• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт з заміни вікон на 1 та 4 поверхах навчального корпусу ДНЗ «Знам’янський професійний ліцей»

Торги відмінено

199 980.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.90 UAH
Період оскарження: 26.01.2022 16:54 - 01.02.2022 13:00
Вимога
Без відповіді

Щодо вимог оголошення

Номер: 2df0ae6c309945c988e178c536388aef
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-006417-c.a2
Назва: Щодо вимог оголошення
Вимога:
Згідно п.15 Додатку 1 до Оголошення : «Учасник зобов’язаний перед подачею пропозиції відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається надання послуг згідно вимог до предмета закупівлі. Для підтвердження відвідування та огляду об'єкту Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об'єкта, підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника за Формою 4». На підтвердження цієї вимоги, Ви зазначии у своїх відповідях, що акт відвідування та огляду буде підписувати з Вашого боку Відповідальна особа Козіна І.М. , графік роботи якої по буднях з 8 до 16. Ця вимога суперечить нормам Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: Згідно частини першої статті 5 Закону України Про публічні закупівлі одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому оголошення про проведення закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина 5 статті 14 Закону України Про публічні закупівлі). Крім того, огляд об`єкту учасника з замовником до аукціону, порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду, що надає можливість Уповноваженій особі замовника зловживати правом, а саме, за власним бажанням ставити чи відмовитись проставляти письмову відмітку на актах учасників. Відповідно до частини 2 статті 3 Закону замовники здійснюють закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Крім того, факт відсутності учасника на об`єкті до аукціону, не має жодної підстави, визначеної частиною 13 статті 14 Закону, для відхилення його пропозиції. (Рішення Суду по справі № 903/432/21 від 07 вересня 2021 року, Рішення Колегії АМКУ № 21047-р/пк-пз від 15.09.2021). Згідно п.4.1. ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» обстеження об’єкта (планові і позапланові) і моніторинг окремих показників його технічного стану є елементами нагляду, які визначають технічний стан об’єкта. Згідно п.4.4. цієї ж «Настанови ….» шляхом обстеження встановлюють і оцінюють технічний стан конструктивної системи об’єкта (будівельних конструкцій та основ), інженерних систем та прилеглого середовища. Згідно п.4.11. цієї ж «Настанови …» за результатами обстеження об’єкта складають науково-технічний звіт, технічний звіт або висновок (далі звіт), що визначається в технічному завдання на обстеження в залежності від його складності. Орієнтовний склад звіту наведено в Додатку А. Вимоги до складу звіту встановлюють у технічному завданні на обстеження та оцінку технічного стану об’єкта. Згідно п.6.1. цієї ж «Настанови …» Основою для проведення обстеження, як правило, є технічне завдання, в якому визначається: мета і завдання обстеження об’єкта, склад та форма подання інформації щодо результатів обстеження, необхідність оновлення паспорта об’єкта, перелік та обсяги підготовчих, основних і допоміжних робіт, нормативні документи, вимоги яких мають бути враховані, форма участі замовника в роботах обстеження, тощо. Так, огляд об’єкта входить в склад обстеження об’єкта, яке ,як правило, його виконують проектні інститути (або спеціалізовані організації). Але згідно п.3.1. оголошення про проведення спрощеної закупівлі - найменування предмету закупівлі: Поточний ремонт з заміни вікон на 1 та 4 поверхах навчального корпусу ДНЗ «Знам’янський професійний ліцей» (45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій)., а не обстеження об’єкта. Крім того, згідно умов оголошення п.3.12. Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (далі – Технічні вимоги до предмету закупівлі): наведені в Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, які визначаються п.1. даного додатку, а саме : «Послуги виконуються на підставі дефектного акту», який наданий Вами у додатку №2. Тому при розрахунку своєї пропозиції учасник не може брати до розрахунку "інші обсяги", а розраховує свою пропозицію згідно технічного завдання (додаток 2 до оголошення) Також ще раз нагадуємо, що з огляду судових рішень та рішень колегії АМКУ огляд об’єкту в тендерній документації Замовника– це вимога необґрунтована та така, що суперечить вимогам Закону «Про публічні закупівлі» ( вище наведені приклади). Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині. Крім того, відповідно до проекту договору (Додаток 4) п.1.2. визначає : «Обсяг Послуг, їх зміст та загальна вартість узгоджуються та зазначаються Сторонами у Договірній ціні (Додаток № 1 до Договору) та Локальному кошторисі (Додаток № 3 до Договору)», при цьому цих додатків до договору Вами не надано. Також розділ XIII. Додатки до Договору (відповідно до проекту Договору визначає :13.1. Додатки до Договору, що є його невід’ємною частиною: 13.1.1. Додаток № 1 «Договірна ціна»;13.1.2. Додаток № 2 «Зведений кошторисний розрахунок»;13.1.3. Додаток № 3 «Локальний кошторис»;13.1.4. Додаток № 5 «Календарний графік», які теж Вами не надані у складі документів Оголошення Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути вимогу огляду об'єкту шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Вирішена

Щодо вимог

Номер: ff2709be29114bcb82c3b301fd0fb62b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-006417-c.b1
Назва: Щодо вимог
Вимога:
Доброго дня. Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Тендерній документації Додаток 3 п.15 Вами вказана вимога : "Учасник зобов’язаний перед подачею пропозиції відвідати та оглянути об'єкт, де передбачається надання послуг згідно вимог до предмета закупівлі. Для підтвердження відвідування та огляду об'єкту Учасник повинен надати в складі пропозиції оригінал акту відвідування та огляду об'єкта, підписаного уповноваженими представниками Замовника і Учасника за Формою 4." Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі , шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до пункту 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення Поточного ремонту з заміни вікон на 1 та 4 поверхах навчального корпусу ДНЗ «Знам’янський професійний ліцей» і визначитись з розмірами конструкцій та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного коригування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у статті 5 Закону. Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення Наголошуємо на тому, що уповноважена особа Замовника ніяким чином не буде приймати участь в обстеженні об’єкту, тому твердження про корупційні дії і зловживанням є взагалі недоречними.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні