-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Бензин А-92 АЗС «АВІАС» (в скретч-картках)
Завершена
186 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 930.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 930.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2022 10:36 - 31.01.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Про усунення порушення в оголошені про проведення закупівлі
Номер:
264d9ef7c2514de3ba248750b14d46d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-25-000650-a.c1
Назва:
Про усунення порушення в оголошені про проведення закупівлі
Вимога:
Відповідно до ч.4 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі" технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги замовником в додатку 1 (Технічне завдання) до Оголошення про проведення закупівлі містяться вимоги до закупівлі саме конкретної торгової марки/бренду палива А-92, а саме - торгової марки "АВІАС". Враховуючи вищезазначене, вимагаємо усунути вищезазначене порушення та викласти зміст Оголошення з урахуванням вимог викладених в ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2022 22:07
Вирішення:
Доброго дня! Звертаємо Вашу увагу, що дане оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить технічної специфікації, умови до якої встановлені ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі», на яку Ви посилаєтеся.
Технічні специфікації є обов’язковою частиною тендерної документації (відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі») конкурентних процедур закупівель (ч.1 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до п.13 ч.1 ст. 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» конкурентна процедура закупівлі (далі - тендер) - здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу. Таким чином, спрощені закупівлі не належать до конкурентних процедур, перелік яких чітко визначений законом, а тому не містить вимог щодо тендерної документації, в тоум числі технічних документацій.
Під час спрощеної процедури оприлюднюється оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Відповідно до п.3 ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, що і було зроблено нами Замовником.
Відповідно до абз. 2 ч.4 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі. (https://infobox.prozorro.org/faq/chi-pravilno-robit-zamovnik-koli-ne-vkazuye-v-predmeti-zakupivli-zaznachayuchi-konkretni-torgovelni-marki-tovariv-ekvivalent-chi-ye-ce-porushennyam)
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
28.01.2022 09:58