• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Лісозаготівельні послуги

1 лот

Торги відмінено

146 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 733.50 UAH
Період оскарження: 23.10.2017 09:00 - 31.10.2017 08:00
Вимога
Без відповіді

дискримінація учасників

Номер: 93c31bbdd12d4e298468b45a695eaa02
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-19-000277-b.c2
Назва: дискримінація учасників
Вимога:
Шановний тендерний комітет Замовника , Ваше колективне рішення чи групова змова щодо дискваліфікації моїй пропозиції носять дискримінаційній характер. Надав обґрунтування в протоколах Замовника , які знаходяться у файлах в колонці учасника 1 – протокол і дискваліфіковано , обґрунтування засновані на нормах ЗУ «Про публічні закупівлі», але ця закупівля – допорогова та здійснюється відповідно до регламенту Порядку, визначеного Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 13.04.2016 N 35 ( далі-Порядок). Замовник ознайомлен з цим Наказом, що свідчить з відповіді на вимогу іншого потенційного учасника цієї закупівлі. Так, в оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних закупівель отриманого мною після звернення до Замовника на мою електрону пошту 11.11.2017 ( оголошення з вимогами Замовника і досі не розміщенні в системі прозоро) чітко вказане , п.4.3 вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження: надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ чи ПРО СПЛАТУ ЄДИНОГО ПОДАТКУ або виписки (витягу ) з реєстру платників ПДВ чи ЄДИНОГО ПОДАТКУ, завірені уповноваженою особою – с чого виходить , що Замовник допускає до торгів учасника за формою оподаткування – платник єдиного податку. Також, відповідно до умов Порядку Замовник визначає умови відхилення пропозицій, так Замовником в п.10 свого Оголошення чітко визначені умови відхилення, але не за типами системи оподаткування учасника. Так, відповідно до норм Податкового кодексу України Підприємець самостійно вибирає тип оподаткування , ні жодною нормою Бюджетного кодексу України, ЗУ «Про публічні закупівлі» не обмежуються права участі в торгах за публічні кошти ( порогові чи допоргові ) за типом оподаткування. Таким чином, всі скановані документи надані в повному обсязі та оформлені належним чином, тому дискваліфікація пропозиції ФОП Філатов є грубим порушення принципів ст..3 ЗУ Про публічні закупівлі «Принципи здійснення закупівель - 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, моя пропозиція признана за результатами електронного аукціону найбільш економічно доцільною, та Замовник вирішує , що найбільш доцільно додатково сплатити іншому учаснику податковий кредит, з якою метою – витратить гроші державного підприємства для зменшення податного зобов’язання приватної фірми? Але, де державній інтерес. Тому, що оголошення в якому прописане умови торгів не в публічному доступі , то нема прозорості на всіх стадіях закупівель; Всі вищеозначені порушення підтверджують , що Замовник променів дискримінаційні норми до широкого кола потенційних учасників зменшив до «своїх» фірм, тому що я отримав оголошення з умовами через велику боротьбу протягом тижня зі дня першого звернення до Замовника. Також, нема об’єктивності та неупередженості, тому що Замовник умисно в своєму рішенні щодо дискваліфікації пропозиції посилався на норми ЗУ «Про публічні закупівлі» , які стосуються відкритих торгів та переговорної процедури. Багато прописано було з норм закону, але нажаль і їх Замовник порушив б , коли б їх застосуванні було можливо. Ст..4 ЗУ Про публічні закупівлі 1. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Замовником оприлюднено тільки два річних плану закупівель за предметом закупівель: - 77230000-1 послуги,пов’язані з лісівництвом, тип процедури без застосування електронної системи, очікування вартість 603589,97 грн. ( не вказані податки), та 77211000-2 - Послуги, пов’язані з лісозаготівлею, тип процедури відкрити торги, очікування вартість 1`300`000.00 грн ( не вказані податки). Також, предмет закупівлі визначається на підставі Наказу Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 за четвертим знаком ДК 021:2015 в редакції за датою затвердження цього класифікатора. Тому предмет закупівлі Замовником визначен не вірно. А закупівля , в якої я прийняв участь взагалі відсутній річний план. Але, оголошення повинно надаватися відповідно до умов річного плану закупівлі, про такий тип порушення попереджає кожний раз система ДЗО – торговельного майданчика системи прозорою. Порушені мої права, порушені норми чинного законодавства України, тому тендерному комітету Замовника необхідно згадати ст..38 ЗУ « Про публічні закупівлі « Відповідальність за порушення вимог цього Закону 1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до цього Закону, члени тендерного комітету замовника, уповноважена особа (особи), члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України. 2. За порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень, вибору і застосування процедур закупівлі, відповідальність несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа (особи) персонально.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

відсутність тендерної документації

Номер: 1b349a64b6364af4bbedae934b40d4bb
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-19-000277-b.a1
Назва: відсутність тендерної документації
Вимога:
Доброго дня! Немає у публічному доступу тедерної документації , або загальних умов закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно наказу ДП "Зовнішторгвидав України" вiд 13.04.2016 N 35, 6.3. Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі. 6.4. Вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. При визначенні умов Закупівлі Замовник має визначити такі параметри Закупівлі: очікувану вартість Закупівлі, що не може бути меншою, ніж 3 000 гривень; тривалість періоду уточнень, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 3-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень; тривалість періоду подання пропозицій, що має становити не менше 1-го робочого дня, якщо очікувана вартість Закупівлі становить від 3 000 гривень до 50 000 гривень, та не менше 2-х робочих днів, якщо очікувана вартість Закупівлі перевищує 50 000 гривень; крок аукціону, який зазначається у гривнях і вираховується як відсоткове відношення до очікуваної вартості Закупівлі, та має знаходитись у діапазоні від 0,5% до 3% від очікуваної вартості Закупівлі; нецінові критерії та їхню питому вагу, що сумарно не може перевищувати 30%, якщо Замовник має намір застосувати процедуру оцінки за критеріями іншими, ніж ціна. Замовник може додатково вимагати забезпечення Пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань Учасника перед Замовником. Розмір забезпечення Пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі у разі проведення торгів на закупівлю робіт та 3 % - у разі проведення торгів на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених Документацією.
Статус вимоги: Не задоволено