• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Дизельний генератор

Пропозиції розглянуті

період кваліфікації завершився 1 308 днів назад

1 790 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 53 700.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2022 13:44 - 06.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

регулятор обертів двигуна

Номер: ee6a59abe7944e1fa51141f18146d6fc
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001796-c.b11
Назва: регулятор обертів двигуна
Вимога:
Шановний Замовник ! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників. У додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» містяться вимоги до двигуна дизельного генератора, а саме : «п.29 Електронний регулятор обертів двигуна – в комплекті» Оскільки, згідно з технічними вимогами до предмету закупівлі, двигун якій підходить за параметрами визначеними замовником є лише двигун Doosan P126TI-II, (також приймаючи до уваги, що замовник вимагає щоб учасник вже мав в наявності на складі такий товар) що призводить до дискримінації учасників, звужує коло учасників та створює умови для зловживань. Оскільки: Предмет закупівлі (Генератор дизельний) є джерелом електроенергії і дана вимога є суто конструктивною особливістю (параметром) комплектуючого предмету закупівлі і не впливає на якість предмета закупівлі, на функціонал предмета закупівлі, на призначення предмета закупівлі і обмежує рівні права інших учасників Тендеру. Відповідно до ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівл: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо «п.29 Електронний регулятор обертів двигуна – в комплекті») з Тендерної документації, осільки застосування даної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, штучно ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, створює потенційну можливість корупційних дій та, як наслідок може призвести до ПЕРЕВИТРАТ бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Враховуючи особливості нашого об’єкту , Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС і ризики для життєдіяльності та лікування пацієнтів при відсутності резервного електроживлення, та враховуючи негативні відгуки користувачів дизельних генераторів з механічним регулятором обертів двигуна, та спираючись на позитивні відгуки користувачів дизельних генераторів, які комплектуються електронним регулятором обертів, беручи до уваги п. 3 ч. 2 ст. 22 и ч. 3 ст. 22 Закону, інженерною службою було прийнято рішення про закупівлю обладнання, яке комплектується електронним регулятором обертів, який пропонує безліч виробників на ринку, так що ця вимога не є дискримінаційною. Зауважимо, що економія бюджетних коштів - це придбання надійного, довговічного, безвідмовного, з якисними технічними показниками, з економною політикою витратних в подальшому матеріалів для експлуатації, обладнання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2022 17:59
Вимога
Залишено без розгляду

ємність масляної системи

Номер: 0c1211a3e4124a7c94f8399af4fda2c2
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001796-c.b10
Назва: ємність масляної системи
Вимога:
Шановний Замовник ! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників. У додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» містяться вимоги до двигуна дизельного генератора, а саме : «п.20 Ємність масляної системи, л – 23 – не більше» Оскільки, згідно з технічними вимогами до предмету закупівлі, двигун якій підходить за параметрами визначеними замовником є лише двигун Doosan P126TI-II, (також приймаючи до уваги, що замовник вимагає щоб учасник вже мав в наявності на складі такий товар) що призводить до дискримінації учасників, звужує коло учасників та створює умови для зловживань. Оскільки значення для ємності масляної системи для двигунів які виготовлені за європейськими стандартами для дизельних генераторів потужністю 330кВа становить 41 літр (зокрема провідний виробник двигунів PERKINS (Велікобританія) 1506A¬E88TAG5). Оскільки: Предмет закупівлі (Генератор дизельний) є джерелом електроенергії і дана вимога є суто конструктивною особливістю (параметром) комплектуючого предмету закупівлі і не впливає на якість предмета закупівлі, на функціонал предмета закупівлі, на призначення предмета закупівлі і обмежує рівні права інших учасників Тендеру. Відповідно до ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівл: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо «п.20 Ємність масляної системи, л – 23 – не більше».) з Тендерної документації, осільки застосування даної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, штучно ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, створює потенційну можливість корупційних дій та, як наслідок може призвести до ПЕРЕВИТРАТ бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ємність масляної системи – важлива експлуатаційна характеристика, що в процесі експлуатації обладнання впливає на витрати на обслуговування та утилізацію відпрацьованих рідин. Вказані в технічних характеристиках показники підібрані для забезпечення якісної роботи обладнання та зменшення вартості експлуатації . Зауважимо, що економія бюджетних коштів - це придбання надійного, довговічного, безвідмовного, з якисними технічними показниками, з економною політикою витратних в подальшому матеріалів для експлуатації, обладнання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2022 17:58
Вимога
Залишено без розгляду

ємність системи охоложення двигуна

Номер: c36814c45b9c40439f12da5b8eb05c1e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001796-c.b9
Назва: ємність системи охоложення двигуна
Вимога:
Шановний Замовник ! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників. У додатку 2 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмету закупівлі» містяться вимоги до двигуна дизельного генератора, а саме : «п.19 Ємність системи охолодження двигуна, л – 19 – не більше» Оскільки, згідно з технічними вимогами до предмету закупівлі, двигун якій підходить за параметрами визначеними замовником є лише двигун Doosan P126TI-II, (також приймаючи до уваги, що замовник вимагає щоб учасник вже мав в наявності на складі такий товар) що призводить до дискримінації учасників, звужує коло учасників та створює умови для зловживань. Оскільки значення для ємності системи охолодження двигуна зазначена не для повної системи охолодження (при цьому замовник не зазначив це у вимозі). Оскільки, зокрема, навіть для двигуна Doosan P126TI-II ємність системи охолодження складає 51 літр, тому що до системи охолодження входить також і радіатор, а 19л це ємність системи охоложення двигуна Doosan P126TI-II не повна (без радіатора). Оскільки: Предмет закупівлі (Генератор дизельний) є джерелом електроенергії і дана вимога є суто конструктивною особливістю (параметром) комплектуючого предмету закупівлі і не впливає на якість предмета закупівлі, на функціонал предмета закупівлі, на призначення предмета закупівлі і обмежує рівні права інших учасників Тендеру. Відповідно до ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівл: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо «п.19 Ємність системи охолодження двигуна, л – 19 – не більше».) з Тендерної документації, осільки застосування даної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, штучно ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, створює потенційну можливість корупційних дій та, як наслідок може призвести до ПЕРЕВИТРАТ бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Ємність системи охолодження –важлива експлуатаційна характеристика, що впливає на витрати на обслуговування та утилізацію відпрацьованих рідин. Пропозиція будь якого виробника, продукція якого буде відповідати існуючим міжнародними або національними стандартам, що прописані в Додатку 2, буде розглянута. Зауважимо, що економія бюджетних коштів - це придбання надійного, довговічного, безвідмовного, з якисними технічними показниками, з економною політикою витратних в подальшому матеріалів для експлуатації, обладнання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2022 17:58
Вимога
Залишено без розгляду

сертифікати на дизельний двигун

Номер: 1211c37084d94c3e827e088b549d6acb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001796-c.b8
Назва: сертифікати на дизельний двигун
Вимога:
Шановний Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію, нами було виявлено деякі вимоги, що, на нашу думку, містять дискримінаційні вимоги, щодо інших учасників. У додатку 2 до Тендерної документації «Загальні вимоги» міститься вимога надати «Сертифікат відповідності дизельного двигуна, яким комплектується дизельний генератор, вимогам по проектуванню, розробці та виробництву дизельних двигунів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015.». Оскільки предметом закупівлі є дизельний генератор то і вимоги щодо відповідності предмету закупівлі, зокрема сертифікати, мають відноситись до готового виробу, а саме до дизельного генератора ТА Оскільки тендерною документацію вимагаються відповідні сертифікати до предмету закупівлі (дизельного генератора в цілому), вимагати від учасників сертифікати на складові є не логічним, призводить до дискримінації учасників, та створює умови для зловживань. Відповідно до ст. 22 ч. 4 Закону України Про публічні закупівл: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". У ст. 3 Закону України Про публічні закупівлі вказано: "Принципи здійснення закупівель: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: ДОБРОСОВІСНА конкуренція серед учасників; МАКСИМАЛЬНА ЕКОНОМІЯ та ефективність; НЕДИСКРИМІНАЦІЯ учасників; ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЙНИМ діям і зловживанням. У ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі вказано: «5. Недискримінація учасників: 3. Замовник НЕ МОЖЕ встановлювати ДИСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги до учасників." Вимагаємо видалити вищезазначену вимогу (щодо «Сертифікат відповідності дизельного двигуна, яким комплектується дизельний генератор, вимогам по проектуванню, розробці та виробництву дизельних двигунів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015.».) з Тендерної документації, осільки застосування даної вимоги ДИСКРИМІНУЄ права потенційних учасників тендеру, штучно ЗМЕНШУЄ кількість учасників тендеру, створює потенційну можливість корупційних дій та, як наслідок може призвести до ПЕРЕВИТРАТ бюджетних коштів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Висока якість, надійність та довговічність – основні критерії при виборі обладнання для нашої організації. Враховуючи ,що дизельний двигун є одною із головних складових готового виробу дизельного генератора, та його параметри суттєво впливають на експлуатаційні характеристики дизельного генератора та надійність роботи, а значить на вартість всього виробу, спираючись на п. 3 ч. 2 ст. 22 и ч. 3 ст. 22 було прийнято рішення про внесення даного критерію до вимог тендерної документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2022 17:57
Вимога
Відхилено

вимоги ISO 9001:2015 - до дизельного двигуна

Номер: 4634b9ad4e284013bd6336b1cc047e9e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001796-c.b7
Назва: вимоги ISO 9001:2015 - до дизельного двигуна
Вимога:
Шановний Замовник ! У додатку 2 до тендерної документації у вимогах до обладнання містяться наступні вимоги «Для підтвердження якості та відповідності технічних характеристик предмета закупівлі Учасником в складі пропозиції надаються: - Сертифікат відповідності дизельного двигуна, яким комплектується дизельний генератор, вимогам по проектуванню, розробці та виробництву дизельних двигунів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015.» Зокрема вимагається надати сертифікат відповідності дизельного двигуна вимогам ISO 9001:2015. Оскільки даний стандарт визначає вимоги до системи менеджмента якості. Саме менеджменту (управління організації), а не до дизельного двигуна. Тому вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу надання сертифікату відповідності дизельного двигуна вимогам ISO 9001:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Сертифікат ISO 9001:2015 присвоюється виробникам, які створюють на своєму підприємстві систему документації, яка регулює всі процеси, що стосуються якості продукції. Наявність у виробника даного сертифікату підтверджує якість виробленої таким підприємством продукції. Враховуючи особливості нашого об’єкту – ДП «Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС» , які знаходяться на реабілітації, для нас дуже важлива висока якість та надійність обладнання – нагальна вимога для збереження здоров’я пацієнтів. Тому, спираючись на п. 3 ч. 2 ст. 22 и ч. 3 ст. 22 Закону, дана вимога була нами внесена до вимог тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

вимоги ISO 9001:2015 - дизельний генератор

Номер: 308a886cc2924d4193be285e48b37f30
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001796-c.b6
Назва: вимоги ISO 9001:2015 - дизельний генератор
Вимога:
Шановний Замовник ! У додатку 2 до тендерної документації у вимогах до обладнання містяться наступні вимоги «Для підтвердження якості та відповідності технічних характеристик предмета закупівлі Учасником в складі пропозиції надаються: - Сертифікат відповідності дизельного генератора вимогам ДСТУ EN 60204-1:2015, п.6.2, 6.3; ДСТУ EN 61000-6-2:2015, п 4, табл. 1-4; ДСТУ EN 61000-6-4:2016 п.7, табл.1., ISO 14001:2015, ISO 9001:2015. Зокрема вимагається надати сертифікат відповідності дизельного генератора вимогам ISO 9001:2015. Оскільки даний стандарт визначає вимоги до системи менеджмента якості. Саме менеджмента (управління організації), а не до дизель-генератора. Тому вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу надання сертифікату відповідності дизельного генератора вимогам ISO 9001:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Сертифікат ISO 9001:2015 присвоюється виробникам, які створюють на своєму підприємстві систему документації, яка регулює всі процеси, що стосуються якості продукції. Наявність у виробника даного сертифікату підтверджує якість виробленої таким підприємством продукції. Враховуючи особливості нашого об’єкту – ДП «Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС» , які знаходяться на реабілітації, для нас дуже важлива висока якість та надійність обладнання – нагальна вимога для збереження здоров’я пацієнтів. Тому, спираючись на п. 3 ч. 2 ст. 22 и ч. 3 ст. 22 Закону, дана вимога була нами внесена до вимог тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

