• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Зернові культури та картопля (код ДК 021: 2015: 03212100-1 картопля, код ДК 021: 2015: 03212100-1 картопля молода, код ДК 021: 2015: 03212213-6 горох сушений)

Завершена

133 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 330.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2022 11:09 - 01.02.2022 10:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: a3394e3fef8b4e08bbf1a43009eaf68b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-003860-b.b6
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
08.02.2022 року комунальне некомерційне підприємство Харківської обласної ради «Обласний клінічний спеціалізований диспансер радіаційного захисту населення» (далі – Замовник) визначив переможцем спрощеної закупівлі зернових культур та картоплі (код ДК 021: 2015: 03212100-1 картопля, код ДК 021: 2015: 03212100-1 картопля молода, код ДК 021: 2015: 03212213-6 горох сушений) пропозицію ФОП «НІКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДРА ЮРІЙОВИЧА». Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною. Відповідно до ч. 13 ст. 14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Зазначена норма Закону має імперативний характер, тобто Замовник не може приймати рішень щодо ситуації, коли наявна зазначена підстава, він зобов’язаний відхилити учасника. Замовник при визначенні переможця ФОП «НІКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДРА ЮРІЙОВИЧА» порушив вимоги Закону та визначив переможцем спрощеної закупівлі пропозицію, яка не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а саме: • Відповідно до п. 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, під час подачі пропозиції Учасник повинен дотримуватись санкційного законодавства України, про що він повинен додатком 7 повідомити Замовника. У складі пропозиції ФОП «НІКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДРА ЮРІЙОВИЧА» наданий файл «Довідка санкції», в якому міститься інформаційна довідка, яка складена не за встановленою формою викладеною у додатку 7, що не відповідає умовам Оголошення. • Відповідно до пп. ж) п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п. 10 Оголошення учасники мали надати документ, що підтверджує проведення дезінсекції та дератизації потужностей (об’єктів), зазначених у інформаційній довідці (діючий договір (договори) на проведення дезінсекції та дератизації). У складі пропозиції ФОП «НІКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДРА ЮРІЙОВИЧА» наданий файл «ДЗФ склад Ніколаєнко 2022», в якому наданий договір на проведення дезінсекційних, дезінфекційних, дератизаційних робіт від 10.02.2022 року № 018/22 не в повному обсязі, а саме: відсутні 2 та 3 сторінки вказаного договору. Таким чином подання документа не в повному обсязі не відповідає умовам Оголошення та не може свідчити про виконання Учасником вимоги щодо надання документа, що підтверджує проведення дезінсекції та дератизації потужностей (об’єктів). • Відповідно до п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п. 10 Оголошення учасники мали надати документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету закупівлі. Даний документ (договір) повинен містити інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту). У складі пропозиції ФОП «НІКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДРА ЮРІЙОВИЧА» наданий файл «Договір оренди Машівка склад Ніколаєнко», в якому наданий договір оренди нежитлового приміщення та обладнання від 22.07.2020 року. При цьому вказаний договір не містить інформацію про часові межі розпорядку роботи потужності (об’єкту), що не відповідає умовам Оголошення. Таким чином рішення Замовника про визначення переможцем спрощеної закупівлі пропозиції ФОП «НІКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДРА ЮРІЙОВИЧА» є незаконним та таким що порушує принципи здійснення публічних закупівель, які визначені Законом, зокрема, принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищевикладеного вимагаємо відмінити рішення Замовника про визначення переможцем спрощеної закупівлі пропозиції ФОП «НІКОЛАЄНКО ОЛЕКСАНДРА ЮРІЙОВИЧА», в іншому разі це буде свідчити про корупційні наміри Замовника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: 1. Відповідно до п. 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, під час подачі пропозиції Учасник повинен дотримуватись санкційного законодавства України, про що він повинен додатком 7 повідомити Замовника. В складі пропозиції ФОП Ніколаєнко О.Ю. надано довідку №07 від 02.02.2022 року, в якій зазначена інформація, яка передбачена вимогами Додатку 7 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2. Відповідно до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник має надати ж) документ, що підтверджує проведення дезінсекції та дератизації потужностей (об’єктів), зазначених у інформаційній довідці (діючий договір (договори) на проведення дезінсекції та дератизації); В складі пропозиції Учасника ФОП Ніколаєнко О.Ю. надано Договір на проведення дезінсекційних, дезінфекційних, дератизаційних робіт від 10.02.2022 року № 018/22, чинний до 31.12.2022 року. Договір завірений підписами виконавця ТОВ «Формула чистоти плюс» та замовника ФОП Ніколаєнко О.Ю. Таким чином, в складі ФОП Ніколаєнко О.Ю. надано документ, що підтверджує проведення дезінсекції та дератизації потужностей (об’єктів), зазначених у інформаційній довідці (діючий договір (договори) на проведення дезінсекції та дератизації). 3. Відповідно до п. 1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» п. 10 Оголошення учасники мали надати документ (договір) щодо правових підстав задіювання потужності (об’єкту) в процесі обігу предмету закупівлі. В складі пропозиції ФОП Ніколаєнко О.Ю. надано Договір оренди нежитлового приміщення та обладнання від 22.07.2020 року, який відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощенної закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Відмова від укладання договору

Номер: 3d91022d88374103a441a2d60d603897
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-003860-b.b5
Назва: Відмова від укладання договору
Вимога:
Відмова від укладання договору
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 10.02.2022 09:40
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: ce43801e407c4bff85092cd0d9c1d1e2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-003860-b.b4
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Відповідно до п. 81 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі – Закон) система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів. Згідно ч. 7 ст. 21 Закону сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою. ISO - це серія міжнародних і добровільних для застосування стандартів і настанов, тобто сертифікація ISO не є обов’язковою на території України. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому Замовник не може вимагати сертифікати, отримання яких не є обов’язковим, оскільки це створює дискримінацію учасників та не рівне ставлення до них. На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити вимогу щодо надання сертифікатів ISO.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: умови Оголошення щодо наявності в Учасників, як Операторів ринку, оригіналів або копії сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів ВИМОГИ ДО БУДЬ-ЯКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ В ХАРЧОВОМУ ЛАНЦЮЗІ», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», повністю відповідає нормам чинного законодавства, зокрема й положенням ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: d3275bddeef94e35afd2acb108dba9fb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-003860-b.b3
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Замовник у своїй відповіді (протокол від 31.01.2022 № 40) не довів, що сертифікати на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) та на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) підтверджують функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві Учасника та/або підприємстві потужності якого, використовуються під час виробництва та/або обігу предмету закупівлі, адже відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі – Оголошення) саме для підтвердження функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві потрібно надати вищевказані сертифікати. Відповідно до п. 81 ст. 1 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» система аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) - система, яка ідентифікує, оцінює і контролює небезпечні фактори, що є визначальними для безпечності харчових продуктів. Для підтвердження функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві Учасника та/або підприємства потужності якого, використовуються під час виробництва та/або обігу предмету закупівлі достатньо надати сертифікат на систему Управління Безпечністю Харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000 (ISO 22000. IDT). На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити вимогу щодо надання сертифікатів на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) та на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога тендерної документації щодо наявності в Учасників оригіналів або копії сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», повністю відповідає нормам чинного законодавства. Пунктом 3 частини 15 Оголошення встановлюється один із кваліфікаційних критеріїв, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Зазначена вимога Оголошення відповідає вимогам ст. ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення

Номер: f169910f8b3c408d938cd420b963db52
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-003860-b.a2
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Відповідно до пункту 4 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Частиною 4 цієї ж статті Закону передбачено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Згідно частини 4 статті 14 Закону, оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено надання: 1) оригіналу або копії сертифікату на систему Управління Безпечністю Харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000 (ISO 22000. IDT), дійсний на момент відкриття тендерної пропозиції; 2) оригіналу або копії сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001 : 2015 (ISO 14001 : 2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування»; 3) оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». За таких умов, участь у спрощеній закупівлі зможуть взяти лише учасники, які зможуть надати вищезазначені сертифікати, що є дискримінаційним до учасників, які не мають вказаних сертифікатів. В Україні діє принцип добровільної сертифікації, тобто сертифікація ISO не є обов’язковою на території України та ніхто не може зобов’язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати підприємство. Відповідно до частини 11 статті 26 Закону, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином Замовник цілеспрямовано встановив дискримінаційні вимоги, що дає підстави вважати схильність Замовника до певного учасника. Для відновлення законності та добросовісної конкуренції серед учасників вимагаємо виключити вимогу щодо надання вищевикладених сертифікатів з Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Умови Оголошення щодо наявності в Учасників, як Операторів ринку, оригіналів або копії сертифікатів ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи керування безпечністю харчових продуктів ВИМОГИ ДО БУДЬ-ЯКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ В ХАРЧОВОМУ ЛАНЦЮЗІ», ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», повністю відповідає нормам чинного законодавства, зокрема й положенням ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 р.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі

Номер: 255f11eac10e4e38bd859c4e6ddf7b62
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-003860-b.a1
Назва: Вимога щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі «код ДК 021: 2015 - 03210000-6 Зернові культури та картопля (код ДК 021: 2015: 03212100-1 картопля, код ДК 021: 2015: 03212100-1 картопля молода, код ДК 021: 2015: 03212213-6 горох сушений)» (далі – Оголошення) передбачено для підтвердження функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві Учасника та/або підприємства потужності якого, використовуються під час виробництва та/або обігу предмету закупівлі обов’язкове надання учасниками або суб’єктами господарювання, що будуть супроводжувати учасника у виконанні зобов’язань по договору оригіналу або копії сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги». Отже вимога щодо надання сертифікатів на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) та на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) встановлена замовником для підтвердження функціонування (або впровадження) системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві Учасника та/або підприємства потужності якого, використовуються під час виробництва та/або обігу предмету закупівлі. Проте зазначені сертифікати не стосуються системи управління безпечністю харчових продуктів на підприємстві та не підтверджують її функціонування (або впровадження). Так, стандарт ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) установлює вимоги до системи управління якістю щодо менеджменту компанії, а стандарт ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Таким чином обов’язок щодо надання вищевказаних сертифікатів суперечить вимозі, яку вони нібито мають підтверджувати . Крім того умовами Оголошення передбачено надання інших документів, які підтверджують якість менеджменту компанії та дотримання екологічних норм учасником. Так, на підтвердження якості менеджменту компанії слугує наявність досвіду виконання аналогічного договору, який вимагається пунктом 3 пункту 15 Оголошення, а на підтвердження дотримання екологічних норм учасником, пунктом 17 Оголошення передбачено надання у складі пропозиції інформації, щодо застосування заходів із захисту довкілля, за зразком, наведеним у Додатку 6 до Оголошення. Отже Замовником до Оголошення включені надлишкові та неоднозначні вимоги щодо надання сертифікатів на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) та на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT), що приведуть до обмеження конкуренції та порушення Замовником принципів закупівель, які визначені частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного вимагаємо внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та виключити вимогу щодо надання сертифікатів на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) та на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Вимога тендерної документації щодо наявності в Учасників оригіналів або копії сертифікатів ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015. IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» та оригіналу або копії сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», повністю відповідає нормам чинного законодавства.
Статус вимоги: Відхилено