• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

44530000-4 (Кріпильні деталі)

Зазначено у Додатку 2 до тендерної документації

Торги не відбулися

2 091 596.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 2% або 41 831.92 UAH
Період оскарження: 04.09.2017 13:01 - 03.11.2017 00:00
Вимога
Вирішена

просимо внести зміни до тендерної документації

Номер: 20ee012f826e46fd94b0e50aeb582724
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-04-000046-c.a5
Назва: просимо внести зміни до тендерної документації
Вимога:
просимо внести зміни до тендерної документації (детально у додатку)
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Місце та транспорт поставки

Номер: 5cfe34217d924d4fab12f51d8ba2e0a1
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-04-000046-c.a4
Назва: Місце та транспорт поставки
Вимога:
Просимо звернути увагу на правильність вказаного способу та місця поставки товару та внести відповідні зміни. Додаток №1 до тендерної документації : «4. Умови поставки Товару - транспортом Постачальника на умовах поставки: DDP («Постачання з оплатою пошліни (... назва місця постачання)») (для товарів, що поставляються в межах України – для резидента України) пункт призначення: м. Київ вул. Залізнична, 6. Виробничий підрозділ: «Київська залізнична автобаза». (відповідно до правил тлумачення торгівельних термінів “ІНКОТЕРМС” ред. 2010р.).» Додаток №2 до тендерної документації : « Місце постачання: Виробничий підрозділ: Київський головний матеріальний склад Регіональна філія «Південно-Західна залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (07434, Київська обл., Броварський р-н, с. Шевченкове, вул. Польова, 5 (ст. Бобрик), або інший склад залізниці вказаний Замовником.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до Проекту договору

Номер: a405de446887481097b750f1579231b7
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-04-000046-c.c3
Назва: Внесення змін до Проекту договору
Вимога:
1.Просимо п.2.7 змінити: «Термін усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту направлення відповідної вимоги на адресу ПОСТАЧАЛЬНИКА. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну ТОВАРУ на якісний за свій рахунок.» виклавши в наступній редакції: «Термін усунення недоліків або заміни ТОВАРУ в межах гарантійного терміну - 20 днів з моменту отримання відповідної вимоги ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. ПОСТАЧАЛЬНИК усуває недоліки та проводить заміну ТОВАРУ на якісний за свій рахунок.». 2.Просимо п.5.3 змінити: «Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання ПОКУПЦЕМ видаткової накладної та/або акти приймання-передачі.» виклавши в наступній редакції: «Датою поставки ТОВАРУ вважається дата підписання ПОКУПЦЕМ видаткової накладної або акти приймання-передачі.» 3.Просимо у п.6.1.1. змінити: «видаткова накладна / акт приймання-передачі;..» виклавши в наступній редакції: «видаткова накладна або акт приймання-передачі;..» 4.Просимо у п.6.1.3. виключити слова «(залізнична). Це суперечить умовам, викладеним у Додатку №2 до тендерної документації, а саме: «Умови поставки товару – автомобільним транспортом на умовах поставки: DDP.» 5.Просимо п.6.2 змінити: «Товаросупровідні документи, повинні надаватись ПОКУПЦЮ в оригіналі одночасно з відвантаженням ТОВАРУ» виклавши в наступній редакції: «Товаросупровідні документи, повинні надаватись ПОКУПЦЮ в оригіналі в момент поставки ТОВАРУ». 6.Просимо у п.6.3 виключити слова «звіт про доставку та». (такого документу не існує). 7.Просимо у п.6.5. слова «накладній/акти приймання-передачі» замінити на «накладній або акті приймання-передачі» 8.Просимо п.8.3.1 змінити: «За несвоєчасну поставку ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ штраф у розмірі 20% від суми непоставленого в строк ТОВАРУ.» виклавши в наступній редакції: «У разі порушення строків поставки ПОСТАЧАЛЬНИК сплачує ПОКУПЦЮ пеню в розмірі облікової ставки НБУ від від вартості ТОВАРУ, з якого допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.» 9.Просимо замінити п.7.2.4 та 7.4.2 на інший, виклавши його в наступній редакції: «Сторони мають право у випадках, передбачених діючим законодавством, достроково в односторонньому порядку розірвати цей договір, повідомивши про це контрагента у строк не менш ніж за 30 днів до такого розірвання».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Внесення змін до тендерної документації

Номер: 7c5e142470c948cdaf0b7d9b3d2e5946
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-04-000046-c.a2
Назва: Внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Просимо внести зміни в Додаток 2 Тендерної документації: У 2 стовбчику Технічні характеристики таблиці Технічні вимоги до предмета закупівлі (ТМЦ) що встановлюються замовником, додати: *або еквівалент товару, після таблиці зробити Примітку:* або еквівалент товару (технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам зазначеним в тендерній документації або мати не гірші показники ніж зазначені в цій документації). Просимо внести зміни в Додаток 5 Тендерної документації: П.1 викласти в наступній редакції: Якщо продукція підлягає обов’язковій сертифікації надати копію сертифікату відповідності, виданого органом з сертифікації з усіма додатками, якщо дані додатки передбачені даним сертифікатом, або оригінал або нотаріально засвідчену копію довідки органу з сертифікації відповідної галузі акредитації про те, що товар знаходиться на сертифікаційних випробуваннях та інформацію учасника про те, що при постачанні товару буде надано сертифікат відповідності. У разі якщо продукція не підлягає обов'язковій сертифікації в Україні надати копію листа з органу сертифікації про те, що запропонована продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні та декларацію про відповідність ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 або сертифікат відповідності, який надано Уповноваженим органом при проведенні добровільної сертифікації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Зменшення терміну оплати за поставлений товар

Номер: 628ff0a976a5453880b09346f05e6dde
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-04-000046-c.a1
Назва: Зменшення терміну оплати за поставлений товар
Вимога:
Просимо зменшити строк оплати за поставлений товар до 5 банківських днів з дати поставки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Внесені зміни тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: 1f4a7b2878044faca19a9197c455c12d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-04-000046-c.a7
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 28.11.2017 16:59
Автор: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Павліченко Юлія Володимирівна +380443643986 maksmedinter2016@gmail.com
Скарга
Відхилено

Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель

Номер: b168f68e339342b7b3be74198b1e5986
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-04-000046-c.c6
Назва: Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель. Більш детально зазначено в тексті скарги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 06.10.2017 18:06
Автор: ТОВ МАКСМЕД ІНТЕРНЕШНЛ, Павліченко Юлія Володимирівна +380443643986 maksmedinter2016@gmail.com