вимоги ISO 14001:2015 - дизельний двигун

Номер: 8421590cc52d483a908995272ecf1ebf
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001796-c.b5
Назва: вимоги ISO 14001:2015 - дизельний двигун
Вимога:
Шановний Замовник ! У додатку 2 до тендерної документації у вимогах до обладнання містяться наступні вимоги «Для підтвердження якості та відповідності технічних характеристик предмета закупівлі Учасником в складі пропозиції надаються: - Сертифікат відповідності дизельного двигуна, яким комплектується дизельний генератор, вимогам по проектуванню, розробці та виробництву дизельних двигунів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015.» Зокрема вимагається надати сертифікат відповідності дизельного двигуна вимогам ISO 14001:2015. Оскільки даний стандарт визначає вимоги до системи екологічного менеджменту. Саме менеджменту (управління організації), а не до дизельного двигуна. Тому вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу надання сертифікату відповідності дизельного двигуна вимогам ISO 14001:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Сертифікат ISO 14001:2015 присвоюється виробникам, які відповідають високим вимогам до екологічної політики підприємства щодо виготовленої продукції . Наявність такого сертифіката у виробника підтверджує, що вироблена ними продукція не впливає негативно на навколишнє середовище. Враховуючи особливості нашого об’єкту – ДП «Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС» , які знаходяться на реабілітації, екологічність обладнання – нагальна вимога для збереження здоров’я пацієнтів. Тому, спираючись на п. 3 ч. 2 ст. 22 и ч. 3 ст. 22 Закону, дана вимога була нами внесена до вимог тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2022 17:56
Вимога
Залишено без розгляду

вимоги ISO 14001:2015 - дизельний генератор

Номер: 489dd50e9023474db5af6870c9261055
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001796-c.b4
Назва: вимоги ISO 14001:2015 - дизельний генератор
Вимога:
Шановний Замовник ! У додатку 2 до тендерної документації у вимогах до обладнання містяться наступні вимоги : «Для підтвердження якості та відповідності технічних характеристик предмета закупівлі Учасником в складі пропозиції надаються: - Сертифікат відповідності дизельного генератора вимогам ДСТУ EN 60204-1:2015, п.6.2, 6.3; ДСТУ EN 61000-6-2:2015, п 4, табл. 1-4; ДСТУ EN 61000-6-4:2016 п.7, табл.1., ISO 14001:2015, ISO 9001:2015.» Зокрема вимагається надати сертифікат відповідності дизельного генератора вимогам ISO 14001:2015. Оскільки даний стандарт визначає вимоги до системи екологічного менеджменту. Саме менеджменту (управління організації), а не до дизель-генератора. Тому, Вимагаємо прибрати з тендерної документації вимогу надання сертифікату відповідності дизельного генератора вимогам ISO 14001:2015.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Сертифікат ISO 14001:2015 присвоюється виробникам, які відповідають високим вимогам до екологічної політики підприємства щодо виготовленої продукції . Наявність такого сертифіката у виробника підтверджує, що вироблена ними продукція не впливає негативно на навколишнє середовище. Враховуючи особливості нашого об’єкту – ДП «Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС» , які знаходяться на реабілітації, екологічність обладнання – нагальна вимога для збереження здоров’я пацієнтів. Тому, спираючись на п. 3 ч. 2 ст. 22 и ч. 3 ст. 22 Закону, дана вимога була нами внесена до вимог тендерної пропозиції.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 28.01.2022 17:55
Вимога
Вирішена

Країна походження торгової марки виробника

Номер: db545bccdf5c48d7a061fbce3839f02c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001796-c.b3
Назва: Країна походження торгової марки виробника
Вимога:
Шановний Замовник, У Додатку 2 до тендерної документації у вимогах до обладнання містяться наступні вимоги : «Вимоги до обладнання: Країна походження торгової марки виробника обладнання США, Великобританія, Туреччина та Країни ЕС (надати лист-гарантію).» Вважаємо дану вимогу такою, що є не обгрунтованою, не має об’єктивного або раціонального виправдання, призводить до обмеження конкуренції під час проведення закупівлі, а отже є дискримінаційною відносно Учасників - виробників обладнання з країною походження торгової марки - Україна. Вказана вимога є явно дискримінаційною відносно вітчизняних Українських виробників-власників торгової марки, а отже суперечить Закону. Не потрібно ототожнювати слова "Українське" та "Погано", направляйте українські кошти не за кордон. Враховуючи вищевикладене та спираючись на Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон), що визначає Принципи здійснення публічних закупівель: Добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна Економія та Ефективність; Відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; Недискримінація учасників; Об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання Корупційним діям і зловживанням, (ч.4 та ч.5 , ст.22, Закону України Про публічні закупівлі) , Вимагаємо усунути порушення Закону та внести зміни у вищезазначену вимогу додавши до переліку країн походження торгової марки виробника обладнання – «Україна»: «Країна походження торгової марки виробника обладнання Україна, США, Великобританія, Туреччина та Країни ЕС (надати лист-гарантію).»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В Державному підприємстві «Лікувально-реабілітаційний центр для учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС знаходяться на реабілітації люди, які постраждали при ліквідації аварії на ЧАЕС. Це літні люди, віком старше 70 років. Електрична енергія використовується для приготування їжі, забезпечення життєдіяльності та відпуску фізіотерапевтичних процедур для пацієнтів. Відсутність електричної енергії може нанести непоправимі наслідки для життя пацієнтів. Враховуючи негативні відгуки користувачів китайських та українських дизель-генераторів та високі ризики виходу з ладу таких дизель-генераторів,та беручи до уваги п. 3 ч. 2 ст. 22 и ч. 3 ст. 22 Закону, було прийнято рішення про закупівлю якісного обладнання, країн походження торгової марки обладнання США, Великобританії, Туреччини та Країн ЕС. Проте, пропозиція будь якого виробника, продукція якого буде відповідати існуючим міжнародними або національними стандартам, що прописані в Додатку 2, буде розглянута. Зауваження приймається, будуть внесені зміни в тендерну документацію відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі». Зауважимо, що економія бюджетних коштів - це придбання надійного, довговічного, безвідмовного, з якисними технічними показниками, з економною політикою витратних в подальшому матеріалів для експлуатації, обладнання.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

дата створення документів

Номер: 169c1d906815421d80ce0db0f634542b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001796-c.b2
Назва: дата створення документів
Вимога:
Шановний Замовник! Тендерною документацією п. «3.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» вимагається «На документах, що вимагаються цією тендерною документацією повинна стояти дата формування документа актуальна на момент подачі їх до цієї тендерної документації. Тобто, дата створення документа або дата завірення копії документа, що подаються в складі тендерної пропозиції, повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів.» Тобто дата створення всіх документів що вимагаються, має бути не раніше дати оприлюднення оголошення (а саме 25.01.2022). Відповідно до цієї вимоги, документи: що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах та мають дату раніше 25.01.2022 – не відповідають вимогам тендерної документації; фінансова звітність яка сформована до 25.01.2022 але є діючою – не відповідає вимогам тендерної документації; інші документи які сформовані до 25.01.2022 але є діючими – не відповідають вимогам тендерної документації, сертифікати та декларації що сформовані до 25.01.2022 але є діючими - не відповідають вимогам тендерної документації. Тому, вимагаємо прибрати вищезазначену вимогу а саме «На документах, що вимагаються цією тендерною документацією повинна стояти дата формування документа актуальна на момент подачі їх до цієї тендерної документації. Тобто, дата створення документа або дата завірення копії документа, що подаються в складі тендерної пропозиції, повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів.» з тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога в п.3.1 тендерної документації « На документах, що вимагаються цією тендерною документацією повинна стояти дата формування документа актуальна на момент подачі їх до цієї тендерної документації. Тобто, дата створення документа або дата завірення копії документа, що подаються в складі тендерної пропозиції, повинна бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів» відноситься до документів, створених Учасником для участі в закупівлі за процедурою «відкриті торги», а.конкретно – цінова пропозиція, погоджений договір тощо. Копії документів, що містяться у відкритих єдиних державних реєстрах або тощо (за виключенням нотаріально посвідчених), які надаються у складі тендерної пропозиції учасником, обов’язково завіряються наступним чином: зазначаються словосполучення «Згідно з оригіналом або копія вірна», посада особи, що завіряє копію, підпис, розшифровка підпису (прізвище і ініціали) особи, що завіряє копію, дата завірення копії. У випадках, коли в тендерній документації наявна вимога замовника щодо надання копії документа – це означає, що має бути надана копія, завірена належним чином. На завірених копіях допускається надпис, що ці документи надані для участі у тендері. У всіх інших випадках замовник вимагає надання оригіналу або нотаріально посвідченої копії відповідного документа.
Статус вимоги: Відхилено