• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 14210000-6 - Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі (Щебенева суміш з природного каменю ф. 0-40; щебінь з природного каменю ф. 5-20; щебінь з природного каменю ф. 20-40; щебінь з природного каменю ф. 40-70.).

Торги не відбулися

1 200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2022 15:24 - 07.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції

Номер: 1a78f41bca5846a48c4448590073b7bb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-010979-b.c3
Назва: Незаконне рішення щодо відхилення тендерної пропозиції
Вимога:
Уповноважена особа Клеванської селищної ради прийняла незаконне рішення про відхилення ФОП Мойсейця О.В. та порушила основні принципи здійснення публічних закупівель. Розглянувши протокол № 23 від 17.02.2022 р. стало відомо, що підстави відхилення пропозиції ФОП Мойсейця О.В. є 1. Гарантійний лист (містить явні ознаки підробки) накладання підпису та печатки за допомогою спеціалізованих програм: 2. Договори оренди (містять явні ознаки підробки) накладання підпису та печатки за допомогою спеціалізованих програм; 3. Договори ЦПД (містять явні ознаки підробки) накладання підпису та печатки за допомогою спеціалізованих програм. Таким чином цей факт порушує вимоги до тендерної документації, норми Закону «Про публічні закупівлі», принципи публічних закупівель, а також порушує права та інтереси інших учасників закупівлі. Варто зауважити, що уповноважена особа не є спеціалістом з дослідження та на виявлення ознак підроблення документів, та не володіє достатнім кваліфікаційним рівнем для здійснення подібних операцій. Отже, судження уповноваженої особи є безпідставними та незаконними. Варто звернути увагу уповноваженої особи, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов тендерної документації «якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Тобто, враховуючи вищенаведене, уповноважена особа повинна була надати 24 години на виправлення невідповідностей, однак чомусь не зробила це свідомо порушуючи Закон. Наступна підстава відхилення пропозиції ФОП Мойсейця О.В. є: - Учасником не надано паспорти якості на продукцію від виробника (згідно Додатку 5) ТД. Відповідно до Додатку 5 тендерної документації, яку складала та затверджувала уповноважена особа, зазначено, що Учасник повинен надати в технічній частині: копії сертифікату відповідності згідно ДСТУ або паспорт якості на товар, який буде поставлятися замовнику. Тобто, аналізуючи дану вимогу стає зрозуміло, що Учасник на власний розсуд обирає документ, який надавати у складі тендерної пропозиції. ФОП Мойсеєцть О.В. у складі своєї пропозиції надав документ «Сертифікат.pdf» та «Сертифікат 2.pdf», тобто, виконав умову тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, відхилення тендерної пропозиції ФОП Мойсейця О.В. є незаконним з даної підстави. Наступну причину відхилення зазначено, що «Згідно ТД розділу III. п.1.5. п.4: якщо ж пропозиція містить і скановані і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. У випадку не накладання учасником КЕП/УЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства га його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу З пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.» Варто звернути увагу уповноваженої особи, оскільки вона лише поверхнево дослідила пропозицію ФОП Мойсейця О.В., що на всю тендерну пропозицію накладений КЕП Учасника. Разом з тим, серед документів є лише один електронний документ «витяг.pdf.p7s», який також підписаний КЕП Учасника. Тобто, уповноважена особа надумано та безпідставно дискваліфікувала Учасника ФОП Мойсейця О.В. Уповноважена особа при прийняті своїх рішень повинна керуватися законом України «Про публічні закупівлі», який також передбачає й відповідальність за незаконні рішення. Вимагаємо скасувати протиправне, незаконне рішення уповноваженої особи. В іншому випадку, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Шановний учаснику, дякую за звернення. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. Хочу акцентувати Вашу увагу, що дана вимога до предмету закупівлі (Додаток 5) включає: документи , які засвідчують якісні, технічні характеристики товару, його походження (діючі сертифікати відповідності, ПРОТОКОЛ АБО ПАСПОРТ ФІЗИКО – МЕХАНІЧНИХ ВИПРОБОВУВАНЬ, датований не раніше 2022 роком). Тобто не окремо сертифікат відповідності чи протокол/паспорт. Вимога Замовника що Учасник повинен надати і сертифікат відповідності ДСТУ і (або паспорт або протокол від виробника). Це перше. Друге: погоджуємося, що уповноважена особа не є спеціалістом із дослідження підробок, та ознака накладання печатки/підпису та підпису окремо, видно неозброєним оком на вищезазначених документах. І тому ми, як Замовник не можемо бути впевнені у юридичній правомочності Гарантійого листа від Виробника та договорів про оренду ТЗ. Дані вимоги є ключовими у вчасному виконанні умов закупівлі. У вимогах до ТД вказано: за підроблення документів, печаток, штампів та бланків чи використання підроблених документів, печаток, штампів, учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Тобто Ви повинні були усвідомлювати наслідки. Третє: згідно ТД розділу III п. 1.5. Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; Виняток: якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП/КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП/КЕП. Надані Вами електронні документи: виписка з ЄДР, сертифікат, сертифікат 2, спецдозвіл. (Усі ці документи не містять УЕП/КЕП організації чи уповноважених осіб, тому Вам необхідно було накласти УЕП/КЕП на ці документи, згідно вимог ТД). Ви підписали кваліфікованим електронним підписом (КЕП) лише витяг з ЄДР, хоча у вимозі до ТД було вказано що Учасник повинен накласти КЕП/УЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо. Ви цієї вимоги не дотрималися. 4) якщо ж пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. У випадку не накладення учасником КЕП/УЕП відповідно до умов тендерної документації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. І четверте: замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення протягом 24 годин невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Вказані у Додатку 5 (до ТД) паспорт/протокол від виробника, гарантійний лист від виробника не підпадає під вищезазначену вимогу про усунення невідповідностей, так само як і накладання УЕП/КЕП, тому і Вам як учаснику на кваліфікації така можливість не надавалась, що є цілком обгрунтовано. Тому не можемо погодитися із Вашим твердженням щодо свідомого порушення Закону. Безумовно, у Вас є право звернутися до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога вилучити дискримінаційні вимоги та внести відповідні наступні зміни до пункту 1 Додатку 4 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації.

Номер: 26cd004d0e7b406fa4473788d7d2faa9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-010979-b.b2
Назва: Вимога вилучити дискримінаційні вимоги та внести відповідні наступні зміни до пункту 1 Додатку 4 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації.
Вимога:
ВИМОГА Відповідно до пункту 1 Додатку 4 « Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» тендерної документації Замовник установлює кваліфікаційні критерії , а саме : для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники повинні надати : « Довідку у довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, із зазначенням: марки та номеру державної реєстрації ТЗ (включаючи причепи), якими буде здійснюватися доставка. Учасник повинен підтвердити правові підстави володіння транспортними засобами та право власності на них (надати діючі свідоцтва про реєстрацію ТЗ). Крім того, Учасник повинен надати діючі документи: копію акту/протоколу технічного огляду ТЗ, копію полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних ТЗ (включаючи причепи). Обов’язковою вимогою для Учасника є наявність у власності/користуванні вантажних ТЗ вантажопідйомністю – від 15 - 22 тон – в кількості не менше 15 (п’ятнадцяти) одиниць. 1.2. У разі використання транспортних засобів (включаючи причепи) на правах користування/оренди надаються копії документів про право користування або договорів оренди зазначених ТЗ. Право кротування/оренди обов’язково має бути документально підтверджено діючими документами.» Замовник не обґрунтував необхідності встановлення наведеної вище умови. Враховуючи наведене, прийняти участь у Процедурі закупівлі зможуть виключно ті суб'єкти господарювання, які мають лише власне чи орендоване обладнання та матеріально-технічну базу, що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які планують при наданні зазначених послуг залучати обладнання (машини та механізми) за іншими видами господарсько-трудових договорів, зокрема договорами про надання послуг. Також даний кваліфікаційний критерій суттєво обмежує суб’єктів господарювання які мають у власності/користуванні вантажних ТЗ вантажопідйомністю – від 15 - 22 тон – в кількості менше 15 (п’ятнадцяти) одиниць , що є дискримінацією по відношенню до інших суб’єктів господарювання, які можуть залучати до надання послуг субпідрядників та які мають у власності/користуванні менше ніж 15 вантажних ТЗ вантажопідйомністю – від 15 - 22 тон, необхідність даної кількості ТЗ. Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги, згідно умов документації загальна кількість товару, який необхідно поставити та термін поставки до 31.12.2022 року технічно дозволяє виконати данні умови навіть 1 транспортним засобом вантажопідйомністю від 15 до 22 тон. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси суб’єктів господарювання ,пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Вимогою Закону є саме наявність МТБ, тобто головне, щоб вона була наявна. Наявність МТБ може бути підтверджено: • власною МТБ (відповідно до документів, що підтверджують право власності); • орендованою МТБ (відповідно до договору оренди / користування / найму / лізингу тощо); • залученою МТБ (відповідно до договору про надання послуг). Зазначаємо що у разі залучення Учасником техніки для виконання умов закупівлі за господарськими договорами (на договірних засадах) достатнім доказом є діючий договір із контрагентом на послуги за умовами закупівлі та акт приймання – передачі, або документ іншої форми що підтверджує надавання техніки). Тобто для учасників немає обов’язку надавання технічних паспортів та копію акту/протоколу технічного огляду ТЗ, копію полісу обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних ТЗ (включаючи причепи) на техніку, яка буде залучатися за господарськими договорами . Отже вимоги Замовника Колегія АМКУ може визнати дискримінаційними щодо підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Враховуючи наведене, а також практику з цього приводу ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЯЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (Рішення Колегії № 20265-р/пк-пз від 06.09.2021, оголошення № UA-2021-08-03-007115-b та інші ) вимагаємо вилучити вищевказані дискримінаційні вимоги та внести відповідні наступні зміни до Документації в цій частині : « Довідка про наявність транспортного засобу власного та/або орендованого, автотранспорту на підставі договорів з надання транспортних послуг, що пристосований для перевезення предмету закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учаснику, доброго дня! Дякуємо за звернення. Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Замовник відповідно до статті 16 Закону має право вимагати будь який із критеріїв, які наведені та прописані у цій статті. Законом не передбачено механізм, яким Замовник може це вимагати. Він встановлює вимоги до кваліфікаційних критеріїв на свій розсуд. Замовником не встановлено жодних дискримінуючих вимог, адже наша вимога така, яку можуть легко виконати усі добросовісні учасники, які офіційно та згідно чинного законодавства здійснюють свою господарську діяльність в Україні. Враховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій виходячи зі специфіки предмета закупівлі на підставі встановлених у ст. 16 Закону критеріїв. Вимоги щодо підтвердження учасника кваліфікаційним критеріям не є дискримінаційними для стабільно працюючих учасників, які мають необхідний досвід та спроможні здійснити усі необхідні технічні та організаційні заходи для успішного досягнення результату, і які дають захист від недобросовісних учасників та створюють необхідні умови для якісного та професійного виконання умов закупівлі та Договору. Замовником визначається, що постачання товару за даною закупівлею потребує певного комплексу професійних знань та досвіду у виконанні та не може бути доручено некомпетентним учасникам без відповідної кваліфікації. На переконання судових органів у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність визначеним кваліфікаційним критеріям, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю встановленого обсягу товарів та в терміни, визначені Замовником в тендерній документації. Стосовно вимоги щодо залучення Учасниками ТЗ на умовах субпідряду: звертаю Вашу увагу, що у розділі ІІІ п. 7 до ТД залучення субпідрядників/співвиконавців не передбачається (залучення субпідрядних організацій можливе у разі закупівлі робіт та послуг). Дане оголошення передбачає закупівлю товарів. Стосовно кількості ТЗ (власних/орендованих): у Додатку 5 (Технічні специфікації) у п. 8 Умови поставки Товару вказано наступне: У ЗВ’ЯЗКУ З ВИРОБНИЧОЮ НЕОБХІДНІСТЮ, МОЖЛИВА ДОСТАВКА ТОВАРУ НА РІЗНІ ОБ’ЄКТИ ЗАМОВНИКА, РОЗТАШОВАНІ НА ТЕРИТОРІЇ КЛЕВАНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ, В ОДИН ДЕНЬ. Саме тому Замовником вказана така кількість ТЗ, так як товар, котрий закуповується, призначений для поточного ремонту дорожнього (білощебеневого) покриття доріг Клеванської селищної ради. (п.5 Додатку 5 до ТД). Відповідно, там буде працювати техніка, яка оплачується погодинно і товар повинен бути на об'єктах в максимально швидкі строки. Простій техніки дуже дорого обходиться. Замовником попередньо планується залучення працівників на конкретний день, якщо Переможець не зможе виконати вчасно забезпечення товаром, то ми, відповідно будемо зазнавати певних втрат. Також, допускається поломка ТЗ Переможця, і тому Замовником була вказана саме така кількість ТЗ, щоб передбачити можливі форс-мажорні обставини. Кількість товару – 2 000 тон. Згідно вагових норм навантаження на 1 вісь ТЗ не повинна перевищувати 8 тон. Тобто максимальний об'єм поставки 1 (однією) одиницею техніки має бути кратний 24 тонам. Як Ви можете зрозуміти, невеликою кількістю ТЗ забезпечити товаром вчасно не буде можливо. Тому, не можемо погодитися з Вами що вимоги є дискримінаційними. Стосовно термінів поставки, згідно п.1 Додатку 5 (Технічні специфікації) вказано, що строк поставки – з дати укладання договору до 31 грудня 2022 р. Та, в той же час у п.6 цього ж Додатку встановлено, що терміни поставки формуються впродовж 2-х календарних днів з дати направлення письмової заявки Замовника (надсилаючи їх на електрону пошту Постачальника ) чи усні ( по телефону). Заявка вважається отриманою Постачальником на дату її направлення Замовником . ВСЯ КІЛЬКІСТЬ ТОВАРУ ПОВИННА БУТИ ПОСТАВЛЕНА ДО ЗАКІНЧЕННЯ СТРОКУ ДІЇ ДОГОВОРУ. Тобто, уважно ознайомившись із тендерною документацією Ви могли зауважити, що заявка формуватиметься окремими партіями, товар відпускається в день та час, узгоджений із Замовником, згідно заявок Замовника. Об’єм партії Товару визначається Замовником самостійно і БУДЕ ЗАЛЕЖАТИ ВІД ВИРОБНИЧОЇ НЕОБХІДНОСТІ ТА БУДЕ ДОВОДИТЬСЯ ДО ПОСТАЧАЛЬНИКА ВІДПОВІДНОЮ ЗАЯВКОЮ. Під партією Товару розуміється частина Товару, що передається Замовнику в одній заявці. Не обов'язково приймати до уваги, що поставка відбуватиметься на протязі 2022 року. Стосовно протоколу ТО та Полісів страхування, хочу звернути Вашу увагу, що відповідно до діючого законодавства України, а саме: Закон України «Про дорожній рух» (стаття 35); Постанова Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 року № 137 «Про затвердження Порядку проведення обов’язкового технічного контролю та обсягів перевірки технічного стану транспортних засобів, технічного опису та зразка протоколу перевірки технічного стану транспортного засобу»; Постанова Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 141 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 30 січня 2012 р. № 137 і від 31 травня 2012 р. № 512»; Постанова Кабінету Міністрів України від 31 травня 2012 року № 512 «Про затвердження Порядку формування загальнодержавної бази даних про результати обов’язкового технічного контролю транспортних засобів, доступу до неї та встановлення розміру плати за надання таких послуг». УЧАСНИК, ЯКИЙ ВИКОРИСТОВУЄ ТРАНСПОРТНИЙ ЗАСІБ З МЕТОЮ ОТРИМАННЯ ПРИБУТКУ, ПОВИНЕН ПРОХОДИТИ ОБОВ’ЯЗКОВИЙ ТЕХНІЧНИЙ КОНТРОЛЬ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ. Обов’язковий технічний контроль транспортного засобу передбачає перевірку технічного стану транспортного засобу, а саме: системи гальмового і рульового керування; зовнішніх світлових приладів; пневматичних шин та коліс; світлопропускання скла; інших елементів у частині, що безпосередньо стосується безпеки дорожнього руху та охорони навколишнього природного середовища. Крім того, відповідно до Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів», страховий поліс – це єдина форма внутрішнього договору страхування, яка посвідчує укладення такого договору. ВІДПОВІДНО ДО СТ. 21 ЦЬОГО ЗАКОНУ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТРАНСПОРТНОГО ЗАСОБУ БЕЗ ПОЛІСА ОБОВ'ЯЗКОВОГО СТРАХУВАННЯ ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. А отже, поліс є обов’язковим документом, який має будь-який власник, користувач транспортного засобу, надавач послуг перевезення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внести зміни в Додаток № 5 до тендерної документації

Номер: 74bbc4c638534cf29406d263e3f33c7a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-010979-b.b1
Назва: Внести зміни в Додаток № 5 до тендерної документації
Вимога:
У Додаток № 5 до тендерної документації на закупівлю товару зазначено наступне : « Суміш повинна відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.7.30-2013. Розмір зерен відповідно до фракції має бути 0-40 мм. Постачальник при поставці повинен надати документи, які засвідчують якісні ,технічні характеристики товару ,його походження (діючі сертифікати відповідності, протокол або паспорт фізико – механічних випробовувань на партію поставки, датований не раніше 2022 роком)», вимагаємо внести зміни в Додаток № 5, а саме забрати слова «.. датований не раніше 2022 роком», так як вважаємо цю умови дискримінаційною. Сертифікати відповідності, протоколи або паспорти фізико – механічних випробовувань видаються уповноваженими на то органами на термін 1 календарний рік і дійсні один календарний рік з дати видачі, написавши умову « .. датований не раніше 2022 роком» ви обмежуєте участь великого кола виробників/постачальників товару які сертифікували продукцію у 2021 році і термін дії документів є дійсним.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня. Дякую за звернення та хочу акцентувати Вашу увагу, що дана вимога, яку Ви вказали (Додаток 5) ЩПС фр. 0х40 стосується виключно паспорту заводу-виробника на кожну партію поставки, як прописано у пункті 2 (підпунктах 2.1 та 2.3) проекту Договору про закупівлю (Додаток 6). У п.п. 3.13. до Тендерної документації прописано наступне: 3.13. Учасник, який подав тендерну пропозицію вважається таким, що згідний з проектом договору про закупівлю, викладеним в Додатку 6 до цієї тендерної документації та БУДЕ ДОТРИМУВАТИСЯ УМОВ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ протягом строку встановленого цією тендерною документацією. Тобто, при подачі пропозиції Учасником, паспорт заводу-виробника повинен бути датований в межах січня-лютого 2022 року. Випробування повинні бути свіжими. Ми, як Замовник повинні пересвідчитись що товар не буде бракований чи не відповідатиме вимогам чинного законодавства. Сертифікати відповідності ДСТУ можуть бути видані і 2021 роком і діяти протягом строку, визначеного чинним законодавством України, але не можуть бути протерміновані на дату подачі пропозиції Учасниками закупівлі. У випадку, якщо сертифікат відповідності ДСТУ буде протермінований, Учасник буде вважатися таким, що не відповідає встановленим вимогам і подана ним пропозиція буде відхилена.
Статус вимоги: Задоволено