• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Електрична енергія

Завершена

195 188.44 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 975.94 UAH
Період оскарження: 26.01.2022 14:16 - 01.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Незаконне відхилення

Номер: ec1bfc20771046ad80caebafdf2aba67
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-008721-b.b1
Назва: Незаконне відхилення
Вимога:
Відповідно до оголошення № UA-2022-01-26-008721-b, яке розміщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталі Уповноваженого органу 11травня 2021 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-26-008721-b) Замовником Комунальний дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №8 «Білочка» комбінованого типу Вільногірської міської ради Дніпропетровської області (надалі - Замовник) було оголошено спрощену процедуру на закупівлю активної електричної енергії. 16 лютого 2022 р. Замовник оприлюднив протокол про прийняття рішення уповноваженою особою, щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕЛЕКТРО-ГАЗ», згідно якого Замовник вказує, що подана пропозиція не відповідає умовам Оголешення та іншим вимогам щодо предмета закупівлі згідно з протоколом про прийняття рішення уповноваженою особою(надалі - Протокол). Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ЕЛЕКТРО-ГАЗ» як таку яка не відповідає вимогам Оголошення з причини : «Відповідно до п. 10.1. проекту договору (Додаток 4 до оголошення про проведеняcnpoщeнoї закупівлі код ДК 021:2015. 09310000-5 Електрична енергія) спори та розбіжності, що можуть виникнути при виконанні умов цього Договору, у разі якщо вони не будуть узгоджені шляхом переговорів між Сторонами, можуть бути вирішенні шпяхом звернення Споживача до Інформаційно-консупьтаційного центру по роботі із споживачами електрнчноїенергіі, що створюстьсяПостачальннном згідно з Положенням про Інформаційно—консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії, затвердженим постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 12 березня 2009 року N 299, зареестрованим в Міністерстві юстиції Украіни 6 квітня 2009 року за N 308/16324 (із змінами) (далі - Положения про ІКЦ). Під час вирішення спорів Сторони мають керуватися порядком врегулювання спорів, встановленим ПPPEE та Положенням про ІКЦ. Також, на вимогу п. 1.12. розділу «Інша інформація» оголошення про проведения спрощеної закупівлі Учасник завантажив окремим файлом завізований на кожній сторінці та скріплений печаткою проект договору (додаток 4 до оголошенwя про проведення спрощеної закупівлі), з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору але Учасником не створено Інформаційно-консупьтаційного центру по роботі із споживачами епектричної енергії, також у складі своєї пропозиціі Учасник не надав відповідний лист-пояснення про відсутність Інформаційно-консультаційного центру по роботі із споживачами електричної енергії.». Згідно із Оголошенням Замовника було встановлено вимогу п. 1.12. розділу «Інша інформація» оголошення пропроведения спрощеної закупівлі: «Завізований на кожній сторінці та скріплений печаткою проєкт договору, з метою досягнення згоди щодо істотних умов договору без зазначення суми договору, завантажений окремим файлом (Додаток 4 до Оголошення)», що Учасником було виконано, а також Замовник сам підтверджує цю інформацію у протоколі. В Оголошенні Замовник не встановлював жодних вимогщодо надання Довідки чи іншого документу, що б підтверджували наявність чи відсутність в Учасника ІКЦ. Однак Замовник в Протоколі відхилення безпідставно стверджує, що : «Учасником не створено Інформаційно-консупьтаційного центру по роботі із споживачами епектричної енергії, також у складі своєї пропозиціі Учасник не надав відповідний лист-пояснення про відсутність Інформаційно-консультаційного центру по роботі із споживачами електричної енергії». Довідково повідомляємо, що дія «Положення про Інформаційно-консультаційний центр по роботі із споживачами електричної енергії» затвердженого постановою НКРЕКП 12.03.2009р. №299 поширюється на електропередавальні організації (які є постачальниками електричної енергії за регульованим тарифом) незалежно від форм власності (далі - Компанія). ІКЦ створюється Компанією при її центральному офісі як структурний підрозділ відповідно до штатного розпису та підпорядковується безпосередньо керівнику Компанії. Дія «Мінімальних вимоги до якості обслуговування споживачів електричної енергії кол центрами»(далі - Вимоги) затверджених постановою НКРЕКП від 12.06.2018р. №373 поширюються на суб’єктів господарювання, що отримали: - ліцензію на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії споживачу та які мають споживачів, кількість яких перевищує 100000; - ліцензію на провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та кількість приєднаних споживачів до системи розподілу яких перевищує 100000. Оскільки ТОВ «ЕЛЕКТРО-ГАЗ» є постачальником електричної енергії споживачу за нерегульованимтарифом, та немає в своєму портфоліо 100000 споживачів, то вимоги постанови НКРЕКП 12.03.2009р. №299 та постанови НКРЕКП від 12.06.2018р. №373 не поширюються на нас. Регульований тариф - тариф на послуги, який відповідно до законодавства встановлюється (затверджується або погоджується) органами виконавчої владиабо органами місцевого самоврядування ( в нашому випадку це Постачальник Універсальних Послуг, Постачальник Останньої Надії). Вартість електроенергії для не побутового споживача не регулюється державою. За нерегульованим тарифом працюють компаній, якіку пують і продають електрику за договірно юціною. Під нерегульованим тарифом розуміється, що ціна за е/е встановлюється в результаті переговорів в даному випадку за результатами торгів, а регульований тариф розповсюджується на постачальників універсальних послуг а також на постачальників які здійснюють постачання електричної енергії побутовому споживачу, і їх тарифи є регульованими та встановлюються НКРЕКП. Оскільки Замовником оголосив тендер на закупівлю електричної енергії, як товар не універсальної послуги, а також не для потреб побутового споживача то постачання здійснюється на умовах не регульованого тарифу, у результаті чого замовник не має права вимагати інформацію щодо ІКЦ оскільки дане положення не розповсюджується на учасника чи на замовника та не може бути виконане згідно із закону. Учасник вважає відхилення із даної причини є незаконним оскільки дана вимога була відсутня у Оголошенні Замовника, а також була б незаконною та дискримунуючою оскільки не розповсюджується на діяльність учасника та умовам постачання електричної енергії згідно вимог замовника. Додатково інформуємо що згідно із законом про публічні закупівлі надання даної інформації не передбачається. Наголошуємо що Замовник повинен діяти в рамках Закону України «Про публічні закупівлі», а також як повноцінний учасник ринку електричної енергії повинен також діяти в рамках постанов, законів, правил, та кодексів які регулюють даний ринок, та не має права відхиляти пропозицію учасника як таку яка не відповідає вимогам закупівлі із тих підстав які не вимагались самимОголошенням. Додатково інформуємо, що у разі не задоволення вимоги, ТОВ «ЕЛЕКТРО-ГАЗ» буде змушене звернутись із захистом у відповідні органи, задля відстоювання своїх прав та інтересів.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилення вимоги на вказаних в документі підставах
Статус вимоги: Відхилено