-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Швидкий тест для визначення антигена COVID-19, Коронавірус (SARS- CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз)
Завершена
1 100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 500.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2022 10:59 - 07.02.2022 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на дискваліфікацію Учасника
Номер:
a2557aa2b84a4bc787b328057cfa63fb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-003565-b.a3
Назва:
Скарга на дискваліфікацію Учасника
Скарга:
Просимо скасувати протокол №35 від 17.02.2022 р. про дискваліфікацію ТОВ "АТФС ФАРМА"
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга-торги-КП Центр ПМСД №1 Полтав.odt 22.02.2022 17:26
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
22.02.2022 17:26
Вимога
Є відповідь
Користуючись ч.3 ст.31 просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Номер:
7fc528a8e89a4d8d839d81cf5474b464
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-003565-b.b2
Назва:
Користуючись ч.3 ст.31 просимо надати додаткову інформацію про причини невідповідності пропозиції умовам тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику, користуючись ч.3 ст.31 просимо надати пояснити, щодо причин дискваліфікації ТОВ "АТІС ФАРМА"
Згідно вимог до закупівлі вимагалось Швидкий тест на антиген коронавірусу COVID-19 (метод лотерального потоку) Набір №20 – 425 наборів, що дорівнює 8500 штук, Тест-система COVID-19 Ag для визначення антигену SARS-CoV-2 Набір №20 – 50 наборів, що дорівнює 1000 штук, Набір експрес-тестів для виявлення антигену COVID-19 Ag Набір № 25 – 20 наборів, що дорівнює 500 штук. Тобто, в сумі 10 000штук.
Нами була подана пропозиція саме на 10 000 штук, що не є порушенням по кількісним характеристикам закупівлі
Згідно з методикою дослідження чутливості та специфічності імунохроматографічних тестів прийнятою в Україні та ЄС дані показники мають довірчий інтервал у 95% (відповідна інформація прописана у інструкції та клінічних дослідження як наших тестів, так і будь-яких інших). Тобто, враховуючи похибку, виявлений показник специфічності 99,6% при наступних дослідженнях може становити 99,61% -100%, що відповідає вимогам закупівлі. Лист з поясненням, щодо визначення чутливості та специфічності було надано в складі тендерної пргопозиції.
Також, зазначимо, що формальними (несуттєвими) вважають помилки, які пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Це передбачає п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
Згідно наказу Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 710 про Перелік формальних помилок, формальними вважаються:
1) Інформація/документ, подана учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, містить помилку (помилки) у частині:
-нумерації сторінок/аркушів (у тому числі кілька сторінок/аркушів мають однаковий номер, пропущені номери окремих сторінок/аркушів, немає нумерації сторінок/аркушів, нумерація сторінок/аркушів не відповідає переліку, зазначеному в документі).
2) Подання документа учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є сканованою копією оригіналу документа/електронного документа.
В тендерній пропозиції були надані скановані копії оригіналів, на які не можна ставити нумерацію. При відкритті файлу .pdf нумерація автоматично з’являється в будь якій програмі, яка відкриває зазначені файли. Тож Замовник може переглянути номер сторінки автоматично.
Зазначення особистого підпису є в інших документах, поданих Учасником (наприклад Довіреності на представлення інтересів Учасника), про що зазначено в Додатку 5.
З огляду на вищезазначене, просимо надати роз'яснення про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2022 17:15
Вирішення:
Шановний Учаснику! Замовником визначено в Оголошенні та Додатку №3 до тендерної документації СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, відповідно такі товари:
- швидкий тест на антиген коронавірусу COVID-19 (метод лотерального потоку) набір №20 – 425 наборів;
- тест-система COVID-I9 Ag для визначення антигену SARS-CoV-2 набір №20 – 50 наборів;
- набір експрес-тестів для виявлення антигену COVID-19 Ag набір №25 – 20 наборів.
Вами у своїй пропозиції надало лише Набір для тестування TESTSEALABS® Експрес-тест для визначення антигена вірусу COVID-19 – 10 000 шт., що не відповідає потребі замовника.
Змовником чітко визначені вимоги. Запропонований Вами товар не відповідає комплектації згідно вимог до предмету закупівлі, також Замовником визначено вимогу до товару Швидкий тест на антиген коронавірусу COVID-19 (метод лотерального потоку) набір №20: «Специфічність тесту не нижча 99,72 %», Учасником згідно Звіту про клінічні дослідження та Протоколу верифікації ДУ «Одеський обласний центр контролю та профілактики хвороб МОЗ України» надано результати дослідження з показником специфічності 99,6%, що не відповідає вимогам Додатку №3 СПЕЦИФІКАЦІЯ ТА МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.
Замовником зазначено, що запропоновані учасником товари обов’язково повинні відповідати усім наведеним вимогам та технічним характеристикам. Відповідно, запропонований Вами товар не відповідає специфікації та медико-технічним вимогам предмету закупівлі. У інших учасників не виникає проблем з нумерацією сторінок тендерної пропозиції, Вами не було дотримано даної вимоги, так само як і зі зразками підписів згідно Додатку №5 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Просимо скасувати прокол розгляду тендерної пропозиції 35 від 17.02.2022 р. в зв'язку з не обгрунтованими причинами дискваліфікації
Номер:
014f463c80b742db83d74ce85241bd46
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-003565-b.b1
Назва:
Просимо скасувати прокол розгляду тендерної пропозиції 35 від 17.02.2022 р. в зв'язку з не обгрунтованими причинами дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовник, просимо скасувати прокол розгляду тендерної пропозиції 35 від 17.02.2022 р. в зв'язку з не обгрунтованими причинами дискваліфікації
Наша пропозиція повністю відповідає медико-технічним та кількістним характеристикам, а визначені Вам причини до дискваліфікації через не правильне оформлення пропозиції вважаємо формальними.
Згідно вимог до закупівлі вимагалось Швидкий тест на антиген коронавірусу COVID-19 (метод лотерального потоку) Набір №20 – 425 наборів, що дорівнює 8500 штук, Тест-система COVID-19 Ag для визначення антигену SARS-CoV-2 Набір №20 – 50 наборів, що дорівнює 1000 штук, Набір експрес-тестів для виявлення антигену COVID-19 Ag Набір № 25 – 20 наборів, що дорівнює 500 штук. Тобто, в сумі 10 000штук.
Нами була подана пропозиція саме на 10 000 штук, що не є порушенням по кількісним характеристикам закупівлі, оскільки Замовнику потрібна була саме така кількість, а отже за цим критерієм не може бути відхилена.
В тендерній пропозиції були надані скановані копії оригіналів, на які не можна ставити нумерацію. При відкритті файлу .pdf нумерація автоматично з’являється в будь якій програмі, яка відкриває зазначені файли. Тож Замовник може переглянути номер сторінки автоматично.
Зазначення особистого підпису є в інших документах, поданих Учасником (наприклад Довіреності на представлення інтересів Учасника), тож проставляти підпис додатково в Додатку 5 вважаємо не доцільним, про що подано лист пояснення.
З огляду на вищезазначене, просимо переглянути нашу пропозицію та скасувати прокол розгляду тендерної пропозиції 35 від 17.02.2022 р.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.doc 18.02.2022 11:55
- Відповідь.pdf 21.02.2022 16:36
Дата подачі:
18.02.2022 11:55
Вирішення:
Комунальне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №1 Полтавської міської ради» стосовно вашої Вимоги, повідомляє наступне: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) визначає виключні випадки можливості звернення Учасника з Вимогою до Замовника, зокрема:
- ч.1 ст.24 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
- ч.3 ст.31 У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
- ч.4. ст.33 Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Таким чином, Законом не передбачено можливості звернення до Замовника від Учасника з вимогою стосовно перегляду та скасування прийнятих рішень.
Статус вимоги:
Відхилено