-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Енергетичний аудит та сертифікація енергетичної ефективності по об'єктах: «Будівля Ренійського закладу загальної середньої освіти №2 Ренійської міської ради за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, Ренійська міська територіальна громада, м. Рені, вул. Шевченко, 10»; «Будівля опорного закладу Ренійського закладу загальної середньої освіти №6 Ренійської міської ради за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, Ренійська міська територіальна громада, м. Рені, вул. 28 Червня, 218»; «Будівля Новосільського закладу загальної середньої освіти Ренійської міської ради за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, Ренійська міська територіальна громада, с. Новосільське, вул. Михайла Кокош, 69».
Згідно акту наданих послуг
Торги відмінено
145 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 725.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2022 12:37 - 31.01.2022 01:00
Вимога
Без відповіді
ВИМОГИ НА ЗМІНУ УМОВ ЗАКУПІВЛІ
Номер:
ded5326172f44331825f8bd3209284bd
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-25-007879-b.b2
Назва:
ВИМОГИ НА ЗМІНУ УМОВ ЗАКУПІВЛІ
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно із Додатком 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Енергетичний аудит та сертифікація енергетичної ефективності по об'єктах: «Будівля Ренійського закладу загальної середньої освіти №2 Ренійської міської ради за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, Ренійська міська територіальна громада, м. Рені, вул. Шевченко, 10»; «Будівля опорного закладу Ренійського закладу загальної середньої освіти №6 Ренійської міської ради за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, Ренійська міська територіальна громада, м. Рені, вул. 28 Червня, 218»; «Будівля Новосільського закладу загальної середньої освіти Ренійської міської ради за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, Ренійська міська територіальна громада, с. Новосільське, вул. Михайла Кокош, 69».» (UA-2022-01-25-007879-b), визначається наступне:
1. Розділ ІІІ, п. 5 «Визначення проблемних зон будівлі та її мереж за допомогою спеціалізованого обладнання (ділянки замокання, промерзання, руйнування, тощо);»
У відповідності із визначеними тендерною документацією кваліфікаційних вимог до працівників учасників, визначення проблемних зон будівлі є неможливим, оскільки особа, що має кваліфікаційні атестати «з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель» та «з обстеження інженерних мереж будівель» не може надавати висновків щодо фактичного стану будівлі та її мереж.
Визначення дефектів і пошкоджень, що можуть знижувати міцність, стійкість і жорсткість будівельних конструкцій та експлуатаційні показники елементів інженерних мереж і систем об’єкта відноситься до сфери дії Постанови № 257 від 12.04.2017 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва», відповідно із якою проводиться виявлення дефектів і пошкоджень за зовнішніми ознаками з проведенням необхідних вимірювань, фотофіксацією, складенням схем їх розташування, а також їх прив’язкою в натурі. Виконуватись такі роботи можуть спеціалістами, що мають необхідну кваліфікацію та пройшли відповідну атестацію відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-ХVІ від 20.09.1999 (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури»
Вимагаємо включити до розділу ІІ Додатку 3 до переліку нормативної документації Постанову № 257 від 12.04.2017 «Про затвердження Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об'єктів будівництва» та внести відповідні зміни до тендерної документації, які б визначали вимоги щодо наявності кваліфікованого персоналу, що має необхідну кваліфікацію та пройшов відповідну атестацію відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність» №687-ХVІ від 20.09.1999 (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 № 554 «Деякі питання професійної атестації відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури»
2. Розділ IV, п. 10 «Тепловізійну зйомку проблемних зон конструкцій та мереж (ділянки замокання, промерзання, тощо) обстеженої будівлі;»
Жодним нормативним документом, наведеним у розділі ІІ не регулюється та не визначається необхідність проведення тепловізійної зйомки. Відповідно, в даних документах відсутні контрольні рівні для класифікації дефектів за походженням – замокання, промерзання, тощо.
Просимо надати роз’яснення, у відповідності із яким нормативним документом із зазначених у розділі ІІ необхідне проведення тепловізійного обстеження будівлі в межах надання послуг з енергоаудиту, а також навести методику визначення наявності дефектів у будівельній конструкції та методики їх класифікації.
Згідно із Додатком 2 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Енергетичний аудит та сертифікація енергетичної ефективності по об'єктах: «Будівля Ренійського закладу загальної середньої освіти №2 Ренійської міської ради за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, Ренійська міська територіальна громада, м. Рені, вул. Шевченко, 10»; «Будівля опорного закладу Ренійського закладу загальної середньої освіти №6 Ренійської міської ради за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, Ренійська міська територіальна громада, м. Рені, вул. 28 Червня, 218»; «Будівля Новосільського закладу загальної середньої освіти Ренійської міської ради за адресою: Одеська область, Ізмаїльський район, Ренійська міська територіальна громада, с. Новосільське, вул. Михайла Кокош, 69».» (UA-2022-01-25-007879-b), визначається наступне:
1. Розділ І, п. 1.1 «Тепловізор (з діапазоном обстежень температури об’єкта не гірше ніж від -20°C до +400°C); Інше обладнання та інформація по ньому надається учасником за власним бажанням та за необхідністю, що може виникати в процесі обстежень будівлі та її мереж.»
Згідно із положеннями тендреної документації, тепловізор залучається для «Визначення проблемних зон будівлі та її мереж за допомогою спеціалізованого обладнання (ділянки замокання, промерзання, руйнування, тощо);»
Відповідно із статтею 23, п. 4 «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
З огляду на вищенаведену інформацію, просимо надати обґрунтування наявності характеристики типу тепловізора саме за наведеним діапазоном температур -20°C до +400°C.
Зауважуємо, що при визначенні ділянок замокання, промерзання, руйнування, тощо нижня межа температур може сягати температури найбільш холодної доби (-24 °C згідно із ДСТУ-Н Б В.1.1-27), але верхня не може бути вищою, ніж температура найжаркішої доби (+29 °C згідно із ДСТУ-Н Б В.1.1-27).
На нашу думку, наявність в тендерній документації вимог щодо характеристики тепловізорів за температурою саме в діапазоні є -20°C до +400°C ознакою порушення принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, які визначені Статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
2. Розділ ІІ, п. 1 «1. Відповідно до Закону України «Про енергетичну ефективність будівель» учасник повинен залучати до виконання послуг не менше одного кваліфікованого спеціаліста, що пройшов відповідну атестацію та отримав кваліфікаційні атестати «з проведення аудиту енергетичної ефективності будівель» та «з обстеження інженерних мереж будівель» для виконання сертифікації енергетичної ефективності будівлі (якщо вона можлива згідно чинної нормативно-правової бази України).
Підтвердженням відповідності пропозиції учасника цій вимозі служитиме наявність відповідних наданих ним копій кваліфікаційних атестатів спеціаліста/тів, який/кі є штатним/ми співробітником/ками учасника закупівлі за основним місцем роботи. Основне місце роботи спеціаліста/тів підтверджується сканкопією трудової книжки робітника, для учасників фізичних осіб-підприємців/фізичних осіб достатнім є наявність оформлених на їх особу вищевказаних кваліфікаційних сертифікатів.»
Зауважуємо, що серед робіт з енергетичного аудиту особливу увагу приділено проведенню інфрачервоного термографічного контролю, який, згідно із ДСТУ EN ISO 9712:2014 Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю (EN ISO 9712:2012, IDT), може проводитись лише сертифікованим персоналом відповідної кваліфікації. Крім того, для визначення наявності дефектів та видачі заключень, спеціаліст має мати не менш, ніж 2-й рівень кваліфікації з даного методу неруйнуючого контролю.
Таким чином, вимагаємо від Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, які б визначали вимоги щодо наявності кваліфікованого та сертифікованого не менш ніж на 2-й кваліфікаційний рівень персоналу у відповідності із ДСТУ EN ISO 9712:2014 Неруйнівний контроль. Кваліфікація та сертифікація персоналу неруйнівного контролю (EN ISO 9712:2012, IDT) у штаті учасника торгів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
28.01.2022 12:28
Вимога
Відхилено
Замовнику немає необхідності штучно обмежувати конкуренцію та піддавати дискримінації учасників
Номер:
e9fd6511023a4e7ab73f2a40fa8ea6c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-25-007879-b.b1
Назва:
Замовнику немає необхідності штучно обмежувати конкуренцію та піддавати дискримінації учасників
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 10 розділу IV Технічної специфікації Додатку 3 до Оголощення цієї закупівлі, для проведення енергетичного аудиту будівель загальної освіти, передбачається провести: «10. Тепловізійну зйомку проблемних зон конструкцій та мереж (ділянки замокання, промерзання, тощо) обстеженої будівлі;»
У відповідності до ДБН В.2.5-67:2013 «ОПАЛЕННЯ, ВЕНТИЛЯЦІЯ ТА КОНДИЦІОНУВАННЯ » температури теплоносія у системі опалення будівель закладів освіти неповинна бути більше ніж 95 °С.
Враховуюче вищезазначене, Замовнику немає необхідності штучно обмежувати конкуренцію та піддавати дискримінації учасників (в порушення п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі») вимагаючи від них «тепловізор (з діапазоном обстежень температури об’єкта не гірше ніж від -20°C до +400°C)» - ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЕНЕРГЕТИЧНОГО АУДИТУ ДОСТАТНЬО ТЕПЛОВІЗОРА З ТЕМПЕРАТУРНИМ ДІАПАЗОНОМ ОБСТЕЖЕНЬ ТЕМПЕРАТУРИ ОБ’ЄКТА НЕ ГІРШЕ НІЖ ВІД -20°C ДО +200°C.
В порядку усунення порушення передбаченого п.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі») - ВИМАГАЄМО від замовника внести зміни до Розділу 1. Наявність в учасника спрощеної закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Додатку №2) та ПРИБРАТИ УМОВУ ЩОДО НАЯВНОСТІ ТЕПЛОВІЗОРА - «(З ДІАПАЗОНОМ ОБСТЕЖЕНЬ ТЕМПЕРАТУРИ ОБ’ЄКТА НЕ ГІРШЕ НІЖ ВІД -20°C ДО +400°C)» АБО ЗМЕНШИТИ ДІАПАЗОН ОБСТЕЖЕНЬ ТЕМПЕРАТУРИ ОБ’ЄКТА ТЕПЛОВІЗОРОМ ЗДАТНИМ ПРОВОДИТИ ОБСТЕЖЕННЯ НЕ ГІРШЕ НІЖ ВІД -20°C ДО +200°C)»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2022 15:16
Вирішення:
Замовник не вбачає ніякої дискримінації щодо встановлення вимоги надання тепловізору з діапазоном обстежень температури об’єкта не гірше ніж від -20°C до +400°C». Якщо температура теплоносія у системі опалення будівель закладів освіти згідно Ваших слів не перевищує 95°C, то тепловізор може бути з діапазоном обстеження температури об’єкта від -20°C до +200°С.
Статус вимоги:
Відхилено