-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони об’єктів та майна виконавчого комітету Хмельницької міської ради, код ДК 021:2015- 79710000-4-Охоронні послуги
Завершена
875 070.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 8 750.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 750.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2022 17:23 - 05.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вік 22-50
Номер:
c1671f4b976e464981cd4d4aeafcb684
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-003268-c.b1
Назва:
Вік 22-50
Вимога:
вік 22-50 років - дискримінація за віком, порушення Конституції і КЗПП, є позитивна практика оскарження в АМКУ. Приберіть
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2022 10:18
Вирішення:
Добрий день. Шановний учаснику, у відповідності до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і містить відомості, визначені ч. 2 ст. 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Звертаємо Вашу увагу на те, що замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та вказує у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч. 4 ст. 22 Закону). Дискримінація (лат. discriminatio «розрізнення») — будь-яка відмінність, виключення, обмеження або перевага, що заперечує або зменшує рівне здійснення прав. В межах проведеної закупівлі, дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників.
Керуючись ст. 43 Конституції України, кожен має право на працю, що включає в себе можливість заробляти на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується. Відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про охоронну діяльність», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом господарювання та подали документи.
Слід зауважити, що Замовник не встановлює обмежень для охоронних організацій стосовно підбору персоналу в частині прийняття на роботу фізичних осіб будь-якого віку. Лише конкретизує вимоги до тієї частини співробітників юридичної особи, яка буде фактично залучена учасником до надання конкретних послуг, що ніяким чином не обмежує прав юридичних осіб приймати на роботу осіб будь якого віку.
Враховуючи вищезазначене вважаємо, що Замовником дотримано принципів, визначених ч.1 ст. 5 Закону та прийнято рішення про відмову у задоволенні вимоги номер UA-2022-01-24-003268-C.B1 учасника щодо видалення вікової межі охоронників з вимог тендерної документації.
Статус вимоги:
Відхилено