-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ОХОРОНИ)
ОХОРОННІ ПОСЛУГИ (ПОСЛУГИ ОХОРОНИ)
Торги не відбулися
326 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 630.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 630.00 UAH
Період оскарження:
24.01.2022 15:23 - 06.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Неправомірна дискваліфікація
Номер:
36a1bc4be305459081b57cd0678511ea
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-012337-b.a4
Назва:
Неправомірна дискваліфікація
Скарга:
Деталі у вкладені
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 23.02.2022 10:54
- рішення від 03.05.2022 №4196.pdf 03.05.2022 16:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.05.2022 №4603.pdf 17.05.2022 15:16
- рішення від 17.05.2022 №4603.pdf 19.05.2022 12:32
- Відповідь на скаргу.docx 05.05.2022 19:37
- Протокол розгляду рішення Колегії.docx 20.05.2022 16:46
- Протокол розгляду рішення Колегії.docx.asice 20.05.2022 16:46
- Протокол розгляду рішення Колегії_Validation_Report.pdf 20.05.2022 16:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.02.2022 16:19
Дата розгляду скарги:
17.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.05.2022 16:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.05.2022 12:32
Дата виконання рішення Замовником:
20.05.2022 16:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасовано рішення уповноваженої особи Інституту програмних систем НАН України, затверджених протоколами від 17.02.2022 р. щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та про визначення ТОВ "А1 ОХОРОНА" переможцем процедури закупівлі послуг за предметом «охоронні послуги (послуги охорони), згідно ДК 021:2015 - 79710000-4 «Охоронні послуги».
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця
Номер:
80020e3391374166ba93982e38440b8e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-012337-b.b3
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Шановний замовнику!
Звертаємо Вашу увагу на невідповідність у складі тендерної пропозиції ТОВ "СБ ВІП-ГАРД", якого було визнано переможцем.
1) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати інформацію щодо кожного субпідрядника/співвиконавця у разі залучення (відповідно до п. 7 «Інформація про субпідрядника/співвиконавця». В складі тендерної пропозиції ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" є довідка «05 Довідка щодо субпідрядника.pdf» відповідно до якої учасник повідомляє, що він не буде залучати до надання послуг субпідрядників/співвиконавців. Але, в протилежність зазначеному, ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" надає в складі тендерної пропозиції договір від 01 жовтня 2019 року № 105 ГР/19 на надання послуг з виїзду наряду реагування на об’єкт, на якому спрацювали засоби охоронно-тривожної сигналізації з ТОВ «СБ «СТАТУС». Так як працівники ТОВ «СБ «СТАТУС» не є працівниками ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та між ними немає трудових відносин, а їхній транспорт не належить учаснику переможцю ні на праві власності, ні на правах оренди, то ТОВ «СБ «СТАТУС» буде залучатися до виконання послуг як субпідрядник/співвиконавець за укладеним договором про надання послуг.
Виходячи з вищезазначеного ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" завідома дає недостовірну інформацію. Відповідно до умов тендерної документації у складі пропозиції також вимагався лист, яким учасник підтверджує, що обізнаний про відповідальність за подання завідомо недостовірних даних та підробку документів. Тобто учасник двічі порушив норму щодо надання недостовірної інформації.
Також ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" в складі тендерної пропозиції повинен був надати документи на субпідрядника/співвиконавця, відповідно до умов тендерної документації, а саме: довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірена печаткою (у разі її використання) з відповідною інформацією про залучення потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників(а)/співвиконавців(я), із зазначенням правової підстави використання учасником такої потужності (з посиланням на договір або інший підтвердний документ), а також надається копія ліцензії (з додатками) субпідрядників(а)/співвиконавців(я) на здійснення охоронної діяльності, виданої відповідним органом ліцензування (згідно переліку органів ліцензування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 № 609), яка повинна бути дійсна на дату розкриття тендерних пропозицій. А в документах, що зазначені в п. 1 та п. 3 таблиці додатку 1 цієї тендерної документації, додатково зазначається інформація (та надаються відповідні документи), що відноситься до субпідрядників(а)/співвиконавців(я), згідно з вимогами п. 1 та п. 3 таблиці додатку 1 цієї тендерної документації. А також інформацію щодо відсутності підстав, установлених у статті 17 Закону – згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації для підтвердження відповідності кожного субпідрядника/співвиконавця якого учасник планує залучити в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В складі тендерної пропозиції
Наявна тільки ліцензія, тоді як інші документи відсутні в складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ "СБ ВІП-ГАРД".
