-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони приміщення, майна та прилеглої території
цілодобово
Торги відмінено
198 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 992.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 992.50 UAH
Період оскарження:
27.11.2017 12:22 - 01.12.2017 12:14
Вимога
Є відповідь
Шодо сплати всіх обов`язкових платежів та виплати мінімальної заробітної платні працівникам
Номер:
57554b681ce943bb979899aa1f50da8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-27-000896-b.c1
Назва:
Шодо сплати всіх обов`язкових платежів та виплати мінімальної заробітної платні працівникам
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 198 500,00 грн. з ПДВ
Згідно до оголошення процедури закупівлі, яке було розміщено на сайті офіційного органу 27.11.2017 року. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-11-27-000896-b та пункту 3.2. Строк надання послуг: з 01.01.2018р. по 31.12.2018 р.
Відповідно до Додатку 1 Технічні (якісні) вимоги до предмету закупівлі, та відповіді замовника на поставлене запитання стосовно графіку роботи охоронників на об’єкті. Замовником передбачено 1 пост цілодобовий пост охорони.
Таким чином, строк надання послуг становить : 1) цілодобовий пост: 365 днів, що складає 8760 людино-годин (365*24=8760). Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 198500,00 / 8760 ≈ 22,66 грн. з ПДВ (або в такому випадку 18,88 грн без ПДВ). До того ж Замовником є суб’єктом державних повноважень який повинен дотримуватися усіх відповідних законодавчих актів, а також повинен слідкувати за тим щоб всі учасники дотримувалися виконання та дотримувалися діючого законодавства. Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, транспортування, страхування, розподілення особового складу Учасника по постах охорони Замовника та інших обов’язкових платежів і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені Учасником, у тому числі й ті, які доручатимуться для виконання третім особам в українськіх гривнях у т.ч. ПДВ.
Таким чином планова ціна яка була визначена Замовником складається з урахуванням вищезазначених витрат, які були включені до неї при плануванні та визначенні остаточної планової ціни закупівлі Законом України «Про Державний бюджет на 2017 рік» визначено, що мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня повинна складати не менше ніж - 19,34 гривні (ст. 8 цього Закону).
Мінімальна заробітна плата - це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці (ст. 3 Закону України «Про оплату праці»). Відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» кожне підприємство зобов’язане сплатити єдиний соціальний внесок (22%), а також, єдиний податок (5%) або податок на додану вартість (20%) (в залежності від системи оподаткування, на якому підприємство працює).
Обрахуємо мінімальний розмір вартості 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,25 грн., та єдиний податок ≈1,18 (або податок на додану вартість ≈ 3,87 грн.) 19,34+4,25 +1,18 = 24,77 грн. Якщо ж Учасник сплачує податок на додану вартість, то вартість 1 людино-години буде ще більша 19,34+4,25 +3,87 = 27,46 грн .
Тобто, очікуваної вартості предмета закупівлі у розмірі 198 500,00 (з ПДВ). (22,66 грн. з ПДВ (18,88 грн без ПДВ) за людино-годину) навіть не вистачить на оплату праці у мінімальному гарантованому розмірі та сплату єдиного соціального внеску та єдиного податку (24,77 грн. за людино-годину без ПДВ), не говорячи вже про інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником прибутку, та які він обов’язково повинен передбачити згідно діючого законодавства. Дана сума за одну годину роботи охоронника також не включає в себе вимоги ст. 108 Кодексу законів про працю України (далі - КЗпПУ) робота в нічний час (з 22:00 до 06:00 (1/3 доби) згідно зі ст. 54 КЗпПУ) оплачується у підвищеному розмірі, встановлюваному генеральною, галузевою (регіональною) угодами та колективним договором, але не нижче 20 відсотків тарифної ставки (окладу) за кожну годину роботи у нічний час;
- відповідно до ст. 107 КЗпПУ оплата роботи у святкові дні працівникам, праця яких оплачується за годинними або денними ставками, - у розмірі подвійної годинної або денної ставки;
- відповідно до: - ст. 23 Закону України «Про відпустки»: повинні бути передбачені кошти на оплату відпусток; - ст. 74 КЗпПУ: надаються щорічні (основна та додаткові) відпустки із збереженням на їх період місця роботи (посади) і заробітної плати; - ст. 75 КЗпПУ: щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, який відлічується з дня укладення трудового договору та закупівлю спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, підприємство не зможе платити заробітну своєму адміністративно-управлінському персоналу, буде працювати без прибутку, а охоронці не ходитимуть в оплачувані відпустки та лікарняні.
Таким чином замовником, який повинен чітко дотримуватися діючого законодавства, встановлено планову вартість закупівлі, яка йде в супереч з діючим законодавства (КЗпПУ та Закону України "Про державний бюджет України на 2017 рік") визначив бюджет закупівлі, який навіть не покриває витрати учасників для оплати всіх обов'язкових податків, зборів платежів, які зобов'язаний оплачувати в бюджет України суб'єкт господарювання при здійсненні своєї господарської діяльності, не кажучи вже про загальновиробничі і адміністративні витрати, що вимагаються замовником згідно документації.
Замовник виставляючи планову вартість торгів, в якій закладена розрахункова ціна за годину роботи нижче мінімальної заробітної плати затвердженої законодавством на 2017 рік, порушує чинне законодавство, яке зобов'язаний сам же й дотримуватися.
З наявної в нас інформації Ви чомусь не сплачуєте своїм співробітникам суму заробітної плати, що є меншою ніж визначена діючим законодавством у 2017 році. Та співробітники щороку отримують оплачувані відпустки, премії та інше відповідне забезпечення.
Окрім того, розрахунки робилися з урахуванням розміру мінімальної заробітної палати закріпленого в Законі України «Про Державний бюджет на 2017 рік», а послуги фактично будуть надаватися у 2018 році, що визначено згідно документації та оголошення, з 01 січня 2018 — 31 грудня 2018 р.
У проекті Закону України «Про Державний бюджет на 2018 рік» №7000 від 15.09.2017, який вже затверджено у першому читанні, мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня повинна становити не менше ніж – 22,41 гривні (ст. 8 цього проекту Закону).
Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,36 = 28,70 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,46 = 32,80 грн з ПДВ.
Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та отримання учасником мінімального прибутку.
В даному випадку можна знову стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому що послуги будуть фактично надаватися вже у 2018 році.
Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України.
Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник отримує кошти для своєї роботи від державного бюджету.
Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом відміни даної закупівлі в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік», тому шо послуги планується надавати фактично у 2018 році, а не у 2017.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.11.2017 13:51
Вирішення:
Доброго дня. Відмінемо дану закупівлю в цілому, здійснивши повний перерахунок планової ціни закупівлі відповідно до вимог Закону України "Про Державний бюджет України" 2018.
Статус вимоги:
Задоволено