• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвірна для рейок типу Р65

Накладка ізолююча (полімеркомпозиційна) 6-ти отвірна для рейок типу Р65

Торги не відбулися

6 414 573.31 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 073.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2022 15:38 - 26.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Зміна суми тендеру та порядку здійснення оплати.

Номер: 5852ef66dd864fa093c94a6ecf126e49
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-011345-b.b2
Назва: Зміна суми тендеру та порядку здійснення оплати.
Вимога:
Наше підприємство є виробником даної продукції з 1996 року. Постачати накладки стикові ізолюючі на підприємства АТ «Укрзалізниця» почало з 2001 року і жодного разу не мало ні яких зауважень з приводу якості продукції, а тільки позитивні відгуки. Ми маємо намір взяти участь в цій закупівлі. Однак, зважаючи на те, що сировина, з якої виготовляються накладки стикові ізолюючі, не виробляється в Україні і закуповується за кордоном, а в даний час у зв'язку з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 у всьому світі, різко зросли ціни на сировину і логістику, а також на енергоносії, ми не маємо можливості прийняти участь у закупівлі у зв’язку з низькою початковою сумою тендеру. У зв'язку з вищесказаним, вимагаємо розглянути можливість збільшення початкової суми тендеру що найменше на 32 (тридцять два) відсотки. У разі не можливості збільшення початкової суми тендеру, вимагаємо зменшити кількість комплектів накладок на стільки, щоб вартість одного комплекту накладок була не меншою ніж 5250,00 (п’ять тисяч двісті п’ятдесят грн 00 коп.) без ПДВ. Перший абзац пункту 6.4* розділу 6. «ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ» Проекту договору (Додаток 5 Тендерної документації) вимагаємо викласти у наступній редакції: «Із контрагентами – платниками ПДВ ПОКУПЕЦЬ здійснює оплату за поставлений товар по факту постачання товару на підставі підписаних актів приймання-передачі товару протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. На підтвердження реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИК протягом 3 банківських днів з дати реєстрації податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних направляє квитанцію про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному державному реєстрі податкових накладних на електронну адресу Покупця, яка вказана в договорі у розділі «Реквізити сторін».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням вартісних показників останньої закупівлі даної продукції підрозділами АТ «Укрзалізниця». У разі погодження підвищення ціни на продукцію, до тендерної документації буде внесено зміни. Умови оплати за продукцію встановлено розпорядчими документами АТ «Укрзалізниця». Відповідно до ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерну документацію розроблено з вимогами, необхідними для замовника. На підставі вищезазначеного, замовник не вважає доцільним внесення змін до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.02.2022 15:04
Вимога
Залишено без розгляду

підвищення очікуваної вартості закупки

Номер: 6022fcc986584a529bc77afcda3e3996
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-011345-b.a1
Назва: підвищення очікуваної вартості закупки
Вимога:
Наше підприємство є виробником накладок стикових ізолюючих полімеркомпозиційних типу НС для рейок Р-65 і Р-50 з 2008 року. Дана продукція має високу якість відповідно до чинної нормативно-технічної документації, затвердженої ПАТ «Укрзалізниця». Нашим підприємством проводилися поставки накладок на підрозділи Укрзалізниці неодноразово. Ми, як виробник, маємо намір взяти участь у відкритих торгах на закупівлю в 2022 році залізничного обладнання код ДК021: 34940000-8 (Накладка ізолююча полімеркомпозиційна 6-ти отворна для рейок типу Р65) Однак є деякі чинники, які пропонуємо врахувати Замовнику для появи економічної доцільності нашої участі у торгах: 1. У зв'язку з нестабільною поточною ситуацією на світових ринках сировинних матеріалів і, як наслідок, значним підвищенням цін на імпортні та вітчизняні сировинні матеріали, а також підвищенням цін на енергоносії, очікуваної суми тендеру за номером в Prozorro UA-2022-01-26-011345-b для закупівлі 1344 комплектів накладок не достатньо. 2. Таким чином, наше підприємство виходячи з нової ціни одного комплекту,яка діє до 30.06.2022р., наполягає на відповідній зміні вартості закупівлі накладок ізолюючих полімеркомпозиційних 6-ти отворних для рейок типу Р-65 в тендері за номером в Prozorro UA-2022-01-26-011345-b, не менше ніж на 30%.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Очікувану вартість закупівлі визначено з урахуванням вартісних показників останньої закупівлі даної продукції підрозділами АТ «Укрзалізниця». У разі погодження підвищення ціни на продукцію, до тендерної документації будуть внесені зміни,
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.02.2022 08:40