-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Медичні матеріали (голки, маска захисна для лиця, підгузники, пробірки, рукавички, серветки, скарифікатори, шприци, ємність для забору слини, клейонка)
Торги відмінено
71 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 710.00 UAH
мін. крок: 1% або 710.00 UAH
Період оскарження:
16.11.2017 12:36 - 22.11.2017 12:41
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
cb9e1e18bde84766942002b76192b82b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-16-000410-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
КЛПЗ «Міський протитуберкульозний диспансер м. Маріуполя»
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1695791, номер тендеру у UA-2017-11-16-000410-b)
28.11.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ п/п Найменування товару Одиниця виміру Кількість
товару
1. Голка для забору крові G21 для вакуумних пробірок 100шт/упак упак. 2
2. Ємність для збору слини, стерильна шт. 1500
3. Маска захисна для лиця неткана з гумовими петлями шт. 5000
4. Набір для забору капілярної крові зі скарифікатором 100шт/упак упак. 20
5. Набір для забору капілярної крові без скарифікатора 100шт/упак упак. 20
6. Підгузники для дорослих №10 розмір XL шт. 10
7. Пробірка вакуумна з EDTA- К3 13*75мм (4мл) пласт ПЕТ шт. 200
8. Пробірка стерильна типу "Фалькон" 50 мл з конічним дном 100шт./упак упак. 20
9. Рукавички оглядові н/стер латекс припудрені розмір S пара 3000
10. Серветки просочені спиртовим розчином 100шт/упак упак. 200
11. Утримувач (перехідник) д/вакуумних пробірок 50шт/упак. упак. 4
12. Шприц ін’єкційний одноразового використання трьохкомпонентний з голкою 20мл шт. 1000
13. Шприц ін’єкційний одноразового використання трьохкомпонентний з голкою 5мл шт. 50000
14. Клейонка підкладна резинова вид А 200см шт. 20
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц ін’єкційний одноразового використання трьохкомпонентний з голкою 20мл шт. 1000
Шприц ін’єкційний одноразового використання трьохкомпонентний з голкою 5мл шт. 50000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1695791, номер тендеру у UA-2017-11-16-000410-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:
Учасник
- Міський протитуберкульозний дистпансер м. Маріуполь.pdf 22.11.2017 10:51
Дата подачі:
22.11.2017 10:51
Вирішення:
Тендерним комітетам Замовника був правильно визначен предмет Закупівлі згідно словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, крім того, до даної закупівлі не застосовується Закон "Про Публічні закупівлі". Виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі в ТД непередбачено, тому тендерний комітет не вважає за потрібним змінювати умови ТД.
В роз
Статус вимоги:
Відхилено