-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
код ДК 021:2015 : 31510000-4 - Електричні лампи розжарення (лампи світлодіодні)
Завершена
93 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 467.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 467.50 UAH
Період оскарження:
26.01.2022 09:52 - 01.02.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога №2 на незаконнi дії та рішення в порядку Закону України «Про публiчнi закупiвлi»
Номер:
c8ec408acee441e680c484620d297d41
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-000813-c.a4
Назва:
Вимога №2 на незаконнi дії та рішення в порядку Закону України «Про публiчнi закупiвлi»
Вимога:
Вiдповiдно до оголошення № UA-2022-01-26-000813-c, було оголошено процедуру спрощеної закупівлі: «код ДК 021:2015 31510000-4 — Електричні лампи розжарення (лампи світлодіодні)». За результатами електронного аукціону, переможцем став учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО», з найнижчою ціною 61 812,00грн. (Шістдесят одна тисяча вісімсот дванадцять гривень 00 коп.) з ПДВ.
09.02.2022 року Комунальним підприємством «Сяйво» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» на підставі протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від 09.02.2022р..
В протоколі №3 від 09.02.2022р., з невідомих причин, були вказані причини відхилення, яких не існує, що підтверджується відповіддю уповноваженої особи Замовника - Світланою КОРНІЯЧЕНКО, на Вимогу Учасника, а це в свою чергу, порушення Закону України «Про публiчнi закупiвлi» принципи здiйснення закупiвель.
У своїй відповіді уповноважена особа Замовника - Світлана КОРНІЯЧЕНКО, посилається на підстави відхилення, які незазначені в протоколі №3 від 09.02.2022р., на підставі чого, робимо Висновок, що Замовник зобов'язаний скасувати рішення щодо дискваліфікації ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО», так як причини дискваліфікації, які прописані в протоколі №3 від 09.02.2022р. – незаконні та безпідставні, а «підстави не зазначені в протоколі» нам відомі тільки з відповіді уповноваженої особи, але в жодному документі це не має відображення.
Шановна уповноважена особа, звертаємо Вашу увагу, на те, що відповідь першої Вимоги на незаконнi дії та рішення в порядку Закону України «Про публiчнi закупiвлi» Вами так і не була надана, вдруге звертаємося до Вас з Запитанням:
• Чітко зазначити, в якій довідці порушено умови подання копiй документiв, зокрема учасником не завiрено належним чином копії поданих документiв iз зазначенням дати завiряння, як вимагалося в п.7 Додатку 3 оголошення.
На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти зазначену Вимогу№2 до розгляду.
2. Чітко зазначити, в якій довідці порушено умови подання копiй документiв, зокрема учасником не завiрено належним чином копії поданих документiв iз зазначенням дати завiряння, як вимагалося в п.7 Додатку 3 оголошення.
3. Скасувати рiшення щодо визначення переможцем процедури закупiвлi ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ".
4. Повернути на оцінку ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО».
5. Замовнику завершити процедуру закупiвлi у встановленому Законом порядку.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 11.02.2022 16:38
Дата подачі:
11.02.2022 16:38
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.02.2022 08:46
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога
Номер:
293438689e18479a83726e203ffdc27e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-000813-c.c3
Назва:
Вимога
Вимога:
Додано файл
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 10.02.2022 13:12
Дата подачі:
10.02.2022 13:12
Вирішення:
Вiдповiдно до оголошення № UA-2022-01-26-000813-c, яке розмiщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталi Уповноваженого органу 26.01.2022 року.
Повідомляємо, що ваша пропозиція ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» відхилена правомірно, зокрема і через підстави не зазначені в протоколі, а саме:
В складі пропозиції подані документи не в форматі, що вимагався в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог додатку 3 п.7 «Всі документи (матеріали/інформація) тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів в форматі PDF або електронних документів в електронну систему закупівель.». В свою чергу ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» були надані документи у форматі JPG., що не відповідає вимогам замовника.
А Також п.12 Додатку 1 оголошення було встановлено вимогу про надання сканкопії оригіналу/завірена належним чином копія сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданого учаснику закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT), тим самим надано сертифікат системи управління/менеджменту якістю іншої юридичної особи ТОВ «НЕОМАКС» , що не відповідає вимогам оголошення.
Статус вимоги:
Відхилено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.02.2022 08:46
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога на незаконнi дії та рішення в порядку Закону України «Про публiчнi закупiвлi»
Номер:
2165a753ed1f4d01b452e48ef3f167f0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-000813-c.b2
Назва:
Вимога на незаконнi дії та рішення в порядку Закону України «Про публiчнi закупiвлi»
Вимога:
Вiдповiдно до оголошення № UA-2022-01-26-000813-c, яке розмiщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталi Уповноваженого органу 26.01.2022 року (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-26-000813-c), Комунальним підприємством «Сяйво» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області, було оголошено процедуру спрощеної закупівлі: «код ДК 021:2015 31510000-4 — Електричні лампи розжарення (лампи світлодіодні)». За результатами електронного аукціону, який відбувся 07.02.2022року, в автоматичному режимі, переможцем став учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО», з найнижчою ціною 61 812,00грн. (Шістдесят одна тисяча вісімсот дванадцять гривень 00 коп.) з ПДВ.
09.02.2022 року на офiцiйному порталi Уповноваженого органу «ПроЗорро» уповноваженою особою Комунального підприємства «Сяйво» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області (далi – Замовник) Світланою КОРНІЯЧЕНКО опублiковано протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №3 від 09.02.2022р., згідно якого пропозиція ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» була відхилена.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» вважає, що Замовником порушено ст.З Закону України «Про публiчнi закупiвлi» принципи здiйснення закупiвель, а саме: «вiдкритiсть та прозорiсть на всiх стадiях закупiвель», «недискримiнацiя учасникiв» та «об'єктивна та неупереджена оцiнка тендерних пропозицiй».
Комунальним підприємством «Сяйво» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області було відхилено пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» з наступнпих причин:
1. Невідповідність вимогам Додатку 3 п.7, яким передбачалося, що учасник повинен накласти квалiфiкований цифровий пiдпис на пропозицiю в цiлому та на кожен електронний документ окремо
2. Порушено умови подання копiй докуметiв, зокрема учасником не завiрено належним чином копії поданих документiв iз зазначенням дати завiряння, як вимагалося в п.7 Додатку 3 оголошення.
Згідно ДОДАТКУ 3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА п.7 замовником вимагалося: «Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП/УЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію (якщо учасник надає в складі тендерної пропозиції хоча б один сканований документ) або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). Якщо пропозиція містить скановані документи і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти кваліфікований цифровий підпис на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо».
У Розділі II ЕЛЕКТРОННИЙ ДОКУМЕНТ ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» в абз 1 чітко визначено, що: Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа. Опираючись на Закони України «Про публічні закупівлі», «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» розуміємо, що електронні документи і скановані паперові документи – це різні речі. Законами України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» встановлено, що на електронний документ через електронну систему закупівель накладається кваліфікований електронний підпис на кожен з таких документів, а на паперову копію документу накладається власноручний підпис учасника та печатка (за наявності).
Звертаємо Вашу увагу, що Замовником в Додатку 3 п.7 написане наступне: «Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі цінової пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа із накладанням кваліфікованого електронного підпису». Цим реченням Замовник показує, що і сам, чітко розуміє різницю між паперовою копією документу та електронним документом.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО в своїй пропозиції не надало жодного електронного документу, а тому не зобов’язане було накладати кваліфікований цифровий підпис на кожен документ окремо. В Додатку 3 п.7 Документації Замовником чітко написано, що Учасник повинен накласти КЕП/УЕП на пропозицію або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо (якщо такі документи надані у формі електронного документа). ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО виконало всі вимоги цього пункту, оскільки наклали КЕП/УЕП на пропозицію і не використали жодного електронного документу, а тільки скан-копії паперових документів.
Згідно ДОДАТКУ 3 ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА п.7 Замовником вимагалося: «Копії документів, які надаються переможцем мають бути засвідчені повноважною особою та скріплені печаткою учасника (за наявності). Копії документів обов’язково мають містити напис «З оригіналом згідно» або «Копія вірна», містити назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу». Всі документи, окрім оригіналів документів, які були надані ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» - засвідчені повноважною особою та скріплені печаткою учасника, мають напис «З оригіналом згідно та містить назву посади особи, яка засвідчує копію документу, П.І.Б. такої особи та дату засвідчення копії документу.
Отже, тендерна пропозицiя Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» повністю відповідає вимогам ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель.
Але, уповноваженою особою Замовника (Комунальним підприємством «Сяйво» Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області) Світланою КОРНІЯЧЕНКО з порушенням Закону, було визнано переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ" за ціною 85 578,00грн. (Вісімдесят п’ять тисяч п’ятсот сімдесят вісім гривень 00 коп) с НДС.
На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО:
1. Прийняти зазначену Вимогу до розгляду.
