• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації на об’єкт: «Капітальний ремонт з переобладнання системи киснепостачання, встановленням кисневої станції та дизель-генератора для обслуговування будівель КНП "Клінічна лікарня №5" СМР за адресою: м. Суми, вул. Марко Вовчок, 2», з подальшим отриманням позитивного експертного звіту

Термін виконання робіт по виготовленню проектно-кошторисної документації по об’єкту: - 45 днів з моменту укладення договору

Торги відмінено

612 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 060.00 UAH
Період оскарження: 27.01.2022 13:08 - 02.02.2022 08:00
Вимога
Вирішена

Щодо огляду об'єкту

Номер: 7e942faceeba4eb6939869b5ab5c2f47
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-27-007363-b.c4
Назва: Щодо огляду об'єкту
Вимога:
Умова Документації щодо попереднього огляду об'єкту дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. У зв'язку з цим просимо Вас прибрати дану вимогу та внести зміни в документацію, так як вона дискримінує учасників закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Стосовно вимоги про надання Акту огляду об’єкта, то ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об'єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Також відповідно до п.1.1. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 " Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану " встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд,лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень " Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва", затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності ". Згідно з п.6.4. вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об'єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об'єктом і прилеглою територією та забудовою. Отже, вимога щодо попереднього огляду об'єкта є нормативно визначеним обов'язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст.3 Закону України " Про Публічні закупівлі". частина 3 ст.22 ЗУ " Про публічні закупівлі" передбачає, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідною влючити до тендерної документації. Акт огляду об’єкта будівництва, що вимагається в тендерній документації, не є дискримінуючим , тому що право на підпис даного документа належить лише представнику Замовника/ уповноваженій особі і не повинен містити зайвих письмових відміток інших осіб. Об’єкт даної закупівлі є загальнодоступним і огляд може здійснюватися будь-яким Учасником. Законодавство про закупівлю не містить терміну "дискримінація" (відсутня конкретизація дій які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), проведення фізичних обмірів здійснюється учасником спрощеної закупівлі до аукціону з метою особистого пересвідчення учасника в обсягах та складності виконання робіт.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Дискримінаційні вимоги

Номер: e51b0fb9dad04734b020963d209f03b3
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-27-007363-b.c3
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Учасники закупівлі повинні при підготовці пропозиції підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях з наданням копії такої настанови. З огляду на це, учасники подають у складі пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики/настанови щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки та настанови щодо етичної поведінки при участі у публічних закупівель. У зв’язку із впровадженням карантинних заходів, що впроваджені Урядом України з метою профілактики та боротьби з короновірусною хворобою SARS COVID-19 замовники закупівель повинні встановити умови до необмеженого кола суб’єктів господарювання привести свою діяльність до санітарних та гігієнічних норм, що унеможливлять поширення вірусних хвороб. Відтак учасники у складі своїх пропозицій надають гарантійний лист, за яким беруть на себе зобов’язання забезпечити виконання робіт з заходами протидії COVID-19. Учасники також надають наказ про призначення відповідального/уповноваженого за контролем та дотриманням заходів щодо запобігання занесенню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19). В учасника повинні бути розроблені та затверджені Настанови з запровадження на підприємстві політики, по реалізації заходів, щодо недопущення розповсюдження пандемії коронавірусної хвороби (COVID-19), які подаються у складі пропозиції. Шановний Замовнику. Вимагаємо виключити дані критерії так як немає законних і доречних підстав для їх застосування .
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «(Лист МІНІСТЕРСТВО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ (Мінекономіки) вих. № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019) Одним з важливих напрямків діяльності Мінекономіки як Уповноваженого органу у сфері публічних закупівель є приведення вітчизняного законодавства з питань публічних закупівель до міжнародних стандартів. Зокрема, в рамках підписаної Угоди про асоціацію між Україною, з однієї сторони, та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони (далі – Угода про асоціацію) Україною були взяті зобов’язання щодо приведення національного законодавства з питань публічних закупівель у відповідність до директив ЄС шляхом поступової гармонізації. На виконання статті 152 Угоди про асоціацію в частині публічних закупівель, розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 № 175-р затверджена Стратегія реформування системи публічних закупівель (“дорожня карта”) та План заходів щодо її реалізації, яким передбачено, зокрема, запровадження Кодексу поведінки для всіх суб’єктів сфери публічних закупівель, що встановлюватиме єдині етичні норми та правила поведінки в цій сфері. В рамках опрацювання питання, яка поведінка вважається етичною чи неетичною серед учасників/потенційних учасників публічних закупівель Мінекономіки було здійснено он-лайн опитування представників бізнесу, у тому числі щодо проблем, які виникають при взаємодії з замовниками в процесі здійснення закупівель, випадків недобросовісної конкуренції під час участі у тендерах, корупційних ризиків у закупівлях тощо. За результатами проведеної роботи Мінекономіки напрацьовані Настанови щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях (далі – Настанови), метою яких є надання методично-консультативної допомоги щодо забезпечення системного підходу до формування, підтримки та розвитку етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях в Україні. Оскільки у закупівельному процесі недотримання етичної поведінки суб’єктами сфери публічних закупівель негативно відображається на кінцевих результатах закупівель, негативно впливає на ступінь довіри, прозорості та справедливості при проведенні процедур закупівель, Мінекономіки з метою формування загальноприйнятих норм етичної поведінки, пропонує учасникам використовувати розроблені Настанови. У зв’язку із впровадженням карантинних заходів, що впроваджені Урядом України з метою профілактики та боротьби з короновірусною хворобою SARS COVID-19 замовники закупівель повинні встановити умови до необмеженого кола суб’єктів господарювання привести свою діяльність до санітарних та гігієнічних норм, що унеможливлять поширення вірусних хвороб.»
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Підтвердження досвіду

Номер: 79264dec6097482682dfdd8f11e60b6a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-27-007363-b.c2
Назва: Підтвердження досвіду
Вимога:
Шановний Замовнику. На яких підставах у складі пропозиції вимагаються - "копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3);" Довідку по формі КБ-3 робить підрядна організація яка виконує будівельні роботи. Це суто відносини Підрядника із Замовником. Яким чином ці довідки можуть з'являтися у Проектувальника? Вимагаємо виключити надання даного документу із кваліфікаційних вимог.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі».
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Щодо складу проектної групи

Номер: a1bbd274dc614d59908d87a038e4d6c8
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-27-007363-b.c1
Назва: Щодо складу проектної групи
Вимога:
Шановний Замовнику. Згідно Наказу №45 від 16.05.2011 розділи проекту розробляються і підписуються сертифікованими виконавцями, які є безпосередніми розробниками розділів або частин проекту. Тобто інженерами-проектувальниками які мають відповідний сертифікат. На яких підставах вимагається наявність у складі проектної групи учасника: "Сертифікований інженер геодезист" та "Інженер технічного нагляду: Технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд" - і що вони будуть підписувати незрозуміло. В зв'язку з цим вимагаємо виключити вищенаведених спеціалістів із переліку проектної групи. Також вимагаємо виключити із переліку "Інженер-проектувальник: Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення економії енергії"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: «Частково внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні