• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Наручні годинники (18520000-0 Персональні хронометри)

Технічні вимоги до предмета закупівлі та проєкт договору розміщені у Документації до закупівлі

Завершена

174 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 870.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2022 14:46 - 31.01.2022 10:00
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 90776a077d9b4d9ab9cc213c484a7bba
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-012055-b.c2
Назва: Скарга
Вимога:
Рівненська обласна державна адмінстрація (надалі – Замовник) за результатами спрощеної процедури закупівлі UA-2022-01-25-012055-b Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою N 13 від 4 лютого 2022р. (надалі Протокол) абсолютно БЕЗПІДСТАВНО, в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилила найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», аргументуючи нібито її невідповідністю умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі з наступним формулюванням: «модель годинника KR Collection KR 77-25, який пропонує учасник, не відповідає моделі, що визначені Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; учасником у складі своєї пропозиції подано не повний пакет документів для підтвердження його відповідності вимогам замовника», що жодним чином НЕ відповідає дійсності та містить ознаки корупції, що є предметом подальшого розслідування уповноважених на це установ ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» надав пропозицію, яка ПОВНІСТЮ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-01-25-012055-b та вимогам до предмету закупівлі, при цьому у складі своєї пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» подав ПОВНИЙ пакет документів для підтвердження його відповідності вимогам замовника чому можна пересвідчитися ознайомившись з пропозицією нашого підприємства. При підготовці своєї пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» керувався ВИКЛЮЧНО умовами та вимогам до предмету закупівлі, визначеними самим Замовником в Оголошенні UA-2022-01-25-012055-b та подав усі необхідні документи, визначені Замовником в Оголошенні Але Замовник, в порушення чинного законодавства, Протоколом N 13 від 4 лютого 2022р. щодо прийняття рішення уповноваженою особою абсолютно ПРОТИПРАВНО, за надуманим приводом, відхилив НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНУ ПРОПОЗИЦІЮ ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» на набагато якісніший товар набагато КРАЩИХ технічних характеристик (з ШВЕЙЦАРСЬКИМ МЕХАНІЗМОМ) Оскільки Замовник, у важких економічних умовах, викликаних загрозою повномасштабних військових дій та пандемією короновірусу, в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та голови Кабінету міністрів України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів, нехтуючи ситуацією на ринку, зібрався закуповувати годинники найпростішої комплектації ЗА ВТРИЧІ (!) ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з ринковими цінами на еквівалентні годинники виключно у ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи при цьому інших учасників ринку, а також не надав жодної відповіді та роз’яснень по суті висунутих вимог учасниками ринку, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», спираючись виключно на ЗУ «Про публічні закупівлі», вирішив запропонувати Замовнику товар набагато КРАЩОЇ якості та набагато КРАЩИХ технічних характеристик, оснащених ШВЕЙЦАРСЬКИМ механізмом Ronda замість примітивного найпростішого механізму Miyota2115 (яким комплектуються навіть найдешевші ширпотребні китайські годинники, що продаються і інтернет-магазинах по 200 гривень вроздріб) Тим самим, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» не тільки яскраво продемонстрував, що Замовник в декілька разів завищив ціну в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (під товар якого всупереч вимогам законодавства прописав Оголошення), але й надав Замовнику унікальну можливість за 158 400,00 грн. (що значно нижче ніж встановлена Замовником очікувана вартість закупівлі) закупити годинники зовсім іншого рівня, дійсно гідні використовуватися у якості подарунку від Голови Рівненської обласної державної адміністрації зі ШВЕЙЦАРСЬКИМИ механізмами Ronda Підкреслюємо, що зовнішній вигляд та інші технічні характеристики годинників, запропонованих ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» жодним чином не відрізняються від встановлених Замовником, а ЗУ «Про публічні закупівлі» надає учасникам право запропонувати товар КРАЩИХ технічних характеристик ніж передбачено Замовником. Зрозуміло, що будь-який Замовник подібній вигідній пропозиції був би тільки радий. Але не Рівненська обласна державна адміністрація, яка протиправно, без жодних належних підстав та обґрунтувань, відхиляє найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» абсолютно за надуманим (неіснуючим) приводом, тому що не хоче закуповувати набагато якісніший товар кращих технічних