• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (код ДК 021: 2015: 15614200-7 рис, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа гречана, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа пшенична, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа ячнева, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа перлова, код ДК 021: 2015: 15613380-5 крупа вівсяна, код ДК 021: 2015: 15613000-8 пшоно, код ДК 021: 2015: 15612100-2 борошно пшеничне в/г)

Завершена

99 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 990.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2022 11:21 - 01.02.2022 10:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: 0048756dcd1f476aa8fdb08512e509da
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-004219-b.b6
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Рішення уповноваженої особи комунального некомерційного підприємства Харківської обласної ради «Обласний клінічний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення» (далі –Замовник) оприлюднене 11.02.2022 року протоколом № 78 в електронній системі закупівель є незаконним та таким що порушує принципи здійснення публічних закупівель, які визначені Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Замовник), зокрема, принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник здійснюючи розгляд пропозиції фізичної особи - підприємця Тахтаджієва Юрія Юрійовича свідомо порушує вимоги Закону та визначає переможцем процедури закупівлі пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Пропозиція фізичної особи - підприємця Тахтаджієва Юрія Юрійовича не містить документа учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація. Наголошуємо ще раз, що умовами оголошення даний документ мав бути наданий саме від учасника спрощеної закупівлі, а не від суб’єкта господарювання, що надає транспортно-експедиторські послуги та послуги оренди нежитлового приміщення. Але Замовник при перевірці пропозиції фізичної особи - підприємця Тахтаджієва Юрія Юрійовича спотворює умови оголошення для того щоб привести до перемоги свого учасника. Крім того проаналізувавши договори з суб’єктом господарювання, що буде супроводжувати учасника у виконанні зобов’язань по договору, надані у складі пропозиції фізичної особи - підприємця Тахтаджієва Юрія Юрійовича нами виявлено ознаки фальсифікації договору оренди нежитлового приміщення №22/07/20 від 22.07.2020 року. Так, за умовами вказаного договору Орендодавець - ФОП Ніколенко Р.В. надає Орендареві - ФОП Тахтаджієву Ю.Ю. у строкове платне користування нежитлове приміщення за адресою 63211, Харківська обл., Нововодолазький район, село Рокитне, вулиця 40 років Перемоги, будинок 14 (літ. А-2), площа приміщення, що орендується – 62 кв.м. Строк оренди за договором становить 35 місяців, діє договір до 22.06.2023 року. Слід зазначити, що умовами договору не визначено на якій підставі дане приміщення належить Орендодавцю - ФОП Ніколенко Р.В. При цьому звертаємо Вашу увагу, що ФОП Ніколенко Р.В є учасником та визначений переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів (15811100-7 хліб пшеничний в/г; 15811100-7 хліб житньо-пшеничний), які були проведені Замовником 03.02.2022 року. У складі своєї тендерної пропозиції він надав договір оренди нежитлового приміщення № 16/04/20 від 16.04.2020 року, за умовами якого він орендує приміщення у Орендодавця ФОП Собакар Т. В. за адресою 63211, Харківська обл., Нововодолазький район, село Рокитне, вулиця 40 років Перемоги, будинок 14 (літ. А-2), площа приміщення, що орендується – 62 кв.м. Строк оренди за договором становить 35 місяців, діє договір до15.03.2023 року. Отже ФОП Ніколенко Р.В. використовує приміщення вказане в договорі оренди № 22/07/20 від 22.07.2020 року також на підставі договору оренди, тобто передає приміщення у володіння та користування іншій особі за договором суборенди (піднайму), але при цьому строк дії основного договору оренди (до15.03.2023 року) менший ніж строк договору суборенди (до 22.06.2023 року). Відповідно до ч. 2 ст. 774 Цивільного кодексу України строк договору піднайму не може перевищувати строку договору найму. Крім того ФОП Ніколенко Р.В. фактично користується даним приміщенням, оскільки надає інформацію про його використання у складі своєї тендерної пропозиції на закупівлю хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів (15811100-7 хліб пшеничний в/г; 15811100-7 хліб житньо-пшеничний). Отже незрозуміло яким чином одне і те саме приміщення, площею 62 кв.м., одночасно використовується двома різними фізичними особами – підприємцями для обігу продуктів харчування. А відтак договір оренди нежитлового приміщення № 22/07/20 від 22.07.2020 року, наданий у складі пропозиції фізичної особи - підприємця Тахтаджієва Юрія Юрійовича має ознаки фіктивного договору, оскільки є правочином, який вчинено без наміру створення правових наслідків, які обумовлювалися цим правочином, вводить в оману третю особу щодо фактичних обставин правочину, має свідомий намір невиконання зобов’язань договору та приховування справжніх намірів учасників правочину. Отже постає питання який чином Замовник паралельно розглядаючи дві пропозиції не бачить підстав для їх відхилення, а навпаки визнає їх переможцями процедур закупівель, це пояснюється тільки якщо мало місце попереднього зговору з відповідними учасниками. Таким чином для спростування виниклих підозр Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію фізичної особи - підприємця Тахтаджієва Юрія Юрійовича, в іншому разі це буде свідчити про корупційні наміри Замовника.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: В складі пропозиції ФОП Тахтаджієв Юрій Юрійович надано Договір оренди нежитлового приміщення №22/07/20 від 22.07.2020 р. Відповідно до ст. 204 Цивільного кодексу України: «Правочин є правомірним, якщо його не дійсність прямо не встановлена законом, або якщо він не визнаний судом недійсним». Визнання правочинів формальними є прерогативою судових органів. Замовник не володіє інформацією щодо існування рішення суду про визнання Договору оренди нежитлового приміщення №22/07/20 від 22.07.2020 р. недійсним або фіктивним. Також Замовник не наділений повноваженнями щодо визнання недійсними правочинів, які укладені між суб’єктами господарювання.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: b91419d1c3be47e29028c6166bc25a4d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-004219-b.b5
