• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021-2015: 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії закладам освіти Южноукраїнської міської територіальної громади)

Мова підготовки пропозиції українська. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Джерела фінансування: місцевий бюджет, загальний та спеціальний фонди, прогнозні розрахунки на 2022 рік з урахуванням фактичного споживання у 2020-2021 роках, діючого тарифу РДН ОЕС станом на 15.11.2021 та індексу цін виробників промислової продукції Місце знаходження замовника: 55000, Україна, Миколаївська область, м. Южноукраїнськ, проспект Незалежності, буд. 16. Категорія замовника: 1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад.

Завершена

5 273 290.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 366.45 UAH
Період оскарження: 27.01.2022 15:02 - 25.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

щодо проєкту Договору

Номер: b95f80d3faa04a8c846f7b0d125b17fb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-27-010774-b.c1
Назва: щодо проєкту Договору
Вимога:
1) Шановний замовник щодо порядку для зміни ціни за одиницю товару. Аналіз умов договору (п. 5.2, 5.8 зокрема) дає підстави вважати, що сторони визнають волатильність зміни ціни на ринку електричної енергії. Питання до замовника, якщо сторони не досягли згоди щодо зміни ціни за одиницю товару, чи можуть Сторони в такому випадку достроково розірвати договір (оскільки самим проектом це питання не визначено), наприклад в порядку п. 3.2.4 постанови НКРЕКП №308 від 14.03.2018, де заначено, що 3.2.4. У разі зміни умов договору про постачання електричної енергії споживачу, у тому числі комерційної пропозиції, електропостачальник не пізніше ніж за 20 днів до їх застосування повідомляє про це споживача з урахуванням інформації про право споживача розірвати договір. У разі надання у встановленому порядку електропостачальником споживачу повідомлення про зміни умов договору про постачання електричної енергії (у тому числі зміну ціни), що викликані змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі та/або розподілу електричної енергії, ціни (тарифу) на послуги постачальника універсальних послуг та/або "останньої надії") та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної енергії, договір вважається із зазначеної в повідомленні дати зміни його умов (але не раніше ніж через 20 днів від дня надання споживачу повідомлення), про що зазначається у повідомленні: 1) достроково розірваним (без штрафних санкцій) за ініціативою споживача - у разі надання електропостачальнику письмової заяви споживача про незгоду/неприйняття змін протягом 5 робочих днів з дня отримання такого повідомлення, але не пізніше ніж за 10 календарних днів до зазначеної в повідомленні дати зміни умов договору; 2) зміненим на запропонованих електропостачальником умовах - якщо споживач не надав електропостачальнику письмову заяву про незгоду/неприйняття змін у встановлений цим пунктом термін. Учасник роздрібного ринку (крім споживача) має інформувати споживача, з якими укладено відповідний договір, про будь-яку зміну в умовах договору шляхом направлення відповідної інформації у визначений договором (обраною споживачем комерційною пропозицією) спосіб (через особистий кабінет на своєму офіційному сайті у мережі Інтернет, засобами електронного зв'язку, СМС-повідомленням, у пунктах прийому платежів тощо). 2) Також, відповідно до пп. 7 п. 5.2 проекту, зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. Оскільки згідно з п. 5.2 проекту договору, в останньому застосовується регульований тариф НКРКЕП (тариф на передачу), питання до замовника, чому договір не містить порядку зміни ціни у разі зміни регульованого тарифу? 3) П. 5.8 передбачено обмеження щодо зміни ціни «не раніше ніж через один місяць з дати фактичного початку постачання електричної енергії», що не відповідає імперативним нормам п. 2 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії. 4) П. 9.13 визначено розмір пені за порушення строків розрахунків споживачем у розмірі 0,01%, що є мізерним, та таким, який не може стимулювати Сторону договору до вчасних здіййснень розрахунків. Враховуючи розмір аналогічної відповідальності Постачальника перед смпоживачем (п. 9.12 проекту), пропонуємо розмір відповідальності в п. 9.13 привести у відповідність п. 9.12. 5) П. 13.4 проекту, а саме термін в 5 днів до дати розірвання не можливо реалізувати технічно, оскільки, дострокове розірвання здійснюється постачальником за погодженням з оператором системи передачі. Потсановою НКРЕКП від 14.03.2018 №312 (далі- ПРРЕЕ) передбачений інший термін для дострокового розірвання договору (зміни постачальника). Так, п. 3.2.5. ПРРЕЕ зазначено, що ініціювання споживачем розірвання у разі зміни електропостачальника договору має відбуватися одночасно з ініціюванням ним початку процедури зміни електропостачальника, передбаченої главою 6.1 розділу VI цих Правил. У таких випадках датою припинення договору вважається дата фактичної зміни електропостачальника або набуття споживачем статусу учасника ринку двосторонніх договорів, або остаточного припинення користування електричною енергією на об'єкті за відповідними точками комерційного