• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Паперова продукція (серветки, паперові рушники, туалетний папір)

Паперова продукція (серветки, паперові рушники, туалетний папір) 4421 упак. Поставка товару на 2022 рік

Завершена

141 666.67 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 708.33 UAH
Період оскарження: 25.01.2022 15:46 - 31.01.2022 00:00
Вимога
Відхилено

вимога

Номер: 066190d540f645918908b64c96c4bebe
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-014677-b.a5
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику, цікаво яким чином не подання листів-згоди на обробку персональних даних впливає на зміст тендерної пропозиції першого учасника – ТОВ Борей-Трейд, і його пропозицію було відхилено, а на пропозицію ТОВ ВКФ ВВ – не впливає. Щодо аналогічних договорів, зазначаємо що до переліку предмета закупівлі входить не тільки туалетний папір, а і серветки паперові та рушники паперові (який немає у договорах ТОВ ВКФ ВВ). Тому в учасника відсутні як мінімум три аналогічні договори, з підтверджуючими документами та листами-відгуками, які б містили аналогічний предмет закупівлі (як і вимагалось не менше 3). Також малось на увазі, що учасник жодним чином не підтверджує, що технічні, якісні характеристики предмета закупівлі відповідають встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства, а саме Закону України «Про відходи». Не зрозуміло навіщо встановлювати певні вимоги до учасників, а потім їх же не дотримуватись, точніше лише для «певних» учасників.
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. При розгляді Ваших документів пропозиції встановлено ряд порушень, які не відповідають вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предета закупівлі. При розгляді документів пропозиції учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» виявлено не відповідність лише у не поданні листів-згоди на обробку персональних даних, що не впливає на зміст тендерної пропзиції. Відповідно до вимог пункту п.5.9 Оголошення про проведення спрощеної процедури учасник повинен надати: «Довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів. Аналогічним вважається договір поставки товару аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) щодо предмету закупівлі або ж за кодом зідно коду ДК 021:2015 33760000-7 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки за період з 2018-2021рр. Підтверджуючими документами до наданої довідки має бути копія договору, акти прийому-передачі або видаткові накладні, позитивний лист- відгук адресований замовнику процедури закупівлі на договір зазначений в довідці (не менше трьох) з зазначенням інформації в листі відгуку, що вказана в довідці. Первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору повинні буди надані в повному обсязі. ТОВ «ВКФ «ВВ» в складі своєї пропозиції надало «Інформацію про досвід виконання аналогічного договору/аналогічних договорів від 02.02.2022 №115. На підтвердження надано: - Договір на комплексне забезпечення товарами для офісу від 02.04.2021 № 20 укладений між ТОВ «ВКФ ВВ» та Господарський суд Чернігівської області, видаткову накладна від 02.04.2021 № ВВЧСР5286//2285, позитивний відгук адресований замовнику закупівлі від Господарського суду Чернігівської області. - Договір про закупівлю товару від 24.12.2021 № 122-21 укладений між ТОВ «ВКФ «ВВ» та Волинський Апеляційний суд, видаткову накладну від 28.12.2021 № ВВСЛК978/40654, лист – відгук адресований замовнику закупівлі від Волинського Апеляційного суда. - Договір купівлі-продажу від 24.05.2021 № ФЛ24/Т20 укладеного між ТОВ «ВКФ «ВВ» та Державною