• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт благоустрою за адресою: м. Кам’янське, вул. Менделеєва, 21)

Торги не відбулися

1 060 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 300.00 UAH
Період оскарження: 25.01.2022 09:41 - 12.02.2022 00:00
Скарга
Розгляд припинено

Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.

Номер: 00d163490e1848bd8490c896d336696a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-25-001762-b.b1
Назва: Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Скарга:
СКАРГА 1. Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати та обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" (далі – Замовник) 25.01.2022 року було оголошено закупівлю за процедурою відкриті торги (ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-25-001762-b), предмет закупівлі: код CPV за ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт благоустрою за адресою: м. Кам’янське, вул. Менделеєва, 21) – (далі – відкриті торги). ТОВ «Клеріті Екшенз» (далі – Учасник або Скаржник) на етапі періоду уточнень, який тривав до 31.01.2022 року 00:00 годин, ознайомився з тендерною документацією та планував прийняти участь у відкритих торгах. 02.02.2022 року о 21:37 Замовником було внесено зміни до тендерної документації у пункт 3 розділ V «Оцінка тендерної пропозиції», далі цитата: «З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасниками з урахуванням місця розташування об’єкта, учасники повинні здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд. Відповідно, учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду, за підписом генерального директора Замовника.». Ознайомившись з вказаними змінами Скаржник 04.02.2022 року виїхав у відрядження для виконання вимоги Замовника. Приїхавши на територію Замовника Скаржник звернувся, у економічний відділ та прийомну генерального директора, з проханням потрапити на об’єкт з метою його огляду та з подальшим отриманням листа – підтвердження від Замовника за підписом генерального директора Замовника. Замовник в усній формі відмовився виїжджати на об’єкт та надавати Скаржнику зазначений лист - підтвердження. Після чого Скаржник звернувся до прийомної генерального директора з листом наступного змісту «Щодо підтвердження інформації. ТОВ «Клеріті Екшенз», яке планує взяти участь у відкритих торгах за «ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт благоустрою за адресою: м. Кам’янське, вул. Менделеєва, 21)» ID закупівлі UA-2022-01-25-001762-b, з метою виконання Вашої вимоги, яка викладена у пункті 3 розділі V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції», а саме: «З метою гарантування якісної підготовки цінової пропозиції учасниками з урахуванням місця розташування об’єкта, учасники повинні здійснити виїзд на місце розташування об’єкту та провести його огляд. Відповідно, учасники мають надати у складі своєї тендерної пропозиції лист-підтвердження від Замовника щодо виїзду представника учасника на місце розташування об’єкту та факту проведення його огляду, за підписом генерального директора Замовника.» наш представник здійснив виїзд на вищевказаний об’єкт. На підставі вищевикладеного просимо надати ТОВ «Клеріті Екшенз» лист – підтвердження від Замовника, щодо виїзду представника ТОВ «Клеріті Екшенз», а саме директора Фролової Ірини Володимирівни, на місце розташування об’єкту «ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт благоустрою за адресою: м. Кам’янське, вул. Менделеєва, 21)» та підтвердити факт проведення огляду. Лист підтвердження з підписом генерального директора Замовника просимо надати, до 07.02.2022 року, у зв’язку з тим, що подання тендерних пропозицій на вищевказані відкриті торги до 10.02.2022 року 00:00.». Замовник зареєстрував зазначений лист, про що поставив відмітку на аналогічному екземплярі скаржника (додається до скарги в сканованому вигляді файл «Лист з проханням підтвердити виїзд.pdf»), але надавати відповідь не став, повідомивши в усній формі, Скаржника, про те що відповідь надасть у встановлений законодавством України термін на протязі 10 днів. Тобто, вже після настання строку подання тендерних пропозицій, а отже прийняти участь у відкритих торгах Скаржник не зможе, так як не виконає пряму вимогу Замовника надати вищевказаний лист – підтвердження за підписом генерального директора Замовника у складі тендерної пропозиції. Скаржник вважає, що такими діями Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель викладені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIІI (у редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі – Закон) Також необхідно, вказати, що обов’язкове обстеження об’єкту несе за собою додаткові витрати, а отже Учасники, які знаходяться на великій відстані від розташування об’єкту Замовника, витратять на відрядження більше коштів ніж ті Учасники, які знаходяться безпосередньо у місті, де розташований вищевказаний об’єкт, з чого випливає, що Замовник ставить Учасників в не рівні умови, чим порушує пункт 4 частини 1 статті 5 Закону – «4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;» Крім того, згідно частини 1 статті 12 Закону «Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам!!. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та їх конфіденційність до моменту!! розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.». Отже, Скаржник вважає, що Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, яке передбачене вищевказаним пунктом Закону. Беручі до уваги все зазначене вище, можна зробити висновок, що Замовник своїми діями порушує частини 1-5, статті 5 Закону, внаслідок, чого порушує права та охоронювані Законом інтереси Скаржника, а саме – «Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. 2. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. 3. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. 4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. 5. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом.» Додатково зазначимо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550-р/пк-пз; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264-р/пк-пз; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669-р/пк-пз; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. 2. Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування: Отже, звертаючи увагу на вище написане, приведені докази та Керуючись статтями 5, 18 3акону та статтею 7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Призупинити відкриті торги, що проводяться КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" UA-2022-01-25-001762-b 3. Прийняти рішення про порушення Замовником пунктів 1-5 частини 1, частин 2-5 статті 5 3акону в процедурі закупівлі UA-2022-01-25-001762-b, Предмет закупівлі: ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт благоустрою за адресою: м. Кам’янське, вул. Менделеєва, 21) 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації відкритих тогів UA-2021-01-25-005825-b, ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (поточний ремонт благоустрою за адресою: м. Кам’янське, вул. Менделеєва, 21)
Дата розгляду скарги: 17.02.2022 15:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 09.02.2022 17:27
Причина: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.02.2022 17:17
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 22.02.2022 17:17
Автор: ТОВ "КЛЕРІТІ ЕКШЕНЗ", Ірина Фролова +380679987835 clarity_action@ukr.net