• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі (теплова санація) Любарського ліцею №1 за адресою: вул. Незалежності, буд. 49 смт. Любар, Любарського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)

Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.

Завершена

1 117 168.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 171.69 UAH
Період оскарження: 25.01.2022 19:54 - 31.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Безпідставне відхилення учасника торгів

Номер: 33919f4f5f2a4b33bf99753b45f411c9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-018924-b.a4
Назва: Безпідставне відхилення учасника торгів
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо про те, що не погоджуємось з Протоколом № 13 від 04 лютого 2022 року про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Цимбалюка Петра Миколайовича – учасника спрощеної/допорогової закупівлі за предметом закупівлі: Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі (теплова санація) Любарського ліцею №1 за адресою: вул. Незалежності, буд. 49 смт. Любар, Любарського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція) та вважаємо його безпідставним та таким, що прийнятий з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до наступного. Протоколом №13 від 04.02.2022 року пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Цимбалюк Петро Миколайович відхилено з наступної підстави, а саме: 1. «У складі пропозиції учасника відсутня копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що не відповідає вимогам п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Відповідь на 1-шу підставу дискваліфікацію: Відповідно до вищезазначеного Учасник – ФОП Цимбалюк Петро Миколайович повідомляє наступне. У складі тендерної пропозиції Учасник – ФОП Цимбалюк Петро Миколайович надав: - Реєстр документів №27/01/28 від 27.01.2022року де вказано що за номером 12 надається копія витягу з єдиного державного реєстру. Звідки уповноважена особа департаменту регіонального розвитку Житомирської області державної адміністрації взяла що у ФОП Цимбалюк Петро Миколайович відсутня копія витягу можна тільки здогадуватися, або уповноважена особа підробляє висновок для отримання певної вигоди. Також на сайті пропозиції у завантаженому фалі о 13.57.59 год. знаходиться завантажена завірена копія витягу з ЄДР Протоколом №13 від 04.02.2022 року пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Цимбалюк Петро Миколайович відхилено з наступної підстави, а саме: 2. Наданий учасником Договір № 263-22/ТІ про надання банківської гарантії від 27.01.2022 містить вимоги надання принципалом листів або інших документів (п. 2.1 Договору), що суперечить умовам пп. 5 п. 11 Оголошення; Відповідь на 2-гу підставу дискваліфікацію: Згідно вимог п. 17 та п. 21 Розділу ІІ та «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5), Принципал для отримання гарантії подає до банку-гаранта заяву про надання гарантії. Разом із заявою про надання гарантії подає до банку-гаранта інші документи, визначені внутрішніми положеннями банку-гаранта. Відповідно до пункту 2.1. Договору Принципал зобов’язаний надати Банку для видачі Гарантії, на суму та строк, які передбачені п. 1.2., п. 1.4. цього Договору:  Заяву у визначеній Гарантом формі. При цьому, умови, зазначені Принципалом в Заяві мають відповідати умовам Контракту/документації;  належним чином засвідчену копію договору (контракту) або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), у якому може бути передбачено надання гарантії, або копію тендерної документації про проведення тендера (за необхідності) тощо. Принципал має право не подавати відповідної тендерної документації в разі оприлюднення такої документації на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель або авторизованих електронних майданчиках під час публічних закупівель. У цьому разі Принципал надає інформацію для ідентифікації закупівлі;  належним чином засвідчені копії установчих документів;  документи, що підтверджують повноваження відповідальних осіб Принципала на виконання дій, необхідних для отримання гарантій (за умови, якщо Принципалу не були відкриті рахунки у Гаранта);  фінансові звіти за останні звітні періоди (за потребою);  інші документи на запит Гаранта. Гарант має право в будь-який час самостійно визначити інші документи та інформацію, їх форму та порядок надання, які є необхідними для прийняття Гарантом рішення про надання Гарантії. Встановлені Гарантом вимоги є обов’язковими для Принципала. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, затверджено Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 1 Вимог, ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до Гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками , іншими фінансовими установами та страховими організаціями. Надана Банком Гарантія відповідає вказаним Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5). Надана Банком Гарантія не містить додаткових умов щодо виконання вимог Бенефіціара про сплату суми гарантії, чинності гарантії, тощо. Укладений між АТ «АСІО БАНК» та Фізичною особою-підприємцем Цимбалюком Петром Миколайовичем Договір також не містить будь-яких додаткових умов чи вимог пов’язаних саме з забезпеченням тендерної пропозиції (Гарантії) та до виконання вимог Бенефіціара про сплату суми гарантії чи повернення її Принципалу у разі настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми і ніяким чином не впливає на зобов’язання Банку (Гаранта) виконати вимоги Бенефіціара чи Принципала. Таким чином, умови Договору №263-22/Т1 про надання банківської гарантії від 27.01.2022 року, на які посилається суб’єкт оскарження, не відносяться до змісту виданої гарантії та зобов’язань Банку по її виконанню, а регулюють відносини між Банком та Клієнтом з приводу виконання банком вимог Національного банку України в сфері державного регулювання діяльності банків Національним банком України, які є ОБОВЯЗКОВИМИ, та жодним чином не суперечать Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Крім того, згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Принципалом було розміщено грошове покриття сумі 5585,00 гривень (П’ять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) на рахунку покриття, відкритому в АТ «АСВІО БАНК». АТ «АСВІО БАНК» засвідчує, що Принципалом виконано всі умови Договору. У вкладці надається офіційна відповідь юридичного відділу АТ «АСВІО БАНК» щодо невідповідності умов договору З вище перерахованого у 1-й та 2-й підставі дискваліфікації Замовник маніпулює своїм службовим становищем та безпіставно дискваліфікує учасників торгів. Таким чином у разі ігнорування вимоги щодо повторного перегляду рішення дискваліфікації ФОП Цимбалюк Петро Миколайович буде звертатися у компетентні державні органи щодо притягнення уповноваженої особи до адміністративної та кримінальної відповідальності.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо наступне. Щодо першої підстави відхилення, звертаємо Вашу увагу, що п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі вимагається подання учасниками копії виписки або витягу саме з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця. Відповідно до ч. 1 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. №499), Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Його формування та ведення відноситься до компетенції Державної служби статистики України. В свою чергу, згідно з п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – це єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи. ЄДР створений і ведеться Державною регуляторною службою України, яка є його розпорядником та адміністратором Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) забезпечує єдиний державний облік всіх юридичних осіб, їх філій, представництв та є основою для проведення державних статистичних спостережень, тоді як Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) забезпечує збирання, накопичення, інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реалізує право кожного на достовірну інформацію про зазначених суб’єктів. Вами було надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у складі Вашої тендерної пропозиції відсутній. Також, як зазначається у примітках, що містяться у Вимогах до документації учасників, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. Лист-роз’яснення про ненадання вищевказаного витягу або виписки у складі пропозиції Учасника ФОП Цимбалюк П. М. відсутній. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників спрощеної закупівлі, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації. Звернень, запитань або вимог щодо вищезгаданої частини документації під час періоду уточнень Замовником також отримано не було. Щодо другої підстави дискваліфікації, зазначаємо, що Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), зокрема: Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. У складі пропозиції учасника наявний Договір № 263-22/ТІ про надання банківської гарантії від 27.01.2022 року, у п. 2.1 Розділу 2. Умови надання гарантії, а також п. 3.1.16 Розділу 3. Права та обовязки сторін, зазначається про надання Принципалом інших документів. Враховуючи наведене, договір, який укладається між гарантом та принципалом, містить додаткові умови щодо вимог надання принципалом інших документів, що не відповідає пункту 5 Вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Правомірність відхилення з зазначеної підстави підтверджується також практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням за №27890-р/пк-пз від 17.12.2021 та №27246-р/пк-пз від 08.12.2021. Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Замовник при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінація учасників торгів

Номер: 8bae8aa02975476d9af0377990aa548e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-018924-b.a3
Назва: Дискримінація учасників торгів
Вимога:
Шановний Замовнику, повідомляємо про те, що не погоджуємось з Протоколом № 13 від 04 лютого 2022 року про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Цимбалюка Петра Миколайовича – учасника спрощеної/допорогової закупівлі за предметом закупівлі: Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі (теплова санація) Любарського ліцею №1 за адресою: вул. Незалежності, буд. 49 смт. Любар, Любарського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція) та вважаємо його безпідставним та таким, що прийнятий з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до наступного. Протоколом №13 від 04.02.2022 року пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Цимбалюк Петро Миколайович відхилено з наступної підстави, а саме: 1. «У складі пропозиції учасника відсутня копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що не відповідає вимогам п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Відповідь на 1-шу підставу дискваліфікацію: Відповідно до вищезазначеного Учасник – ФОП Цимбалюк Петро Миколайович повідомляє наступне. У складі тендерної пропозиції Учасник – ФОП Цимбалюк Петро Миколайович надав: - Реєстр документів №27/01/28 від 27.01.2022року де вказано що за номером 12 надається копія витягу з єдиного державного реєстру. Звідки уповноважена особа департаменту регіонального розвитку Житомирської області державної адміністрації взяла що у ФОП Цимбалюк Петро Миколайович відсутня копія витягу можна тільки здогадуватися, або уповноважена особа підробляє висновок для отримання певної вигоди. Також на сайті пропозиції у завантаженому фалі о 13.57.59 год. знаходиться завантажена завірена копія витягу з ЄДР Протоколом №13 від 04.02.2022 року пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Цимбалюк Петро Миколайович відхилено з наступної підстави, а саме: 2. Наданий учасником Договір № 263-22/ТІ про надання банківської гарантії від 27.01.2022 містить вимоги надання принципалом листів або інших документів (п. 2.1 Договору), що суперечить умовам пп. 5 п. 11 Оголошення; Відповідь на 2-гу підставу дискваліфікацію: Згідно вимог п. 17 та п. 21 Розділу ІІ та «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5), Принципал для отримання гарантії подає до банку-гаранта заяву про надання гарантії. Разом із заявою про надання гарантії подає до банку-гаранта інші документи, визначені внутрішніми положеннями банку-гаранта. Відповідно до пункту 2.1. Договору Принципал зобов’язаний надати Банку для видачі Гарантії, на суму та строк, які передбачені п. 1.2., п. 1.4. цього Договору:  Заяву у визначеній Гарантом формі. При цьому, умови, зазначені Принципалом в Заяві мають відповідати умовам Контракту/документації;  належним чином засвідчену копію договору (контракту) або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), у якому може бути передбачено надання гарантії, або копію тендерної документації про проведення тендера (за необхідності) тощо. Принципал має право не подавати відповідної тендерної документації в разі оприлюднення такої документації на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель або авторизованих електронних майданчиках під час публічних закупівель. У цьому разі Принципал надає інформацію для ідентифікації закупівлі;  належним чином засвідчені копії установчих документів;  документи, що підтверджують повноваження відповідальних осіб Принципала на виконання дій, необхідних для отримання гарантій (за умови, якщо Принципалу не були відкриті рахунки у Гаранта);  фінансові звіти за останні звітні періоди (за потребою);  інші документи на запит Гаранта. Гарант має право в будь-який час самостійно визначити інші документи та інформацію, їх форму та порядок надання, які є необхідними для прийняття Гарантом рішення про надання Гарантії. Встановлені Гарантом вимоги є обов’язковими для Принципала. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, затверджено Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 1 Вимог, ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до Гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками , іншими фінансовими установами та страховими організаціями. Надана Банком Гарантія відповідає вказаним Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5). Надана Банком Гарантія не містить додаткових умов щодо виконання вимог Бенефіціара про сплату суми гарантії, чинності гарантії, тощо. Укладений між АТ «АСІО БАНК» та Фізичною особою-підприємцем Цимбалюком Петром Миколайовичем Договір також не містить будь-яких додаткових умов чи вимог пов’язаних саме з забезпеченням тендерної пропозиції (Гарантії) та до виконання вимог Бенефіціара про сплату суми гарантії чи повернення її Принципалу у разі настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми і ніяким чином не впливає на зобов’язання Банку (Гаранта) виконати вимоги Бенефіціара чи Принципала. Таким чином, умови Договору №263-22/Т1 про надання банківської гарантії від 27.01.2022 року, на які посилається суб’єкт оскарження, не відносяться до змісту виданої гарантії та зобов’язань Банку по її виконанню, а регулюють відносини між Банком та Клієнтом з приводу виконання банком вимог Національного банку України в сфері державного регулювання діяльності банків Національним банком України, які є ОБОВЯЗКОВИМИ, та жодним чином не суперечать Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Крім того, згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Принципалом було розміщено грошове покриття сумі 5585,00 гривень (П’ять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) на рахунку покриття, відкритому в АТ «АСВІО БАНК». АТ «АСВІО БАНК» засвідчує, що Принципалом виконано всі умови Договору. У вкладці надається офіційна відповідь юридичного відділу АТ «АСВІО БАНК» щодо невідповідності умов договору З вище перерахованого у 1-й та 2-й підставі дискваліфікації Замовник маніпулює своїм службовим становищем та безпіставно дискваліфікує учасників торгів. Таким чином у разі ігнорування вимоги щодо повторного перегляду рішення дискваліфікації ФОП Цимбалюк Петро Миколайович буде звертатися у компетентні державні органи щодо притягнення уповноваженої особи до адміністративної та кримінальної відповідальності.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо наступне. Щодо першої підстави відхилення, звертаємо Вашу увагу, що п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі вимагається подання учасниками копії виписки або витягу саме з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця. Відповідно до ч. 1 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. №499), Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Його формування та ведення відноситься до компетенції Державної служби статистики України. В свою чергу, згідно з п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – це єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи. ЄДР створений і ведеться Державною регуляторною службою України, яка є його розпорядником та адміністратором Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) забезпечує єдиний державний облік всіх юридичних осіб, їх філій, представництв та є основою для проведення державних статистичних спостережень, тоді як Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) забезпечує збирання, накопичення, інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реалізує право кожного на достовірну інформацію про зазначених суб’єктів. Вами було надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у складі Вашої тендерної пропозиції відсутній. Також, як зазначається у примітках, що містяться у Вимогах до документації учасників, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. Лист-роз’яснення про ненадання вищевказаного витягу або виписки у складі пропозиції Учасника ФОП Цимбалюк П. М. відсутній. Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників спрощеної закупівлі, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації. Звернень, запитань або вимог щодо вищезгаданої частини документації під час періоду уточнень Замовником також отримано не було. Щодо другої підстави дискваліфікації, зазначаємо, що Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), зокрема: Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. У складі пропозиції учасника наявний Договір № 263-22/ТІ про надання банківської гарантії від 27.01.2022 року, у п. 2.1 Розділу 2. Умови надання гарантії, а також п. 3.1.16 Розділу 3. Права та обовязки сторін, зазначається про надання Принципалом інших документів. Враховуючи наведене, договір, який укладається між гарантом та принципалом, містить додаткові умови щодо вимог надання принципалом інших документів, що не відповідає пункту 5 Вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Правомірність відхилення з зазначеної підстави підтверджується також практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням за №27890-р/пк-пз від 17.12.2021 та №27246-р/пк-пз від 08.12.2021. Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Замовник при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога на рішення замовника вимога щодо перегляду протоколу та визначення ТОВ"ЛІВ-ЕНЕРГО" переможцем

Номер: 62ff2aa02e7b4b33946c1a25904e513f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-018924-b.b2
Назва: Вимога на рішення замовника вимога щодо перегляду протоколу та визначення ТОВ"ЛІВ-ЕНЕРГО" переможцем
Вимога:
Надаємо офіційний лист - 6 аркушів, де все детально описано (прикріплено файл).
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне. Щодо першого зауваження, варто зазначити, що під час здійснення кваліфікації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» Замовником дійсно не було виявлено копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій, що вимагався п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На майбутнє, радимо надавати подібні документи у вигляді окремого файлу за назвою, яка дозволяє його ідентифікувати. Щодо другого заперечення, знову акцентуємо Вашу увагу, що п. 10 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі зазначається про подання наступного документа: «Сканована копія документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI (зі змінами).» Відповідно до п. 1 Розділу І Положення про паспорт громадянина України затвердженого постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Водночас, п. 5 Розділу І згаданого Положення вказується, що Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. У складі Вашої тендерної пропозиції, на виконання вказаного пункту Оголошення, надано скан-копії сторінок 1-5, 12 та 13 паспорту уповноваженої особи. Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачається надання окремих сторінок паспорту уповноваженої особи, які Учасник вважає за потрібне оприлюднювати, керуючись власними переконаннями. Відповідно, не надавши копії усіх сторінок паспортної книжечки, Учасником ТОВ «Лів-Енерго» порушено пряму вимогу п. 10 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі. Також, як зазначається у примітках, що містяться у Вимогах до документації учасників, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. Лист-роз’яснення про ненадання скан-копій сторінок 6-11 та 14-16 паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та/або договору у складі пропозиції Учасника ТОВ «Лів-Енерго» відсутній. Варто також зауважити, що відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників спрощеної закупівлі, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації. Звернень, запитань або вимог щодо вищезгаданої частини документації під час періоду уточнень Замовником отримано не було. Правомірність відхилення пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» з вказаної підстави підтверджується також практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішеннями № 158-р/пк-ск від 01.02.2016, № 1851-р/пк-ск від 23.08.2016 року, № 1443-р/пк-ск від 01.07.2016 року, а також висновком Південного офісу Держаудитслужби за № UA-M-2020-09-30-000047 від 15.10.2020 року та судовою практикою, про що свідчить рішення Шостого апеляційного адміністративного суду від 25 вересня 2019 року в справі № 620/1131/19. Окрім того, у складі Вашої пропозиції наявні також інші невідповідності умовам документації, зокрема: Договір № 01 оренди автомобіля від 01.02.2022 року укладений між ТОВ «Лів-Енерго» та фізичною особою Лисим І. В. не посвідчений нотаріально, що суперечить вимогам ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України та, як наслідок, є підставою для визнання такого договору нікчемним, як це передбачено ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України. Таким чином, учасником не було підтверджено право користування залученим відповідно до Довідки № 243 від 01.02.2022 року автомобілем, наявність якого прямо передбачена вимогами п. 2 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» надано Лист-згоду з проектом договору за № 245 датовану 17.01.2022, що суперечить умові тендерної документації щодо складання документів Учасника датою не раніше дати публікації Оголошення, а саме не раніше 25.01.2022 року. Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Замовник при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимога щодо перегляду протоколу та визначення ТОВ"ЛІВ-ЕНЕРГО" переможцем

Номер: 36968a451abd4d05b05c21fc029e4bfa
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-018924-b.b1
Назва: вимога щодо перегляду протоколу та визначення ТОВ"ЛІВ-ЕНЕРГО" переможцем
Вимога:
Відповідно до п.10 Оголошення, Замовник вимагає надати: скановану копію документа(сторінок паспорта уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та/або договору). На вимогу Замовника, ТОВ «ЛІВ-ЕНЕРГО» надало файл 13 «Скан-копія паспорта», в якому є скани сторінки паспорта: ст.1, ст.2, ст.3, ст.4, ст.5,ст.12, ст.13 де вказана необхідна інформація про уповноважену особу Учасника. Замовник не надав уточнення в п.10 до Оголошення та не наголосив, що потрібно скан-копію паспорта усіх сторінок, в т.ч. пустих, тобто в яких відсутня інформація. Зважаючи, на вище зазаначене, ТОВ «ЛІВ-ЕНЕРГО» виконало п.10 до Оголошення в повному обсязі. Більш детальне оскарження даної вимоги в листі №263 (додано до оскарження). 2. У складі пропозиція ТОВ «ЛІВ-ЕНЕРГО» було надано витяг з ЄДРПОУ у складі файлу «14 Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», документ, що складається з 4 сторінок. На ст. 3 даного документа надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), на вимогу п.11 Оголошення
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний Учасник! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне. Щодо першого зауваження, варто зазначити, що під час здійснення кваліфікації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» Замовником дійсно не було виявлено копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій, що вимагався п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На майбутнє, радимо надавати подібні документи у вигляді окремого файлу за назвою, яка дозволяє його ідентифікувати. Щодо другого заперечення, знову акцентуємо Вашу увагу, що п. 10 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі зазначається про подання наступного документа: «Сканована копія документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI (зі змінами).» Відповідно до п. 1 Розділу І Положення про паспорт громадянина України затвердженого постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України. Водночас, п. 5 Розділу І згаданого Положення вказується, що Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. У складі Вашої тендерної пропозиції, на виконання вказаного пункту Оголошення, надано скан-копії сторінок 1-5, 12 та 13 паспорту уповноваженої особи. Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачається надання окремих сторінок паспорту уповноваженої особи, які Учасник вважає за потрібне оприлюднювати, керуючись власними переконаннями. Відповідно, не надавши копії усіх сторінок паспортної книжечки, Учасником ТОВ «Лів-Енерго» порушено пряму вимогу п. 10 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі. Також, як зазначається у примітках, що містяться у Вимогах до документації учасників, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. Лист-роз’яснення про ненадання скан-копій сторінок 6-11 та 14-16 паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та/або договору у складі пропозиції Учасника ТОВ «Лів-Енерго» відсутній. Варто також зауважити, що відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників спрощеної закупівлі, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації. Звернень, запитань або вимог щодо вищезгаданої частини документації під час періоду уточнень Замовником отримано не було. Правомірність відхилення пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» з вказаної підстави підтверджується також практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішеннями № 158-р/пк-ск від 01.02.2016, № 1851-р/пк-ск від 23.08.2016 року, № 1443-р/пк-ск від 01.07.2016 року, а також висновком Південного офісу Держаудитслужби за № UA-M-2020-09-30-000047 від 15.10.2020 року та судовою практикою, про що свідчить рішення Шостого апеляційного адміністративного суду від 25 вересня 2019 року в справі № 620/1131/19. Окрім того, у складі Вашої пропозиції наявні також інші невідповідності умовам документації, зокрема: Договір № 01 оренди автомобіля від 01.02.2022 року укладений між ТОВ «Лів-Енерго» та фізичною особою Лисим І. В. не посвідчений нотаріально, що суперечить вимогам ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України та, як наслідок, є підставою для визнання такого договору нікчемним, як це передбачено ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України. Таким чином, учасником не було підтверджено право користування залученим відповідно до Довідки № 243 від 01.02.2022 року автомобілем, наявність якого прямо передбачена вимогами п. 2 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» надано Лист-згоду з проектом договору за № 245 датовану 17.01.2022, що суперечить умові тендерної документації щодо складання документів Учасника датою не раніше дати публікації Оголошення, а саме не раніше 25.01.2022 року. Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Замовник при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», підстави для задоволення вимоги відсутні.
Статус вимоги: Відхилено