установою «Чернігівська обласна фітосанітарна лабораторія», видаткову накладну від 24.05.2021 № ВВЧСР 5951/14246, позитивний відгук адресований замовнику закупівлі від ДУ «Чернігівська обласна фітосанітарна лабораторя». Зазначимо, що Замовник визначив поняття аналогічного договору, який учасник має надати в підтвердження виконання аналогічних договорів: на підтвердження виконання аналогічного договору вимагав «Аналогічним вважається договір поставки товару аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) щодо предмету закупівлі або ж за кодом згідно коду ДК 021:2015 33760000-7 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки за період з 2018-2021рр.» • В Додатку 1 «Специфікація» до договору від 02.04.2021 № 20 пунктом «9» «товар» вказано- «туалетний папір»; • в видатковій накладній від 02.04.2021 № ВВЧСР5286//2285 пунктом «9» «Товар» - вказано «туалетний парів», що є предметом закупівлі Замовника. • В позитивному відгуку від 02.02.2022 № 11 вказано посилання на виконаний договір, що зазначено в довідці учасника. • В Додатку 1 «Специфікація» до договору від 24.12.2021 № 122-21: - Стовпчик 1 пункт 2 вказано код ДК 021:2015 - «33760000-5» - Стовпчик 2 пункт 2 вказано «найменування товару» - «папір туалетний» «Обухів»; • В видатковій накладній від 28.12.2021 № ВВСЛК978/40654 пунктом 2 «Товар» вказано «туалетний папір «Обухів» • В листі – відгуку від 02.02.2022 № 13.5./1/ 2022 є посилання на вказаний договір в довідці. • В пункті 1 «Предмет договору» договору від 24.05.2021 № ФЛ24/Т20 вказано код ДК «3376300-5», також пунктом 7 таблиці «Специфікація» вказано найменування товару «Рушники паперові Z-укладки, 2 шарові, 200 шт»; • В видатковій накладній від 24.05.2021 № ВВЧСР5951/14246 пунктом «7» «товар» вказано - Рушники паперові Z-укладки, 2 шарові, 200 шт»; • В позитивному відгуку від 01.02.2022 № 01-07/14 вказано посилання на виконаний договір, що зазначено в довідці учасника. Вимоги щодо ідентичного переліку відповідно до предмету закупівлі Замовником не вимагалось. Обов’язкового зазначення коду ДК 021:2015 згідно єдиного закупівельного словника Замовником також не вимагалось. Вимоги щодо підтвердження виконання аналогічних договорів ТОВ «ВКФ «ВВ» виконало тому підстав для відхилення по даному пункту в Замовника не було. Відповідно до пункту п. 5.10. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», про що учасник надає відповідний гарантійний лист з посиланням на статті даних законів». ТОВ «ВКФ «ВВ» в документах пропозиції надало довідку від 02.02.2022 №116 «Про застосування заходів із захисту довкілля» де вказано відповідно якого Закону буде дотримуватись переліку заходів із захисту довкілля при поставці товарів. В переліку заходів вказані заходи, що передбачають заходи із захисту довкілля відповідно до Законів. Не зазначення Закону України «Про відходи» в поданій довідці являється формальною помилкою, опис та приклади їх викладені в пункті 6.12.Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: «…….Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення; відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі пропозиції; інші формальні (несуттєві) помилки, що пов`язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції». Звертаємо Вашу увагу, що в поданій Вами «Довідки про захист довкілля» від 31.01.2022 № 20220131-11/і наявний той же перелік заходів, що й в довідці учасника ТОВ «ВКФ «ВВ» від 02.02.2022 №116 «Про застосування заходів із захисту довкілля». В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі Замовник не встановлював вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

