-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Роботи по веденню технічного нагляду по об'єкту : «Будівництво тренувального футбольного поля стадіону «Сокіл» по вул. Шашкевича, 18 у м.Стрию, Львівської області»
Торги відмінено
398 226.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 991.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 991.13 UAH
Період оскарження:
25.01.2022 14:04 - 29.01.2022 18:00
Вимога
Відкликано скаржником
Вимога щодо скасування рішення Уповноваженої особи
Номер:
1b4e4803697f4f3e96cda889d816ab8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-25-010462-b.c1
Назва:
Вимога щодо скасування рішення Уповноваженої особи
Вимога:
Скарга
на дії Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району по закупівлі №UA-2022-01-25-010462-b робіт по веденню технічного нагляду по об'єкту: «Будівництво тренувального футбольного поля стадіону «Сокіл» по вул. Шашкевича, 18 у м.Стрию, Львівської області»
Відповідно до абзацу 1 ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі може звернутися до замовника та/або до органу, що здійснює контроль над замовником, або до суду.
Рішенням Уповноваженої особи Управління освіти Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області М.Кузик, оформленим протоколом від 11.02.2022 року по закупівлі №UA-2022-01-25-010462-b робіт по веденню технічного нагляду по об'єкту: «Будівництво тренувального футбольного поля стадіону «Сокіл» по вул. Шашкевича, 18 у м.Стрию, Львівської області» (далі - Закупівля), пропозицію Учасника Закупівлі Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради (код ЄДРПОУ 05397574) було безпідставно відхилено керуючись ст.31 Закону (без зазначення в протоколі конкретної норми, пункту, частини ст..31 Закону).
Учасник Закупівлі УКБ Івано-Франківської міської ради вважає таке рішення Уповноваженої особи Замовника упередженим, незаконним та необгрунтованим, таким що не відповідає Закону та принципам здійснення публічних закупівель, оскільки пропозиція даного Учасника Закупівлі повністю відповідає вимогам, зазначеним в Оголошенні про проведення Закупівлі.
Зокрема, згідно з Оголошенням про проведення Закупівлі(сторінки 2, 7, 8 Оголошення), для підтвердження досвіду Учасник повинен надати скан-копію з оригіналу договору, ( не менше двох) що наведені в довідці про виконання аналогічного договору за 2018-2021рр. (аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт які є предметом спрощеної закупівлі.)
[Аналогічними вважаються договори на здійснення технічного нагляду за будівництвом/капітальним ремонтом/ реконструкцією об’єктів спортивної інфраструктури.
Виконання учасником аналогічних договорів підтверджується шляхом надання по кожному з них:
• копії аналогічного договору, який повністю виконаний, інформація щодо якого вказана у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів;
• сканована з оригіналу копія листа-відгука щодо виконання аналогічного договору із обов’язковою інформацією щодо якості наданих послуг/виконаних робіт, класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва, відсутності з боку замовника робіт (послуг) претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору або документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (завірені копії актів виконаних робіт форми КБ-2в), інформація щодо якого вказана у довідці про виконання аналогічних договорів.
Учасник Закупівлі УКБ Івано-Франківської міської ради окрім усіх інших документів, вказаних в Оголошенні, надав у складі пропозиції Закупівлі два виконані договори на ведення технічного нагляду, як це вимагалося Замовником Закупівлі, а саме:
1)Договір №27/06-20т від 18 червня 2020 року на виконання робіт по веденню технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція футбольного поля в с.Черніїв Тисменицького району Івано-Франківської області» на суму 47 996,36 грн;
2) Договір №48/11-20т від 10 грудня 2020 року на виконання робіт по веденню технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція футбольного поля в с.Черпніїв Тисменицького району Івано-Франківської області (коригування)» на суму 9 319,76 грн.
Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно з Листом Мінекономіки від 03.09.2020 року №3304-04/53972 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», об’єкт будівництва – це будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси або частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфрастуктури згідно з ДБН А.2.2-3-2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво», затвердженого наказом Мінрегіону України від 04.06.2014 р. №163.
Отже, предмет Закупівлі та об’єкт є різними поняттями, не тотожними Предметом договору на ведення технінагляду є роботи по об’єкту, а не сам об’єкт.
В протоколі Уповноваженої особи Закупівлі від 11.02.2022 року зазначено : «…договір №48/11-20т від 10 грудня 2020 року на виконання робіт по веденню технічного нагляду за об’єктом: «Реконструкція футбольного поля в с.Черніїв Тисменицького району Івано-Франківської області (коригування)» являється договором корегування попереднього складеного договору на той самий об’єкт на незначну! (на думку Уповноваженої особи) суму, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника про не менше двох договорів підтвердження досвіду учасника про виконання робіт під якими розуміється надання робіт по веденні технічного нагляду на різні об’єкти».
Проте, В Оголошенні Закупівлі НЕ зазначалося!, що договори на підтвердження досвіду повинні бути по різних об’єктах будівництва, Замовник також Не прив’язувався до сум виконаних договорів, що підтверджують досвід Учасника.
Також варто зауважити, що відповідно до практики прийняття Органом оскарження у сфері здійснення публічних закупівель – АМКУ, не припустимим є встановлення замовником дискримінаційних вимог, зокрема, вартість окремих договорів не може бути визначальною характеристикою наявності необхідного досвіду виконання аналогічного договору. Визначальним в даному випадку має бути саме предмет таких договорів, який є аналогічним до предмету закупівлі (наприклад, рішення АМКУ №20102-р/пк-пз від 28.10.2020 по закупівлі № UA-2020-09-08-002744-c).
Враховуючи все вище викладене, керуючись ст.ст.1, 5, 14 Закону України «Про публічні закупівлі», беручи до уваги роз’янення Мінекономрозвитку, практику діяльності АМКУ як органу оскарження,
П Р О С И М О:
1. Скасувати рішення Уповноваженої особи (протокол від 11.02.2022 року) про відхилення пропозиції УКБ Івано-Франківської міської ради Закупівлі №UA-2022-01-25-010462-b робіт по веденню технічного нагляду по об'єкту: «Будівництво тренувального футбольного поля стадіону «Сокіл» по вул. Шашкевича, 18 у м.Стрию, Львівської області» .
2. Прийняти рішення про визначення Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради Переможцем Закупівлі №UA-2022-01-25-010462-b робіт по веденню технічного нагляду по об'єкту: «Будівництво тренувального футбольного поля стадіону «Сокіл» по вул.Шашкевича, 18 у м.Стрию, Львівської області».
У разі не виконання законних вимог Учасника Закупівлі Управління капітального будівництва Івано-Франківської міської ради та усунення порушень Замовником Закону України «Про публічні закупівлі», УКБ Івано-Франківської міської ради змушене буде звернутися до суду з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол 15.02.2022 11:16
Дата подачі:
14.02.2022 13:31
Вирішення:
Рішення про відхилення скасовано
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
15.02.2022 11:18