• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Халати , покривала , подушки.

Детальний опис про закупівлю розміщено у оголошенні/запрошенні. Процедура закупівлі скорочена у зв’язку з нагальною потребою у послузі.

Торги не відбулися

26 825.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 135.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2017 10:51 - 21.11.2017 11:00
Вимога
Вирішена

Оскарження дискваліфікації

Номер: 003039664e084932b7509fb72d3a4742
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-000414-a.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Я, Фоп Кулініч Л.І. не погоджуюсь з рішенням засідання Комітету Замовника про анулювання Переможця № 89 від 24/11/2017 року. Згідно вимог п.9 Оголошення я дотрималась всіх вимог і подала у складі своєї пропозиції весь зазначений пакет документів. В документі цінова пропозиція, завіреному моїм підписом і печаткою чітко вказано, що я погоджуюсь із основними умовами договору "Проект Договору". В проекті Договору сума прописом відповідає сумі, зазначеній в ціновій пропозиції. Допущена механічна опечатка, відсутність підпису на деяких сторінках документів, тим паче відсутність печатки не може бути приводом для дискваліфікації учасника електронних закупівель. 19 липня в Україні набрав чинності закон № 1982 VIII про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями. Таким чином, для бізнесу скасовується обов'язкове використання печаток на документах. Зокрема, в Господарському кодексі прописується, що печатка не може бути обов'язковим реквізитом документа, який подається від імені суб'єкта господарювання органу державної влади. Державним органам забороняється вимагати наявність печатки на документах. Закон про скасування печаток в Україні виключив з ряду нормативних актів згадки про обов'язкове використання печатки. Тепер документи вважаються достовірними за умови підпису уповноваженої на це особи. Крім того, вводиться адміністративна відповідальність за вимагання проставлення печатки на документі. Така дія передбачає штраф від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 гривень). Стаття 28. Закону України «Про здійснення державних закупівель» Розгляд та оцінка пропозицій конкурсних торгів 1. Замовник має право звернутися до учасників за роз’ясненнями змісту їх пропозицій конкурсних торгів з метою спрощення розгляду та оцінки пропозицій. 2. Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої пропозиції конкурсних торгів. 3. Замовник має право на виправлення арифметичних помилок, допущених у результаті арифметичних дій, виявлених у поданій пропозиції конкурсних торгів (ціновій пропозиції) під час проведення її оцінки, за умови отримання письмової згоди на це учасника, який подав пропозицію конкурсних торгів (цінову пропозицію). Стаття 22. Документація конкурсних торгів: 3. Документація конкурсних торгів може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Документація конкурсних торгів має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції конкурсних торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Вище наведені аргументи свідчать про порушення з боку тендерного комітета Замовника при прийнятті решення в частині Статті 3.Закону України "Про здійснення державних закупівель " Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; Враховуючи вище вказане прошу переглянути своє рішення щодо дискваліфікації ФОП Кулініч Л.І. як переможця даної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відхилити як неправомірну
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 27.11.2017 13:22
Підтвердження вирішення: Згідно пункту 9 Оголошення/запрошення до участі в електронних торгах нами зазначено , що Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції підписаний та завірений печаткою проет договору . Договір який був прикріплений в складі Вашої комерційної пропозиції був оформлений неналежним чином , а саме : відсутня не тільки печатка а і підпис уповноваженої особи. А також невірно вказані суми в договорі та комерційній пропозиції. Враховуючи це , було прийнято рішення про дизкваліфікацію Вас як учасника закупівлі .
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження результатів закупівлі

Номер: 96567e0d3a4b4ce28fa8dc27ab0458cd
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-000414-a.b2
Назва: Оскарження результатів закупівлі
Вимога:
Пропозиція ФОП Випирайленко Н.І. не відповідає умовам закупівлі, а саме учасник в порушення п.9 Оголошення не дотрималась кваліфікаційних вимог і надала документи, оформленні не належним чином: - виписка із ЄДРПОУ не повна і містить інформацію сканованої копії лише першої сторінки із 4 (внизу сканкопії вказана нумерація сторінок. Витяг із державного реєстру щодо цього підприємця містить інформацію щодо його видів діяльності :Код КВЕД 13.92 Виробництво готових текстильних виробів, крім одягу; Код КВЕД 46.90 Неспеціалізована оптова торгівля (основний); Код КВЕД 47.19 Інші види роздрібної торгівлі в неспеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.51 Роздрібна торгівля текстильними товарами в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 47.75 Роздрібна торгівля косметичними товарами та туалетними приналежностями в спеціалізованих магазинах; Код КВЕД 63.99 Надання інших інформаційних послуг, н. в. і. у.; Код КВЕД 68.20 Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна. Жоден з цих видів діяльності не передбачає виробництво даним підприємцкм одягу, паспорт якого наданий в пакеті документів учасника закупівлі. - паспорт виробу на халати підписаний учасником містить посилання на ГОСТ 12.4.131.-83 виробу, яким не перебачено виробництво халатів із тканини ситець. Це є порушенням до технічних вимог предмету закупівлі і вимог до оформлення документів, поданих разом із пропозицією. - гігієнічний висновок на покривала, поданий у складі пропозиції містить посилання на виробника Березанську суконну фабрику, в ассортиментному переліку продукції, якої не має покривал чи пледів розміром 140х210, (Є пропозиції з розміром 140*200, 170х210). Це є ще одним із фактів не дотримання учасником технічних вимог до товарів, що є предметом закупівлі. Враховуючи вище викладене вимагаю повернутись до розгляду пропозиції даного учасника і дискваліфікувати його за вище наведені суттєві порушення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Задовольнити, як правомірну
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 27.11.2017 14:31
Дата виконання рішення Замовником: 27.11.2017 13:25
Підтвердження вирішення: Дякуємо за підказкую. Ми дійсно не додивилися про те що ФОП "Випирайленко Н.І." прікріпила у складі своєї пропозиції тільки першу сторінку виписки із ЄДРПОУ.