• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт приміщень школи І-ІІІ ступенів №150 по вулиці Пирогівський Шлях, 148 у Голосіївському районі міста Києва (за ДК 021: 2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)

Завершена

1 449 610.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 248.05 UAH
Період оскарження: 27.01.2022 11:58 - 02.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Прибрати корупційну вимогу

Номер: d26787a11eeb42ed80d947376a74ec12
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-27-002885-c.c1
Назва: Прибрати корупційну вимогу
Вимога:
п.13 "Загальних вимог" передбачає у Учасника наявність сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) (див. абзац 4, пункту 4, Розділу IV НПАОП 45.2-7.03-17). Яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності». "II. Організація управління з охорони праці на будівельному майданчику 1. Якщо на будівельному майданчику будуть виконувати або виконують будівельні роботи два і більше підрядників (включаючи генерального підрядника), або підрядник і фізична(і) особа(и), або фізичні особи, замовник або керівник будівництва призначає одного або кількох координаторів з питань охорони праці на стадії розроблення проектної документації на будівництво та координаторів з питань охорони праці на стадії будівництва." (НПАОП 45.2-7.03-17. Мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (54551)). Наша компанія не має наміру залучати субпідрядників до виконання Договору. Вважаємо цю вимогу дискримінаційною і вимагаємо прибрати з "Загальних вимог" закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. З приводу розгляду Вашої вимоги, що надійшла до Замовника через електронну систему закупівель повідомляємо наступне. Частиною 19 статті 1 Закону визначено, що переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Отже, пропозиція учасника спрощеної закупівлі повинна відповідати умовам, визначеним в оголошенні, та вимогам до предмета закупівлі. В Вимогах Управління будівництва Голосіївської районної в місті Києві державної адміністрації до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження визначено перелік вимог до предмета закупівлі, зазначено, що Учасник у складi тендерної пропозицii має підтвердити наявність на підприємстві за основним місцем роботи / сумісництвом сертифікованого інженера з охорони праці (будівництво) який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) (див. абзац 4, пункту 4, Розділу IV НПАОП 45.2-7.03-17), яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Повідомляємо, що Наказом Міністерства соціальної політики України від 23.06.2017 №1050 затверджено мінімальні вимоги з охорони праці на тимчасових або мобільних будівельних майданчиках (далі - Наказ), серед яких визначено перелік обов’язків координатора з питань охорони праці на стадії будівництва. Стосовно посилання скаржника на п.1 Розділу ІІ Наказу «Організація управління з охорони праці на будівельному майданчику», вважаємо за необхідне зазначити наступне, посилання Скаржника не визначає повний перелік обов’язків координатора з питань охорони праці на стадії будівництва, дану норму необхідно трактувати з врахуванням інших положень Наказу. Вимога Замовника, щодо надання у складі Пропозицій учасників відповідного Сертифікованого співробітника є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника міжнародним та національним стандартам якості. Скаржником жодним чином не доведено, що у нього, як потенційного учасника, відсутня можливість найняти співробітників з зазначеним сертифікатом, або отримати даний сертифікат, виходячи з цього дана вимога не може вважатися дискримінаційною. Документація не містить жодних дискримінаційних умов та є такою, що складена у повній відповідності до вимог чинного законодавства.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 10.02.2022 11:05