-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги доступу до мережі Інтернет
Торги відмінено
60 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 303.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 303.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2022 15:01 - 31.01.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Вимога щодо усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель
Номер:
4974563d868945018f001e550cb61294
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-25-012722-b.b1
Назва:
Вимога щодо усунення порушень законодавства з питань публічних закупівель
Вимога:
Згідно абзацу сьомого пункту 14 оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник за навявності повинен надати в сканованому вигляді у форматі pdf або jpg в складі своєї пропозиції завірену копію атестату відповідності системи захисту ЗВІД. невід’ємною частиною Атестата є Експертний висновок, який додається до нього. Атестат відповідності засвідчує, що система захисту інформації об’єкта експертизи (ЗВІД) побудована відповідно до НД ТЗІ 3.7-003-05 та відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації в обсязі функцій, зазначених у технічному завданні на ЗВІД на виконання Розпорядження Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 481-Р «Про затвердження плану заходів на 2018 рік з реалізації Стратегії кібербезпеки України» та відповідно до рішення РНБО від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», веденого в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32», веденого в дію Указом Президента України від 30 серпня 2017 року № 254/2017.
У зв'язку з цим зазначаємо, що згідно із пунктами 1 та 2 розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 липня 2018 р. № 481-р «Про затвердження плану заходів на 2018 рік з реалізації Стратегії кібербезпеки України» воно підлягало виконанню міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади за участю Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Національного банку та лише протягом 2018 року. Вказаний акт жодним чином не стосується органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів. Відповідно до підпункту "б" пункту 1.5 рішення Ради національної безпеки і оборони України від 10 липня 2017 року «Про стан виконання рішення Ради національної безпеки і оборони України від 29 грудня 2016 року «Про загрози кібербезпеці держави та невідкладні заходи з їх нейтралізації», веденого в дію Указом Президента України від 13 лютого 2017 року № 32», веденого в дію Указом Президента України від 30 серпня 2017 року № 254/2017, виникає вимога щодо підключення інформаційно-телекомунікаційних систем органів, підприємств, установ і організацій державної форми власності до мережі Інтернет з використанням захищених вузлів доступу (далі по тексту вимоги - ЗВІД). Підтвердження відповідності системи захисту інформації встановленим до неї вимогам здійснюється в рамках проведення державної експертизи в сфері технічного захисту інформації, порядок проведення якої визначається Положенням про державну експертизу в сфері технічного захисту інформації, затвердженим наказом Адміністрації Держспецзв'язку від 16.05.2007 № 93, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 16.07.2007 за № 820/14087. На підставі позитивного рішення щодо результатів оцінки системи захисту ЗВІД видається зареєстрований Держспецзв’язку Атестат відповідності. Невід’ємною частиною Атестата є Експертний висновок, який додається до нього. Атестат відповідності засвідчує, що система захисту інформації об’єкта експертизи (ЗВІД) побудована відповідно до НД ТЗІ 3.7-003-05 та відповідає вимогам нормативних документів з технічного захисту інформації в обсязі функцій, зазначених у технічному завданні на ЗВІД. Знову таки вказана вимога жодним чином не стосується органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів.
Додаток № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить перелік з десяти адрес надання послуг доступу до мережі інтернет в шести різних населених пунктах. Вважаємо, що включення до одного лоту багатьох місць надання послуг доступу до мережі інтернет (точок підключення) з їх розташуванням у різних населених пунктах призводить до обмеження конкуренції та неекономності процедури, оскільки у такому разі значно обмежується кількість учасників, які не можуть з об'єктивних причин забезпечити надання послуг у декількох населених пунктах, проте здатні надавати такі послуги в одному населеному пункті, запропонувавши при цьому вигідну для замовника з позиції економії бюджетних коштів цінову пропозицію. Формування замовником послуг доступу до мережі інтернет предмету закупівлі без поділу на лоти реально зменшує конкуренцію та призводить до дискримінації потенційних учасників, адже унеможливлює прийняття участі у закупівлі надавачами послуг, які з різних підстав не мають власних електронних комунікаційних мереж у всіх населених пунктах відповідно до вимог замовника (при цьому слід також брати до уваги результати закупівлі послуги по підключенню та доступу до мережі Інтернет, проведеної відділом освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білопільської міської ради Сумської області у 2021 році, ідентифікатор закупівлі UA-2021-02-02-003679-a). Таким чином, відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білопільської міської ради Сумської області, проводячи однолотову закупівлю, не зможе в повній мірі дотриматися принципу здійснення закупівель – максимальної економії та ефективності.
Публічні закупівлі здійснюються, зокрема з дотриманням таких принципів як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, недискримінація учасників (частина перша статті 5 Закону), а Замовники не повинні висувати такі вимоги, які штучно звужують конкуренцію. Так, частиною четвертою статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Аналогічні за змістом вимоги містяться в частині п'ятій статті 14 Закону: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на вищевикладене, просимо відділ освіти, молоді та спорту виконавчого комітету Білопільської міської ради Сумської області під час закупівлі послуг з доступу до мережі інтернет для загальноосвітніх закладів Білопільської міської ради вжити вичерпних заходів щодо забезпечення максимальної конкуренції та недопущення дискримінації учасників закупівлі, у тому числі шляхом визначення предмета закупівлі таким чином, щоб сукупність вимог до нього (відносно місць розташування точок підключення) не призводили до можливості здійснення закупівлі за фактичної участі лише одного учасника. З метою уникнення дискримінації потенційних учасників та дотримання принципів здійснення закупівель, враховуючи пояснення та зауваження, наведені у цій вимозі, вимагаємо у Замовника невідкладно вжити заходів щодо припинення порушення законодавства у сфері закупівель, зокрема, відмінити з підстав, передбачених пунктом 2 частини сімнадцятої статті 14 Закону, спрощену закупівлю послуг доступу до мережі Інтернет (Код закупівлі за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 – 72410000-7 Послуги провайдерів, ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-25-012722-b) та провести нову спрощену мультилотову закупівлю послуг доступу до мережі Інтернет для загальноосвітніх закладів Білопільської міської ради з унесенням відповідних змін до оголошеня про проведення спрощеної закупівлі у частині надання атестату комплексної системи захисту інформації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.01.2022 23:01