• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М’ясо

Торги не відбулися

345 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2022 11:18 - 07.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

оскарження переможця

Номер: 75fbb5f6437f44f991f65dfa27ab86a2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-001809-c.b2
Назва: оскарження переможця
Вимога:
Уважно розглянувши протокол № 61 уповноваженої особи про розгляд пропозиції на закупівлю ДК-021:2015: 15110000-2 - М’ясо (процедура закупівлі – відкриті торги) (UA-P-2022-01-26-002330-c) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 14.02.2022, повідомляємо наступне. Замовник при використані електронної системи має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Шановний замовнику! Вважаємо рішення щодо визнання переможцем ФОП Аврамчук Віктор Петрович (Надалі - Учасник) неправомірним. При розгляді тендерної пропозиції даного учасника було виявлено невідповідності щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв тендерної пропозиції, а саме: - відсутня інформація про правові підстави наявності обладнання та матеріально- технічної бази (договір купівлі-продажу, оренди, тощо); - відсутня квитанції про сплату єдиного податку за останній період (для фізичних осіб); - відсутня копію реєстрації потужності оператора ринку харчових продуктів (НАССР); - відсутня скан копія оригіналу сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ІДТ), або інший діючий на момент аукціону сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів; - відсутній документи на проведення дезінфекції, сан обробки та дератизації складських приміщень, з актами про виконання; - відсутні документи на проведення санітарної обробки зазначених автотранспортних засобів; - відсутній договір про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження; - відсутній акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспроживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, пов’язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей, виданий в поточному році; - відсутній акт державного аудиту Держпродспроживслужби, де відображені результати проведення державного контролю, щодо додержання операторами ринку – вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий в поточному році; - відсутнє рішення витягу компетентного органу про державну реєстрацію потужності (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих учасником, що будуть використовуватись при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів; - відсутній договорів з виробниками-постачальниками на постачання предмету закупівлі, дійсні на 2022 рік; - відсутній Лист гарантія від Виробника, з яким співпрацює замовник, про можливість постачання продукції у кількості та якості, що зазначені у цій документації. - Продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог щодо сумісності продуктів харчування. Звертаємо вашу увагу, що у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу зазначено, що автомобіль перероблений для перевезення пасажирів. Згідно технічних вимог до предмету закупівлі для транспортування предмету закупівлі повинен бути виділений спеціалізований транспорт, який повинен мати санітарний паспорт ( в тендерній документації учасника він відсутній), бути чистим, в справному стані. Отже, транспортування і зберігання предмету закупівлі не здійснюватиметься згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів, що швидко псуються. - Медична книжка водія, що учасник надав в своїй пропозиції не не відповідає формі затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, з відміткою про допуск до роботи, та Форму № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я». Звертаємо вашу увагу, що вищезазначені невідповідності є підставою для відхилення пропозиції абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже аналізуючи вищезазначене просимо не порушувати Закону України «Про публічні закупівлі», тобто якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а лобіювання інтересів учасника можна розцінювати як доказ того, що учасник процедури закупівлі дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, винагороду з метою впливу на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі. З метою неупередженого та ефективного захисту прав і моїх законних інтересів у разі відхилення моєї вимоги залишаю за собою право звернутися для перевірки закупівель КУ "Пугачівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з уповноваженої особи Замовника суми вартості скарги, за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення уповноваженої особи до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу ФОП "ЛАШХІА ЛАША ОМАРОВИЧ" (Ідентифікатор:UA-2022-01-26-001809-c.b2) у процедурі відкритих торгів UA-2022-01-26-001809-c та зауваження до рішення №61 уповноваженої особи – задовольнити вимогу.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Оскарження переможця

