-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проєктно-кошторисної документації з отриманням позитивного звіту експертизи, відповідно до вимог чинного законодавства, по об’єкту "Капітальний ремонт приміщень та системи протипожежного захисту Комунального підприємства "Полтавський обласний санаторій для дітей з порушенням опорно-рухового апарату Полтавської обласної ради" за адресою: м. Полтава, вул. Садова 26".
Торги не відбулися
190 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 950.00 UAH
Період оскарження:
25.01.2022 09:45 - 31.01.2022 08:00
Вимога
Відхилено
дискримінаційна вимога
Номер:
1cc776b07af24a0387112eff448a4b89
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-25-001879-b.b2
Назва:
дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовник відповідно до вимог Оголошення про закупівлю Послуг, вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги відносно Акту огляду, зазначеного у документації, а саме пункт 1.5. . З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно:
- здійснити виїзд на місце проведення робіт, для обстеження об’єкту, на якому мають бути виконані роботи.
- надати в складі пропозиції Акт обстеження (огляду) об’єкту, наказ про призначення ГІП (ГАП) та попередній розрахунок класу наслідків об’єкту в довільній формі» Вважаємо, що огляд об'єкту учасником в присутності уповноваженої особи Замовника до аукціону прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та Учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням та підписом паперових документів. На нашу думку, це дає можливість Замовнику зловживати правом, а саме, на власний розсуд ставити підпис на документах одних учасників та відмовитись проставляти підпис на документах інших учасників, або надати можливість чи відмовити тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документ, засвідчену підписом уповноваженої особи Замовника, що є дискримінацією по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Крім того, з підстав, незалежних від учасника, Замовником може бути не підписана зазначений документ, що в подальшому може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб’єктів господарювання. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону). Зазначаємо, що дана позиція була оскаржена АМКУ та винесене відповідне Рішення № 26422-р/пк-пз від 25.11.2021 за результатами якого було встановлено, що «Замовник не обґрунтував, та документально не підтвердив необхідності встановлення вищезазначеної вимоги Документації у наведеній редакції. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.» Отже, враховуючи вищевикладене, вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації як таку, що немає обґрунтування та законних підстав.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2022 13:11
Вирішення:
Доброго дня! Шановні панове, Замовник самостійно визначає умови спрощеної закупівлі та має право вжити всіх дій для повного та об’єктивного викладення всієї необхідної та вже наявної інформації потенційним учасникам щодо обсягу робіт (послуг), які необхідно виконати в майбутньому . Оскільки предметом закупівлі є послуги із розроблення проектно-кошторисної документації по капітальному ремонту вже існуючого приміщення та системи, а не проектування нового об’єкту будівництва (при новому будівництві) Замовник вважає за необхідне ознайомитися потенційним учасникам із предметом роботи та повним обсягом робіт по ньому для спроможності виконати умови договору в разі його укладення. В електронній системі закупівель Замовником надає відповіді у відповідності до чинного законодавства. При огляді об’єкту по цій закупівлі Замовник буде підписувати акт огляду (обстеження) об’єкту лише на підтвердження того, що будь який уповноважений представник потенційного учасника дійсно фактично оглянув об’єкт та подаючи пропозицію на участь в закупівлі підтверджує спроможність виконання того обсягу робіт передбачених у технічному завданні (Додаток №1). Акт огляду (обстеження) об’єкту складається самим потенційним учасником в довільній формі та Замовник не ставить будь яких вимог до складення цього документу. Дана закупівля є спрощеною та на неї не поширюються вимоги до відкритих торгів.
Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
протизакона вимога
Номер:
26e2fdd15f46472b98f586792f47689d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-25-001879-b.b1
Назва:
протизакона вимога
Вимога:
Шановний замовник. Вимога наявності співробітника з сертифікатом "Архітектурно-об’ємне проектування» є протизаконою і суперечить НАКАЗУ №122 від 23.03.2012 МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, в якому чітко розмежені архітепктурні і інженерні проєктування, а згідно предмета закупівлі ви не будуєте міст чи нову споруду. Тому ця вимога є протизакона і діскримінаційна. Вимога наявності співробітника с сертифікатом «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму» є протизаконна і дискриманаційна. Згідно з Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 27.01.2014 № 26 Зміна № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників ІНЖЕНЕР-ПРОЕКТУВАЛЬНИК З ШУМУ:Розробляє окремі розділи або частини проекту,що стосується забезпечення захисту від шуму на усіх стадіях проектування об’єктів будівництва. Згідно предмета закупівлі у вас не будівництво, а капітальний ремонт протипожежної системи. Проектування такого проекта має право робити співробітник з сертифікатом «Інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог протипожежної безпеки", згідно Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України 27.01.2014 № 26 Зміна № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників який вами не вимагається, що є грубим порушенням законодавства. Вимагаємо прибрати незаконі і дискрамінаційні вимоги і привести тендерну документацію згідно норм чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2022 12:57
Вирішення:
Доброго дня! Шановні панове, Замовник самостійно визначає умови спрощеної закупівлі, в тому числі коли виконання певної роботи чи послуги потребує наявність у виконавця (підрядника) дозвільного документу на виконання робіт чи послуг.
Вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено