-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Канцелярське приладдя, папір
30 найменувань товару, 5036 штук. Технічні вимоги та специфікація до предмету закупівлі викладено у ДОДАТКУ 4 до тендерної документації
Торги відмінено
449 255.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 246.28 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 246.28 UAH
Період оскарження:
29.09.2017 17:22 - 13.10.2017 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
Скарга
Номер:
9b0d7393766842df930a9f629be32114
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-29-001270-b.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 06.11.2017 № 159/юр/17.
Пов'язані документи:
Учасник
- сканирование0147.pdf 06.11.2017 20:04
- сканирование0143.pdf 06.11.2017 20:04
- сканирование0141.pdf 06.11.2017 20:04
- Платіжне доручення зворот.pdf 06.11.2017 20:04
- сканирование0148.pdf 06.11.2017 20:04
- Скарга 06.11.17.pdf 06.11.2017 20:04
- сканирование0145.pdf 06.11.2017 20:04
- Платіжне доручення.pdf 06.11.2017 20:04
- сканирование0144.pdf 06.11.2017 20:04
- сканирование0142.pdf 06.11.2017 20:04
- Рішення від 09.11.2017 № 7891.pdf 09.11.2017 20:36
- лист замовнику № UA-2017-09-29-001270-b.pdf 14.11.2017 18:40
- Інформація про резолютивну частину рішення від 22.11.2017 № 8231.pdf 23.11.2017 15:54
- рішення від 21.11.2017 № 8231.pdf 27.11.2017 19:02
- Скан_20171117.pdf 17.11.2017 16:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.11.2017 20:04
Дата прийняття рішення по скарзі:
27.11.2017 19:03
Вимога
Є відповідь
Невідповідність вимогам.
Номер:
6dee153bd17044d0b23838be7be1afee
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-29-001270-b.b1
Назва:
Невідповідність вимогам.
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-09-29-001270-b (Канцелярське приладдя, папір), який проходив 18.10.2017р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ФОП "Куткова Т.Ю." у складі своєї пропозиції надає Папір офісний ZOOM А4, який за своїми технічними характеристиками не відповідає вимогам Замовника. У загальних характеристиках та вимогах до предмету закупівлі було зазначено, що Папір офісний А4 за показником Білизна по ISO(%) повинен мати значення 96%, проте Папір офісний ZOOM А4, згідно сертифікату наданого учасником має Білизну (у сертифікаті зазначено як «Яскравість») по ISO(%) зі значенням 95%, що є порушенням вимог тендерної документації.
Також учасник мав надати скановану копію оригіналу або завірену копію листа-відгуку від замовника, з яким було укладено аналогічний договір, щодо виконання учасником договору вказаного у Довідці про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного договору, на що учасник надає Лист-відгук від Служби автомобільних доріг у Харківській області на укладений з ФОП "Куткова Т.Ю." договір, який зазначено в Довідці про наявність у учасника досвіду виконання аналогічного, № Н32/16 від 28.08.2016 року на поставку виробів канцелярських, паперових (код 17.23.1 за ДК 016-2010 – Дрібне канцелярське приладдя) код 30197000-6 за ДК 021:2015 (папір офісний, формат А4), проте даний договір не можна вважати аналогічним оскільки в закупівлі UA-2017-09-29-001270-b окрім Паперу офісного вимагається й багато іншого канцелярського приладдя. Таким чином, оскільки даний договір не можна вважати аналогічним, то і Лист-відгук не відповідає вимогам зазначених в тендерній документації.
Просимо відмінити рішення, щодо визначення переможцем учасника ФОП "Куткова Т.Ю." та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п. 3 Розділу 5 Тендерної документації Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- 01.021117 UA-2017-09-29-001270-b.pdf 02.11.2017 15:12
Дата подачі:
02.11.2017 15:12
Вирішення:
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-V-III (надалі-Закон), 18.10.2017 о 14:10 відбувся електронний аукціон на закупівлю ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярське приладдя, папір).
Відповідно до положень частини 1 статті 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
В аукціоні взяли участь 2 (два) Учасника:
1. ТОВ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР
2. ФОП «КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА»
За результатами оцінки пропозицій учасників електронною системою, найбільш економічно вигідною визначено пропозицію ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» з ціновою пропозицією – 258130,08 грн. з ПДВ.
23.10.2017 на засіданні тендерного комітету Департаменту адміністративних послуг та споживчого ринку Харківської міської ради (надалі – Замовник) розглянуто пропозицію учасника, ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», на відповідність її кваліфікаційним критеріям, встановленим ст.16 Закону, вимогам встановленим ст. 17 Закону та умовам тендерної документації.
Керуючись підпунктом 4 пункту 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР», відхилена, як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» за формою, встановленою Уповноваженим органом, опубліковано відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною 4 ст. 28 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, Замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Пропозиція Учасника ФОП «КУТКОВА ТЕТЯНА ЮРІЇВНА» (надалі – Учасник) є наступною тендерною пропозицією з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною, з ціновою пропозицією– 379 720,00 грн. без ПДВ.
При розгляді тендерної пропозиції Учасника Замовник керувався наступним.
1. Щодо загальних характеристик та вимог до предмету закупівлі, найменування: «Папір офісний А4».
На вимогу п. 1 Розділу 3. Тендерної документації Замовника Учасником було подано скановану копію підписаної Тендерної форми «Технічні вимоги та специфікація товару» згідно з ДОДАТКОМ 4 до тендерної документації із зазначенням інформації щодо товару, що пропонується Учасником. В документі Учасником підтверджено відповідність товару за технічними показниками та, на підтвердження якості продукції, додано копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи № 05.03.02-03/5586 від 25.02.2016 р.
Гарантійним листом, Учасник підтвердив поставку предмету закупівлі належної якості, відповідно до вимог Замовника, у встановлений Замовником строк та відповідно до технічних вимог, зазначених у тендерній документації.
Замовником вимагалось подання Учасником одного з наступних документів: сканована копія сертифікату відповідності або сертифікату/паспорту якості, або декларації про відповідність, або зареєстрованих ТУ на виготовлення товару у Держстандарті, тощо, якщо обов’язковість отримання зазначеного документу встановлена діючим законодавством України (або країни виробника) на запропоновану продукцію або обґрунтування відсутності документу, якщо даний товар не підлягає обов’язковій сертифікації.
Згідно із Декларацією постачальника про відповідність, наданою Учасником, вказана продукція, папір офісний, не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, відповідно до наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (із змінами та доповненнями).
Отже, Учасником надано гарантії щодо поставки товару згідно з вимогами Замовника.
В той же час, у сертифікаті якості продукції щодо паперу офісного, наданого Учасником, відсутній показник «Білизна по ISO», що не є порушенням вимог Замовника.
Слід зазначити окремо, що у сертифікаті якості паперу листового для офісної техніки, наданого ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР» теж відсутній показник «Білизна по ISO».
2. Щодо підтвердження кваліфікації Учасника.
В тендерній документації Замовника вказано: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо здійснення постачання товару, що може бути віднесено до предмету закупівлі.».
На виконання вимоги Замовника щодо підтвердження кваліфікаційного критерія, встановленого Замовником відповідно до частини другої статті 16 Закону, Учасником правомірно надано Лист-відгук на поставку ДК 021:2015 код 30197000-6 Дрібне канцелярське приладдя. Код 30197000-6 «Дрібне канцелярське приладдя» є підкодом коду 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне» Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015.
Наданий документ повністю підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного договору Учасником.
Статус вимоги:
Відхилено