Відповідно ч. 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію, якщо «учасник зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону»; «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
2) Відповідно до умов тендерної документації учасники повинні були надати довідку про здійснення оплати праці персоналу у відповідності до Закону України "Про державний бюджет на 2022 рік" та КЗпП "Про працю" з розрахунком до неї.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" є довідка про оплату праці персоналу та розрахунок «19 Довідка оплата праці.pdf». відповідно до якої учасник розраховує заробітну плату виходячи із залучення 3-х охоронників.
Відповідно до ст. 50 КЗпП України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Якщо брати трьох працівників, яких надає у своєму розрахунку ТОВ "СБ ВІП-ГАРД", то тривалість робочого часу одного працівника на тиждень буде складати 56 годин, а не 40 годин, як передбачено законодавством, що є порушенням чинного законодавства.
Відповідно до Закону «Про державний бюджет на 2022 рік» мінімальна заробітна плата у місячному розмірі: з 1 січня - 6500 гривень, з 1 жовтня - 6700 гривень; у погодинному розмірі: з 1 січня - 39,26 гривні, з 1 жовтня - 40,46 гривні.
Згідно статті 106 КЗпП України за погодинною системою оплати праці робота в надурочний час оплачується в подвійному розмірі годинної ставки. Тобто в калькуляції, відповідно чинного законодавства, ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" повинен був вказати ще додатково додаткову оплату охоронникам за роботу в надурочний час у розмірі 628,16 грн. у тиждень (на одного охоронця), яка не зазначена у розрахунку учасника-переможця, що знов таки є порушенням законодавства.
Виходячи з вищезазначеного, учасник-переможець не виконав вимоги тендерної документації замовника та не надав розрахунку про здійснення оплати праці персоналу у відповідності до Закону України "Про державний бюджет на 2022 рік" та КЗпП "Про працю" та підлягає відхиленню відповідно до ч. 1 статті 31 Закону, а саме: «не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства».
Просимо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації із зазначених вище підстав. У разі знехтуванням даною вимогою будемо змушені звернутися до АМКУ для захисту своїх інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу ТОВ А1ОХОРОНА.docx 17.02.2022 12:36
- Відповідь на вимогу ТОВ А1ОХОРОНА.docx.asice 17.02.2022 12:36
- Відповідь на вимогу ТОВ А1ОХОРОНА_Validation_Report.pdf 17.02.2022 12:36
Дата подачі:
16.02.2022 13:09
Вирішення:
Шановний учаснику! Уповноваженою особою Інституту програмних систем НАН України було розглянуто Вашу вимогу та прийнято рішення щодо її задоволення шляхом скасування прийнятого рішення про визначення ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" переможцем закупівлі та подальший розгляд тендерної пропозиції ТОВ "СБ ВІП-ГАРД" на відповідність вимогам тендерної документації з урахуванням зауважень викладених в Вашому зверненні.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відхилено
Питання щодо наданої відповіді
Номер:
4062b4ed6b854922ba2029fa4d17503e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-012337-b.b2
Назва:
Питання щодо наданої відповіді
Вимога:
Тобто Ви будете укладати договори по двом закупівлям на охорону одного й того самого об'єкту? Чи Ви просто чекаєте час, щоб скасувати першу закупівлю і підстраховуєтесь другою?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.01.2022 09:07
Вирішення:
Шановний Учаснику! Нагадуємо – відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Стаття 24. Надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї
1. Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Наразі в вашому зверненні відсутні питання стосовно тендерної документації або вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Паралельні закупівлі
Номер:
269513c0242f4d65abc61f826ef7a5f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-012337-b.b1
Назва:
Паралельні закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику, Ви ще не завершили попередню закупівлю - UA-2021-11-25-001480-c? Законом заборонено проводити паралельну закупівлі на один і той самий предмет! То чому оголошена ця???
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.01.2022 10:22
Вирішення:
Шановний учаснику, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи зазначене, та виходячи зі змісту статей 4 та 11 Закону, планування закупівель, зокрема складання та затвердження річного плану, внесення змін до річного плану належить до функцій тендерного комітету або уповноваженої особи. При цьому, оскільки законодавством не визначені та не обмежені періодичність і характер таких змін, то замовник може вносити зміни до річного плану закупівель відповідно до наявного фінансування, потреби у товарах, роботах, послугах тощо, до здійснення відповідної закупівлі в залежності від конкретних випадків.
Разом з тим Закон не містить обмежень щодо проведення протягом року декількох процедур закупівель за однаковим предметом закупівлі, запланованим у річному плані, за умови що вартість кожного такого предмета дорівнює або перевищує межі, встановлені у статті 2 Закону.
При цьому закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено