• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, Дизельне паливо

Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Торги не відбулися

1 560 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 15 600.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2022 09:16 - 07.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

ВИМОГА

Номер: 2be919e9dd6b4dc6b286187d1cb79dcf
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-000962-b.a2
Назва: ВИМОГА
Вимога:
Додатком 1 п. 1.5.1. до Тендерною документації Замовника визначено вимога надання учасником у складі своєї пропозиції : «У тому випадку, якщо учасник не являється власником (орендарем) АЗС, він повинен надати гарантійний лист від власника(орендаря) АЗС адресований на ім’я замовника торгів із посиланням на номер оголошення, що стосується даної закупівлі про гарантію відпуску палива на користь замовника торгів» Вимагаючи від учасників гарантійний лист видані власником (орендарем) АЗС Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з власником АЗС, а мають партнерські договори з емітентом Талонів, у яких відносини з власниками (орендарями) АЗС. Учасник не може витребувати листи від юридичних осіб, з якими не знаходяться у партнерських відносинах, враховуючи те, що Учасник не являється стороною договорів, які укладені у емітентів талонів та власників АЗС. Наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є власниками АЗС. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників. Тобто за умовами Документації учасниками і Переможцями в оголошеній закупівлі можуть були лише ті особи, які є власником (орендарем ) АЗС або працюють безпосередньо з власником АЗС, так як тільки в цим випадках Учасник може надати відповідний лист. Не існує закону, який би зобов'язував Власника АЗС надавати будь-які гарантійні листи партнеру емітента талону, це завжди лише на власний розсуд. Тобто, участь учасника в закупівлі (а відповідно і взагалі завершення закупівлі підписанням договору) поставлені в пряму залежність від волі певного власника АЗС, що, в свою чергу, призводить до дискримінації інших учасників, до недоступності закупівлі широкому колу учасників. Отже, в статтях 16, 22, 23 Закону передбачається, що саме може вимагати Замовник від учасників, і серед цього переліку повністю відсутнє будь-яке згадування про право вимоги гарантійних листів від власників АЗС. Вимога надати гарантійний лист не підпадає ні під кваліфікаційні критерії, ні під опис характеристик товару, ні під фінансову спроможність учасника поставити товар. Так само подібна вимога не підтверджує ні виконання аналогічних договорів учасником, ні наявність кваліфікованих працівників у учасника. Учасник зможе надати гарантійний лист від себе, за який буде нести реальну юридичну відповідальність. Враховуючи вищезазначене, пропонуємо Замовнику внести зміни до тендерної документації, та змінити зазначену умову на «Надання гарантійного листа від емітента талонів або від учасника закупівлі» Враховуючи викладене та керуючись статтею 23 Закону України «Про публічні закупівлі» - Пропонуємо вилучити дискримінаційні умови встановлені Замовником шляхом внесення змін до Тендерної документації процедури відкритих торгів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Запитувач, дякуємо за звернення, Замовником уважно опрацьовано Вашу вимогу (скаргу), повідомляємо наступне. Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству. Законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі. Дана вимога тендерної документації зазначена в першу чергу для безперебійного забезпечення пальним транспортних засобів Замовника протягом 2022 року із поетапною оплатою. Із досвіду інших замовників існує негативний досвід співпраці з посередниками, які приймають участь у закупівлях, не маючи у власності ніяких потужностей та ресурсів, а тільки використовують АЗС партнерів за договором про співпрацю та/або партнерство. Такі недобросовісні учасники не здійснювали вчасно розрахунки з власниками АЗС, що затримує здійснення заправки транспортних засобів замовників і відповідно призводить до зупинки їх господарської діяльності. Крім того, на сьогоднішній день має місце надання недостовірної інформації Учасниками, які здійснюють торгівлю талонами на паливо, які є не дійсними, тобто наявний факт підробки документів. Отже, наведені вище вимоги тендерної документації до зазначеної закупівлі не є дискримінаційними, не створюють недобросовісної конкуренції, а навпаки гарантують Замовнику придбати паливо за найнижчою ціною у добросовісного постачальника, який гарантовано виконає взяті на себе зобов’язання. Внаслідок наведеного, Замовник не має можливості внести, зазначені Вами, зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.02.2022 13:53