• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Стерилізатор повітряний

Стерилізатор повітряний ГП-40

Торги відмінено

10 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 100.00 UAH
Період оскарження: 10.11.2017 11:22 - 14.11.2017 15:00
Вимога
Вирішена

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 3d8b48a0cb6448d5b88b3eef55e48d5d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-10-001336-b.a4
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Просимо більш детально та уважно вивчити всі документи . У файлі ГП 40 на другій сторінці надано гарантійний лист представника заводу .
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Розглянувши вимогу, щодо неправомірної, на Вашу думку, дискваліфікації Вашої пропозиції в закупівлі ДК 021:2015 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ідентифікатор UA-2017-11-10-001336-b повідомляємо: В медико-технічних вимогах Замовник виклав наступне : Додаток №1 до Оголошення про проведення закупівлі через "Систему електронних закупівель" ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Код за ДК 021:2015 - 33191100-6 - Стерилізатори. Наявність декларації про відповідність продукції вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів і сертифікат про відповідність медичного виробу або свідоцтво про державну реєстрацію. Сертифікат затвердження типу засобів вимірювальної техніки. Аналоги вказаної продукції не пропонувати, якщо вони не підтверджені гарантійним листом і порівняльною характеристикою щодо відповідності даного еквіваленту. Представити Гарантійний лист від виробника або його офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання виробів (надати оригінал відповідного документу). При цьому , мається на увазі що якщо виробництво знаходиться в Україні , то це лист від виробника , а якщо товар не виробляється в Україні, тоді офіційного представника в Україні про можливість постачання та термін постачання виробів. Зогляду на те, що виробництво ТОВ "Миз-ма" знаходиться в Україні, то це гарантийний лист від виробника про можливість постачання та термін постачання виробів. Зогляду на те що можливе постачання недоброякісного та контрафактного товару, про що навіть є інформація виробника на офіційному сайті ТОВ "Миз-ма" http://mizma.od.ua/ «Внимание!!! Участились случаи мошенничества. Представляясь работниками завода предлагают продукцию нашего предприятия. Не производите оплату пока не убедитесь в достоверности сделки по телефонам: (04849)22207 или (04849)65511» Розглянувши пропозицію та всі скарги ФОП Шостка С.В. Замовник ретельно вивчив документ доданий ФОП Шостка С.В. до скдаду тендерної пропозиції під назвою "Лист представництва" виданий 12.01.2017 року. В цьому листі викладено наступне : ТОВ “Медіко-інструментальний завод — Медапарат” (ТОВ “МІЗ-МА”), м.Білгород-Дністровський, Україна є виробником стерилізаторів повітряних об'ємом від 20 до 1300 л (ГП-20, ГП-40, ГП-80, ГП-160, ГП-320, ГПД-320, ГП- 640, ГПД-640, ГПД-1300) і парових стерилізаторів об'ємом 10 і 20л (ГК-10, ГК- 20) надає право (довіряє) ФОП Шостка Світлана Василівна здійснювати наступні дії: - Бути представником ТОВ «МІЗ-МА» з питання реалізації продукції , що випускається ТОВ «МІЗ-МА»; - Вести переговори і укладати договори на поставку*, продаж продукції довірителя. В примітці (*) зазначено, що даний лист не є Гарантійним. Але в тексті не має інформації про те, що ФОП Шостка С.В. є офіційним представником виробника в Україні . Та немає інформації про те , що ТОВ “Медіко-інструментальний завод — Медапарат” (ТОВ “МІЗ-МА”) підтверджує можливість постачання та термін постачання виробів викладені Замовником у закупівлі Стерилізатор повітряний ГП-40 ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні, UA-2017-11-10-001336-b. Замовник звернувся за телефонами вказаними на сайті виробника ТОВ “Медіко-інструментальний завод — Медапарат” (ТОВ “МІЗ-МА”), з питанням чи був наданий гарантийний лист ФОП Шостка С.В. на закупівлю Стерилізатор повітряний ГП-40 ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні , UA-2017-11-10-001336-b, на що отримав відповідь, що гарантийний лист на закупівлю Стерилізатор повітряний ГП-40 ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні , UA-2017-11-10-001336-b ФОП Шостка С.В. не надавався. Також за телефонами на сайті виробника, а саме +38 (067) 518-06-48 Замовник уточнив ціну на товар ГП-40 , на що отримав відповідь, що ціна ГП-40 становить 10 300,00 грн З огляду на те, що ціна пропозиції ФОП Шостка С.В. нижча від ціни заводу виробника майже на 20%, а за умовами договору доставка повинна бути сплачена за рахунок постачальника, що теж є витратами ФОП Шостка С.В., Замовник, згідно п.9 Оголошення залишає за собою право запросити від кандидата-переможця інші документи, які можуть бути необхідними для уточнення/підтвердження кваліфікаційних вимог до Учасника. В Учасника ФОП Шостка С.В. запрошено гарантийний лист від виробника ТОВ “Медіко-інструментальний завод — Медапарат” (ТОВ “МІЗ-МА”) на закупівлю Стерилізатор повітряний ГП-40 ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні , UA-2017-11-10-001336-b , щоби не мати сумнівів про походження товару, що є предметом закупівлі. Учасник ФОП Шостка С.В. такого листа не надала , тому пропозицію Учасника було дискваліфіковано, як таку, що не відповідає вимогам закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Відкликано скаржником

Неправомірна дискваліфікація

Номер: 74cdd0723c2548e886ce683ec5da8aa5
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-10-001336-b.a3
Назва: Неправомірна дискваліфікація
Вимога:
Просимо більш детально та уважно вивчити всі документи .
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: буде доповнення у слідуючій вимозі
Дата скасування: 21.11.2017 23:28
Вимога
Залишено без розгляду

Про надання гар.листа.

Номер: 91630aedbe3c490586c9d22ad5734e2c
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-10-001336-b.b2
Назва: Про надання гар.листа.
Вимога:
Производитель шкафа ГП-40 уже выдал гарантийное письмо предполагаемому участнику аукциона, два гарантийного письма на один аукцион не выдают. О каком аукционе можно говорить, о какой конкуренции, если второй участник независимо от цены будет не в равных условиях. При рассмотрении все лечебные учреждения, которые закупают оборудование прописывая гар.лист, в итоге принимают того, у кого есть этот так называемый документ. При такой постановке вопроса следует невозможность участия в данном аукционе вторых лиц и ,повторюсь,нарушения :" Принципа здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.", независимо от того какой тип процедуры выбран для закупки. Прошу обратить внимание тендерного комитета, что леч.учреждения без гар.письма с лучшими показателями оканчивают аукцион значительно эффективнее экономя при этом бюджет закупки, а поставщики так-же ответственно относятся к выполнению взятых на себя обязательств по поставке товаров (хочу напомнить за гос.бюджет).По вашему представлению «перекупникам» на рынке Украины не место, но прошу заметить, что эта деятельность разрешена. А если предыдущие поставщики не выполнили своих обязательств, то давайте запретим всем работать на этом рынке. Прошу все-таки пересмотреть свои требования в отношении закупки ГП-80 и дать возможность полноценно пройти аукциону без всяких ограничений.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закон України «Про Публічні закупівлі» (далі –Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади та застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абзацах другому та третьому частини першої статті 2 Закону. Оскільки оголошена вартість нашого предмету закупівлі складає 33458,76 гривень, то дана закупівля взагалі не підпадає під дію вищезгаданого закону. Отже, зроблені Вами посилання на норми Закону, зокрема на ст. 5 п.3.3 є безпідставними. З огляду на викладене та ураховуючи, що Законом не регулюється здійснення допорогових закупівель, застосовується Порядок здійснення допорогових закупівель (далі – Порядок), який затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав України» (наказом Мінекономрозвитку від 26.07.2016 №1220 перейменоване в ДП «ПРОЗОРРО») від 13.04.2016 №35. Відповідно до п.6.4. Порядку замовник може додатково вимагати забезпечення пропозиції, у вигляді гарантії виконання зобов’язань учасника перед замовником. Для унеможливлення постачання замовником фальсифікованої продукції та надання якісного медичного обслуговування закладом, таке забезпечення пропозиції було встановлено замовником в оголошенні – надання учасниками у складі своєї пропозиції гарантійного листа від виробника, яким він підтверджував походження товару та його належну якість. Надання гарантійного листа виробника підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі законної продукції та унеможливлює придбання медичних виробів невідомого походження. Згідно п.6.9. Порядку пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним замовником під час оголошення закупівлі. Таким чином Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом. P.S.: Крім того, ми не вимагаємо гарантійний лист з вказанням в ньому номера-ідентифікатора конкретно цієї закупівлі
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Про надання гар.листа.

Номер: d6c23f1d784948e79468f6f17a48ad3a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-10-001336-b.b1
Назва: Про надання гар.листа.
Вимога:
Згідно Рішенню № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вимога надання гарантійних листів від третіх осіб визнана дискримінаційною. Гарантійний лист особи, що не є підписантом договору немає жодної юридичної сили. Всі відносини між суб'єктами господарювання визначаються договором. Принципи здійснення закупівель 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимога надання «гарантійного листа від виробника» не відповідає жодному с пунктів цієї статті. Вимога цього листа навпаки сприяє корупційним діям. Та дає можливість відхили пропозицію того учасника який не зміг надати цього листа(виробник продукціїї видає гар.лист лише одному учаснику і не підтверджує свою відмову другим ніяким документом.) Згідно ч. 6 ст. 128 Господарського кодексу України та ст. 44 Податкового кодексу України мною, як фізичною особою-підприємцем, ведеться облік результатів підприємницької діяльності відповідно до вимог законодавства на підставі первинних документів(що може бути підтверджено докуметально). Для запобіганню поставки не того товару що запропонував Учасник - додайте у Пропозицію та Специфікацію обов’язкові колонки з зазначенням виробника та свідоцтва МОЗ або Декларації про відповідність. Сподіваємося на дотримання Вами всіх норм Законодавства України та принципів системи Прозоро у визначення переможця.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно пункту 6.3. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» № 35 від 1304.2016року (далі – Порядок), під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Пропозиції Учасників повинні відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення Закупівлі (пункт 6.9. Порядку). На нашу думку надання гарантійного листа від виробника (офіційного імпортера, представника, дистриб’ютора та ін.) є необхідним, тому що постачальники, які беруть участь у процедурі закупівлі не можуть гарантувати якість та строки постачання, адже не володіють достеменною інформацією щодо наявності необхідного товару на складі виробника в необхідній кількості та асортименті або щодо можливості виробництва необхідного обсягу товару у строки, що вимагаються. Наприклад можлива ситуація коли виробник не може надати необхідну кількість товару постачальнику у необхідні строки, а замовник – медичний заклад через це не може здійснювати діяльність. Також, відомі ситуації коли постачальник закуповує, наприклад, певну кількість одиниць оригінального товару, отримує від виробника (офіційного імпортера, представника, дистриб’ютора чи ін.) сертифікати та інші документи, а потім під ці ж документи продає аналогічний підробний/контрафактний і т.д. товар невідомого походження. Вже на переддоговірному етапі відносин з постачальником, відмова у наданні гарантійного листа викликає певні сумніви щодо перспектив своєчасних поставок. Попередня практика закупівель свідчить про те, що постачальники, які є «перекупниками», не рідко не виконують умови закупівель, а також, що надійні постачальники безперешкодно надають гарантійні листи, тому, вважаємо, надання гарантійного листа, певним «запобіжником» від недобросовісних постачальників. Ми впевнені, що і у Вас зазначена вимога не потребує надлишкових зусиль.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні