• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин та дизельне паливо

Торги не відбулися

1 897 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 486.00 UAH
Період оскарження: 26.01.2022 08:00 - 07.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Приховані дискримінаційні вимоги

Номер: 281aae164c8141689b2d02bc0d3e65f9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-000122-b.b2
Назва: Приховані дискримінаційні вимоги
Вимога:
З метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасників звертаємося, щодо усунення прихованої дискримінаційної вимоги. Замовником вимагається завантаження необхідних документів, у тому числі – письмової згоди Учасника з проектом договору у довільній формі, та проекту договору, наведеного у Додатку 3 до тендерної документації. У Проекті Договору про закупівлю пункт 4.9. виголошує: 4.9. З моменту переходу до Покупця права власності на Товар та до моменту його фактичного отримання на автомобільних заправних станціях Постачальника, Товар перебуває на повному відповідальному зберіганні у Постачальника. Протягом терміну (строку) зберігання Товару право власності на Товар від Замовника до Постачальника не переходить. Таке формулювання передбачає окрім процедури передачі/отримання на/з відповідального зберігання, ще і наявність у Учасників Ліцензії на право зберігання пального (ст. 15 ЗУ №481/95-ВР від 19.12.1995р. зі змінами) та наявність вільних ємностей на АЗС для зберігання та/або наявності нафтобази (склад зберігання нафтопродуктів). Ми, як учасники тендерної процедури, не зможемо завантажити вищенаведені документи, без усунення дискримінаційних вимог, та як слідство, наша тендерна пропозиція буде відхилена. Ми, суб'єкт господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю пальним через АЗС, маємо ліцензії на роздрібну торгівлю пальним та не маємо необхідності мати ліцензію на зберігання пального у місцях роздрібної торгівлі, чого вимагає таке формулювання п.4.9.Проекту договору. За загальним правилом, передбаченим ст. 334 ЦК, право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передання йому такого майна. Проте в окремих випадках законом, або як у даному випадку договором, передбачається що на разі постачання та відпуску нафтопродукти через мережу АЗС з використанням бланків-дозволу (талонів) на отримання нафтопродуктів, право власності на товар переходить до покупця раніше від безпосередньої передачі товару. І саме до таких випадків застосовуються положення ст. 667 ЦК. Особливості зобов'язань, що стосуються зберігання при купівлі-продажу, не є предметом домовленості сторін за договором, тому й не може виникати з нього. Отже, випадки, передбачені ст. 667, є зберіганням в силу закону. Це не перешкоджає можливості здійснювати поставку предмета закупівлі, тому умова є дискримінаційною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Пропонуємо замінити формулювання п.4.9. Проекту договору (Додатку №3).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що умовами тендерної документації не встановлено вимог про надання учасниками ліцензії на зберігання пального. Також не встановлено ніяких вимог про те, що таку ліцензію учасник повинен мати, оскільки згідно статті 15 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» - суб’єкт господарювання (у тому числі іноземний суб’єкт господарювання, який діє через своє зареєстроване постійне представництво) має право зберігати пальне без отримання ліцензії на право зберігання пального в місцях виробництва пального або місцях оптової торгівлі пальним чи місцях роздрібної торгівлі пальним, на які отримані відповідні ліцензії. Тобто, учаснику достатньо надати інформацію про наявність в нього автомобільних заправних станцій (право власності, договори оренди, партнерські договори тощо) в межах відстані від виробничої бази замовника, що зазначена у вимогах тендерної документації. Місця на які отримані необхідні ліцензії можуть бути перевірені в єдиному державному реєстрі суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, що оприлюднюється на офіційному веб-сайті Державної податкової служби України. Поряд з цим, хочемо зазначити, що згідно статті 334 ЦК України, право власності у набувача майна за договором виникає з моменту передання майна, якщо інше не встановлено договором або законом. В нашому випадку, умовами проєкту договору передбачені інші умови набуття права власності. Додатково повідомляємо, що в межах 5 (п’яти) кілометрів автомобільного шляху від виробничої бази КП «БАЛАКЛІЙСЬКИЙ ВОДОКАНАЛ» (саме такі вимоги встановлені в умовах тендерної документації), знаходиться щонайменше 6 (шість) автомобільних заправний станцій різних брендів/власників, які згідно зазначеного вище реєстру мають ліцензію на роздрібну торгівлю пальним та відповідно можуть його зберігати. При цьому, для цього не має необхідності мати окремі вільні ємності, склали, приміщення тощо, а в повній мірі, достатньо того устаткування, яке вже є на АЗС. Підсумовуючи зазначене, вважаємо, що вимоги тендерної документації не є дискримінаційними. Умови проєкту договору може виконати будь-який учасник, який є власником або орендарем АЗС та й той що має відповідні партнерські договори з цими АЗС.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: ab72a72f644f43fda6bbf3a924f75d00
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-26-000122-b.a1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Пунктом 4.3. Розділу 1 Тендерної документації встановлено вимогу: Місце поставки: Автомобільні заправні стації Учасника по всій території України. Щонайменше одна автомобільна заправна станція Учасника, повинна бути розташована в місті Балаклія Ізюмського району Харківської області, автомобільний шлях до якої повинен становити не більше 5 (п’яти) кілометрів від виробничої бази КП «Балаклійський водоканал», що розташована за адресою: 64205, Харківська обл., Ізюмський район, Балаклійська об’єднана територіальна громада, м. Балаклія, вул. Вторчорметова, 6. Для більшої зручності та приблизного розрахунку довжини автомобільного шляху, учасникам надається посилання на карти «Googl Maps» із позначенням місцезнаходження виробничої бази КП «Балаклійський водоканал»: https://goo.gl/maps/545TraFkRxHUYjNy8 Зазначена вимога є дискримінаційною! За даними зазначеного вами інтернет ресурсу і фактично в межі відстані 5 км. підпадає лише одна АЗС Avias. Отже, встановлені вами обмеження щодо разтошування АЗС надає перевагу одному учаснику та дискримінує інших. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та збільшити відстань для надання можливості участі іншим учасникам з АЗС інших мереж. Посилання на економію коштів, як на підставу встановлення дискримінаційної вимоги є зловмисним. Економія коштів в сфері публічних закупівель полягає у створенні конкурентної среди між учасниками. Обмеження встановлені вами позбавляють дану закупівлю конкурентної боротьби, що всою чергу призводить до перевитрат коштів. Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та виключити дискримінаційні вимоги. У випадку невиконання даної вимоги ми будемо змушені звертатися до АМКУ зі скаргою за захистом своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що інформація, яка зазначена вами у вимозі не відповідає дійсності. В межах 5 (п’яти) кілометрів автомобільного шляху від виробничої бази комунального підприємства «Балаклійський водоканал» знаходиться велика кількість автомобільних заправних станцій. Від так: на відстані 400 метрів знаходиться автомобільна заправна станція бренду «VAL», на відстані 3,7 кілометрів знаходиться автомобільна заправна станція бренду «Укргазвидобування», на відстані 3,4 кілометрів знаходиться автомобільна заправна станція бренду «Авіас», на відстані 5,0 км. знаходиться автомобільна заправна станція бренду «ANP», на відстані 5,0 км. знаходиться автомобільна заправна станція бренду «Marshal». Автомобільна заправна станція під брендом «VAL» працює нещодавно, тому на деяких картографічних ресурсах її можна не бачити, а всі інші зазначені заправні станції працюють досить великий час та інформацію про їх наявність можна перевірити самостійно в будь-яких відкритих картографічних ресурсах, офіційних веб-ресурсах тощо. Додатково повідомляємо, що посилання на відкритий картографічний ресурс «Googl Maps» було зроблено довідково для більшої зручності учасників та для приблизного розрахунку відстані. Учасник може використати для цього інший картографічний ресурс доступний йому або виміряти відстань фактично в натурі, використавши наприклад автомобільний вимірювач тощо. Замовник розуміє, що всі зазначені способи не можуть дати стовідсоткової точності та можуть мати незначну похибку в декілька десятків метрів, що обов’язково буде враховано під час розгляду тендерних пропозицій.
Статус вимоги: Відхилено