2. Чітко зазначити, в якій довідці порушено умови подання копiй документiв, зокрема учасником не завiрено належним чином копії поданих документiв iз зазначенням дати завiряння, як вимагалося в п.7 Додатку 3 оголошення.
3. Переглянути свою позицію відповідно невідповідності вимогам Додатку 3 п.7, яким передбачалося, що учасник повинен накласти квалiфiкований цифровий пiдпис
4. Скасувати рiшення щодо визначення переможцем процедури закупiвлi ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ВЕСТДЕВЕЛОПМЕНТ".
5. Повернути на оцінку ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛАН-ЕЛЕКТРО».
6. Замовнику завершити процедуру закупiвлi у встановленому Законом порядку.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.02.2022 12:58
Вирішення:
Вiдповiдно до оголошення № UA-2022-01-26-000813-c, яке розмiщене на авторизованому електронному майданчику на веб-порталi Уповноваженого органу 26.01.2022 року.
Повідомляємо, що ваша пропозиція ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» відхилена правомірно, зокрема і через підстави не зазначені в протоколі, а саме:
В складі пропозиції подані документи не в форматі, що вимагався в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно до вимог додатку 3 п.7 «Всі документи (матеріали/інформація) тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів в форматі PDF або електронних документів в електронну систему закупівель.». В свою чергу ТОВ «АЛАН-ЕЛЕКТРО» були надані документи у форматі JPG., що не відповідає вимогам замовника.
А Також п.12 Додатку 1 оголошення було встановлено вимогу про надання сканкопії оригіналу/завірена належним чином копія сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданого учаснику закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT), тим самим надано сертифікат системи управління/менеджменту якістю іншої юридичної особи ТОВ «НЕОМАКС» , що не відповідає вимогам оголошення.
Статус вимоги:
Не задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
14.02.2022 08:46
Вимога
Відхилено
Вимога про усунення дискримінаційних порушень до тендерної документації
Номер:
8d6f77ccf51a4d909f0d14c71c3ccdba
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-000813-c.b1
Назва:
Вимога про усунення дискримінаційних порушень до тендерної документації
Вимога:
Шановний замовнику! У пункті 12 додатку 1, тендерної документації встановлено вимогу щодо надання: сканкопії оригіналу/завіреного належним чином копії сертифікату системи управління/менеджменту якістю, виданого учаснику закупівлі за стандартами ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT).
Дана вимога є дискримінаційною й порушує принципи здійснення публічних закупівель, зокрема ті, що передбачені частиною 1 статті 5 Закону «Про публічні закупівлі», оскільки обмежує нас як учасника та інших потенційних учасників у можливості взяти участь у даній закупівлі. Вимога щодо надання учасником Сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT) встановлена замовником з метою підтвердження технічних і якісних характеристик предмета закупівлі, проте зазначений сертифікат підтверджує саме систему управління якістю, щодо менеджменту компанії, а не самого товару. Законодавство України, не передбачає обов’язковість отримання та наявності сертифіката ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT) для юридичних чи фізичних осіб. На офіційному вебсайті структурного підрозділу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» зазначено, яку продукцію віднесено до законодавчо регульованої сфери (наказ Держспоживстандарту України від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні»). Сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) або ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018 IDT) є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку. Водночас зазначаємо, що ураховуючи частину другу статті 19 Конституції України встановлено: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
При цьому згідно частиною першою статті 44 Закону України “Про публічні закупівлі” встановлено, що за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним просимо усунути дискримінаційні положення шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації. Дякуємо!
Пов'язані документи:
Учасник
Дата подачі:
26.01.2022 23:26
Вирішення:
Шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення. Так, частиною 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. Водночас, згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», „тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити”. Щодо сертифікату ISO 9001:2015 "Системи управління якістю". Відповідно до наказу ДП «НДНЦ» від 31.12.2015 № 221 міжнародний стандарт ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT) «Системи управління якістю» був прийнятий також у якості Національного стандарту України ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015 IDT), вимога щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників сертифікату відповідності системи управління якістю є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності учасника – міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону. Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ДСТУ ISO 9001, а наявність зазначеного сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності надавати продукцію, яка задовольняє вимоги Замовника. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає. Наша позиція ґрунтується на практиці Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: - рішення від 27.12.2019 року №19422-р/пк-пз, згідно з яким прийнято наступне: «Скаржник не довів та документально не підтвердив неможливість виконати наведені вище умови Документації, а також не надав документального підтвердження, яким чином наведені вище умови Документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв’язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині».
Статус вимоги:
Відхилено