порушення вимог документації

Номер: 4f432b8de50d422291009191cd8ce191
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-014677-b.c4
Назва: порушення вимог документації
Вимога:
Пропозиція переможця складена з грубими порушеннями вимог документації, і вбачається упереджене ставлення до пропозицій інших учасників, які були дискваліфіковані по причині невідповідності умовам та вимогам Оголошення (детально наведено у вкладенні). У разі ігнорування нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись в Dozorro для освітлення даної ситуації та впливу громадського контролю на факт виявленого порушення в спрощених закупівлях.
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу від 24.01.2022р. №2/24012022 повідомляємо наступне. Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника – ТОВ «Виробничо-комерційної фірми «ВВ» замовником було встановлено що подана пропозиція повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відповідно пункту 1 Вашої вимоги повідомляємо: Згідно Пункту 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Загальні положення» передбачено «Суб’єкти персональних даних, чиї персональні дані містяться у складі документів пропозиції учасника надають згоду суб’єкта персональних даних, що адресована замовнику торгів». Не подання листів- згоди на обробку персональних даних не впливає на зміст тендерної пропозиції. Відповідно пункту 2 Вашої вимоги повідомляємо: Згідно п.5.9 Оголошення про проведення спрощеної процедури учасник повинен надати: «Довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів. Аналогічним вважається договір поставки товару аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) щодо предмету закупівлі або ж за кодом зідно коду ДК 021:2015 33760000-7 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки за період з 2018-2021рр. Підтверджуючими документами до наданої довідки має бути копія договору, акти прийому-передачі або видаткові накладні, позитивний лист- відгук адресований замовнику процедури закупівлі на договір зазначений в довідці (не менше трьох) з зазначенням інформації в листі відгуку, що вказана в довідці. Первинні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору повинні буди надані в повному обсязі. ТОВ «ВКФ «ВВ» в складі своєї пропозиції надало «Інформацію про досвід виконанння аналогічного договору/аналогічних договорів від 02.02.2022 №115. На підтвердження надано: - Договір на комплексне забезпечення товарами для офісу від 02.04.2021 № 20 укладений між ТОВ «ВКФ ВВ» та Господарський суд Чернігівської області, видаткову накладна від 02.04.2021 № ВВЧСР5286//2285, позитивний відгук адресований замовнику закупівлі від Господарського суду Чернігівської області. - Договір про закупівлю товару від 24.12.2021 № 122-21 укладений між ТОВ «ВКФ «ВВ» та Волинський Апеляційний суд, видаткову накладну від 28.12.2021 № ВВСЛК978/40654, лист – відгук адресований замовнику закупівлі від Волинського Апеляційного суда. - Договір купівлі-продажу від 24.05.2021 № ФЛ24/Т20 укладеного між ТОВ «ВКФ «ВВ» та Державною установою «Чернігівська обласна фітосанітарна лабораторія», видаткову накладну від 24.05.2021 № ВВЧСР 5951/14246, позитивний відгук адресований замовнику закупівлі від ДУ «Чернігівська обласна фітосанітарна лабораторя». Зазначимо, що Замовник визначив поняття аналогічного договору, який учасник має надати в підтвердження виконання аналогічних договорів: на підтвердження виконання аналогічного договору вимагав «Аналогічним вважається договір поставки товару аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) щодо предмету закупівлі або ж за кодом згідно коду ДК 021:2015 33760000-7 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки за період з 2018-2021рр.» • В Додатку 1 «Специфікація» до договору від 02.04.2021 № 20 пунктом «9» «товар» вказано- «туалетний папір»; • в видатковій накладній від 02.04.2021 № ВВЧСР5286//2285 пунктом «9» «Товар» - вказано «туалетний парів», що є предметом закупівлі Замовника. • В позитивному відгуку від 02.02.2022 № 11 вказано посилання на виконаний договір, що зазначено в довідці учасника. • В Додатку 1 «Специфікація» до договору від 24.12.2021 № 122-21: - Стовпчик 1 пункт 2 вказано код ДК 021:2015 - «33760000-5» - Стовпчик 2 пункт 2 вказано «найменування товару» - «папір туалетний»Обухів»; • В видатковій накладній від 28.12.2021 № ВВСЛК978/40654 пунктом 2 «Товар» вказано «туалетний папір «Обухів» • В листі – відгуку від 02.02.2022 № 13.5./1/ 2022 є посилання на вказаний договір в довідці. • В пункті 1 «Предмет договору» договору від 24.05.2021 № ФЛ24/Т20 вказано код ДК «3376300-5», також пунктом 7 таблиці «Специфікація» вказано найменування товару «Рушники паперові Z-укладки, 2 шарові, 200 шт»; • В видатковій накладній від 24.05.2021 № ВВЧСР5951/14246 пунктом «7» «товар» вказано - Рушники паперові Z-укладки, 2 шарові, 200 шт»; • В позитивному відгуку від 01.02.2022 № 01-07/14 вказано посилання на виконаний договір, що зазначено в довідці учасника. Вимоги щодо ідентичного переліку відповідно до предмету закупівлі Замовником не вимагалось. Обов’язкового зазначення коду ДК 021:2015 згідно єдиного закупівельного словника Замовником також не вимагалось. Вимоги щодо підтвердження виконання аналогічних договорів ТОВ «ВКФ «ВВ» виконало тому підстав для відхилення по даному пункту в Замовника не було. Відповідно до пункту 3 Вашої вимоги повідомляємо: Згідно п. 5.10. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено: «Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про відходи», про що учасник надає відповідний гарантійний лист з посиланням на статті даних законів». ТОВ «ВКФ «ВВ» в документах пропозиції надало довідку від 02.02.2022 №116 «Про застосування заходів із захисту довкілля» де вказано відповідно якого Закону буде дотримуватись переліку заходів із захисту довкілля при поставці товарів. Невідповідність назви документа поданої учасником «довідка» чи «гарнтійний лист» відноситься до формальних помилок, опис та приклади їх викладені в пункті 6.12.Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Замовник не вбачає в своїх діях упередженого ставлення до пропозицій інших учасників, які були дискваліфіковані по причині невідповідності умовам та вимогам Оголошення.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Неправомірна дискваліфікація та визнання переможця