Номер: 9a556be018f24fd59c9af322fd289b6e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-001809-c.b1
Назва: Оскарження переможця
Вимога:
Уважно розглянувши протокол № 61 уповноваженої особи про розгляд пропозиції на закупівлю ДК-021:2015: 15110000-2 - М’ясо (процедура закупівлі – відкриті торги) (UA-P-2022-01-26-002330-c) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю від 14.02.2022, повідомляємо наступне. Замовник при використані електронної системи має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Шановний замовнику! Вважаємо рішення щодо визнання переможцем ФОП Аврамчук Віктор Петрович (Надалі - Учасник) неправомірним. При розгляді тендерної пропозиції даного учасника було виявлено невідповідності щодо підтвердження кваліфікаційних критеріїв тендерної пропозиції, а саме: - відсутня інформація про правові підстави наявності обладнання та матеріально-технічної бази (договір купівлі-продажу, оренди, тощо); - відсутня квитанції про сплату єдиного податку за останній період (для фізичних осіб); - відсутня копію реєстрації потужності оператора ринку харчових продуктів (НАССР); - відсутня скан копія оригіналу сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, ІДТ), або інший діючий на момент аукціону сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів; - відсутній документи на проведення дезінфекції, сан обробки та дератизації складських приміщень, з актами про виконання; - відсутні документи на проведення санітарної обробки зазначених автотранспортних засобів; - відсутній договір про надання державних ветеринарно-санітарних послуг (послуги по проведенню ветеринарно-санітарного контролю та нагляду) для продукції тваринного походження; - відсутній акт обстеження Уповноваженого органу Держпродспроживслужби щодо дотримання вимог санітарного законодавства України та відповідних заходів, пов’язаною з діяльністю операторів ринку та їх потужностей, виданий в поточному році; - відсутній акт державного аудиту Держпродспроживслужби, де відображені результати проведення державного контролю, щодо додержання операторами ринку – вимог стосовно постійно діючих процедур, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, виданий в поточному році; - відсутнє рішення витягу компетентного органу про державну реєстрацію потужності (споруди або комплексу споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інших засобів, включаючи транспортні засоби, а також території, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів) – власних або орендованих учасником, що будуть використовуватись при виробництві, переробці або реалізації харчових продуктів; - відсутній договорів з виробниками-постачальниками на постачання предмету закупівлі, дійсні на 2022 рік; - відсутній Лист гарантія від Виробника, з яким співпрацює замовник, про можливість постачання продукції у кількості та якості, що зазначені у цій документації. - Продукція харчової промисловості повинна постачатися у спеціальному транспорті з дотриманням санітарних вимог щодо сумісності продуктів харчування. Звертаємо вашу увагу, що у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу зазначено, що автомобіль перероблений для перевезення пасажирів. Згідно технічних вимог до предмету закупівлі для транспортування предмету закупівлі повинен бути виділений спеціалізований транспорт, який повинен мати санітарний паспорт ( в тендерній документації учасника він відсутній), бути чистим, в справному стані. Отже, транспортування і зберігання предмету закупівлі не здійснюватиметься згідно з правилами перевезення і зберігання вантажів, що швидко псуються. - Медична книжка водія, що учасник надав в своїй пропозиції не не відповідає формі затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу, з відміткою про допуск до роботи, та Форму № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я». Звертаємо вашу увагу, що вищезазначені невідповідності є підставою для відхилення пропозиції абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі». Отже аналізуючи вищезазначене просимо не порушувати Закону України «Про публічні закупівлі», тобто якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а лобіювання інтересів учасника можна розцінювати як доказ того, що учасник процедури закупівлі дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, винагороду з метою впливу на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі. З метою неупередженого та ефективного захисту прав і моїх законних інтересів у разі відхилення моєї вимоги залишаю за собою право звернутися для перевірки закупівель КУ "Пугачівський психоневрологічний інтернат" Житомирської обласної ради до Антимонопольного комітету України, та за результатами звернутися до суду з позовом про стягнення з уповноваженої особи Замовника суми вартості скарги, за подання зазначеної Скарги до АМКУ, разом з витратами на залучення адвокатських послуг, а також заяву до Державної аудиторської служби України щодо притягнення уповноваженої особи до відповідальності за порушення процедури закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: зміни в оформленні оскарження
Дата скасування: 18.02.2022 13:25