обліку. П. 6.1.3. ПРРЕЕ, зміна електропостачальника за ініціативою споживача має бути завершена протягом періоду, що починається з дня повідомлення споживачем нового електропостачальника про наміри змінити попереднього електропостачальника, але у строк, що не перевищує 21 календарний день з дня вказаного повідомлення. П. 3.2.15. ПРРЕЕ, у разі закінчення строку дії договору про постачання електричної енергії або дострокового його розірвання (за ініціативою електропостачальника) електропостачальник не пізніше ніж за 20 календарних днів до передбачуваного дня припинення дії договору та постачання електричної енергії повинен повідомити про це споживача, відповідного (відповідних) оператора (операторів) системи та постачальника "останньої надії", на території діяльності якого розташовані електроустановки такого споживача, із зазначенням дати припинення постачання електричної енергії споживачу. Споживач після отримання повідомлення електропостачальника має право ініціювати зміну електропостачальника у порядку, встановленому в розділі VI цих Правил. Отже, п. 13.4 пропонуємо привести у відповідність ПРРЕЕ та зазначити строк для дострокового розірвання «за 21 календарний день». 6) Редакція п.13.6 проекту договору не враховує можливість електронного листування, а також використання особистого кабінету на сайті постачальника. Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо пункт 13.6 викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача.», або зазначити іншу редакцію, з урахуванням можливості вакористання електронного документообігу.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Уповноважена особа замовника розглянувши звернення з вимогою до Замовника до всієї закупівлі ДК 021-2015: 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії закладам освіти Южноукраїнської міської територіальної громади), ідентифікатор: UA-2022-01-27-010774-b.c1., відхиляє вимогу з наступних підстав. 1. Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону, договір про закупівлю повинен бути укладеним відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. У пункті 5.3 проекті договору про закупівлю, що міститься у тендерній документації, зазначено порядок змін його умов згідно вимог частини 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі». Разом з тим, Законом України "Про публічні закупівлі" заборонено укладення умов договору про публічні закупівлі, які відрізняються від умов тендерної пропозиції, та заборонено вносити зміни до договору, окрім певного переліку таких змін, передбачених частиною 5 статті 41 Закону (відповідна правова позиція наведена у постанові Верховний Суду від 30.01.2018 у справі №916/1491/17). Так, відповідно до ч. 1 ст. 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Частинами 1 - 3 статті 632 ЦК України визначено, що ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін. У випадках, встановлених законом, застосовуються ціни (тарифи, ставки тощо), які встановлюються або регулюються уповноваженими органами державної влади або органами місцевого самоврядування. Зміна ціни після укладення договору допускається лише у випадках і на умовах, встановлених договором або законом. Зміна ціни в договорі після його виконання не допускається. У пункті 5.3 проекту договору до тендерної документації передбачено порядок зміни ціни за одиницю електричної енергії, а також визначено, що споживач має право відмовитись від зміни ціни за одиницю товару у випадках, якщо Постачальником не надано належне документальне підтвердження підвищення ціни, передбачене цим пунктом, або з інших обгрунтованих підстав. Разом з тим, у пунктах 13.3, 13.4 проекту договору до тендерної документації передбачено умови дострокового розірвання договору. Відповідно до частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Згідно частини 4 статті 188 Господарського кодексу України, у разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Отже, учасники повинні розумно оцінювати ті обставини, за яких буде виконуватися договір, укладений за результатами проведення процедури закупівлі. 2. По другому питанню повідомляю, що будуть внесені зміни до підпункту 7 пункту 5.3 проекту договору до тендерної документації, зокрема щодо порядку зміни ціни у разі зміни регульованого тарифу. 3. По третьому питанню повідомляю, що у пункті 5.8 проекту договору до тендерної документації передбачено період, з якого допускається збільшення ціни електричної енергії, зокрема, не раніше ніж через один місяць з дати фактичного початку постачання електричної енергії, зазначеної в заяві-приєднання до договору про постачання електричної енергії споживачу та з підтвердженням коливання ціни такого товару на ринку. Отже, у даному пункті проекту договору до тендерної документації зазначено період, з якого допускається зміна ціни електричної енергії, а не строки зміни ціни. 4. По четвертому питанню повідомляю, що відповідно до ч. 1 ст. 627 ЦК України сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Разом з тим за частиною другою статті 343 ГК України, як спеціальною нормою, яка регулює відповідальність за порушення строків розрахунків, платник грошових коштів сплачує на користь одержувача цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін, але не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Також за статтями 1 та 3 Закону України «Про відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов`язань» платники грошових коштів сплачують на користь одержувачів цих коштів за прострочку платежу пеню в розмірі, що встановлюється за згодою сторін. Розмір пені, передбачений статтею 1 цього Закону, обчислюється від суми простроченого платежу та не може перевищувати подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період, за який сплачується пеня. Отже, у пункті 9.13 проекту договору до тендерної документації зазначено розмір пені виходячи з вимог чинного законодавства. Тому, не можемо погодитися на внесення змін до п.9.13 проекту договору до тендерної документації, зокрема щодо встановлення розміру пені 0,1% вартості товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. 5. По п’ятому питанню повідомляю, що Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Положення Закону України "Про публічні закупівлі" є спеціальними нормами, які визначають порядок здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Враховуючи вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", замовник немає можливості змінити електропостачальника відповідно до розділу VI Правил роздрібного ринку електричної енергії, затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312, зокрема, у строк, що не перевищує 21 календарний день з дня повідомлення споживачем нового електропостачальника про наміри змінити попереднього електропостачальника. Крім того, строк дострокове розірвання договору, який зазначений у пункті 13.4 проекту договору до тендерної документації у повній мірі відповідає строку, вказаному у п.п.1 пункту 3.2.4 Правил роздрібного ринку електричної енергії, затвердженого Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 №312. Разом з тим, звертаємо Вашу увагу на те, що договір між електропостачальником та споживачем укладається не шляхом приєднання споживача до розробленого електропостачальником договору, а шляхом укладення договору у паперовій формі на інших умовах, відмінних від тих, які містяться у комерційних пропозиціях, розміщених на офіційному сайті електропостачальника. Отже, не можемо погодитися на внесення змін до п.13.4 проекту договору до тендерної документації, зокрема щодо дострокового розірвання договору «за 21 календарний день». 6. По шостому пункту повідомляю, що договір між електропостачальником та споживачем укладається не шляхом приєднання споживача до розробленого електропостачальником договору, а шляхом укладення договору у паперовій формі на інших умовах, відмінних від тих, які містяться у комерційних пропозиціях, розміщених на офіційному сайті електропостачальника. Отже, не можемо погодитися на внесення змін до п.13.6 проекту договору до тендерної документації, зокрема щодо електронного листування, а також використання особистого кабінету на сайті постачальника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: 2d4cff11d7a44e9593ae24c6fc032878
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-27-010774-b.c3
Назва: щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Учасником процедури закупівлі Товариством з обмеженою відповідальністю "Миколаївська електропостачальна компанія" подано тендерну пропозицію з врахуванням вимог чинного законодавства України та вимог Замовника. На підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі передбачених статтею 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"надано довідки за №728,№729,№730,№731 від 16.02.2022р. та заповнено електронні поля. Просимо Замовника скасувати рішення про нашу дискваліфікацію та допустити до участі в аукціоні.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Частиною 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Згідно частини 1 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Пунктом 5 розділу 3 тендерної документації ДК 021-2015: 09310000-5 Електрична енергія (Постачання електричної енергії закладам освіти Южноукраїнської міської територіальної громади) в новій редакції, затверджена 21.02.2022 року, передбачено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником у даному Розділу для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Натомість, учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ в електронній системі закупівель не заповнено електронні форми про наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону, а зазначено лише - ст.17. Відповідно до частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо: 1) учасник процедури не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: 5ee14973e1574dd5a404feb6ab57cb9d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-27-010774-b.c2
Назва: щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Учасником процедури закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю "Миколаївська електропостачальна компанія" надано тендерну пропозицію відповідно чинного законодавства України. Відхилення нашої тендерної пропозиції вважаємо неправомірним та вимагаємо переглянути рішення Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: не повний текст вимоги
Дата скасування: 03.03.2022 16:28