-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (електронагрівальна панель ДК 021:2015- 39715240-1 Електроприлади для обігріву приміщень)
Завершена
36 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 184.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 184.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2022 17:43 - 02.02.2022 23:59
Вимога
Відхилено
Вимога щодо скасування рішення відповідальної особи як такого, що суперечить нормам Закуно України "Про публічні закупівлі" та законодавству про захист економічної конкуренції.
Номер:
caf48397571b4f249dae8a0066a563f7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-014646-b.b1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення відповідальної особи як такого, що суперечить нормам Закуно України "Про публічні закупівлі" та законодавству про захист економічної конкуренції.
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення відповідальної особи як такого, що суперечить нормам Закуно України "Про публічні закупівлі" та законодавству про захист економічної конкуренції. (Вимога додається)
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога на відхилення.docx 13.02.2022 17:23
- відповідь на вимогу.docx 16.02.2022 17:09
Дата подачі:
13.02.2022 17:23
Вирішення:
Шановний Учасник, щодо вашої Вимоги повідомляємо наступне :
26.01.2022 в електронній системі закупівель була оголошена закупівля за ідентифікатором ID: UA-2021-01-26-014646-b, за якою 08.02.2022 відбувся електронний аукціон. 10.02.2022 уповноваженою особою Замовника були розглянуті тендерні пропозиції учасників.
10 лютого 2022 року в електронній системі публічних закупівель відповідальною особою Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради було опубліковано рішення за №32, про відхилення пропозиції ТОВ «Стінекс», код ЄДРПОУ 41296714, поданої для участі в закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-26-014646-b відповідно до п.1 ч. 13 статті 14 Закону пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
13.02.2022 ТОВ «Стінекс» було надано вимогу стосовно неправомірного винесення рішення.
П. 1 розділу I. Загальних положень до тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі"(зі змінами) (далі - Закон).
Статтею 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною 1 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Стосовно вимоги, щодо того, що під час винесення рішення не було зазначено яку саме інформацію було надано невірно Учасником, а тільки повторно внесено до рішення загальні вимоги тендерної документації щодо предмету закупівлі інформуємо, що в Причинах відхилення було конкретизовано вимоги щодо подання пропозиції, а саме: “Вимогами п. 7. Інструкції з підготовки пропозиції (Зміст і спосіб подання пропозиції) оголошення про проведення спрощеної закупівлі у випадку коли Замовником в технічній специфікації зазначено «або», «не менше», «не більше», «повинен мати» або «в разі наявності» тощо, Учасник обов’язково повинен зазначити конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо (у разі якщо такі величини передбачені технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник в своїй пропозиції).
Кожним учасником у складі пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація про виробника та назву запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження виробника запропонованого товару.
У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам технічної документації.
Учасник надав порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника без урахування вищезазначених вимог.”
Додатково повідомляємо, що учасником були не виконані вимоги стосовно оформлення порівняльної таблиці в частині Інструкції з підготовки пропозиції (Зміст і спосіб подання пропозиції) оголошення про проведення спрощеної закупівлі у випадку коли Замовником в технічній специфікації зазначено «або», «не менше», «не більше», «повинен мати» або «в разі наявності» тощо, Учасник обов’язково повинен зазначити конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо (у разі якщо такі величини передбачені технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник в своїй пропозиції).
Таким чином висновок за рішенням про відхилення ТОВ «Стінекс» № 9 обґрунтовано вимогами чинного законодавства «Про публічні закупівлі».
Стосовно вимоги щодо надання сертифікату відповідності за ДСТУ 3135.0-95 повідомляємо:
Вимогами Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі “ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади(електронагрівальна панель ДК 021:2015- 39715240-1 Електроприлади для обігріву приміщень)” визначено, що Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку надає - Сертифікат відповідності, який відповідає вимогам ДСТУ 3135.0-95, «Інструкцію з використання».
Згідно вимог п.7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Учасники мали право звернутися до Замовника в період уточнень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі через систему Prozorro. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог проведення спрощеної закупівлі з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Також зазначаємо що, за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Учасники мають розуміння своєї відповідальності згідно з нормами чинного законодавства України.
Уповноважена особа Ольга ЗАХАРЧЕНКО
Статус вимоги:
Відхилено