характеристик зі ШВЕЙЦАРСЬКИМИ механізмами Ronda, а бажає ЗНАЧНО дорожче закуповувати годинники набагато нижчої якості та набагато ГІРШИХ технічних характеристик з найпростішим механізмом Miyota 2115 ВИКЛЮЧНО у ТОВ «Київський годинниковий завод». При цьому, еквівалентні годинники з найпростішим механізмом Miyota 2115 можна закупити як мінімум ВТРИЧІ ДЕШЕВШЕ, якщо протиправно не обмежувати участь у спрощеній закупівлі Таким чином, твердження Замовника, що запропонована ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» модель годинника нібито не відповідає моделі, що визначена Замовником в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі є нікчемним, оскільки як видно з пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» запропонована модель не лише ПОВНІСТЮ відповідає визначеним вимогам Замовника, але й має набагато КРАЩІ технічні характеристики, зокрема, оснащена ШВЕЙЦАРСЬКИМ механізмом Ronda. Більш того, у вимогах до предмету закупівлі Замовник вимагає постачання годинників БЕЗ індикації жодної моделі, а виключно з символікою Замовника відповідно до ескізу, наданого в оголошенні. Враховуючи викладене, цілком зрозуміло, що Замовник використовує надуманий (неіснуючий) привід для відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» на товар значно кращих технічних характеристик зі ШВЕЙЦАРСЬКИМИ МЕХАНІЗМАМИ Ronda з метою прийняття ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЇ у порівнянні з ринковими цінами на еквівалентні годинники з механізмом Miyota 2115 пропозиції ТОВ «Київський годинниковий завод» Крім того, ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» у складі своєї пропозиції надав повний пакет документів для підтвердження його відповідності вимогам Замовника у повній відповідності з вимогами Оголошення, а тому твердження Замовника щодо нібито подачі з боку нашого підприємства не повного пакету документів (навіть без зазначення який саме документ відсутній) НЕ відповідає дійсності та також є надуманим (неіснуючим) приводом для протиправного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» з метою прийняття ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЇ у порівнянні з ринковими цінами на еквівалентні годинники з механізмом Miyota 2115 пропозиції ТОВ «Київський годинниковий завод» Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником принципів здійснення закупівель встановлених ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Обґрунтовано стверджуємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив нашу пропозицію, яка ПОВНІСТЮ відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, що підтверджується поданими документами. Замовник також порушив і інші положення ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»: 1. принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, за якими здійснюються закупівлі: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Простежується, що Замовник діє виключно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», під товар якого підлаштовував тендерну документацію, у зв’язку з чим ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» 30 січня 2022 р. звертався до Замовника за відповідними роз’яснення по 12 пунктам, де також вимагав пояснити допущені Замовником порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та інших норм чинного законодавства, які Замовник, в порушення ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» й порушення права забезпечення вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю, повністю проігнорував та НЕ надав відповіді ПО СУТІ жодного з поставлених питань, обмежившись відпискою, тим самим підтвердив факт своєї зацікавленості у закупівлі товару за в ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ЗАВИЩЕНОЮ ціною ВИКЛЮЧНО у ТОВ «Київський годинниковий завод» та факт абсолютно дискримінаційного ставлення до інших учасників ринку Посилання Замовника у якості виправдання на абзац 2 частини 4 статті 14 Закону є недоречною, оскільки Замовник зобов’язаний обов’язково зазначати можливість надання еквівалентів у всіх випадках, коли він посилається на будь-які торгові марки/моделі, а ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», може застосовуватися лише у випадку, якщо вона узгоджується з ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до якої оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі НЕ ПОВИННІ МІСТИТИ ВИМОГ, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також зі ст. 5 Закону (процитованої вище) щодо недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, а також участі всіх учасників (резидентів та нерезидентів) всіх форм власності та організаційно-правових форм у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах! Тому, якщо Замовник не допускаючи еквівалентів дискримінує інших учасників, він вже «не може», а зобов’язаний зазначити, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Тим більш, що у своїх поясненнях Замовник сам стверджує, що «слід наголосити, що замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги НЕ суперечать Закону», проте нами вище наведені пункти Закону, які Замовник якраз і порушує – зокрема, ч. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст. 5 Закону, з чого виходить, що на зазначені порушення Замовник йде свідомо. Виправдання Замовника тим, що нібито і інші учасники також можуть взяти участь у зазначених торгах, закупивши у ТОВ «Київський годинниковий завод» встановлені Замовником моделі годинників та продавши їх Замовнику за ціною нижче ніж запропонував ТОВ «Київський годинниковий завод», взагалі виглядає як знущання з боку Замовника над учасниками ринку Зазначені вище факти в повній мірі підтверджують, що Замовник СВІДОМО з самого початку прописував Оголошення виключно під товар та в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод», грубо дискримінуючи подібними діями інших учасників ринку й планував закуповувати годинники за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а БІЛЬШ КОНКУРЕНТНІ пропозиції інших постачальників таких як ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» збирався в порушення ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дискримінаційно відхиляти за абсолютно надуманим (неіснуючим) приводом, що Замовник і зробив 04.02.22р., абсолютно БЕЗПІДСТАВНО, в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», відхилив найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» на описану Замовником модель годинника, але набагато КРАЩИХ технічних характеристик з ШВЕЙЦАРСЬКИМ МЕХАНІЗМОМ Ronda. Зазначені незаконні дії Замовника у вигляді абсолютно протиправного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», яка повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, призвели до порушення майнових прав нашого підприємства. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції може призвести до незаконного визначення переможцем ТОВ «Київський годинниковий завод»*, пропозиція якого на товар набагато гірших технічних характеристик істотно дорожча та в ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ЗАВИЩЕНА у порівнянні з ринковою вартістю еквівалентних годинників, а крім того, НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-01-25-012055-b та вимогам до предмету закупівлі (*нагадуємо, що аналогічні закупівлі таких саме годинників за завищеною у 3 рази ціною (у порівнянні з еквівалентними годинниками) через спрощену процедуру у ТОВ «Київський годинниковий завод» Рівненська обласна державна адміністрація здійснила у липні 2020року, у грудні 2020 року, у травні 2021 року без надання жодної публічної відповіді у «Прозорро» по суті пред’явлених скарг! Учасникам ринку незрозуміло чому Рівненська обласна державна адміністрація, яка має захищати українські національні інтереси на обласному рівні під час війни з РФ та дотримуватися вимог чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі», вже ТРЕТІЙ рік цілеспрямовано позбавляє інших учасників можливості взяти участь у зазначеній спрощеній закупівлі, прописуючи вимоги до предмета закупівлі ВИКЛЮЧНО й БЕЗАЛЬТЕРНАТИВНО ЛИШЕ під конкретний товар підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», заснованого особами з країни-агресора, які до недавнього часу (до 2019 р.) перебували у складі його засновників) Таким чином, протиправно відхиливши найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь», що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмету закупівлі, Замовник грубо порушив норми чинного законодавства щодо публічних закупівель з єдиною метою закупівлі годинників гірших технічних характеристик за значно завищеною ціною у ТОВ «Київський годинниковий завод». Констатуємо грубе порушення Замовником ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Крім того, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності. Дії Замовника повністю дискредитують систему електронних закупівель, Рівненську обласну державну адміністрацію та державу Україна перед міжнародними партнерами, які постійно наголошують на невиконанні обов’язків з запобігання корупції. На підставі викладеного вимагаємо: - скасувати неправомірне рішення щодо протиправного відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» на товар значно кращих технічних характеристик зі ШВЕЙЦАРСЬКИМИ МЕХАНІЗМАМИ Ronda, ухвалене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою N 13 від 04.02.2022р. - прийняти найбільш економічно вигідну пропозицію ТОВ «Перший український годинниковий завод «Київська Русь» на товар на товар значно кращих технічних характеристик зі ШВЕЙЦАРСЬКИМИ МЕХАНІЗМАМИ Ronda, яка було абсолютно протиправно відхилена Замовником - провести службове розслідування, встановити ПІБ зацікавлених посадовців, які в порушення чинного законодавства, діють в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод», ігноруючи основні принципи здійснення публічних закупівель та інші вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» та вжити відповідні заходи реагування - надати особисту позицію Голови Рівненської обласної державної адміністрації щодо третій рік поспіль грубого порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» та ст.7 Бюджетного Кодексу України, особливо у важких умовах пандемії короновірусу та військової загрози, коли кожна бюджетна гривня на рахунку, підлаштування результатів торгів в інтересах заздалегідь визначеного за непрозорою схемою постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою закупівлі годинників за завищеною в ДЕКІЛЬКА РАЗІВ ціною, при повній протиправній дискримінації інших учасників ринку, які надали найбільш економічно вигідну пропозицію на товар набагато кращої якості та технічних характеристик
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Розглянувши Вашу вимогу, повідомляю наступне. Протягом тривалого часу Рівненська обласна державна адміністрація в особі голови облдержадміністрації вручає відзнаку, громадянам регіону, які досягли високого професіоналізму і визначних успіхів у виробничій, науковій, державній, військовій, творчій та інших сферах діяльності, зробили вагомий внесок у створення матеріальних і духовних цінностей або мають інші заслуги перед Рівненщиною та Україною у вигляді годинників саме торгової марки „ТІМЕ-R”. За весь цей час годинники торгової марки „TIME-R” зарекомендували себе з найкращого боку. Модель годинників „TIME-R” максимально практична, відрізняється якістю матеріалів та надійністю механізмів. Діаметр та розмір годинників підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів. Матеріал корпусу, кришки та механізм цієї моделі характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю. В Документації спрощеної закупівлі Наручні годинники (18520000-0 Персональні хронометри) UA-2022-01-25-012055-b замовником, з дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що закуповуються годинники саме цієї торгової марки. Слід наголосити, що замовники вільні у встановленні вимог до предмета закупівлі, якщо такі вимоги не суперечать Закону. При цьому замовник ні в який спосіб не обмежував участь у закупівлі учасників, які в змозі поставити годинники заявлених моделей та виконати вимоги із нанесення логотипу. Відповідно до ч. 11 ст. 14 Закону Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону визначена найбільш економічно вигідною. В своїй пропозиції ТОВ "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" було запропоновано годинник іншої моделі, а саме: KRcollection KR 77-25, що не є тим, які зазначені в оголошенні про проведення закупівлі, про що Вам було відомо на момент подання Вашої пропозиції. Крім того, учасник не скористався правом внести зміни в пропозицію до кінцевого строку її подання та запропонувати годинники торгової марки, визначеної в оголошенні, за нижчою ціною. Учасником у складі своєї пропозиції подано не повний пакет документів для підтвердження його відповідності вимогам замовника, зокрема не подано: довідку за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) з інформацією про виконання аналогічних договорів згідно встановленого зразка (пункт 2.5 Додатку 2 до Оголошення); гарантійні листи (лист) на підтвердження згоди з умовами пунктів 14.3.-14.6 Оголошення. З огляду на зазначене, в Замовника не було законних підстав прийняти Вашу пропозицію і вона була законно відхилена відповідно до п. 1 ч. 13. ст. 14 Закону. Наголошуємо на тому, що Замовник здійснює всі закупівлі відкрито та прозоро. В ході проведення закупівель керується виключно нормами Закону , діє в його межах, не вчиняє ніяких протиправних дій будь-якого характеру та не порушує діюче законодавство. Пропозиція кожного учасника детально вивчається та встановлюється її відповідність вимогам оголошення. Лише у випадку повної відповідності пропозиції учасника вимогам в оголошенні та вимогам до предмета закупівлі, такий учасник може бути на законних підставах визначений переможцем. Замовник не може вчиняти дії, які суперечать Закону та приймати пропозицію, яка не відповідає якомусь із виставлених критеріїв. Якщо такий факт буде встановлено компетентними органами, службові (посадові) особи будуть притягнуті до відповідальності відповідно до чинного законодавства. В свою чергу, вимагаючи прийняти пропозицію до закупівлі, в якій зазначені годинники марки KRcollection KR 77-25, ТОВ "Перший український годинниковий завод "Київська Русь" змушує Замовника прямо порушити норми Закону та прийняти пропозицію, яка не відповідає вимогам оголошення. Крім того, такими діями учасник порушує права інших учасників закупівлі, які подали пропозиції відповідно до вимог Замовника та брали участь у закупівлі на рівних умовах, відповідно до Закону. Також учасник примушує Замовника порушити принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, на якому сам же неодноразово наголошує. Просимо зважати, що всі учасники беруть участь у закупівлях на рівних умовах, а замовники здійснюють закупівлі, виходячи із власних потреб. Дякуємо, що прийняли участь в закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено