 14:58
Вимога
Залишено без розгляду
Тендерна документація
Номер:
bced0206e82943f38390f81f22f9b2be
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-003228-a.b4
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
В Правилах реєстрації операцій зі шкідливими речовинами на суднах, морських установках і в портах України , затвердженими наказом Міністерства транспорту України 10.04.2001р., дотримання яких з поза іншого визначені Замовником як вимога до послуг, що закуповуються, у Додадку 4 наведено перелік сміття та реєстрація операцій зі сміттям на суднах: 1) пластмаси; 2) сепараційні, обшивальні або пакувальні матеріали, що мають плавучість; 3) здрібнені вироби з паперу, ганчір'я, скло, метал, пляшки, черепки та інше;
4) вироби з паперу, ганчір'я, скло, метал, пляшки, черепки та інше; 5) харчові відходи;
6) попіл з інсинераторів. Відповідна інформація також міститься в Настанові щодо здійснення положень додатка V до Конвенції MARPOL 73/78. Шкідливі речовини визначені додатками 1-3 МАРПОЛ та кодексом МПНВ, посилання на які в Тендерній документації Замовника не вказано. Таким чином, закупівля послуги зі збирання, перероблення та передачі твердих забруднюючих речовин з суден не передбачає операцій, які потребують спеціально обладнаних транспортних засобів для перевезення небезпечних вантажів та дотримання Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, спеціального Порядку погодження та оформлення маршруту руху транспортного засобу під час дорожнього перевезення небезпечного вантажу, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656 «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 11.09.2018 за №№ 1041/32493-1043/32495. У розділі 111 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника зазначено, що відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників, не може бути підставою для її відхилення. Тому вважаємо, що вимагати документи, які будуть не потрібні при наданні послуг, але ставлять в дискримінаційне положення учасників на етапі подання пропозиції, є порушенням Замовником принципів здійснення публічних закупівель згідно ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». А, відтак, вимоги Замовника надати у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційних вимог Свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення небезпечних вантажів, Свідоцтво про підготовку уповноваженої особи з питань безпеки перевезень є безпідставними і незаконними і потребують внесення змін до Тендерної документації. Просимо внести відповідні зміни.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2022 18:10
Вирішення:
Згідно Додатку 4 Тендерної документації, предметом закупівлі є, між іншим наступні відходи: J Cargo residues (non-HME) Залишки вантажу безпечні; K Cargo residues (HME) Залишки вантажу небезпечн; Ozone-depleting substances and equipment containing such substances/ Озоноруйнівні речовини і устаткування, що містять такі речовини; Exhaust gas-cleaning residues/Залишки від очищення вихлопних газі; F. Operational waste/ Експлуатаційні відходи. Зазначені відходи відносяться до категорії небезпечних, як згідно конвенції MARPOL 73/78 Додатку V, так і відповідно до ЗУ «Про відходи», з чого вбачається, що вони становлять загрозу навколишньому середовищу.
Звертаємо Вашу увагу, що Відповідно до п.5 Розділу І Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 04 серпня 2018 року № 656, Небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. З наведеного вбачається, що вимога щодо наявності Свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення небезпечних вантажів та Свідоцтва про підготовку уповноваженої особи з питань перевезень– є повністю аргументованою та законною.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Таким чином вищезазначена вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2022 14:55
Вимога
Залишено без розгляду
Про внесення змін до Тендерної документації
Номер:
3d1bf7ffbe30428c83795f083c383747
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-003228-a.b3
Назва:
Про внесення змін до Тендерної документації
Вимога:
Звертаємо Вашу увагу, що вимогу щодо внесення зміни у Тендерну документацію у відповідності з межами акваторії порту та діючими нормативними документами для забезпечення додержання санітарних норм та природоохоронного законодавства, не допускаючи забруднення водного середовища та забезпечення усім суднам своєчасного здавання сміття та особливих суднових відходів до пункту 4 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги на закупівлю», підпункту 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 Проекту договору на закупівлю було подано у зв’язку з відсутністю в Технічних вимогах до предмету закупівлі саме суден, які стоять на рейді в АКВАТОРІЇ морського порту Миколаїв. Відповідно до ст. 15 Кодексу торговельного мореплавства України, судном є самохідна чи несамохідна плавуча споруда. Очевидним є те, що судно може здійснити заходження тільки в акваторію морського порту, а не на його територію. Відповідно до Порядку оформлення приходу суден у морський порт, надання дозволу на вихід суден у море та оформлення виходу суден із морського порту, затвердженого Наказом Міністерства інфраструктури України від 27.06.2013 р. № 430, прихід судна – це постановка судна на якір в акваторії порту або швартування судна до причалу, розташованого в акваторії порту, у визначеному адміністрацією морського порту місці; прихід судна в порт оформлюється капітаном морського порту; вихід судна – це відправлення судна від причалу, розташованого в акваторії порту, або з якірної стоянки в акваторії порту; дозвіл на вихід судна з порту надає капітан морського порту (п.п. 1.2, 2.2., 3.1 вказаного Порядку).
Відповідно до п.п. 2, 7, 16 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про морські порти України», морський порт – це визначені межами територія та акваторія, обладнані для обслуговування суден і пасажирів, проведення вантажних, транспортних та експедиційних робіт, а також інших пов`язаних з цим видів господарської діяльності. Акваторія морського порту (портова акваторія) – це визначена межами частина водного об`єкта (об`єктів), крім суднового ходу, призначена для безпечного підходу, маневрування, стоянки і відходу суден. Територія морського порту – це частина сухопутної території України з визначеними межами, у тому числі штучно створені земельні ділянки. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про морські порти України», межами морського порту є межі його території та акваторії. Постановою Кабінету Міністрів України від 22.10.2008 р. № 934 «Про межі акваторії морського порту Миколаїв» визначено межі акваторії морського порту Миколаїв згідно з додатком до даної Постанови. Щодо меж території морського порту Миколаїв, рішення Кабінетом Міністрів України про визначення таких меж не прийнято, межі території морського порту Миколаїв – не визначені. Але останнє не було питанням наших вимог. Відповідно до п. 8.1 Порядку справляння та розміри ставок портових зборів, справляння санітарного збору передбачає:
- забезпечення Адміністрацією морських портів України обов`язкового прийняття із судна всіх видів забруднень (за винятком баластних вод) за весь час стоянки судна в морському порту, а також сприяння виконанню операцій, пов`язаних з прийняттям забруднень (подання і прибирання плавзасобів, надання контейнерів та інших місткостей для збирання сміття, перевантажувальні операції, шлангування, відшлангування тощо);
- обов`язкове здавання судном у морському порту всіх наявних на борту видів забруднень з метою запобігання їх скиданню у море. Здавання забруднень засвідчується відповідною довідкою Адміністрації морських портів України.Виходячи з вказаного, вимагаємо внести зміни у Тендерну документацію у відповідності з межами акваторії порту та діючими нормативними документами для забезпечення забезпечення усім суднам своєчасного здавання сміття та особливих суднових відходів шляхом включення суден, що стоять на рейді, до пункту 4 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги на закупівлю», підпункту 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 Проекту договору на закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2022 17:35
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне. Беручи до уваги відсутність заявок та факту надання даної послуги на рейді акваторії Миколаївського морського порту протягом 2021 року, вважаємо за недоцільне внесення змін до тендерної документації відповідно до Вашої вимоги.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.02.2022 15:19
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про внесення змін у тендерну документацію
Номер:
ad064492a07d40beb8a5c1ace6062cf1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-003228-a.b2
Назва:
Вимога про внесення змін у тендерну документацію
Вимога:
Згідно пукту 4 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги на закупівлю: Послуги зі збирання , переробки та передачі твердих забруднюючих речовин з суден за кодом ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» у переліку об’єктів Миколаївської філії Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрація Миколаївського морського порту) (далі- МФ ДП «АМПУ»), на яких повинно здійснюватись видалення відходів з суден зазначені лише судна, що стоять біля причалів морського порту Миколаїв та причалів в акваторії МП Миколаїв, підпорядкованих МФ ДП «АМПУ», але відсутні судна, що стоять на рейді вищевказаної акваторії.
Межі акваторії морського порту Миколаїв визначені Постановою Кабінету Міністрів України від 22.10.2008 р. №934. Згідно Обовязкових постанов по морському порту Миколаїв (далі- «Обовязкові постанови»), затверджених наказом Голови ДП «АМПУ» від 13.12.2016 №451, зареєстрованим в ГТУЮ у м.Києві 29.12.16 №279/1592:
- акваторія порту (портова акваторія) визначена межами частина водного об’єкта (об’єктів), призначена для безпечного підходу, маневрування, стоянки і виходу суден;
- морський порт – визначені межами територія та акваторія, обладнані для обслуговування суден і пасажирів, проведення вантажних транспортних і експедиційних робіт, а також інших пов’язаних з цим видів господарської діяльності;
- рейд - частина акваторії морського порту, що використовується для стоянки суден на якорі, в т.ч. ремонту, посадки/висадки пасажирів, проведення вантажно-розвантажувальних робіт в її незахищеній частині (зовнішній рейд) або в частині, захищеній повністю або частково огороджуваними гідротехнічними спорудами чи об'єктами природного походження (внутрішній рейд);
- якірна стоянка – гідротехнічна споруда, розташована у межах акваторії морського порту і призначена для стоянки судна на якорі.
Згідно п.2.11 «Обов'язкових постанов» визначені послуги, які надаються в морському порту Миколаїв, серед яких і операції з видалення сміття з суден біля причалу і на рейді.
Таким чином, з вищевикладено випливає, що акваторія включає причали морського порту Миколаїв, причали №№1-5, що використовуються ТОВ «МГЗ», причали ПАТ «ЧСЗ», ТОВ СП «Нібулон», філії ПАТ «Судноплавна компанія «Укррічфлот» «Миколаївський річковий порт», ТОВ «Морський спеціалізований порт Ніка-Тера», ТОВ «Суднобудівний завод «Океан», ТОВ «Порт Очаків» та рейд, на якому стоять судна.
Вимагаємо внести зміни у Тендерну документацію у відповідності з межами акваторії порту та діючими нормативними документами для забезпечення додержання санітарних норм та природоохоронного законодавства, не допускаючи забруднення водного середовища та забезпечення усім суднам своєчасного здавання сміття та особливих суднових відходів шляхом включення суден, що стоять на рейді, до пукту 4 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги на закупівлю», підпункту 5.1.2 пункту 5.1 частини 5 Проєкту договору на закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2022 17:10
Вирішення:
У відповідності до ст.1 п.1 п.п.6 Закону України «Про морські порти України», морський порт - визначені межами територія та акваторія, обладнані для обслуговування суден і пасажирів, проведення вантажних, транспортних та експедиційних робіт, а також інших пов’язаних з цим видів господарської діяльності.
Відповідно до п.8.1 розділу VIII «Порядку справляння та розміри ставок портових зборів», затвердженого наказом МІУ від 27.05.2013 № 316, справляння санітарного збору передбачає: забезпечення Адміністрацією морських портів України обов'язкового прийняття із судна всіх видів забруднень (за винятком баластних вод) за весь час стоянки судна в морському порту, а також сприяння виконанню операцій, пов'язаних з прийняттям забруднень (подання і прибирання плавзасобів, надання контейнерів та інших місткостей для збирання сміття, перевантажувальні операції, шлангування, відшлангування тощо).
Виходячи з вищевикладеного та беручи до уваги, що на сьогоднішній час межі території Миколаївського морського порту не встановлено, в пункті 4 додатку 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Технічні вимоги на закупівлю: Послуги зі збирання, переробки та передачі твердих забруднюючих речовин з суден за кодом ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям», Миколаївською філією Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрація Миколаївського морського порту) (далі- Філія), перераховано об’єкти, на яких можуть надаватися послуги виконавцем робіт, в рамках цільового використання коштів від санітарного збору, для можливості формування ціни послуги потенційними виконавцями робіт. Послуги надаються у відповідності до заявок Замовника.
Враховуючи вищевикладене, відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
11.02.2022 14:52
Вимога
Вирішена
Тендерна документація
Номер:
db76a6432dab4628a0dc105c35439849
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-27-003228-a.b1
Назва:
Тендерна документація
Вимога:
Шановний замовник. Додатком 2 до тендерної документації за для підтвердження такого кваліфікаційоного критерію, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі пропозиції повинен надати - Атестат виробництва, виданий Учаснику або іншому суб’єкту господарювання, якого Учасник планує залучити як співвиконавця, який підтверджує, що стан виробництва з утилізації, переробки та знищення особливих суднових відходів (згідно переліку категорій відходів, що зазначені у п. 3 Технічних вимог Замовника) відповідає вимогам Закону України «Про відходи» та Закону України «Про охорону навколишнього середовища».
Разом з тим, повідомляємо що відповідно до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1999 від 29.11.2016 року «Про визнання таким, що втратив чинність, наказу Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 25 вересня 2000 року № 571», у відповідності до Закону України від 12 лютого 2015 року № 191-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення умов ведення бізнесу (дерегуляція)» та з метою приведення нормативно-правових актів у відповідність із законодавством України було визнано таким, що втратив чинність наказ Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації України від 25 вересня 2000 року N 571 «Про затвердження Порядку проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 року за № 33/5224. Тобто, станом на дату оприюднення закупівлі скасовано нормативно-правовий акт, що регулює порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції.
Просимо, привести тендерну документацію у відповідність до законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 08.02.2022 12:11
Дата подачі:
08.02.2022 12:11
Вирішення:
Шановний учаснику! Дякуємо за запитання. Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Статус вимоги:
Задоволено