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
08 лютого 2022 року об 14:09 відбувся аукціон по спрощеній закупівлі: «код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (код ДК 021: 2015: 15614200-7 рис, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа гречана, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа пшенична, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа ячнева, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа перлова, код ДК 021: 2015: 15613380-5 крупа вівсяна, код ДК 021: 2015: 15613000-8 пшоно, код ДК 021: 2015: 15612100-2 борошно пшеничне в/г)». За результатами аукціону найбільш економічно вигідною пропозицією визнано пропозицію фізичної особи - підприємця Тахтаджієва Юрія Юрійовича. Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Тобто замовник зобов’язаний відхилити пропозицію учасника з вищенаведених підстав у разі їх наявності. Комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «Обласний клінічний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення» (далі – Замовник) при визначенні переможця спрощеної закупівлі «код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (код ДК 021: 2015: 15614200-7 рис, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа гречана, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа пшенична, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа ячнева, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа перлова, код ДК 021: 2015: 15613380-5 крупа вівсяна, код ДК 021: 2015: 15613000-8 пшоно, код ДК 021: 2015: 15612100-2 борошно пшеничне в/г)» фізичної особи - підприємця Тахтаджієва Юрія Юрійовича порушив вимоги Закону та визначив переможцем спрощеної закупівлі пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: • відповідно до п. 16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник мав надати у складі пропозиції документ учасника про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація. Звертаємо Вашу увагу, що даний документ мав бути наданий саме від учасника спрощеної закупівлі, а не від організації (суб’єкта господарювання), що буде супроводжувати учасника у виконанні зобов’язань по договору. У складі пропозиції фізичної особи - підприємця Тахтаджієва Юрія Юрійовича відсутній документ про державну реєстрацію потужностей операторів ринку харчових продуктів щодо виду діяльності – реалізація, що не відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На підставі вищевикладеного вимагаємо відмінити рішення Замовника про визначення фізичної особи - підприємця Тахтаджієва Юрія Юрійовича переможцем спрощеної закупівлі, відхилити його пропозицію відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону та відповідно до ч. 12 ст. 14 Закону розглянути наступну пропозицію учасника, який за результатами оцінки надав наступну найбільш економічно вигідну пропозицію.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно вимог ч.4 ст. 4¹ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» 2806-IV: «4. У разі надання на підставі договору оренди чи інших договорів у тимчасове користування приміщень та обладнання за умови збереження виду діяльності і стану цих приміщень та обладнання від орендаря або іншого користувача не вимагається отримання документа дозвільного характеру на їх використання (експлуатацію), крім потенційно небезпечних об'єктів та в разі експлуатації машин, механізмів, устаткування (далі - устаткування) підвищеної небезпеки, якщо інше не встановлено законом». В складі пропозиції Учасника ФОП Тахтаджієв Ю.Ю. надано Договір про надання транспортно-експедиторських послуг від 10.01.2022 р., укладений з ФОП Ніколенко Р.В.; Договір оренди нежитлового приміщення №22/07/20 від 22.07.2020 р. укладений з ФОП Ніколенко Р.В. Також в складі пропозиції Учасник ФОП Тахтаджієв Ю.Ю. надано рішення про реєстрацію потужності r-UA-20-21-237. Відповідно до вимог ч.4. ст. 4¹ «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» 2806-IV учасник ФОП Тахтаджієв Ю.Ю. надав документи передбачені п.16 Оголошення про закупівлю.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: 06541e97c9ae46d4a24e17399ff0713d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-004219-b.b4
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 81 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів. Згідно ч. 7 ст. 21 Закону сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. ISO - це серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, тобто сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому Замовник не може вимагати сертифікати, отримання яких не є обов’язковим, оскільки це створює дискримінацію учасників та не рівне ставлення до них. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити вимогу щодо надання сертифікатів ISO.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: умови Оголошення щодо наявності в Учасників, як Операторів ринку, оригіналів або копії сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів ВИМОГИ ДО БУДЬ-ЯКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ В ХАРЧОВОМУ ЛАНЦЮЗІ», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», повністю відповідає нормам чинного законодавства, зокрема й положенням ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: 7ffff7953e064658971f9492b95e3467
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-004219-b.b3
