• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015:09130000-9 Нафта і дистиляти (дизельне паливо у талонах/скретч-картках наміналом 10 або 20 літрів, відповідний код 09130000-9 Нафта і дистиляти)

Завершена

120 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 600.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2022 13:26 - 01.02.2022 13:31
Вимога
Залишено без розгляду

Скарга по рішенню визнання переможця

Номер: 4819425c218e4315a214f0fdb714e64d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-007274-b.b2
Назва: Скарга по рішенню визнання переможця
Вимога:
Необгрунтоване рішення по торгам
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: У скарзі від 11.02.2022 року №100/24 ПВКП «Промтехснаб» (далі-Учасник) зазначає, що для реалізації талонів/кретч карток не потрібна ліцензія на роздрібну торгівлю пальним та ліцензія на зберігання пального, вважає дії Замовника з відхилення їхньої пропозиції незаконними та вважає, що Замовник порушив принцип недискримінації учасників закупівель, а також принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій процедури закупівлі. Розглянувши скаргу Учасника, Замовник повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-Закон), встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель та відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону, а саме Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Разом з тим, згідно з частиною третьою статті 22 Закону Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідною до неї включити. Оскільки Закупівля дизельного пального Замовником проводиться з метою забезпечення підвозу учасників освітнього процесу до загальноосвітнього навчального закладу Княгининський ліцей Мирогощанської сільської ради Дубенського району Рівненської області, тому з метою недопущення збоїв та припинення відпуску дизельного палива, Замовник вважав за необхідне включити до додатку 4 до тендерної документації умову про те, що Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію ліцензії Учасника або його партнерів на роздрібну торгівлю пальним на кожну запропоновану АЗС, оригінал або копію ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального кожну запропоновану АЗС, що передбачено статтею 15 Закону України від 19.12.1995 № 481/95-ВР "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального". Враховуючи вищевикладене, Замовник при складанні тендерної документації дотримався вимог ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону, тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Разом з тим, у Пропозиції Учасника відсутня ліцензія на право зберігання пального. Також Замовником перевірено наявність ліцензій Учасника у джерелах вільного доступу, а саме на сайті ДПС України, у Єдиному реєстрі суб’єктів господарювання, які отримали ліцензію на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним. При перевірці було виявлено, що у Учасника відсутні ліцензії на зберігання пального. Це є невідповідністю технічним умовам тендерної документації, та є підставою для відхилення Пропозиції Учасника як такої, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, що зазначені у додатку 4 до тендерної документації. Відповідно до вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення пропозиції Учасника, визначені пунктом 2 частини першої статті 31 Закону. Згідно з пунктом 15 статті 14 Закону Договір про закупівлю укладається згідно з вимогами статті 41 Закону. Відповідно до норм п.2 ч.2 ст.41 Закону - переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Водночас пункт 19 частини першої статті 1 Закону передбачає, що переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю. Отже, Учасник не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» щодо переможця спрощеної закупівлі та основним вимогам до договору про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Замовник вважає скаргу Учасника безпідставною та такою, що не підлягає задоволенню.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 14.02.2022 11:14
Вимога
Відкликано скаржником

Учасник ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" не відповідає вимогам оголошення закупівлі

Номер: 6bc8f0c65ad642d6a2ac4f84bd0b87eb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-007274-b.b1
Назва: Учасник ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" не відповідає вимогам оголошення закупівлі
Вимога:
Учасник ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" не відповідає вимогам, додатку 4 оголошення, а саме Учасник не надав в складі тендерної пропозиції копію ліцензії Учасника або його партнерів на право зберігання пального на кожну запропоновану АЗС. Учасник ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ" підлягає відхиленню відповідно до пп.1 п13 ст14 ЗУ Про публічні закупівлі, а саме- пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Тому вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМТЕХСНАБ". Додаємо рішення АМКУ щодо аналогічного питання
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Ваша скарга розглянута та задоволена
Статус вимоги: Задоволено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 09.02.2022 18:13