Номер: 0f13f47131bd47d3a6f36ea1728b4abd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-014677-b.b3
Назва: Неправомірна дискваліфікація та визнання переможця
Вимога:
Шановний замовнику! Вбачається Ваше упереджене ставлення до данного учасника. 1) Ви дискваліфікуєте ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" з причини відсутності листів-згоди на беніфіціарів, в той же час приймаєте пропозицію, в якій наявний лист-згоди лише на керівника. Просимо скасувати дане рішення, аджеТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" являється юридичною особою та має право розпоряджатись персональними даними своїх засновників/беніціарів та працівників, про що вказано в документів № 20220131-26/і від 31.01.2022 "Також даним листом та фактом подання тендерної пропозиції підтверджую наявність права на доступ, використання та поширення персональних даних інших осіб, які надані в пропозиції закупівлі UA-2022-01-25-014677-b." 2) відсутність номеру договору на видаткових накладних відноситься до статті 16 Закону про Публічні Закупівлі та на вимогу замовника про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, можливе надання роз'ясненя або виправлених документів. Ви не надали таку можливість нам. В той же час просимо зауважити на абсолютну ідентичність номенклатури, кількості товару та його вартості у специфікації до договору та видатковій накладній. Просимо скасувати рішшення про дискваліфікацію ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" та скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ "ВКФ "ВВ".
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника – ТОВ «Борейд-Трейд» було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі в частині ненадання згоди на обробку персональних даних та ряду помилок виявлених в підтвердженні виконання аналогічних договорів, що є суттєвим порушенням документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Зазначимо, що в спрощених процедурах закупівлі замовник може встановити один або декілька вимог подання учасником документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Проте ця можливість для Замовника не є обов`язком, оскільки дана вимога стосується конкурентних процедур закупівель. Відповідно до пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» можливість розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією відноситься тільки для конкурентних процедур закупівель. Відповідно до пункту 1 статті 13 спрощена закупівля не являється конкурентною процедурою закупівель, тому пункт 16 статті 29 на дану процедуру не розповсюджується. Зважаючи на перелік невідповідностей в поданих Вами документах Замовник відхилив Вашу пропозицію відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Відсутність у переможця листів згоди на обробку персональних даних у бенефіціарів не впливає на зміст тендерної пропозиції. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про визнання переможця вважаємо правомірним.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

неправомірне відхилення 2

Номер: e446eb395b3f4c958d64dfd96b0e0469
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-014677-b.c2
Назва: неправомірне відхилення 2
Вимога:
Повідомляємо, що документи про відповідність мають дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції. На підтвердження ми надали Гарантійний лист, в якому засвідчуємо про виконання встановлених вимог при поставці товару. Просимо вказати, згідно якого пункту документації зазначено, що учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи про відповідність.
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Пунктом 7 «Вимог до предмету закупівлі» додатку 1 «Технічна специфікація» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказано: «Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим державним стандартам та вимогам, а також технічним вимогам, що висуваються до предмета закупівлі. Учасник гарантує якість товарів, що плануються до постачання. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником». Зазначимо, що Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Продукція, яка виробляється місцевими виробниками або ввозиться на митну територію України, повинна відповідати вимогам Технічних регламентів, бути безпечною для життя та здоров’я користувачів, суспільства, тварин та довкілля, а в деяких випадках законодавством передбачено й дотримання вимог нормативних документів. Саме такий підхід дозволяє захистити права споживачів і забезпечити ринок якісною і безпечною продукцією. Підтверджуючим документом проведення оцінювання відповідності і отримання позитивних випробувань продукції є сертифікат відповідності або висновок органу з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації. Особливу актуальність сертифікації продукції слід відзначити в зв’язку з забезпеченням безпеки продукції побутового призначення, охороною здоров’я і навколишнього середовища. В документах Вашої пропозиції не надано документи про відповідність. Гарантійний лист від 02.02.2022 року №155 на який Ви посилаєтесь надається до товарів, що плануються до поставки, але надання такого гарантійного листа не виключає надання документа про відповідність, ознакою якого є чинність на момент подання тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

неправомірне відхилення

Номер: 94f7fc60026943899ce54d23453d661b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-014677-b.c1
Назва: неправомірне відхилення
Вимога:
ТОВ “ТВГ Український папір” прийняло участь в електронному аукціоні на закупівлю UA-2022-01-25-014677-b (33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки), який проходив 03.02.2022р. Замовником розміщено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.02.2022р. згідно якого нашу пропозицію було відхилено як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. З рішенням Замовника не погоджуємось, вважаємо його необґрунтованим, неправомірним, та таким, що порушує умови та вимоги документації, у зв’язку з наступним: 1. Згідно кваліфікаційних вимог учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді у складі своєї пропозиції наступні документи: «5.8. Довідка в довільній формі, в якій зазначається наступна інформація: - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме водій або інша особа, яка виконує його функції, що забезпечать вчасну доставку та розвантаження продукту згідно предмету закупівлі або скановану копію договору про надання послуг кур`єрської доставки з терміном закінчення дії такого договору не раніше 31.12.2022 року.» У складні нашої пропозиції надана Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання №28 від 02.02.2022р., що містить інформацію щодо працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в т.ч. водій. Зазначаємо, що вимога щодо надання копії розпорядчих документів у документації відноситься до посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів, а саме: «5.2. Повноваження щодо підпису документів, що подаються учасником у складі пропозиції, а так само інші повноваження на представництво інтересів учасника під час проведення процедури закупівлі підтверджуються: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи ( копія наказу про призначення та/ або протоколу зборів засновників, тощо) разом з копією усіх сторінок паспорту або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт) (для фізичних осіб-підприємців – документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання пропозиції разом з копіями паспорту (згідно Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копіями ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця). Вищезазначені документи надаються разом із витягом з установчих документів учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи.» 2. Згідно вимог Додатку 1 до Оголошення 7. Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим державним стандартам та вимогам, а також технічним вимогам, що висуваються до предмета закупівлі. Учасник гарантує якість товарів, що плануються до постачання. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. На підтвердження вказаних вимог, ми, у складі своєї пропозиції надали Гарантійний лист №155 від 02.02.2022р., а також Технічну специфікацію №99 від 02.02.2022р. У даних документах зазначено, що Товар по якості та безпечності відповідає діючим державним стандартам та вимогам, а також технічним вимогам, що висуваються до предмета закупівлі. Учасник гарантує якість товарів, що плануються до постачання. Документація Замовника не містить будь-яких додаткових вимог щодо надання документів для підтвердження відповідності діючим державним стандартам та вимогам. Таким чином, ми вважаємо, що наша пропозиція повністю відповідає вимогам Оголошення Замовника, тому просимо повернути нашу пропозицію до етапу кваліфікація.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо наступне. Під час детального розгляду поданих документів у складі Вашої пропозиції було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а саме: Пунктом 7 «Вимог до предмету закупівлі» додатку 1 «Технічна специфікація» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі предбачено: «Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим державним стандартам та вимогам, а також технічним вимогам, що висуваються до предмета закупівлі. Учасник гарантує якість товарів, що плануються до постачання. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Документи про відповідність, повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником». В документах Вашої пропозиції не надано документи про відповідність: оцінка відповідності, яка здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації оформленого на бланку органу за встановленою ним формою та має дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником. ТОВ «ТВГ «Український папір» не виконав вимоги визначені пунктом 7 «Вимоги до предмету закупівлі» додатку 1 «Технічна специфікація» до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Додатково зазначимо, що при подачі документів Вами надана довідка про розуміння і згоду, що у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо вимог до предмета закупівлі. В період уточнень через електронну систему закупівель до Замовника не звертались за ро`зясненнями щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі щодо вимог до предмета закупівлі. Таким чином пропозиція Учасника -ТОВ «ТВГ Українсьий папір» підлягає відхиленню відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено