• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин

Закупівля здійснюється відповідно до технічної специфікації.

Торги не відбулися

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 000.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2022 10:27 - 07.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») при відхилення тендерної пропозиції

Номер: cbb9afcea51f487db85ef80d6595db0b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-003139-b.c3
Назва: щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») при відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Громадська організація «ЗООКОНТРОЛЬ» Код ЄДРПОУ 41176770 Адреса: вул. Миру, 68, м. Харків, 61089 Електронна пошта: zoocontrol1@gmail.com Телефон: 067-5733575 Замовник: Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області Код ЄДРПОУ 22682313 Адреса: 64602, Харківська область, м.Лозова, вул. Ярослава Мудрого, буд.1 Електронна пошта: uzhkgb_tender@ukr.net Телефон: 380574527840 Інформація про закупівлю ID: d1627186d3a54510b04d79986952f935 Ідентифікатор закупівлі: UA-2022-01-25-003139-b Плата за подання скарги: 3 000,00 грн. без ПДВ Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі») 25.01.2022р. Управлінням житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області (Далі – Замовник) оголошені відкриті торги за код ДК 021:2015:77610000-9 – Послуги з відлову тварин, за предметом закупівлі – «Послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин». Розкриття тендерних пропозицій відбулось 11.02.2022р. Згідно реєстру отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - Громадська організація «ЗООКОНТРОЛЬ», остаточна пропозиція – 198 000,00 грн. - ФОП Воротніков Сергій Вікторович, остаточна пропозиція – 200 000,00 грн. 14.02.2022р. за результатами розгляду пропозиції Громадської організації «ЗООКОНТРОЛЬ» (далі – Скаржник) Замовник було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника. Рішення Замовника оформлено Протоколом № 5-04/2022 «Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області» від 14.02.2022р. (Додаток 3) Замовник прийняв рішення щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника в частині невідповідності пропозиції п.9 ч.2 статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» та невідповідності кваліфікаційним вимогам (файл 44 не містить дати та вих.номеру, не повна інформація щодо освіти працівників (відсутній термін «вища, середня,тощо»), не в повному обсязі надана інформація щодо типу, кількості інструмента та обладнання). ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» вважає, що зазначене рішення Замовника (Протокол № 5-04/2022 від 14.02.2022р.) прийнято з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т.ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з огляду на наступного: 1. Відхилення тендерної пропозиції Скаржника, передбаченою пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», щодо відсутності інформації про кінцевого бенефіціарного власника є порушенням норм Закону у сфері публічних закупівель. Дані Скаржника про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на сайті Міністрества юстиції України, щодо інформації про Скаржника наведено, що у Скаржника відсутні фізичних осіб, які відповідають статусу кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи (скріншот сторін з сайту Міністерства юстиції України додається (Додаток 21)). Таким чином, надана Скаржником у складі тендерної пропозиції довідка № 15/03/22 від 03.02.2022р. (Додаток 1) відповідає інформації, зазначеній у Єдиному державному реєстрі. Окрім того, додатково Скаржником до складу тендерної пропозиції була надана довідка № 16/03/22 від 03.02.2022р. (Додаток 2) щодо роз’яснення відсутності у Скаржника кінцевого бенефіціарного власника. Замовником порушено принцип недискримінації учасника та принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. Відхилення тендерної пропозиції Скаржника проведеного Замовником з порушення норм Закону, призвело до не підписання Договору про закупівлю, і як наслідок, були порушені права та законні інтереси Скаржника в частині отримання фінансової вигоди від виконання договору про закупівлю. 2. Відхилення Замовником тендерної пропозиції Скаржника в частині подання інформації на підтвердження кваліфікаційних вимог встановлених ст.16 Закону зазначеним у Протоколі № 5-04/2022 від 14.02.2022р. Скаржник вважає, що відхилення його тендерної пропозиції в цій частині прийнято замовником з порушенням норм законодавства у сфері публічних закупівель. Так, у разі виявлення невідповідностей при розгляді тендерної пропозиції Скаржника Замовник згідно Закону був зобов’язаний в установлені строки викласти через електронну площадку закупівель вимогу до учасника щодо усунення виявлених невідповідностей. Така вимога відсутня. Міністерство економіки України своїм листом № 3304-04/6037-06 від 07.02.2022р. до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств та інших суб’єктів сфери публічних закупівель щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей тендерних пропозицій при проведенні публічних закупівель повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Так, надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин дозволяє замовнику не відхиляти за невідповідності умовам тендерної документації ті тендерні пропозиції, які є найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, але містять незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а отже у такий спосіб може бути збережена найкраща ціна тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною. З огляду на зазначене, для застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей слід врахувати наступне: 1. Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Своєю чергою, згідно з абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу другого частини дев'ятої статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. У разі якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у відповідності до абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Отже, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин, та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановленим в тендерній документації. Тендерною документацією Замовника пунктом 3 розділу 5 тендерної передбачено, що Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника у разі не виправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У Протоколі № 5-04/2022 від 14.02.2022р. (Додаток 3) Замовником наведений перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції Скаржника, а саме: 2.1. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з приводу, що документ «Технічна специфікація» (файл «44 – додаток 3 технічна специфікація.pdf» (Додаток 5)) не містить дати створення та реєстраційного номеру документа. Замовником у тендерній документації п.1 розділ 3 встановлений зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, відповідно до якого учасник завантажує документ (файл) Технічної специфікації відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Відповідно до цієї вимоги Скаржник у складі своєї пропозиції завантажив документ Технічної специфікації (Додаток 5) відповідно до Додатку 3 тендерної документації. Окрім того, тендерна пропозиція Скаржника містить довідку, складену в довільній формі (вих. № 09/03/22 від 03.02.2022р. «Довідка відповідність пропозиції характеристикам предмета закупівлі») (Додаток 6), в якій зазначено, що Скаржник підтверджує відповідність своєї пропозиції предмету закупівлі та технічній специфікації наведеним у Додатку 3 тендерної документації. Пунктом 7 Наказу № 710 від 15.04.2020р. «Про затвердження Переліку формальних помилок» наведено, що подання учасником документів у складі пропозиції, що складені у довільній формі та не містять вихідного номеру є формальною помилкою, яка не впливає за зміст пропозиції. Вважаємо, що відсутність вихідного номеру та дати у документі «(файл – 44) «Додаток 3 до тендерної документації. Технічна специфікація предмета закупівлі» (Додаток 5), є формальною (несуттєвою) помилкою, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції. На виконання вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону, оскільки Замовником була виявлена невідповідність в оформленні документів, що подані Скаржником, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Вимагаємо скасувати рішення Замовника в цій частині, як рішення, прийняте з порушенням норм Закону 2.2. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з приводу подання Скаржником довідки в довільній формі щодо кваліфікації працівників без пояснення яку саме освіту має працівник - «вища, середня, тощо» та ненадання Скаржником документа для підтвердження досвіду роботи працівників для вилову та транспортуванню тварин. По-перше, У пункті 2 Додатку 1 тендерної документації Замовника наведено, на підтвердження наявності працівників надається довідка в довільній формі з зазначенням прізвища, ім’я та по батькові персоналу, посаду, освіту (вища, середня тощо), стаж роботи на займаній посаді. Скаржник у складі пропозиції надав Довідку № 27/03/22 від 03.02.2022 (Додаток 7) щодо наявності працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід. Надана Довідка № 27/03/22 від 03.02.2022 (Додаток 7) по кожному працівнику містить інформацію: - прізвище, ім’я та по батькові працівника, - найменування навчального закладу, рік його закінчення, спеціальність, номер та серію диплому, - посаду, - стаж роботи - наказ про призначення та додатково до пропозиції долучені копії документів, які підтверджують освіту працівників Тобто, назва навчального закладу, який закінчив працівник та номер і серія диплому/свідоцтва, дає змогу визначити яку освіту має працівник – вищу, середню, тощо. Вважаємо помилку – не зазначення у довідці терміну «вища, середня, тощо» несуттєвою, такою, яка не впливає на зміст пропозиції та наявну кваліфікацію працівників, яка підтверджена номером диплому/свідоцтва. Оскільки Замовником була виявлена невідповідність в оформленні документів, що подані Скаржником, Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей По-друге, Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з приводу не надання документів що підтверджують досвід роботи працівників для вилову тварин, як то вимагав Замовник у пункті 2 Додатку 1 тендерної документації. Пункт 2 Додатку 1 тендерної документації Замовника містить вимогу Замовника щодо надання учасниками довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації з зазначенням ПІБ працівника, посади, освіти, стажу роботи на займаній посаді. Також до довідки учасники додають копію диплома лікаря ветеринарної медицини, по всім працівникам надаються копії трудових книжок з відміткою про місце роботи або наказ про призначення, або договір цивільно-правового характеру Скаржником надана довідка у довільній формі щодо наявності у штаті працівників відповідної кваліфікації (Додаток 7). Щодо підтвердження у штаті лікаря ветеринарної медицини учасник повинен надати копію трудової книжки або копію наказу про призначення та копію диплому. На підтвердження наявності у штаті Скаржника лікаря ветеринарної медицини до тендерної пропозиції Скаржником долучені копії документів – наказ про призначення (Додаток 8), диплом та свідоцтво про підвищення кваліфікації (Додаток 9). Щодо підтвердження наявності працівників з вилову тварин та транспортування учасник на підтвердження їх наявності учасник повинен надати копію трудової книжки з відміткою про місце роботи або копію наказу про призначення, або копію договору цивільно-правового характеру. Вимоги щодо підтвердження досвіду роботи не менше двох років у працівників, що здійснюють вилов тварин, тендерна документація не містить. Відповідно до документації Замовника необхідно було підтвердити місце роботи працівника, надавши копії одного із вище перелічених документів. На підтвердження наявності у штаті Скаржника ловців бездоглядних тварин Скаржник надав копії наказів про призначення (Додатки 10, 11 та 12) та копії диплому/свідоцтва про фахову освіту (Додатки 13, 14 та 15). Таким чином, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з цього приводу є безпідставним. Вимагаємо скасувати рішення Замовника в цій частині, як рішення, прийняте з порушенням норм Закону 3. Замовник відхилив тендерну пропозицію Скаржника з приводу подання Скаржником довідки в довільній формі щодо наявності матеріально-технічної бази без зазначення назви машин, механізмів та обладнання, тип/марка, кількість та інформації щодо перебування у власності на професійний інструмент для відлову тварин та медичне обладнання, медикаменти, а також не надав підтверджуючих документів на професійний інструмент для відлову тварин, як то зазначено у пункті 1 Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно п.1 Додатку 1 тендерної документації Замовника, учасники на підтвердження наявності матеріально-технічної бази мають надати у довідці довільної форми інформацію щодо наявності у власності (оренді, лізингу, тощо) -спеціалізованого транспорту для перевезення тварин, -професійного інструменту для відлову тварин, -медичного обладнання, медикаментів, -місця для перетримки тварин. Для підтвердження наявності власного обладнання, матеріально-технічної бази учасник у складі пропозиції надає інвентарну картку та/або видаткову накладну, копію технічного паспорту на автомобіль або інший документ, що підтверджує право власності на обладнання. Надана Скаржником довідка № 26/03/22 від 03.02.2022р. (Додаток 16) містить інформацію щодо наявності у Скаржника необхідної матеріально-технічної бази, обладнання, машин. Скаржником в довідці № 26/03/2022 (Додаток 16) у таблиці наведена інформація щодо наявності: -спеціалізованого транспортного засобу для перевезення тварин з інформацією щодо марки, кількості, реєстраційного номеру автомобіля та зазначенням права власності. -мобільного пункту ветеринарної медицини з інформацією щодо марки, кількості, реєстраційного номеру автомобіля та зазначенням права власності. Додатково у Довідці зазначено інформацію щодо наявності професійного інструменту для відлову тварин, медичного обладнання, медикаментів та наявність вольєрів для перетримки тварин На підтвердження права власності надані копії техпаспортів на машини (Додатки 17 та 18) та сертифікат відповідності на спеціалізований автомобіль для переведення тварин (Додаток 19). На підтвердження права власності на медичне обладнання та медикаменти у складі тендерної пропозиції надана копія Інвентаризаційного опису від 10.01.2022р. за підписом керівника організації. (файл № 32) (Додаток 20). Таким чином Скаржник наданими документами (техпаспорти на машини, інвентаризаційний опис) та довідкою в довільній формі підтвердив наявність та право власності на спеціалізований автомобіль для перевезення тварин, пересувний пункт ветеринарної медицини, медичне обладнання та медикаменти, професійний інструмент для відлову тварин, вольєри для перетримки тварин. Якщо Замовником при розгляді наданих документів щодо наявної матеріально-технічної бази були виявлені, як він вважає, невідповідності, то відповідно до Закону він мав розмістити повідомлення з вимогою пор усунення таких невідповідностей Таким чином, Замовник з порушенням принципів здійснення публічної закупівлі щодо недискримінації учасника та об’єктивної і неупередженої оцінки поданої Скаржником пропозиції, відхилив тендерну пропозицію Скаржника Відхилення тендерної пропозиції Скаржника проведеного Замовником з порушення норм Закону, призвело до не підписання Договору про закупівлю, і як наслідок, були порушені права та законні інтереси Скаржника в частині отримання фінансової вигоди від виконання договору про закупівлю. Враховуючи викладене, прийняті рішення порушують права Громадської організації «ЗООКОНТРОЛЬ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т.ч. принципів здійснення закупівель. Громадська організація «ЗООКОНТРОЛЬ» вважає, що її права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції Громадської організації «ЗООКОНТРОЛЬ» Керуючись статтями 5, 18 Закону ПРОШУ 1. Прийняти скаргу до розгляду 2. Визнати рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Громадської організації «ЗООКОНТРОЛЬ» прийняте Протоколом №5-04/2022 від 14.02.2022р. неправомірним, тобто прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель 3. Скасувати рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Громадської організації «ЗООКОНТРОЛЬ» прийняте Протоколом №5-04/2022 від 14.02.2022р. 4. Зобов’язати Замовника прийняти нове рішення згідно з яким визнати переможцем оголошених торгів Громадську організацію «ЗООКОНТРОЛЬ»
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 30.12.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.04.2022 14:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.05.2022 13:30
Дата виконання рішення Замовником: 10.05.2022 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції громадської організації "ЗООКОНТРОЛЬ" за процедурою закупівлі — "Послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-01-25-003139-b.
Автор: Громадська організація "ЗООКОНТРОЛЬ", Огороднікова Вікторія Вікторівна +380675733575 zoocontrol1@gmail.com
Вимога
Є відповідь

Вимога щодо скасування Протоколу № 5-04/2022 від 14.02.2022р.

Номер: c2b35fab97f144c2ae93a84a22d65e03
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-003139-b.c2
Назва: Вимога щодо скасування Протоколу № 5-04/2022 від 14.02.2022р.
Вимога:
Вимога щодо скасування рішення Протоколу № 5-04/2022 від 14.02.2022р. про відхилення тендерної пропозиції ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» По проведеній відкритій процедурі закупівлі «Послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин», ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-25-003139-b тендерна пропозиція ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» за результатами проведеного електронного аукціону була визначена як найбільш економічна вигідна пропозиція. Уповноважена особа Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області прийняла рішення щодо відхилення тендерної пропозиції ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» Протоколом № 5-04/2022 від 14 лютого 2022р. Вважаємо дане рішення безпідставним та таким, що порушує вимоги Закону при розгляді поданої пропозиції та визначенні переможця оголошеної закупівлі виходячи з наступного. 1. В частині не відповідності кваліфікаційним вимогам встановленим ст.16 Закону. У разі виявлення невідповідностей при розгляді тендерної пропозиції ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» замовник згідно Закону був зобов’язаний в установлені строки викласти через електронну площадку закупівель вимогу до учасника щодо усунення виявлених невідповідностей. Така вимога відсутня. Міністерство економіки України своїм листом № 3304-04/6037-06 від 07.02.2022р. до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств та інших суб’єктів сфери публічних закупівель щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей тендерних пропозицій при проведенні публічних закупівель повідомляє наступне. Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад. Частиною шістнадцятою статті 29 Закону визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Так, надання учаснику права на усунення невідповідностей протягом 24 годин дозволяє замовнику не відхиляти за невідповідності умовам тендерної документації ті тендерні пропозиції, які є найбільш економічно вигідними за результатами електронного аукціону, але містять незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а отже у такий спосіб може бути збережена найкраща ціна тендерної пропозиції, яка є найбільш економічно вигідною. З огляду на зазначене, для застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей слід врахувати наступне: 1. Надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 2. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Своєю чергою, згідно з абзацом першим частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до абзацу другого частини дев'ятої статті 26 Закону замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. У разі якщо учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у відповідності до абзацу шостого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. Отже, замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням уточнених або нових документів, що були завантажені учасником через електронну систему закупівель протягом 24 годин, та самостійно приймає рішення щодо їх відповідності вимогам, встановленим в тендерній документації. Тендерною документацією замовника пунктом 3 розділу 5 тендерної передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника у разі не виправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, передбачивши у тендерній документації умови для відхилення пропозиції учасника у разі не виправлення ним виявлених замовником невідповідностей, замовник зобов’язаний був надати свої зауваження по виявленим невідповідностям тендерної пропозиції ГО «ЗООКОНТРОЛЬ», яка була подана як найбільш економічно вигідна цінова пропозиція. Враховуючи вимоги Закону та роз’яснення Міністерства економіки України (лист № 3304-04/6037-06 від 07.02.2022р.), та те що тендерною документацією замовника передбачено усунення виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника, замовник був зобов’язаний в установлені Законом строки надати вимогу щодо усунення виявлених невідповідностей. Проте, замовник не звернувся з вимогою до ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» щодо виправлення виявлених невідповідностей в інформації/документах тендерної пропозиції учасника. Таким чином, замовник відхиливши тендерну пропозицію ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» порушив Закон та не надав змоги учаснику виправити в установлені Законом строки виявлені невідповідності. 2. В частині наявності підстав, встановлених частиною першою ст.17 Закону. Повторно надаємо роз’яснення щодо відсутності у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань інформації передбаченою п.9 ч.2 статті 9 ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Громадська організація «ЗООКОНТРОЛЬ» зареєстрована як юридична особа з формою власності – громадська організація. Відповідно до Статуту та частини сьомої статті 9 Закону «Про громадські об’єднання» повноваження фізичних осіб, які є засновниками, закінчилися після державної реєстрації організації. Таким чином, відсутні фізичні особи, які відповідають статусу кінцевого бенефіціарного власника відповідно до Закону України «Про запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового з нищення». Надана довідка (файл 15) і містить інформацію щодо відсутності інформації, передбаченою пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань». Окрім того, додатково була надана довідка (файл 16) щодо відсутності кінцевого бенефіціарного власника. Таким чином, надана ГО «ЗООКОНТРОЛЬ» інформація щодо відсутності кінцевого бенефіціарного власника не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, встановленою п.9 ч.1 ст. 17 Закону «Про публічні закупівлі». Замовником порушено принцип недискримінації учасника та принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції Вимагаємо скасувати Протокол № 5-04/2022 від 14 лютого 2022р. щодо відхилення тендерної пропозиції ГО «ЗООКОНТРОЛЬ», прийняти рішення щодо порушення Закону та процедури закупівлі Уповноваженою особою Управління житлово-комунального господарства та будівництва Лозівської міської ради Харківської області та визначити переможцем проведеної закупівлі ГО «ЗООКОНТРОЛЬ». Керівник Вікторія Огороднікова
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відхилити Вимогу UA-2022-01-25-003139-b.c2 від 16.02.2022 року учасника Громадської організації "ЗООКОНТРОЛЬ", код ЄДРПОУ: 41176770, за предметом закупівлі - Послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин (ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин), з наступних причин: По-перше: Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів). Пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань", встановлено що в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб: інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності. Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції учасника Громадської організації "ЗООКОНТРОЛЬ", було перевірено наявність вищевказаної інформації у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, де в графі «Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника, якщо засновник - юридична особа: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), країна громадянства, місце проживання, а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником (контролером), або інформація про відсутність кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника» значиться «Відсутні фізичні особи, які відповідають статусу кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи». Дана інформація підтверджується Довідкою від 03.02.2022 року вих. 15/03/22 (файл «15-п.9ч.2ст.9.pdf»), наданою учасником в складі тендерної пропозиції. Таким чином, враховуючи вимоги ст. 17 Закону, які є чіткими та обов’язковими до виконання, а також вимоги тендерної документації, уповноважена особа була зобов’язана відхилити тендерну пропозицію Громадської організації "ЗООКОНТРОЛЬ", на підставі абзацу 1 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. По-друге: Вимогами пункту 1 розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження документів (файлів) зокрема - Технічної специфікації відповідно Додатку 3 тендерної документації. Також вимогами даного пункту тендерної документації встановлено, що документи тендерної пропозиції, що створені безпосередньо учасником повинні містити дату створення документу, реєстраційний номер і має бути засвідчений підписом керівника, або уповноваженої особи учасника та відбитком печатки (за наявності), а для фізичної особи – власним підписом. Учасником Громадською організацію "ЗООКОНТРОЛЬ", подано в складі тендерної пропозиції, документ створений безпосередньо учасником - Технічну специфікацію (файл «44- Додаток 3 технічна специфікація.pdf»), що вимагався тендерною документацією, який не містить дати створення документу та реєстраційного номеру, що не відповідає вищевказаним вимогам. Таким чином, враховуючи вимоги тендерної документації, а також те, що дане порушення не відновиться до невідповідностей визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, уповноважена особа була зобов’язана відхилити тендерну пропозицію Громадської організації "ЗООКОНТРОЛЬ", на підставі абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. По-третє: Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та листа Міністерства економіки України № 3304-04/6037-06 від 07.02.2022 року «Щодо застосування 24 годин на усунення невідповідностей» передбачено, що надання 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника, тендерна пропозиція якого визначена найбільш економічно вигідною, є обов’язковою вимогою для замовника за умови, що тендерна пропозиція містить невідповідності, які стосуються саме кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, а також підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. У разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція має відхилятися відповідно до підстав, визначених у статті 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель, без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей. Так як, тендерна пропозиція учасника Громадська організація "ЗООКОНТРОЛЬ", крім невідповідностей визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, не відповідала іншим вимогам тендерної документації та ст. 17 Закону, тому уповноваженою особою, дана пропозиція була відхилена без застосування механізму 24 годин на усунення невідповідностей.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо наявності досвіду роботи працівників

Номер: f0bb113b79bd4691bf05d37482ded7f4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-003139-b.a1
Назва: Щодо наявності досвіду роботи працівників
Вимога:
У тендерній документації Замовником наведена вимога щодо наявності досвіду роботи працівників, які здійснюють вилов та транспортування тварин не менше 2-х років. Досвід роботи працівників підтверджується їх фаховою освітою. Проте замовник не вимагає від учасників надання відповідних підтверджуючих документів щодо фахової освіти ловців бездоглядних тварин. Відповідно до кваліфікаційних характеристик професії ловець бездоглядних тварин повинен знати: інструктивні матеріали щодо правил відловлювання бездоглядних тварин в умовах населених пунктів; звички та поведінку тварин; будову та правила використання спеціальних механічних пристроїв для відловлювання тварин; способи уникнення укусів тварин; методи надання першої медичної самодопомоги в разі укусів; основи ветеринарії, зоології, правила виробничої санітарії. Досвід роботи від 2-х років не дасть змоги працівнику отримати знання з основ ветеринарії, зоології, виробничої санітарії та інші. Саме фахова освіта надає змогу отримати такі знання. Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що звужує коло потенційних учасників оголошеної закупівлі. Вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу замовника щодо досвіду роботи ловців бездоглядних тварин від 2-х років, а вимагати від учасників підтвердження фахової освіти працівників. Громадська організація "ЗООКОНТРОЛЬ"
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити Вимогу UA-2022-01-25-003139-b.a1 учасника від 29.01.2022 року за предметом закупівлі - Послуги з регулювання чисельності безпритульних тварин (ДК 021:2015: 77610000-9 — Послуги з відлову тварин), з наступних причин: «Відповідно до Класифікатора професій ДК 003:2010, професія код КП - 9213 (код ЗКППТР - 13414) «Ловець бездоглядних тварин» відноситься до «Найпростіших професій». Для виконання професійних завдань досить базової загальної середньої освіти або початкової загальної освіти та мінімальної професійної підготовки на виробництві чи інструктажу. Тому встановлення вимоги в тендерній документації, щодо підтвердження відповідної кваліфікації ловця безпритульних тварин, є дискримінаційними, що порушують підпункт 4 пункту 1 статті 5 закону України "Про публічні закупівлі". Враховуючи вищевикладене, Замовником встановлена вимога лише щодо наявності досвіду роботи не менше 2-х років, що підтверджується копією трудової книжки, або копією наказів про призначення на посаду, або копіями цивільно-правових договорів. Крім того, таку професію, як Ловець бездоглядних тварин жодним законодавчим актом України не віднесено до списків та переліків робіт зі шкідливими і важкими умовами праці. Також відповідно до ст. 10 ЗУ «Про захист тварин від жорстокого поводження» встановлено, що саме: ветеринарні процедури щодо тварин можуть здійснювати тільки особи, які мають відповідну фахову освіту.»
Статус вимоги: Відхилено