-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Код ДК 021:2015 - 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олія)
Торги не відбулися
111 820.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 559.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 559.10 UAH
Період оскарження:
26.01.2022 15:53 - 26.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо дискримінаційних умов закупілі
Номер:
c4f62473bb1843fe8bc1242808190e7a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-011857-b.a2
Назва:
Щодо дискримінаційних умов закупілі
Скарга:
Замовником встановлено 2 дискримінаційні вимоги, які суперечать чинному законодавству
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.docx 04.02.2022 18:19
- Додаток 1.pdf 04.02.2022 18:19
- Скарга.pdf 04.02.2022 18:19
- рішення від 09.02.2022№2665.pdf 09.02.2022 15:30
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2022 №3296.pdf 17.02.2022 11:38
- Рішення від 16.02.2022№3296.pdf 18.02.2022 17:08
- Відповідь на скаргу олія 14.02.2022.docx 14.02.2022 16:58
- Відповідь на скаргу олія 14.02.2022.docx 14.02.2022 17:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
04.02.2022 19:05
Дата розгляду скарги:
16.02.2022 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.02.2022 15:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.02.2022 17:08
Дата виконання рішення Замовником:
22.02.2022 16:38
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Керуючись вимогами статті 11 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами (далі - Закон), Положенням про уповноважену особу, що затверджене рішенням Правління АТ «Укрзалізниця» від 07.10.2021 № Ц-56/112 Ком.т,
Виконати рішення Колегії від 16.02.2022 № 3296-р/пк-пз - внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "Код ДК 021:2015 - 15420000-8 Рафіновані олії та жири (Олія)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-26-011857-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення.
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
86dda7bf503246eeb78426bf67de8948
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-011857-b.b1
Назва:
вимога
Вимога:
Ст. 23 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23 грудня 1997 року № 771/97-ВР передбачено, що «Експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження». Оскільки предмет закупівлі «Рафіновані олії та жири (Олія)» (Код ДК 021:2015 - 15420000-8) є харчовим продуктом рослинного походження, тому обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є ВИКЛЮЧНО продукти харчування РОСЛИННОГО ПОХОДЖЕННЯ.
Зазначене викладене в роз’ясненні Головного управління Держпродспоживслужби в Київській області на сайті https://vysh.gov.ua/roz-yasnennya-dlya-operatoriv-rynku-harchovyh-produktiv-shhodo-vydachi-ekspluatatsijnyh-dozvoliv/. Отже, просимо прибрати вимоги, які не можуть вимагатись при закупівлі Олії-продукту рослинного походження, а саме:
- копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва харчових продуктів (стосується виробників товару);
- копію експлуатаційного дозволу на потужності з виробництва та/або переробки, та/або зберігання, та/ або реалізації харчових продуктів (стосується Учасників, які не є виробниками товару);
У разі ігнорування нашої вимоги ми змушені подати скаргу в АМКУ
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол ШВ_05_2_22(відповідь на вимогу)_.pdf 31.01.2022 16:13
Дата подачі:
30.01.2022 19:46
Вирішення:
Шановний учаснику!
Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) регулюються відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначається порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї.
Відповідно до частини другої статті 4 Закону1 держава здійснює регулювання безпечності та окремих показників якості харчових продуктів шляхом: - встановлення санітарних заходів; - встановлення вимог до окремих показників якості харчових продуктів; - державної реєстрації визначених цим Законом об’єктів санітарних заходів; - видачі, припинення, анулювання та поновлення експлуатаційного дозволу; - інформування та підвищення обізнаності операторів ринку і споживачів щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів; - встановлення вимог щодо стану здоров’я персоналу потужностей; - участі у роботі відповідних міжнародних організацій; - здійснення державного контролю; - притягнення операторів ринку, їх посадових осіб до відповідальності у разі порушення законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Згідно з пунктом 55 частини першої статті 1 Закону1 оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів.
Операторам ринку забороняється здійснювати обіг харчових продуктів, отриманих з потужностей, що не пройшли державної реєстрації або не отримали експлуатаційного дозволу відповідно до цього Закону, та/або використовувати такі харчові продукти у виробництві інших харчових продуктів (частина восьма статті 20 Закону).
Згідно з частиною другою статті 23 Закону обов’язок отримання експлуатаційного дозволу не поширюється в частині відповідної діяльності на операторів ринку, які здійснюють: - первинне виробництво харчових продуктів тваринного походження, а також пов’язану з ним діяльність, зокрема зберігання та поводження з первинною продукцією в місці 5 первинного виробництва, за умови що при цьому істотно не змінюється стан такої продукції; - транспортування харчових продуктів тваринного походження, у тому числі тих, які потребують дотримання температурного режиму та не можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; - зберігання харчових продуктів тваринного походження, які не потребують дотримання температурного режиму та можуть зберігатися при температурі вище 10 °C, залишаючись придатними для споживання людиною; - виробництво та/або зберігання харчових продуктів, інгредієнтами яких є виключно продукти рослинного походження та/або перероблені продукти тваринного походження; - експлуатацію закладів громадського харчування та закладів роздрібної торгівлі, що відповідають вимогам, встановленим Кабінетом Міністрів України. До моменту встановлення таких вимог цей виняток поширюється на всі заклади громадського харчування та заклади роздрібної торгівлі.
З огляду на викладене вище, встановленні вимоги в тендерній документації Замовника відповідають законодавству України.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
31.01.2022 16:13