-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Швидкий тест для визначення антигена COVID-19, COV-S23, №1
На підставі Закону України від 01.07.2021 № 1599-IX “Про внесення зміни до розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” та постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.2021 № 1012 “Деякі питання закупівлі лікарських засобів, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2
Завершена
709 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 547.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 547.50 UAH
Період оскарження:
24.01.2022 14:34 - 28.01.2022 08:00
Вимога
Відхилено
Усунення дискримінаційних вимог щодо предмету закупівлі
Номер:
394a728021fd41018be87f1781e9f36a
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-01-24-010451-b.b1
Назва:
Усунення дискримінаційних вимог щодо предмету закупівлі
Вимога:
Шановний замовнику!
Вказана
назва закупівлі суперечить принципам здійснення публічних
закупівель визначених у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме добросовісної
конкуренції серед учасників; максимальної економії, недискримінацї учасників та рівного ставлення
до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної
закупівлі. Законодавець у ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі", на яку ви робите посилання, але у наступній, п'ятій частині наголошує, що "оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Просимо дати підтвердження, що у разі подання аналогічних технічному завданню більш економічно вигідної пропозиції, але що відрізняються по назві (відсутнє в назві COV-S23), то вони будуть розглянути, та, якщо повністю відповідає ТЗ, по ним буде схвалена позитивне рішення. Хочемо звернути увагу, що «COV-S23” ніяким чином не впливає на якість товару, але значно обмежує конкуренцію та має негативний вплив на економічний результат проведених закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.01.2022 00:07
Вирішення:
Шановний Учасник! Предмет закупівлі та вимоги до предмету закупівлі визначає виключно Замовник торгів, згідно своїх потреб, не порушуючи чинного законодавства України.
Для надання високоякісної медичної допомоги та збереження здоров'я медичного персоналу наша установа закуповує саме те найменування товару, що визначено в медико-технічних вимогах, в зв'язку з цим еквівалент в даній закупівлі не передбачається!
Відповідно до Закону України Про публічні закупівлі (Документ 922-VIII, нова редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX), розділ III загальні умови здійснення закупівлі, Стаття 14, пункт 4 у разі здійснення спрощеної закупівлі (придбання замовником товарів, робіт і послуг, вартість яких дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 цього Закону) у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Враховуючи вищевикладене, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку та виробника, та вказує, що ніякі аналоги та/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть.
Статус вимоги:
Відхилено