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Замовник у своїй відповіді (протокол від 31.01.2022 № 40) не довів, що сертифікати на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) та на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) підтверджують функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві Учасника та/або підприємстві потужності якого, використовуються під час виробництва та/або обігу предмету закупівлі, адже відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) саме для підтвердження функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві потрібно надати вищевказані сертифікати. Відповідно до п. 81 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів. Для підтвердження функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві Учасника та/або підприємства потужності якого, використовуються під час виробництва та/або обігу предмету закупівлі достатньо надати сертифікат на систему Управління Безпечністю Харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000 (ISO 22000. IDT). На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити вимогу щодо надання сертифікатів на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) та на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога тендерної документації щодо наявності в Учасників оригіналів або копії сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», повністю відповідає нормам чинного законодавства. Пунктом 3 частини 15 Оголошення встановлюється один із кваліфікаційних критеріїв, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зазначена вимога Оголошення відповідає вимогам ст. ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення

Номер: 1dd58d3c9ee0444eaf7003544e5c86df
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-004219-b.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно частини 4 статті 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання: 1) оригіналу або копії сертифікату на систему Управління Безпечністю Харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000 (ISO 22000. IDT), дійсний на момент відкриття тендерної пропозиції; 2) оригіналу або копії сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001 : 2015 (ISO 14001 : 2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; 3) оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». За таких умов, участь у спрощеній закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати вищезазначені сертифікати, що є дискримінаційним до учасників, які не мають вказаних сертифікатів. В Україні діє принцип добровільної сертифікації, тобто сертифікація ISO не є обов’язковою на території України та ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати підприємство. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином Замовник цілеспрямовано встановив дискримінаційні вимоги, що дає підстави вважати схильність Замовника до певного учасника. Для відновлення законності та добросовісної конкуренції серед учасників вимагаємо виключити вимогу щодо надання вищевикладених сертифікатів з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Умови Оголошення щодо наявності в Учасників, як Операторів ринку, оригіналів або копії сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів ВИМОГИ ДО БУДЬ-ЯКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ В ХАРЧОВОМУ ЛАНЦЮЗІ», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», повністю відповідає нормам чинного законодавства, зокрема й положенням ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: aeca4f9658fa41cc851fcc376b451857
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-004219-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі «код ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (код ДК 021: 2015: 15614200-7 рис, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа гречана, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа пшенична, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа ячнева, код ДК 021: 2015: 15613000-8 крупа перлова, код ДК 021: 2015: 15613380-5 крупа вівсяна, код ДК 021: 2015: 15613000-8 пшоно, код ДК 021: 2015: 15612100-2 борошно пшеничне в/г)» (далі – Оголошення) передбачено для підтвердження функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві Учасника та/або підприємства потужності якого, використовуються під час виробництва та/або обігу предмету закупівлі обов’язкове надання учасниками або суб’єктами господарювання, що будуть супроводжувати учасника у виконанні зобов’язань по договору оригіналу або копії сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Отже вимога щодо надання сертифікатів на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) та на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) встановлена замовником для підтвердження функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві Учасника та/або підприємства потужності якого, використовуються під час виробництва та/або обігу предмету закупівлі. Проте зазначені сертифікати не стосуються системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві та не підтверджують її функціонування (або впровадження). Так, стандарт ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) установлює вимоги до системи управління якістю щодо менеджменту компанії, а стандарт ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Таким чином обов’язок щодо надання вищевказаних сертифікатів суперечить вимозі, яку вони нібито мають підтверджувати . Крім того умовами Оголошення передбачено надання інших документів, які підтверджують якість менеджменту компанії та дотримання екологічних норм учасником. Так, на підтвердження якості менеджменту компанії слугує наявність досвіду виконання аналогічного договору, який вимагається пунктом 3 Оголошення, а на підтвердження дотримання екологічних норм учасником, пунктом 17 Оголошення передбачено надання у складі пропозиції інформації, щодо застосування заходів із захисту довкілля, за зразком, наведеним у Додатку 6 до Оголошення. Отже Замовником до Оголошення включені надлишкові та неоднозначні вимоги щодо надання сертифікатів на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) та на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що приведуть до обмеження конкуренції та порушення Замовником принципів закупівель, які визначені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити вимогу щодо надання сертифікатів на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) та на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога тендерної документації щодо наявності в Учасників оригіналів або копії сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено