-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
44530000-4 (Кріпильні деталі)
Зазначено у Додатку 2 до тендерної документації
Торги не відбулися
2 055 534.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 41 110.68 UAH
мін. крок: 2% або 41 110.68 UAH
Період оскарження:
04.09.2017 13:00 - 03.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена
Просимо внести зміни до Тендерної документації (детально у додатку)
Номер:
167a7dd1a1f74bb6b73419c029c6cfe3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000045-c.a7
Назва:
Просимо внести зміни до Тендерної документації (детально у додатку)
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації (детально у додатку)
Пов'язані документи:
Учасник
- вимоги до 16017 09.09.2017 13:55
Дата подачі:
09.09.2017 13:55
Вирішення:
Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Крок аукціона
Номер:
154e4f1765d94482bbcdc71f6572d2ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000045-c.a5
Назва:
Крок аукціона
Вимога:
Просимо переглянути крок аукціону з 2% до 0,2%
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2017 10:39
Вирішення:
Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Місце та транспорт поставки
Номер:
2485130ec9b643e3b10a6084aec7d9fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000045-c.c4
Назва:
Місце та транспорт поставки
Вимога:
Просимо звернути увагу на правильність вказаного способу та місця поставки товару та внести відповідні зміни.
Додаток №1 до тендерної документації :
«4. Умови поставки Товару - транспортом Постачальника на умовах поставки: DDP («Постачання з оплатою пошліни (... назва місця постачання)») (для товарів, що поставляються в межах України – для резидента України) пункт призначення: м. Київ вул. Залізнична, 6. Виробничий підрозділ: «Київська залізнична автобаза». (відповідно до правил тлумачення торгівельних термінів “ІНКОТЕРМС” ред. 2010р.).»
Додаток №2 до тендерної документації :
« Місце постачання: Виробничий підрозділ: Київський головний матеріальний склад Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (07434, Київська обл., Броварський р-н, с. Шевченкове, вул. Польова, 5 (ст. Бобрик), або інший склад залізниці вказаний Замовником.»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2017 11:00
Вирішення:
Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до Проекту договору
Номер:
f10c6d4317584432bd8753fb9b700794
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000045-c.c3
Назва:
Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
1.Просимо п.2.7 змінити:
«Термін усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну ТОВАРУ на якісний за свій рахунок.»
виклавши в наступній редакції:
«Термін усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту отримання відповідної вимоги ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну ТОВАРУ на якісний за свій рахунок.».
2.Просимо п.5.3 змінити:
«Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання ПОКУПЦЕМ видаткової накладної та/або акти приймання-передачі.»
виклавши в наступній редакції:
«Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання ПОКУПЦЕМ видаткової накладної або акти приймання-передачі.»
3.Просимо у п.6.1.1. змінити:
«видаткова накладна / акт приймання-передачі;..»
виклавши в наступній редакції:
«видаткова накладна або акт приймання-передачі;..»
4.Просимо у п.6.1.3. виключити слова «(залізнична). Це суперечить умовам, викладеним у Додатку №2 до тендерної документації, а саме: «Умови поставки товару – автомобільним транспортом на умовах поставки: DDP.»
5.Просимо п.6.2 змінити:
«Товаросупровідні документи, повинні надаватись ПОКУПЦЮ в оригіналі одночасно з відвантаженням ТОВАРУ»
виклавши в наступній редакції:
«Товаросупровідні документи, повинні надаватись ПОКУПЦЮ в оригіналі в момент поставки ТОВАРУ».
6.Просимо у п.6.3 виключити слова «звіт про доставку та». (такого документу не існує).
7.Просимо у п.6.5. слова «накладній/акти приймання-передачі» замінити на «накладній або акті приймання-передачі»
8.Просимо п.8.3.1 змінити:
«За несвоєчасну поставку ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від суми непоставленого в строк ТОВАРУ.»
виклавши в наступній редакції:
«У разі порушення строків поставки ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню в розмірі облікової ставки НБУ від від вартості ТОВАРУ, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.»
9.Просимо замінити п.7.2.4 та 7.4.2 на інший, виклавши його в наступній редакції:
«Сторони мають право у випадках, передбачених діючим законодавством, достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір, повідомивши про це контрагента у строк не менш ніж за 30 днів до такого розірвання».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2017 10:59
Вирішення:
Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Внесення змін до тендерної документації
Номер:
137cd34948444cae94a6fe1a2389a504
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000045-c.a2
Назва:
Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Просимо внести зміни в Додаток 2 Тендерної документації:
У 2 стовбчику Технічні характеристики таблиці Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТМЦ) що встановлюються замовником, додати: *або еквівалент товару, після таблиці зробити Примітку:* або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації).
Просимо внести зміни в Додаток 5 Тендерної документації:
П.1 викласти в наступній редакції: Якщо продукція підлягає обов’язковій сертифікації надати копію сертифікату відповідності, виданого органом з сертифікації з усіма додатками, якщо дані додатки передбачені даним сертифікатом, або оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності. У разі якщо продукція не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні надати копію листа з органу сертифікації про те, що запропонована продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні та декларацію про відповідність ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 або сертифікат відповідності, який надано Уповноваженим органом при проведенні добровільної сертифікації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2017 10:58
Вирішення:
Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Зменшення терміну оплати за поставлений товар
Номер:
948c9375096e495280b9f3d8528f77eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000045-c.a1
Назва:
Зменшення терміну оплати за поставлений товар
Вимога:
Просимо зменшити строк оплати за поставлений товар до 5 банківських днів з дати поставки.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2017 10:58
Вирішення:
Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
1bb13a2bf772440eaf8226bceeae16fd
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000045-c.a9
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально в тексті скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 02.11.2017 17:33
- платіжне доручення 02.11.2017 17:33
- рішення від 07.11.2017 № 7812+лист Замовнику.PDF 07.11.2017 20:19
- Інформація про перенесення № UA-2017-09-04-000045-с.PDF 21.11.2017 19:49
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.11.2017 № 8266.pdf 24.11.2017 18:03
- рішення від 23.11.2017 № 8266.pdf 28.11.2017 17:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.11.2017 17:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.11.2017 17:01
Скарга
Відхилено
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
547852a0ccaa4438b2a52c93145e22d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000045-c.c8
Назва:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга 14.09.2017 18:57
- платіжне доручення 14.09.2017 18:57
- рішення від 19.09.2017 № 6472.pdf 19.09.2017 19:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2017 № 6910.pdf 04.10.2017 17:57
- Рішення від 03.10.2017 № 6910.pdf 06.10.2017 18:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.09.2017 18:57
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
06.10.2017 18:16
Вимога
Відкликано скаржником
Просимо внести зміни до Тендерної документації
Номер:
cd7b2a1730cf4d38877a4f0a0242f4b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000045-c.c6
Назва:
Просимо внести зміни до Тендерної документації
Вимога:
Просимо внести зміни до Тендерної документації (детально у додатку)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.09.2017 13:51
Опис причини скасування:
не додано документ
Дата скасування:
09.09.2017 13:54