• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Торги не відбулися

2 625 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 125.00 UAH
Період оскарження: 24.01.2022 15:20 - 05.02.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)

Номер: dc740bbd7bb44d76a6b99d7a042739be
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-24-002441-c.b6
Назва: СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) (на рішення замовника, у порядку, визначеному статтею 18 Закону)
Скарга:
Документи додаються окремим файлом
Дата розгляду скарги: 19.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 04.05.2022 11:47
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 20.05.2022 13:23
Дата виконання рішення Замовником: 24.05.2022 14:04
Коментар замовника щодо усунення порушень: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД", Менеджер Алексей 380675662274 manager_n82@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації

Номер: 8150927c890e4238aeda16c7cc9c8eb1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-24-002441-c.a5
Назва: Оскарження дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику! 14 лютого 2022 року, відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №06-23/18, Замовником було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ», яка була визначена найбільш економічно вигідною. В обґрунтування такого рішення Замовник зазначає, «Під час розрахунку запропонованої ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ» тендерної пропозиції, встановлено, що на момент подання тендерної пропозиції значення маржі є від’ємним, що не відповідає вимогам вищезазначеного пункту тендерної документації». При цьому, з невідомих причин, розраховуючи значення маржі Замовник бере до розрахунку ціну пропозиції, що склалась за результатами аукціону, а не ціну пропозиції «на момент подання тендерної пропозиції». З таким рішенням замовника не можна погодитись, виходячи з наступного. Відповідно до п. 1.3. Розділу V Тендерної документації, Ціною тендерної пропозиції вважається сума, зазначена учасником у його тендерній пропозиції як загальна сума, за яку він погоджується виконати умови закупівлі згідно вимог замовника, в тому числі з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору, та з урахуванням сум належних податків та зборів, що мають бути сплачені учасником. Ціною тендерної пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачу електроенергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків та тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку. Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який Замовник має намір придбати за результатами цієї процедури закупівлі. Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2; де Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період; «Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії. «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – 3,476187 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за грудень 2021 року – 3,16017 за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не включає ПДВ, Т, К, В. «Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) на відповідний місяць постачання. «Т» є регульованою складовою ціни Договору. «В» – затверджений постановою НКРЕКП від 10.11.2021 №2009 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку в розмірі 3,30 грн./МВт∙год. «В» є регульованою складовою ціни Договору. «1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податкового кодексу України. «К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), % *. На момент подання тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ», сума якої складала 2 409 830,01 грн., значення маржі не було від’ємним. Ціна тендерної пропозиції = 2 409 830,01 Ф= 525 000,00 Цфакт= 4,59015240 Цод= 3,47618700 Т= 0,34564000 В= 0,00330000 К= - 0,00000000 Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Тендерній документації. Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система повинна забезпечити можливість подання пропозиції всім особам на рівних умовах. Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію [у тому числі до визначеної в тендерній документації частини предмета закупівлі (лота)]. Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції, а саме: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) найменування та ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 3) дата та час подання тендерної пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Інформація про ціну, запропоновану учасником після аукціону, з дня проведення аукціону не є складовою тендерної пропозиції учасника у розумінні Закону, отже її ненадання або невідповідність умовам Тендерної документації не може бути підставою для відхилення Пропозиції учасника відповідно до вимог статті 31 Закону. Аналогічна позиція наводиться у рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, у рішенні Колегії № 21230-р/пк-пз від 17.09.2021, рішенні Колегії № 8315-р/пк-пз від 19.04.2021, рішенні Колегії № 8166-р/пк-пз від 16.04.2021, рішенні Колегії № 4110-р/пк-пз від 03.03.2021. Таким чином, Замовник помилково розглядає остаточну цінову пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації. Враховуючи вищевикладене, просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛЬТ ПОСТАЧ» у процедурі відкриті торги за предметом закупівлі Електрична енергія (оголошення №UA-2022-01-24-002441-c).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. На Вашу вимогу повідомляємо, що згідно п15. Ч.1 ст.. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» дане визначення поняття «найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції»: «найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону» Ст. 29 цього ж Закону передбачено, що «Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону.» А отже розглядається Остаточна пропозиція Учасника яка визначена найбільш економічно вигідною за результатами аукціону. Згідно ч9 ст. 29 Закону «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною». При оцінці Вашої пропозиції було дотримано норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. Тому вважаємо безпідставною Вашу вимогу щодо скасування прийнятого рішення
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: f9e2708963c049bc89282387fbf30766
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-24-002441-c.b4
Назва: вимога
Вимога:
Редакція проекту договору не передбачає порядок обміну документів протягом виконання договору та можливість електронного листування, а також використання особистого кабінету на сайті постачальника. Враховуючи територіальну віддаленість місцезнаходження Постачальника та Cпоживача, на вимогу абзацу 3, п. 3.2.1. ПРРЕЕ де вказано, що електропостачальник під час розробки форми договору має передбачити можливість обміну документами, що оформлюються на виконання умов договору, з використанням мережі Інтернет без застосування електронного цифрового підпису, пропонуємо доповнити пункт 13.11. викласти в наступній редакції: «Усі повідомлення за цим Договором вважаються зробленими належним чином, якщо вони здійснені в письмовій формі та надіслані на офіційну електронну адресу сторін, зазначену в реквізитах договору ,рекомендованим листом, вручені кур'єром або особисто за зазначеними в цьому Договорі адресами Сторін. Датою отримання таких повідомлень буде вважатися дата їх особистого вручення, дата надіслання листа на електронну пошту/декілька за наявності або дата поштового штемпеля відділу зв'язку одержувача.», або зазначити іншу редакцію, з урахуванням можливості використання електронного документообігу.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Ваше зауваження розглянуто та погоджено. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

вимога

Номер: 2509610a5bfe4c5884711f3eff8581cb
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-24-002441-c.b3
Назва: вимога
Вимога:
Відповідно до ч.2 ст. 231 ГК України, за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення. Отже, пропонуємо викласти п.9.1. проекту Договору в наступній редакції: «9.1. За невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену Договором та законодавством України. Постачальник має право вимагати від Споживача відшкодування збитків, а Споживач відшкодовує збитки, понесені Постачальником, виключно у разі: порушення Споживачем строків розрахунків з Постачальником - в розмірі 0,1% вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Кошти на оплату енергоносіїв фінансуються Споживачу з обласного бюджету, тому Споживач не має ніякої можливості вплинути на швидкість їх надходження. Тому змушені відмовити Вам у даній редакції пункту договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 27.01.2022 15:46
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 1d1621bbff1b4719a366834e0128363a
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-24-002441-c.b2
Назва: вимога
Вимога:
Проект договору не містить встановленого порядку розірвання даного договору. Пропонуємо доповнити проект договору пп 6 пунктом 7.1. наступним: «6). Постачальник має право розірвати цей Договір достроково, повідомивши Споживача про це за 20 днів до очікуваної дати розірвання, у випадках якщо: 1) Споживач прострочив оплату за постачання електричної енергії згідно з Договором, за умови, що Постачальник здійснив попередження Споживачу про можливе розірвання цього Договору; 2) Споживач іншим чином суттєво порушив умови цього Договору (непогодження обґрунтованої зміни ціни), і не вжив заходів щодо усунення такого порушення в строк, що становить 5 робочих днів. При цьому, просимо надати Ваше бачення вказаного положення (список ймовірних суттєвих порушень). Чи можна вважати суттєвим порушенням умов договору непогодження обґрунтованої зміни ціни на підставі ч. 5 ст. 41 Закону?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Розглянувши Ваше звернення, прийнято рішення щодо доповнення проекту договору пп 6 пункту 7.1. наступного змісту: «6). Постачальник має право розірвати цей Договір достроково, повідомивши Споживача про це за 30 календарних днів до очікуваної дати розірвання, надавши обґрунтоване пояснення причини дострокового розірвання Договору».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

вимога

Номер: 9af4becf158e48c5b0aa9ddc27bb54d1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-01-24-002441-c.b1
Назва: вимога
Вимога:
Шановний Замовнику. Відповідно до пункту 5.7. проекту договору Розрахунковим періодом за Договором є календарний місяць. Оплату вартості використання електричної енергії Споживач здійснює на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично використану електричну енергію, на підставі належним чином оформленого Акта за розрахунковий період, отриманого не пізніше 05 числа, наступного за звітним, місяця. Оплата здійснюється протягом 20 календарних днів після отримання товару. Відповідно до п. 4.12. ПРРЕЕ, та постанови НКРЕКП «Про затвердження Тимчасового порядку визначення обсягів купівлі електричної енергії на ринку електричної енергії електропостачальниками та операторами систем розподілу на перехідний період» від 28.12.2018 № 2118, а саме, п. 6.8.-6.12. де вказано, що до 16.00 7 числа М+1 ОСР/НЕК надають електропостачальникам на узгодження фактичні (звітні) обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М, у тому числі з розбивкою по площадках вимірювання групи "а" та групи "б". До 16.00 8 числа М+1 ОСР/НЕК та електропостачальники узгоджують фактичні сумарні обсяги купівлі електричної енергії електропостачальником у М. Отже, звірення фактичних обсягів споживання електричної енергії споживачем між учасниками ринку електричної енергії здійснюється лише до 8 числа, що унеможливлює постачальника надавати рахунок/акт приймання-передачі з фактичними даними споживання до 05 числа наступного за звітним Пропонуємо визначити до 10го числа місяця наступного за звітним місяцем.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику. Розглянувши Ваше звернення прийнято внести зміни до пункту 5.7. проекту договору, а саме: «Розрахунковим періодом за Договором є календарний місяць. Оплату вартості використання електричної енергії Споживач здійснює на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично використану електричну енергію, на підставі належним чином оформленого Акта за розрахунковий період, отриманого не пізніше 10 числа, наступного за звітним, місяця. Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів після отримання товару.»
Статус вимоги: Задоволено