-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфекційні засоби, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню, поширенню і локалізацію спалахів епідемій та пандемій (код ДК 021:2015 24455000-8 Дезинфекційні засоби)
Торги відмінено
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 450.00 UAH
Період оскарження:
26.01.2022 09:23 - 01.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконна дискваліфікація
Номер:
3d0be4e473254553b2a3e474bed75521
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-26-001085-b.b1
Назва:
Незаконна дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовнику, ТОВ «ІРІДАН» категорично не погоджується з прийнятим Вами рішенням про відхилення Нашої НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Запропонований Нами товар повністю відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Вами грубо порушено чинне законодавство України. Мало того, що Вами в технічному описі предмету закупівлі вказано конкретні торгові марки, Ви й ще й вказали : «Аналогів не пропонувати».
Так відповідно п.3 та п.4 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено :
«3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Якщо Ви вважаєте, що Закон для Вас «не писаний», то нагадуємо, що відповідно ч. 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, за безпідставне відхилення тендерних пропозицій, на УО Замовника (Гончарова Н.В.) буде накладено штраф у розмірі від 25 500,00 гривень.
Якщо розмір наданого Вам хабаря перекриває розмір штрафу, то наголошуємо, що 25 500,00 гривень – це сума штрафу лише за перше порушення, за друге розмір штрафу збільшується вдвоє.
ВИМАГАЄМО ПОВЕРНУТИ НАШУ ПРОПОЗИЦІЮ НА ЕТАП КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ПРОВЕСТИ ОЦІНКУ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЗУ.
Також повідомляємо, що на сайті https://prozorro.gov.ua/, запрацював новий сервіс з Інформування про порушення В ОДИН КЛІК до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБУ УКРАЇНИ. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми проінформуємо про дане правопорушення, що потягне за собою перевірку всіх Ваших закупівель. Нагадуємо, що чинним законодавством передбачено розмір штрафу, як на УО так і на керівника Замовника до 170 000,00 гривень.
Подумаєте двічі, чи вартий хабар того, щоб платити штрафи, лишитися посад, та нести адміністративну і кримінальну відповідальність?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.02.2022 18:51
Вирішення:
Доброго дня. Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо, що стаття 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до конкурентної закупівлі «Відкриті торги». Усі Ваші вимоги відносяться до тендерної документації, яка подається на Відкриті торги.
Закупівля UA-2022-01-26-001085-b є спрощеною та проводиться Замовником згідно абз. 4 п. 3¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції Закону України "Про внесення зміни до розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 18.11.2021 № 1901-ІХ.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає право Замовника закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки аналогів/еквівалентів. Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у закупівлі виробників, дистриб'юторів, дилерів, посередників, торговців товарами та ін. Товар, що закуповується Замовником не є унікальним і вільно продається на території України. Замовник здійснює спрощену закупівлю з дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, не обмежує конкурентоспроможність учасників та жодним чином не встановлює дискримінаційні вимоги. Технічна специфікація містить такий перелік товару, який є найбільш економічно вигідним для Замовника. Звинувачення ТОВ "ІРІДАН" безпідставні, а погрози не несуть ніякої юридичної сили.
Крім вище зазначеного, запропоновані еквіваленти у пропозиції ТОВ "ІРІДАН" не відповідають технічним і якісним характеристикам, які викладено в оголошенні торгів. По позиції 3 запропоновано засіб «Нью таб актив», який не відповідає заявленим технічним характеристикам: маса таблетки 1,0г (у відповідності з наданим паспортом якості, у вимогах – середня маса таблетки 2,66+ 0,12 г.). З однієї таблетки виділяється 0,56г активного хлору, що майже в 3 рази менше заявленого в технічних вимогах (1,5г). На таблетках відсутня хрестоподібна розподільна боріздка.
Вимогу ТОВ "ІРІДАН" – повернути пропозицію на кваліфікацію, виконано не буде, оскільки це суперечитиме інформації зазначеній в Оголошенні до закупівлі «Дезинфекційні засоби, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню, поширенню і локалізацію спалахів епідемій та пандемій (код ДК 021:2015 24455000-8 Дезинфекційні засоби)».
Спираючись на п.1 ч.17 ст14 ЗУ «Про публічні закупівлі», нагальної потреби в закупівлі даного товару немає, тому Замовник відміняє процедуру спрощеної закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено