• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт водонапірної башти «Рожновського» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159. 4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Катеренчук Дарія Сергіївна, головний спеціаліст, уповноважений з публічних закупівель відділу закупівель та договірної роботи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт водонапірної башти «Рожновського» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: «Капітальний ремонт водонапірної башти «Рожновського» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 790 027,60 грн. (сімсот дев’яносто тисяч двадцять сім гривень 60 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «02» лютого 2022 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «07» лютого 2022 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається. 21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається. 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається. 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

790 027.60 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 900.28 UAH
Період оскарження: 27.01.2022 13:08 - 02.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

щодо неправомірного визначення переможця

Номер: 50c9b21bfe1f4b6b8cc6d73055f82194
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-27-007378-b.b1
Назва: щодо неправомірного визначення переможця
Вимога:
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «ТІТАН-ПРО». Шановний Замовник, звертаємось до вас з вимогою змінити своє рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «ТІТАН-ПРО», згідно протокольного рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області № 3 від 09 лютого 2022 року ТОВ “МД-КОНТРАКТ” вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Нижче наведемо докази наступного : 1. Замовник в пункті 7 Інструкція з підготовки пропозиції в розділі Вимоги до електронних копій документів чітко прописав свою вимогу, а саме : « Bci завантажені документи окрім кошторисних розрахунків та оригіналів документів сторонніх організацій, повинні мати особистий (оригінал) підпис уповноваженої особи учасника Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та ïx оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозицїі у формі електронних документів та накладання електронного підпису, що базуеться на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». (KEП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів) або на документи тендерної пропозиціі цілком. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовусться до документів (матеріалів та інформаціі), що подаються у складі тендерної пропозицій, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Замовник перевіряе KEП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» Про те при перевірці цифрового підпису ТОВ « ТІТАН-ПРО» на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify виявляється, що ТОВ « ТІТАН-ПРО» підписав свою пропозиції УЕП ( удосконаленим електронним підписом ), тому як при перевірці ми бачимо « тип носія – незахищений», «тип підпису – удосконалений» ( Протокол перевірки електронного цифрового підпису долучений в додатку як доказ ). Керуючись листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України на запит до Міністерства від АМКУ №20-29/06-1616-пз від 10.02.2021 що УЕП не є кваліфікованим цифровим підписом (КЕП ), що в свою чергу суперечить вимогам Замовника до спрощеної закупівлі . Тож керуючись вище наведеним, ТОВ «МД-КОНТРАКТ» вимагає замовника дискваліфікувати ТОВ «ТІТАН-ПРО» в зв’язку з тим, що пропозиція подана учасником не відповідає умовам спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши вимогу про скасування рішення Уповноваженої особи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області № 3 від 09 лютого 2022 року ТОВ МД-КОНСТРАКТ, Код ЄДРПОУ:38617671 № UA-2022-01-27-007378-b.b1 від «11» лютого 2021 року (далі – вимога) повідомляємо наступне. Замовником на виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» проведено спрощену закупівлю «Капітальний ремонт водонапірної башти «Рожновського» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-27-007378-b для забезпечення потреб органу місцевого самоврядування. Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення). Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку. Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця. Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із основних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТАН-ПРО" було надано найбільш економічно вигідну пропозицію серед інших учасників враховуючи принцип співмірності наданих документів у складі пропозиції. Крім цього, необхідно зазначити наступне, підпунктом 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікований електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади». Кабінетом Міністрів України 17 березня 2021 року було прийнято Постанову №227 про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193. Відповідно до внесених змін право використовувати у своїй діяльності УЕП (удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа) подовжено до 05.03.2022 року, а саме: «Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року» (абз.2 п.1 Постанови КМУ від 03.03.2020 р. №193). З огляду на ці обставини на сьогодні КЕП для ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТАН-ПРО" не є обов’язковим. Зважаючи на норми Закону, ТОВ "ТІТАН-ПРО" у складі пропозиції були надані всі необхідні документи для підтвердження надійності та відповідності його пропозиції оголошенню про проведенню спрощеної закупівлі та невід’ємних додатків до нього. Враховуючи викладене, вимогу відхилено.
Статус вимоги: Відхилено